رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

ایوان سبز

طراحی داخلی ایوان سبز مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

خدمات ایوان سبز

  • بام سبز
  • بازسازی
  • دیوار سبز
  • طراحی نما
  • محوطه سازی
  • کابینت آشپزخانه
  • دکوراسیون تجاری
  • دکوراسیون اتاق خواب
  • دکوراسیون اتاق مستر
  • دکوراسیون هال و پذیرایی
  • دکوراسیون اداره و دفتر کار
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی


تماس با ما

شما می‌توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲-۲۸۳۵۵۶۲
آدرس : خیابان میرداماد - خیابان نساء - خیابان مسعود سیفیه - پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/



تبلیغات در فضاهای شهری

نقش تبلیغات در فضاهای شهری چیست؟


 


بازاریابی در فضای شهری شکلی از استراتژی تبلیغاتی است که شرکت ها را قادر می سازد تا کسب و کار خود را از طریق ابزارهای فضای باز تبلیغ کنند. نه روش تبلیغات در فضای باز وجود دارد که کسب و کار شما می تواند از آنها استفاده کند.

  • تابلو تبلیغاتی
  • تیر چراغ
  • تبلیغات روی پل
  • تبلیغات چریکی
  • نقطه فروش
  • ترانزیت
  • خرده فروشی
  • تبلیغات شیرین کاری
  • تبلیغات در فضای شهری

تبلیغات در فضای شهری به تبلیغاتی اطلاق می شود که در خارج از هر مؤسسه ای نمایش داده می شوند. به آن تبلیغات خارج از خانه نیز می گویند، که همانطور که از نام آن پیداست، یک استراتژی تبلیغاتی است که در خارج از خانه نمایش داده می شود.

انواع تبلیغات در فضای باز 


دو نوع اصلی تبلیغات در فضای باز وجود دارد: سنتی و دیجیتال.


انواع سنتی تبلیغات در فضای باز شامل بیلبوردها و پوسترها می شود. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند روی پل‌ها، تیر چراغ‌ها، مبلمان خیابانی، خرده‌فروشی و تبلیغات نقطه‌فروشی نیز تبلیغ کنند. جدای از آن، تبلیغات دیجیتالی در فضای باز نیز وجود دارد. آن را به عنوان انواع دیجیتالی موارد ذکر شده در نظر بگیرید. 

بر خلاف انواع تبلیغات سنتی چاپ شده در فضای باز، این تبلیغات با سایر تبلیغات، چه توسط رقبای شما یا شرکت های دیگر، "چرخش" می شوند. اگر قصد راه اندازی کمپین با این انواع را دارید، باید طرح ها و ابعاد مختلفی را در نظر بگیرید تا از بهینه سازی تبلیغات شما هنگام نمایش مطمئن شوید. اکنون که درک درستی از تبلیغات در فضای باز و نوع آن دارید، در زیر به طور عمیق در مورد آنها بیشتر بدانید.

تبلیغات بیلبورد 

هنگام فکر کردن به تبلیغات در فضای باز، بیلبوردها بلافاصله به ذهن خطور می کنند و دلیل خوبی هم دارد. حدود 71 درصد از مصرف کنندگان با این تبلیغات کنار جاده ای درگیر هستند.

تبلیغات لامپی

بیلبوردهای دیجیتال تنها انواع تبلیغاتی نیستند که برای شب در نظر گرفته شده اند. بنرهای پست لامپ شما را مجبور می کند با تابش نور مستقیم به تبلیغ به آن توجه کنید و آن را اجتناب ناپذیر می کند.

تبلیغات روی پل

این سبک از تبلیغات در فضای باز در صورتی بهترین است که مشتری هدف شما یک مسافر مکرر باشد. به عنوان مثال، اگر آنها در نیویورک کار می کنند اما هر روز از نیوجرسی در رفت و آمد هستند، این سبک تبلیغات ایده آل است.

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی یک عامل شوک دارد. برای مشارکت در این تکنیک بازاریابی، شما به سادگی یک آیتم موجود را در معرض دید عموم قرار می دهید و سپس به محیط اضافه می کنید. مراقب نحوه انجام کمپین باشید زیرا می تواند به عنوان تخریب اموال عمومی تلقی شود.


تکنیک های رایج برای تبلیغات چریکی
  •  گرافیتی استنسیل یا آثار مکرر هنر خیابانی
  •  گرافیتی معکوس که در آن بازاریابان خاک را از سطوح پاک می کنند تا پیام هایی با ظاهر طبیعی ایجاد کنند.
  •   استیکرها
  •   بازاریابی مخفی که به عنوان بازاریابی مخفیانه نیز شناخته می شود.

تبلیغات نقاط فروش

این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که خریداران عجول را جذب کنند. محصولات موجود در صندوق‌فروشی‌ها اغلب باعث می‌شوند مشتریان احساس کنند که در لحظه آخر خریدی بی‌ضرر انجام می‌دهند.

تبلیغات ترانزیت

این نوع تبلیغات در فضای باز معمولا در قطارها و اتوبوس ها دیده می شود. حدود 38٪ از مصرف کنندگان تمایل دارند در حالی که در راه خانه هستند در فروشگاه توقف کنند، که بسته به برند شما بسیار فرصت طلب است. به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است. از آنجایی که بازار شما همیشه در حال حرکت است، باید تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری را بدون بار شناختی زیاد به آنها بدهید.

تبلیغات خرده فروشی

مصرف کنندگان در حال حاضر در ذهنیت خرید هستند، بنابراین از موقعیت استفاده کنید. مراکز خرید و مراکز خرید مکان های خوبی برای تبلیغات هستند، به خصوص اگر فروشگاه خود را فقط چند قدم دورتر دارید.

تبلیغات برجسته و شیرین کاری

تبلیغات شیرین کاری تبلیغات در فضای باز را به سطح بعدی ارتقا می دهد. این نوع تلاش بیشتری می کند، افراد واقعی را درگیر می کند و احساسات را ایجاد می کند. اما هنگام اتخاذ این رویکرد باید مراقب باشید. اول، انتظار داشته باشید که نتایج متعددی وجود داشته باشد. دیگران ممکن است تبلیغات فضای باز شما را دوست داشته باشند، در حالی که دیگران ممکن است آن را حرکتی ناامیدکننده ببینند. در هر صورت، شما باید برای آن آماده باشید.

تبلیغات تابلویی

ممکن است پول، زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد این مواد بازاریابی نمایشی خرج کنید. به عنوان یک قانون کلی، باید از یک خیابان شلوغ متمایز باشد. به جای استفاده از تابلوهای ساده و خسته کننده، می توانید پنجره فروشگاه خود را برای برجسته کردن خدمات خود به حداکثر برسانید. اطلاعات دیگری مانند آدرس، ایمیل و شماره تماس خود را اضافه کنید تا افراد بتوانند در مواقع اضطراری با شما تماس بگیرند.

از گرافیتی گرفته تا بیلبوردها، کسب ‌وکار ها مدت‌هاست که در تلاشند تا با به دست آوردن کنترل بر محیط بصری شهر ها، بتوانند مشتریان و سود خود را افزایش دهند. برای رسیدن به این هدف، تبلیغات شهری گزینه مطمئنی است. اگرچه تبلیغات در فضای مجازی بسیار موثر هستند، اما تبلیغات شهری در کنار آن ها، باعث می شوند که مخاطبان بتوانند برند شما را در دنیای واقعی تجربه کنند. ارتباط با مشتریان در زندگی واقعی از اهمیت بسیار بالایی در ایجاد آشنایی و صمیمیت با برند شما بر خوردار است.

امروزه یکی از بهترین روش های تبلیغات، تبلیغات فضای شهری می باشد. چرا که می توان با ایجاد تنوع و زیبایی، با هزینه بسیار پایین تری مخاطب خود را جذب نمود. اولین تابلو های تبلیغاتی در ایران به صورت مکانیکی جهت ارائه خدمات فرهنگی و یا کالا بوده اند. اما با پیشرفت تکنولوژی و حضور کارآمد بنر، انواع چاپ و فلکس تابلو های تبلیغاتی موفق تر ظاهر شدند. استفاده از انواع تابلو ها و محصولات در معابر، استادیم ها، میادین و…باعث تغییراتی در فضای شهر شد.


تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمینا گروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. چشم انداز گروه آمینا این است که صاحبان مشاغل را قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند. شما می توانید با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرید تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.


اطلاعات تماس
 
خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ واحد ۶

 

 منبع: https://amina-group.com/

 

 

دبستان پیشرو

مدرسه غیر دولتی پیشرو

دبستان پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود. مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند. برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

در دبستان پیشرو مکالمات روزمره در تمامی مدرسه اعم از داخل کلاس، حیاط به صورت زبان انگلیسی می‌باشد، و در هر زنگ تفریح با دانش آموزان در صف به صورت گروهی شعر ها و سرودهای و سوره های قرآن به صورت انگلیسی آموزش داده می شوند . تمامی پایه ها درس ریاضی یک جلسه در هفته به زبان انگلیسی با کتاب های تألیف شده خاص مدرسه پیشرو تدریس می گردد. علوم انگلیسی هم همینطور از پایه سوم تا پنجم هفته ای یک جلسه به زبان انگلیسی تدریس می گردد.

 با بررسی ضعف های آموزشی و تحقیق بر روی میزان اثربخشی، یادگیری موضوعاتی از قبیل گیاه شناسی و کاشت گل و گیاه، جانور شناسی، سفالگری، نجاری و کار با چوب، مجسمه سازی و کدنویسی بر روی توانایی های دانش آموزان، در سال ۱۳۹۷ فضای آموزشی مفرحی با عنوان پارک علم و خلاقیت در مدرسه تمام هوشمند پیشرو با هدف ایجاد علاقه و انگیزه در محیط آموزشی، مناسب با استانداردهای روز جهانی پایه گذاری کرده ایم. تمامی دانش آموزان در تمامی پایه ها هفته ای یک روز می توانند از پارک علم و خلاقیت استفاده کنند، همچنین در زنگ های تفریح نیز دانش آموزان می توانند از امکانات پارک بهره مند شوند.


تماس با ما


تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰


آدرس :

تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو


منبع: https://pishroschool.ir/



پمپ آب داغ اشپک چه برتری دارد

بازرگانی سکوتی مفتخر است، به عنوان تنها تامین کننده و نماینده انحصاری کمپانی اشپک آلمان می باشد که این کمپانی اولین طراح و تولید کننده پمپ های فشار قوی پلانجری مجهز به پیستون های سرامیکی با طول عمر بالا و خورندگی پایین است. همچنین یکی از محصولات پرکاربرد آن پمپ آب داغ می باشد.

 

انواع مدل های پمپ آب داغ

 

پمپ آب داغ اشپک مدل NP11/10-100D


مدل پمپ  : NP11/10-100D

فشار عملیاتی    : 60 بار

وزن   : 6/5 کیلوگرم

آبدهی    : 6/5 لیتر در دقیقه

توان مورد نیاز: 0/8 کیلو وات

دمای عملیاتی    : 105 سانتی گراد

 

 

پمپ آب داغ اشپک مدل P71/250-100DK


مدل پمپ    : P71/250-100 DK

فشار عملیاتی    : 80 بار

آبدهی    : 160/3 لیتر در دقیقه

توان مورد نیاز    : 26 کیلووات

دمای عملیاتی    :105 سانتی گراد

وزن    : 180 کیلوگرم

 

پمپ آب داغ اشپک مدل P30/43-130D


مدل پمپ    : P30/43-130 D

فشار عملیاتی    : 60 بار

آبدهی   : 26/9 لیتر در دقیقه

توان مورد نیاز    :2/9 کیلووات

وزن    : 14/2 کیلوگرم

دمای عملیاتی   : 105 سانتی گراد

 

پمپ آب داغ اشپک مدل P30/43-130D


مدل پمپ    : P30/43-130 D

فشار عملیاتی    : 60 بار

آبدهی    : 26/9 لیتر در دقیقه

دمای عملیاتی    : 105 سانتی گراد

وزن    : 14/2 کیلوگرم

توان مورد نیاز    : 2/9 کیلووات

 

شماره تماس :

۸۸۸۳۴۰۸۰ – ۰۲۱
۸۸۳۰۴۳۴۶ – ۰۲۱
۸۸۸۳۵۴۰۱ – ۰۲۱

فکس:

۸۸۳۲۵۹۱۸

آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۲ – واحد ۱۱

 

آدرس سایت :

https://www.speck-iran.com/

قوانین ساخت و ساز ساختمان چیست

تعریف ساخت و ساز  ساختمان


کلمه ترکیبی ساخت و ساز (به زبان انگلیسی Construction) به هرگونه عملیات پاکسازی، لایروبی، حفاری و درجه‌بندی زمین و فعالیت‌های دیگر مرتبط با ساختمان، سازه مانند پل، سد، جاده‌ها اطلاق می‌شود. به عبارتی دیگر ساخت و ساز به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در رشته‌های مهندسی عمران و معماری برای آماده نمودن یک ساختمان یا تأسیسات زیربنایی اطلاق می‌شود. 

 

 

نکات حائز اهمیت در ساخت یک ساختمان

 


  1.  نکات فنی و مهندسی
  2. نکات فنی و مهندسی
  3. نکات مالی
  4. نکات اداری
  5. نکات ایمنی و بهداشتی

ویژگی های سازنده خوب را بشناسید


دارا بودن مجوز فعالیت


قطعا یکی از مهمترین ویژگی های سازنده ی قانونمند، داشتن مجوز فعالیت از سازمان ها و نهاد های ناظر و قانونی است.  یک سازنده خوب همواره در پی اخذ گواهی نامه های کیفیت از نهاد های ارائه دهنده استاندارد ها است، تا ضمن افزایش اعتبار خود، توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار داده و مشکلات خود را برطرف نماید. سازنده ای که از  سازمان نظام مهندسی کشور و انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان محل فعالیت، مجوز های قانونی را اخذ و تحت نظر ایشان فعالیت نماید، یک سازنده خوب است. 

 

برخورداری از تیم برگزیده


یک سازنده خوب و معتبر با بهره گیری از تیمی از مهندسین معمار، مهندسین عمران و سازه، مهندسین تاسیسات، مهندسین برق، هنرمندان طراح دکوراسیون داخلی و خارجی، تیم پشتیبانی و خرید از تامین کنندگان معتبر، در پی ساخت و ساز با کیفیت ترین بنا ها، در عین صرفه جویی در هزینه ها است.

 

 تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای


متاسفانه در هنگام انتخاب از تیم اداری و حقوقی آن غافل می شویم. شاید در ظاهر ساختمان به دست مهندسین معمار طراحی و توسط مهندسین عمران و سازه و … اجرا می شود، اما تمامی مراحل پیش از تولید اعم از اخذ مجوز های قانونی و … تا هماهنگی های حین اجرا و در نهایت برنامه ریزی برای فروش و تحویل سند به خریداران، به شکل قانونی توسط تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای یک سازنده خوب انجام می شود.

 

 پروژه های موفق و سابقه درخشان 


بسیاری از افرادی که سال ها در این زمینه تجربه دارند، همواره به بررسی پروژه ها و سوابق اجرایی شرکت های ساخت و ساز مسکن اشاره می کنند. یک سازنده خوب با داشتن سال ها تجربه در ساخت و ساز های موفق و انجام پروژه های شاخص و مهم، نامی خوش و معتبر برای خود دست و پا کرده است، که به هیچ وجه حاضر نیست این نام و اعتبار را زیر سوال ببرد.

 


 

تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788

 

آدرس سایت

https://sin-group.co/