رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

کانال فلکسی بل

کانال فلکسی بل برای انتقال جریان هوا در فواصل کوتاه یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

داکت فلکسی بل هوا همان طور که از نامش مشخص است نوعی کانال انعطاف پذیر می باشد که جهت انتقال و جا به جایی هوا در مدل های گوناگون سیستم های تهویه مطبوع و هوارسان می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.


داکت فلکسی بل هوا (Flexible Air Duct) مدلی انعطاف پذیری بسیار مناسب  است که باعث می گردد تا کانال فلکسیبل به آسانی به هر شکل و حالتی در آمده و این خاصیت ارزشمند باعت  می شودد بسیار پر کاربرد باشد چرا که در بسیاری از فضاها حتی فضاهای نامناسب و دشوار قابل نصب می باشد.


داکت فلکسی بل هوا همچنین علاوه بر خاصیت انعطاف پذیری که دارد که درواقع نوعی برتری نسبت به سایر کانال های هوا هم به شمار می رود، دارای قابلیت دیگری که به تام عایق پذیری  می باشد یعنی می توان به سادگی پیش از آن که داکت فلکسی بل هوا تولید گردد و یا هم زمان با تولید آن، این داکت فلکسی بل هوا را به انواع عایق های هوا تجهیز نمود.


داکت فلکسی بل هوا را با توجه به نیاز پروژه و نیاز مشتری به انواع و اقسام عایق های هوا طبقه بندی نمود. عایق هایی نظیر پلی استر، پشم سنگ، الاستومری، پلی اتیلن، پشم شیشه و… هریک از عایق های هوا به دلیل خواص و ویژگی های فراوانی که دارند در کانال های مختلف هوا مورد استفاده قرار می گیرند. اما وظیفه اصلی و اساسی عایق در داکت فلکسی بل هوا محافظت از کانال هوا در برابر نفوذ و ورود عوامل گوناگون طبیعی مانند رطوبت، حرارت، سرما و گرما، تابش مستقیم خورشید و… و عوامل غیر طبیعی و شیمیایی نظیر مواد نفتی و شیمیایی، گاز های سمی و… به کانال می گردد چرا که هریک از این عوامل خواه طبیعی و یا خواه غیر طبیعی موجب آسیب رساندن و صدمه زدن به کانال هوا شده و درواقع از طول عمر مفید آن تا حد بسیار زیادی کم می کند. بنابراین وجود عایق در ساختار داکت فلکسی بل هوا یک امر بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود.

کانال فلکسی بل

مرسوم ترین کاربرد کانال فلکسی بل ، اتصال کانال اصلی به پشت دریچه های سقفی می باشد.امروزه کانال فلکسی بل انواع مختلفی دارد که در زمان انتخاب باید به کیفیت جنس خریداری شده دقت فراوانی شود.در غیر این صورت قطعا در محیط های مرطوب مانند شمال و یا جنوب کشور با مشکلات عدیده ای رو به رو خواهیم شد.


یک کانال هوای قابل انعطاف ساکت فلاکس چقدر بزرگ است؟

Quietflex ساخت سری 85 4 اینچ x 25 فوت. پلی استر R8 Rip-Stop انعطاف پذیر مجرای هوا Quietflex ساخت سری 65 4 اینچ x 25 فوت. پلی اتیلن R8 کانال انعطاف پذیر هوا Quietflex ساخت 4 اینچ x 25 فوت. مجرا


از کجا می توان کار کانال فلکس را برای خانه خود خریداری کرد؟

کانال های انعطاف پذیر بخرید - اکنون می توانید کانال فلکسی بل را از نامی که می توانید در صنعت تهویه مطبوع اعتماد کنید خریداری کنید! HVACDirect.com کانال فلکس را با کمترین قیمتهایی که بصورت آنلاین پیدا می کنید به فروش می رساند. با انتخاب گسترده کانال فلکس می توانید مطمئن باشید که آنچه را که می خواهید با قیمت عالی پیدا خواهید کرد.


تفاوت کانال صوتی و انعطاف پذیر چیست؟

کانال انعطاف پذیر صوتی - شبیه کانال انعطاف پذیر عایق آلومینیوم ، یک کانال داخلی با عایق فایبرگلاس است. با این وجود ، با مجرای انعطاف پذیر آلومینیومی صوتی ، هسته داخلی سوراخ شده است تا امکان کاهش صدا را فراهم کند. این نوع کانال کشی برای کاهش نویز در سیستم های کانال دار طراحی شده است.


با کانال کشی و لوله انعطاف پذیر چه کاری می توانید انجام دهید؟

کاملا انعطاف پذیر است ، به راحتی قابل اندازه گیری است. به طور کلی برای تهویه هوا رهسام در مواردی استفاده می شود که مجرا از مناطق سردسیر یا مناطقی که تغییر دما وجود دارد عبور نمی کند ، بنابراین احتمال ایجاد تراکم در داخل مجرا وجود ندارد.