بازسازی بناها به ما کمک می کنه تا فضای بیشتری ایجاد کنیم، مصرف انرژی رو کمتر کنیم و میراث فرهنگی رو حفظ کنیم و در عین حال ساختمون رو به آخرین استانداردهای فنی برسونیم.
نوسازی نه تنها به گذشته احترام می ذاره، بلکه به معنای نگاه به آینده اس. دلایل زیادی برای نوسازی وجود داره، از جمله مهمترین اونا، افزایش راحتی زندگی و آب و هوای داخلی.
در عین حال می تونین مصرف انرژی تونو کمتر کنین و در نتیجه در هزینه تون صرفه جویی کنین. همچنین میشه یه تصمیم زیبایی شناختی باشه، شاید خونه شما نیاز به تغییر داشته باشه و بخواین ظاهری جدید و منحصر به فرد به اون اضافه کنین.
اگه به فکر انجام یه پروژه بازسازی هستین، چند نکته کلیدی وجود داره که باید قبل از تصمیم گیری در مورد اون در نظر بگیرین.
برای ارائه برخی راهنماییها، در اینجا برخی از مزایا و معایب بازسازی خونه گفته شده که ممکنه بخواین قبل از شروع به کار بسنجین.
بازسازی خونه شما فواید زیادی داره، بنابراین اجازه بدین در مورد چند مورد از اونا صحبت کنیم.
یکی از دلایل اصلی که بسیاری از افراد تصمیم به بازسازی می گیرن، ارزش افزوده ای هس که ایجاد می کنه. اگه به درستی انجام شه، بازسازی می تونه راهی عالی برای افزایش ارزش ملک شما باشه، که به معنای پول بیشتر در جیب شما در زمان فروش هس.
برای اینکه به شما نکاتی رو در مورد به روز رسانی نگاه کنین، آشپزخونه ها و حمام ها رایج ترین مقاصد بازسازی هستن.
شاید از اینکه همیشه شیر حمام نشتی داره خسته شدین، یا از کفپوش چسبناک خونه فعلی خود متنفر هستین. به جای نقل مکان به یه ملک بدون این مسائل، اغلب اوقات، بازسازی برای بودجه بهتر در هنگام محاسبه تمام هزینه های خرید خونه و فروش انجام میشه.
به علاوه، اگه در مکانی هستین که دوست دارین، چرا نقل مکان کنین؟
وقتی بازسازی میکنین، میتونین تغییرات سفارشی که مطابق با علایق/ ترجیحات شما باشه ایجاد کنین. به عنوان مثال، آیا شما ظاهر یه دیوار برجسته راو دوست دارین؟
می تونین هر رنگی رو انتخاب کنین و در هر کجا که می خواین قرار بدین. اگه عاشق دوش گرفتن طولانی هستین، می تونین یه دوش آب باران مقرون به صرفه نصب کنین.
هر چیزی که می خواین به خونه تون اضافه کنین یا تغییر بدین، می تونین - گزینه ها تقریباً بی پایان هستن.
اگه بخواین، میتونین به خونهتون فضاهایی اضافه کنین تا خانواده در حال رشد یا تغییر سبک زندگی رو ایجاد کنین. این که آیا یه اتاق خواب اضافی در پشت خونه اضافه کنین یا یه دیوار رو برای ایجاد فضای بیشتر خراب کنین، این کاملاً به شما بستگی داره.
بازسازی خونه به شما این امکان رو میده که پیشرفت هایی انجام بدین که به نفع زندگی روزمره شما باشه.
چه قرار دادن پنل های خورشیدی بر روی پشت بام برای صرفه جویی در قبض انرژی، یا قرار دادن یه اجاق آشپزخانه جدید که مربوط به دهه 1970 نیس- می تونین خانه ای مدرن تر و شیک تر بدون نیاز به جابجایی به جای دیگه ایجاد کنین.
علاوه بر مزایای بازسازی خونه، معایبی هم وجود داره که باید قبل از ترسیم طرح ها و خراب کردن دیوارها در نظر گرفته شه.
هزینه های قابل توجهی برای بازسازی وجود داره و یکی از رایج ترین اشتباهات در هنگام بازسازی چیزی هس که به اون اضافه سرمایه میگن.
همانطور که قبلا گفتیم، بازسازی می تونه ارزش خونه رو در صورت انجام صحیحزیاد کنه. اگه این مورد در نظر گرفته نشه، ممکنه در نهایت برای بازسازی هزینه کنین که ارزش خونه تون و منعکس نمی کنه.
به عنوان مثال، اگه 50000 دلار برای یه آشپزخانه جدید خرج کردین، اما فقط 20000 دلار به ارزش افزوده میشه - شما بیش از حد سرمایه کردین.
اگه مازاد سرمایه داشته باشین، اساساً در حال از دست دادن پول هستین. علاوه بر این، اگه برای خود و سبک زندگی خود بازسازی خاصی انجام بدین، ممکنه برای خریداران جذاب نباشه.
مثلا اگه یه دیوار سبز روشن رو رنگ آمیزی کرده باشین، ممکنه برای خریداران به عنوان چیزی که باید اصلاح شه دیده شه.
اگه در حال ایجاد تغییرات ساختاری عظیم در خونه خود هستین که اونو برای مدتی غیرقابل سکونت می کنه، ممکنه نیاز باشه که با تکمیل بازسازی، جای دیگه ای رو اجاره کنین.
این می تونه پرهزینه باشه، زیرا نه تنها باید با وام مسکن خود ادامه بدین و پروژه نوسازی تونو تامین مالی کنین، بلکه باید اجاره تونو هم پوشش بدین.
چه به دنبال توسعه یا ایجاد تغییرات خاص باشین، یه پروژه نوسازی می تونه بسیار مفید باشه.
بازسازی خهنه کار آسانی نیس - به زمان، صبر، پول و برنامه ریزی دقیق نیاز داره. همچنین ممکنه لازم باشه برای تامین مالی پروژه نوسازی خود، بسته به مقیاس اون، وام ساخت و ساز دریافت کنین.
با این حال، بسته به اونچه که میخواین از اون بهره ببرین، باید مزایا و معایب بازسازی ساختمان رو قبل از تصمیمگیری بررسی کنین.
تماس با ما
جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.
تلفن:
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی
گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.
خدمات ایوان سبز
منبع: https://interior-designer.ir/
برندسازی به توسعه و مدیریت هدفمند یه برند، که از جمله ویژگی های ارتباطی و بصری اون هس گفته میشه. هدف از برندسازی ایجاد احساس خاصی در مشتریان (بالقوه) هس.
برندسازی به متمایز شدن از سایر رقبا کمک می کنه و تاثیری ماندگار بر جای می ذاره. نام تجاری خوب نشون میده که چگونه یه شرکت یا محصول متفاوت یا منحصر به فرده.
اغلب، پیشنهادات از نظر کیفیت فقط اندکی متفاوته. در این مورد، انتقال مزایای عاطفی علاوه بر ارزش افزوده منطقی برای متقاعد کردن مشتریان به انتخاب شما، اهمیت بیشتری داره.
برای اینکه یه برند به این شکل قابل تشخیص باشه – چه یه وب سایت، پست رسانه های اجتماعی یا غرفه نمایشگاه تجاری – باید از یه تجربه برند ثابت اطمینان حاصل بشه.
برندسازی مبانی ارتباطی و بصری رو تعریف میکنه که برداشت یکسان رو بدون توجه به نقطه تماس منتقل میکنه.
برای حفظ مشتریان وفادار، یه برند باید قابل تشخیص باشه. به طور متوسط، یه فرد برای درونی کردن یه قطعه اطلاعات به هشت تکرار نیاز داره - صرف نظر از اینکه یه کلمه واژگانی در یه زبان خارجی، یه پیام برند یا یه تصویر باشه.
هدف توسعه برندسازی با ارزش شناسایی بالاس. در حالت ایدهآل، این بدان معناس که مشتریان برند رو با سبک، تناژ، رنگها و شکلهای اون میشناسن، حتی بدون اینکه نام اونو دیده باشن.
با وجود انبوه پیشنهادات و اطلاعات تقریباً یکسان امروزی، سود منطقی یه محصول دیگه برای متمایز کردن اون از رقبا کافی نیس. بنابراین، برندها باید پیوندی ارزشمند با مشتریان خود ایجاد کنن، معنا ایجاد کنن و منفعت ذهنی ارائه بدن.
رابطه عاطفی با برند وفاداری مشتری رو تقویت می کنه و خریدارا و شرکا رو به یه جامعه وفادار تبدیل می کنه. برندسازی به ایجاد پیشنهادهای شناسایی که برای گروههای خاصی قابل اتصال هس کمک میکنه.
البته برندسازی همیشه هدفش متمایز ساختن برند از رقیب هس. علاوه بر این، به مصرف کنندگان، شرکا و استعدادها جهت گیری میده که کدوم شرکت ها، محصولات و خدمات مناسب اونا هستن.
برندسازی خوب موفق میشه سهامداران رو به دنیای برند دعوت کنه که ارزشهایی رو که مشتریان با اون شناسایی میکنن و به پیش میبرن، منتقل میکنه. چون نمی تونی ارتباط برقرار نکنی. برندسازی سفیر ساکت برند شما در هر لحظه اس.
در حالت ایدهآل، برندسازی در یه نگاه نماینگر اینه که برند چه چیزی رو نشون میده، حتی در زمینههای تعدیلنشده.
برندسازی هویت استراتژیک، ارتباطی و بصری یه نام تجاری رو به منظور تحریک تداعی ها و احساسات خاص در تماس با برند ایجاد می کنه. هدف اون اینه که در یه نگاه مشخص کنه که نام تجاری چه چیزی رو نشون میده و در نتیجه اونو با موفقیت در بازار قرار میده.
بازاریابی در مقابل برندسازی
در توسعه و مدیریت یه برند، حوزه های برندسازی و بازاریابی به هم نزدیک هستن. به اشتباه، اونا گاهی اوقات به جای یکدیگه استفاده میشن، زیرا تفاوت هایی در رویکردهای اونا وجود داره.
برندسازی اساس بازاریابی هس. این مبانی استراتژیک، ارتباطی و بصری رو تعریف می کنه که در اون اقدامات بازاریابی می تونه توسعه پیدا کنه. در فرآیند برندسازی، تونالیته تعریف میشه، یه مفهوم ارتباطی توسعه پیدا می کنه و تصمیماتی در مورد طرح رنگ، عناصر برند و زبان بصری اتخاذ میشه.
تنها با یه نام تجاری تعریف شده میشه اقدامات بازاریابی رو به شیوه ای هدف گرا برنامه ریزی و اجرا کرد. به این ترتیب، برندسازی تضمین میکنه که ماهیت برند، چه در رسانههای اجتماعی، چه در یه آگهی چاپی، چه در یه آگهی تجاری یا در نمایشگاه، منتقل شه.
برندسازی کل نگر دارای چهار عنصر اصلی هس: استراتژی برند، ارتباطات برند، نام تجاری و طراحی برند. اینا باید همیشه به هم مرتبط باشن تا یه تصویر کلی جامع و منسجم ایجاد کنن.
اولین قدم توسعه اصولیه که هویت برند رو تعریف می کنه. این شامل:
گروه های هدف تعریف یا شرح مختصری از مهم ترین گروه(های) هدف. Buyer Personae برای این کار بسیار مفیده، برای مارک های B2C هم Sinus Milieus.
موقعیت یابی برند تعریف عملکرد اصلی برند و موقعیت اون در بازار به عنوان متمایز از رقبا
BRAND CORE ویژگی معتبر برندی که میخواد در بلندمدت اونو اشغال کنه و با اون مرتبط باشه.
BRAND PURPOSE تعریف یا بیان مختصری از دلیل وجود برند. هدف ارزش اجتماعی رو توصیف می کنه که شرکت از طریق فعالیت های سود محور به اون اضافه می کنه.
بیانیه چشم انداز یا بیانیه کوتاه اونچه شرکت در آینده نزدیک برای اون تلاش می کنه. چشم انداز باعث جهت دهی و ایجاد انگیزه در کارکنان میشه. تعریف بیانیه ماموریت یا بیانیه مختصری از ارزش افزوده ای که ارائه برند برای مشتریان فراهم می کنه.
بر اساس گروههای هدف، ارزشها، هدف، چشمانداز و مأموریت تعریفشده، یه مفهوم ارتباطی ایجاد میشه که با هویت برند مطابقت دارد و مشتریان، شرکا و استعدادهای بالقوه رو جذب میکنه.
بر اساس یه هویت برند تعریف شده، یه نام تجاری تولید میشه که تا حد امکان مختصر باشه، عملکرد یا نگرش شرکت رو نشون بده و به هویت برند ادای احترام کنه.
طراحی برند ترجمه هویت برند به ظاهر بصریه. شخصیت برند رو در یه نگاه بیان می کنه که شامل:
لوگوی برند
لوگو یه علامت گرافیکی یا تایپوگرافی هس که به عنوان نمادی برای یه برند یا یه سازمان هس. برای شناسایی یه برند در نقاط تماس مختلف استفاده میشه.
رنگ های برند
رنگ ها حامل معنی هستن. بینندگان: در داخل می تونن ویژگی های یه نام تجاری رو از رنگ ها و ترکیب رنگ ها استنباط کنن، به عنوان مثال، کدام گروه سنی رو هدف قرار داده، پیشرو یا محافظه کار، گرون یا ارزون.
تایپوگرافی برند
فونت ها و ترکیب فونت ها جزء اصلی طراحی برند هستن. اونا تأثیر مستقیمی بر خوانایی و ظاهر کلی دارن. از تایپوگرافی میشه نه تنها برای ایجاد سلسله مراتب محتوا، بلکه برای ایجاد حالت های ظاهری هم استفاده کرد.
تصویرسازی برند
این کاراکتر یه تصویر یا مجموعه ای از تصاویر را در چارچوب یه هویت برند یکپارچه تعریف می کنه. این شامل جنبه هایی مانند پرسپکتیو، آب و هوای رنگ، و سبکی مانند عمق میدان و نور پس زمینه اس.
نمادهای برند
نمادهای برند نمادهایی هستن که فرآیندها، ویژگی های محصول یا اشیاء رو به روشی ساده تجسم می کنن.
دستورالعمل های برند
دستورالعمل های برند شامل اجزای اساسی هویت برند، قوانین ارتباطی و طراحی و نمونه هایی از استفاده اس.
وب سایت برند
طراحی وب یکی از کاربردهای اصلی طراحی برند هس. به عنوان یکی از مهم ترین نقاط تماس، ضروریه که وب سایت از نظر بصری به زبانی مشابه با سایر وسایل ارتباطی صحبت کنه.
برندسازی 24 ساعت شبانه روز، ارتباط همه جانبه با اونچه که برند نمایانگر اونه و خوب فکر شده و انجام شده، ارزش یه برند رو افزایش میده.
ارزش نامشهودی که یه برند بر اساس ادراک مشتری داره، ارزش ویژه برند نامیده میشه. برندهای بسیار معروفی که از درک مثبت مشتری برخوردارن، ارزش ویژه برند بسیار بالایی دارن که بسیار فراتر از منابع مادی و معنوی خودشون هس.
هنگامی که یه نام تجاری به طور محکم با یه گروه هدف تثبیت شد، این ارزش شناخته شده بسیار گرانبهاس.
شرکت آرامش گستران مینا، مجموعهای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.
خدمات آمینا گروپ
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی
تلفن:
ایمیل: info@amina-group.com
منبع: https://amina-group.com/
کلاس های درس سنتی در مقایسه با کلاس های درس دیجیتال در حال تبدیل شدن به زمان گذشته هستن و جای خودشون و به چشم انداز نوآورانه آموزش الکترونیکی دادن که آموزش رو به روش های بی سابقه ای متحول می کنه.
مطالعات اخیر نشون داده که برنامه های آنلاین در مدارس و کالج ها 56٪ در حال رشد هستن در حالی که همتایان سنتی اونا شاهد کاهش 3.3٪ در تکمیل مدرک بودن.
بیایید نگاهی دقیقتر به مزایا و معایب کلاس هوشمند در مقایسه با یادگیری کلاسهای سنتی بندازیم. ما عواملی مانند انعطافپذیری و راحتی در مقابل تعامل مستقیم و اجتماعی شدن رو بررسی میکنیم تا به شما تصمیم بگیرین کدوم رویکرد ممکنه برای شما یا مدرسه شما مناسبتر باشه.
برای قرن ها، مدرسه سنتی شیوه اولیه آموزش بوده. این کلاس ها در کلاس فیزیکی با حضور معلم برگزار میشه.
دانش آموزا با حضور در کلاس، یادداشت برداری، سوال پرسیدن و شرکت در بحث های حضوری شرکت می کنن. کلاسهای معمولی محیطی ساختاریافته رو به دانشآموزان ارائه میده که حس روتین رو القا میکنه.
کلاس های درس هوشمند با استفاده از تکنولوژی برای مدارس در کلاس انجام میشه. دانش آموزا با استفاده از رایانه یا دستگاه های دیجیتال در کلاس شرکت می کنن.
این کلاسها سطح بالایی از انعطافپذیری و راحتی رو ارائه میدن. کلاس درس دیجیتال به دلیل تمرکز بر تعامل، پرورش جوامع مشارکتی که در اون تمایز بین معلما و دانش آموزا محو میشه، مشخص هس.
در این کلاس ها، زمان و مکان دیگه مانعی نیستن و محیطی رو ایجاد می کنن که زبان آموزا با استفاده از پلتفرم های آنلاین به کلاس متصل میشن.
1. مرکز اطلاعات 360 درجه
کلاس های دیجیتال به عنوان مرکز اطلاعات یکپارچه عمل می کنن و منابع مختلف رو در سراسر جهان به هم متصل می کنن.
برخلاف روشهای آموزشی سنتی با دسترسی محدود به اطلاعات، راهحلهای یادگیری دیجیتالی برای مدارس مانند کتابهای الکترونیکی و کتابخانههای دیجیتال از هر کجا قابل دسترسی هستن.
کودکان می تونن از اطلاعات سراسر جهان برای غنی سازی تجربیات یادگیری خود استفاده کنن. در کلاس های درس سنتی، دسترسی به آخرین اطلاعات اغلب وجود نداره، که منجر به نابرابری در برنامه های درسی بین کشورها میشه.
کلاس های درس هوشمند با فراهم کردن دسترسی برابر به اطلاعات برای همه ی دانش آموزا به این موضوع می پردازه.
2. ابزارهای آموزشی همه کاره
یکی از مزایای کلیدی کلاس درس دیجیتال در دسترس بودن اون هس. در کلاس های درس سنتی، دانش آموزا باید در یه مکان جمع بشن تا از یه مربی یاد بگیرن. اغلب، این درس ها برای مرجع بعدی ذخیره نمی شه.
یعنی دانشآموزانی که نمیتونن در کلاسها شرکت کنن یا رفتوآمد کنن، ممکنه کلاس ها رو از دست بدن، حتی اگه فقط یه روز غیبت کنن.
کلاسهای دارای فناوری با در دسترس بودن در هر زمان و هر مکان به این مشکل رسیدگی میکنه. دانشآموز میتونه با استفاده از دستگاه متصل از خونه به کلاسها بپیونده.
اگه دانش آموز یه کلاس رو از دست بده، می تونه به راحتی از طریق جلسات ضبط شده پیگیری کنه. اونا همچنین بازبینی رو ساده می کنه، زیرا نیازی به جستجوی محتوا از منابع دیگه ای ندارن.
3. دسترسی پیشرفته
هر دانش آموزی با سرعت و سبک خاص خودش درس و یاد می گیره. اما آموزش سنتی اغلب فاقد انعطاف پذیری برای سازگاری با این تفاوت هاس.
بیشتر کلاسهای درس بهجای فردی، بر روی گروه تمرکز میکنه و با وجود اینکه معلما بعد از کلاس در دسترس هستن، دانش آموزان با سرعت آهستهتر احساس عقب موندن میکنن.
کلاس های مجازی راه حلی رو با ایجاد تعادل بین ساختار و انعطاف پذیری ارائه میدن. دانشآموزا میتونن هر زمان که نیاز داشته باشن به محتوا دسترسی داشته باشن و به اونا امکان میده با سرعت خودشون یاد بگیرن.
همچنین می تونن مطالب رو بررسی کنن یا در صورت لزوم درخواست منابع اضافی کنن. این تضمین می کنه که هر دانش آموزی مفاهیم رو درک می کنه و در عین حال با بقیه کلاس هماهنگ هس.
1. تعامل اجتماعی ناچیز
در کلاس های آنلاین، تعامل اجتماعی ممکنه محدود به نظر برسه، به خصوص درمقابل کلاس های سنتی. با این حال، این بدان معنا نیس که شما نمی تونین از طریق ارتباطات دیجیتال تعامل داشته باشین.
بسیاری از کلاسهای آنلاین از پلتفرمهای چت ویدیویی مانند Google Meet یا Zoom استفاده میکنن، جلسات پخش زنده ارائه میدن و پروژههای گروهی رو اختصاص میدن.
بنابراین شما هنوز هم می تونین با مربیان و همسالان خود ارتباط برقرار کنین، البته به روشی متفاوت.
2. امکان بی انگیزگی
انگیزه موضوعی هس که اغلب در مورد این دو روش یادگیری بحث میشه، زیرا هر دانش آموز منحصر به فرد هس. برخی از تعاملات رودررو منظم پیشرفت می کنن، و دریافتن که این امر انگیزه شونو افزایش میده.
برخی دیگه ساختار مهلت های آنلاین رو ترجیح میدن. برای بسیاری، محاصره شدن توسط مربیان و همسالان به عنوان انگیزه ای برای تکمیل تکالیف یا وظایف عمل می کنه.
اگه شما فردی هستین که به خوبی به ضرب الاجل های شخصی پاسخ می دیندهید، تعیین اونا می تونه به شما کمک کنه انگیزه داشته باشن و از به تعویق انداختن اون جلوگیری کنین.
ایجاد یه فضای اختصاصی برای یادگیری آنلاین، بدون حواسپرتی، میتونه تمرکز و انگیزه شما رو افزایش بده.
3. خطر به تعویق انداختن کار
متمرکز موندن در کلاس درس با همسالان و یه مربی ساده اس، اما در مورد یادگیری آنلاین چطور؟ هنگام یادگیری از راه دور، حواس پرتی ممکنه به وجود بید، به خصوص اگه کارهای دیگه ای داشته باشین یا با چیز دیگه ای مشغول باشین.
نتیجه گیری
هم کلاسهای هوشمند و هم کلاسهای سنتی مزایا و معایب خاص خودشونو دارن. کلاس های سنتی امکان تعامل رو در رو با معلمان و همکلاسی ها رو فراهم می کنه، در حالی که آموزش الکترونیکی انعطاف پذیری و راحتی رو ارائه میده.
انتخاب بین این دو روش بستگی به ترجیحات و نیازهای فردی داره. با این حال، در عصر دیجیتال امروزی، ترکیب عناصر هر دو رویکرد میتونه یه تجربه آموزشی جامع ایجاد کنه که سبکهای یادگیری متنوع رو در خود جای بده.
صرف نظر از روش انتخاب شده، پذیرش یادگیری مادام العمر برای پیشرفت و موفقیت شخصی ضروریه است. یکه کلاس هوشمند پایه شامل کامپیوتر ، صفحه نمایش تدریس و پروژکتور هس که جنبه بصری برای یادگیری داره.
مدرسه هوشمند با به کار گیری تکنولوژی رویکرد آموزشی رو آسون تر و کارآمد تر می کنه. بسیاری از تحقیقات مزایای مدارس هوشمند و نحوه استفاده درست از اونا رو نشون داده.
اونا همچنین به این نکته اشاره می کنن که این سیستم آموزشی، باعث شده دانش آموزا نمرات بهتری هم کسب کنن. علاوه بر این باعث شده دانش آموزا مدام بازخورد های تکالیف شونو بببینن و بتونن پیشرفت شونو ارزیابی کنن و انگیزه بیشتری داشته باشن.
این فرایند یادگیری پیشرفته، دانش آموزان مختلف رو آماده می کنه تا بهترین خودشونو ارائه بدن.
برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.
تماس با ما
تلفن :
آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو
منبع: https://pishroschool.ir/