واژه بازاریابی آنلاین که با نامهای تبلیغات آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی هم شناخته میشه، نوعی بازاریابی و تبلیغاته که از پلت فرم اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات برای مخاطبان و کاربران استفاده میکنه.
تبلیغات اینترنتی در ژاپن در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجهی بوده که ناشی از پذیرش گسترده فناوری های دیجیتال، افزایش نفوذ اینترنت و تغییر رفتار مصرف کننده اس.
تبلیغات در فضای مجازی، به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی برای مشاغل در صنایع مختلف تبدیل شده که دسترسی هدفمند، قابلیت اندازه گیری و مقرون به صرفه بودن رو ارائه میده.
تبلیغات آنلاین به مجموعه ای از ابزارها برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مردم در سراسر جهان با استفاده از اینترنت به عنوان یه پلت فرم بازاریابی جهانی تبدیل شده.
این روش بازاریابی عمدتاً توسط افزایش هزینه ها برای تبلیغات اینترنتی، گسترش رسانه های اجتماعی و پذیرش گسترده تلفن های هوشمند هدایت میشه.
تبلیغات اینترنتی ژاپن پس از ایالات متحده و چین سومین بازار بزرگ تبلیغات در جهان محسوب میشه.
در گذشته به روش سنتی، تلویزیون رسانه پیشرو بود که برای اولین بار در سال 2019 از تبلیغات آنلاین سبقت گرفت و به روند پیشروی بازار تبلیغات ژاپن ادامه داد.
فاکتورهای زیادی موجب رشد بازار تبلیغات اینترنتی ژاپن شده:
افزایش نفوذ اینترنت: ژاپن یکی از بالاترین نرخهای نفوذ اینترنت رو در کل دنیا داره، به طوری که درصد زیادی از جمعیت به طور فعال با پلتفرمهای آنلاین و محتوای دیجیتال درگیر هستن.
استفاده گسترده از اینترنت، زمینه ی مناسبی رو برای تبلیغات اینترنتی فراهم میکنه و به کسبوکارها اجازه میده تا به مخاطبان بیشتر و متنوعی دست پیدا کنن.
تغییر به سمت کانال های دیجیتال: در طول زمان کانال های تبلیغاتی سنتی مانند چاپ، تلویزیون و رادیو شاهد کاهش اثربخشی شدن چراکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به پلت فرم های دیجیتال برای اطلاعات، سرگرمی و ارتباطات روی آوردن.
این تغییر به سوی کانال های دیجیتال باعث شده که تبلیغ کنندگان بخش بزرگی از بودجه بازاریابی شون و به تبلیغات آنلاین اختصاص بدن و باعث رشد بازار تبلیغات اینترنتی بشه.
روش های تبلیغاتی هدفمند: تبلیغات اینترنتی قابلیتهای هدفگیری پیشرفتهای رو ارائه میده و به تبلیغکنندگان این امکان و میده که پیامهای خودشون و بر اساس جمعیتشناسی، علایق و رفتارهای خاص تنظیم کنن.
این سطح از هدفگیری دقیق، تبلیغکنندگان و مقدور می کنه تا اثربخشی کمپینهاشون و به حداکثر برسونن و به بازده سرمایهگذاری (ROI) بالاتری برسن، که منجر به پذیرش راهحلهای تبلیغات اینترنتی میشه.
هزینه های تبلیغات اینترنتی در ژاپن، در حال افزایش هس که باعث رشد بازار میشه. کشور ژاپن یکی از توسعه یافته ترین بازارهای تبلیغاتی در سراسر جهانه.
طبق گزارش SB Telecom Europe Ltd، در سال 2020، کل هزینه تبلیغات رسانه ای حدود 42.67 میلیارد دلار بود که سومین پس از ایالات متحده و چین بوده.
یکی از عواملی که منجر به افزایش هزینه ها برای تبلیغات اینترنتی شده، افزایش استقبال از تلفن های هوشمنده. بنابراین، افزایش هزینه ها برای تبلیغات اینترنتی، رشد بازار رو تقویت می کنه.
بازار تبلیغات اینترنتی ژاپن با حضور چندین بازیگر کلیدی از جمله آژانس های تبلیغات دیجیتال، شرکت های رسانه ای، ارائه دهندگان فناوری و پلتفرم های آنلاین مشخص میشه.
شرکت های اصلی این بازار عبارتند از Dentsu Inc.، CyberAgent، Inc.، Hakuhodo DY Holdings Inc.، Yahoo Japan Corporation و Google Japan.
این شرکت ها طیف گسترده ای از خدمات تبلیغات اینترنتی از جمله برنامه ریزی رسانه های دیجیتال، قرار دادن تبلیغات، مدیریت کمپین و تجزیه و تحلیل رو ارائه میدن.
سهم بازار تجمعی پنج شرکت اصلی از 85 درصد فراتر رفته. شرکت های کلیدی در استراتژیهای مختلفی مانند همکاری، عرضه محصول جدید، و ادغام و اکتساب برای تقویت حضورشون در بازار شرکت میکنن.
تبلیغات اینترنتی ژاپن رو بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله قالب تبلیغات، پلت فرم، عمودی صنعت و جغرافیا تقسیم بندی کرد.
فرمت های تبلیغاتی رایج شامل تبلیغات نمایشی، تبلیغات جستجو، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی.
پلتفرمها شامل وبسایتها، موتورهای جستجو، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، برنامههای تلفن همراه و خدمات پخش میشن.
بخشهای صنعتی هدف تبلیغات اینترنتی شامل خردهفروشی، خودرو، مراقبتهای بهداشتی، مالی، سفر و غیره اس.
تبلیغات اینترنتی ژاپن به پلتفرم، مدل تبلیغاتی، فرمت آگهی، نوع آگهی، فرمت آگهی-اندازه سازمانی، نوع آگهی-اندازه سازمانی، اندازه سازمانی و عمودی صنعت تقسیم میشه.
بر اساس پلتفرم:
تخمین زده شده که بخش تلفن همراه به دلیل افزایش استقبال از تلفنهای هوشمند، بالاترین نرخ رشد رو در حدود 25.8 درصد داشته باشه.
طبق گزارش NewZoo، در سال 2020، تعداد کاربران گوشی های هوشمند در ژاپن 83.03 میلیون نفر بوده، یعنی 65.9 درصد از نفوذ گوشی های هوشمند.
از سال 2021 تا 2027، بخش دسکتاپ و لپتاپ فرصتی در حدود 35.6 میلیارد دلار در بازار داشته. بر اساس گزارش Bigbeat Inc، تا سال 2020، بیش از 50٪ از کل درآمد تبلیغات دیجیتال در ژاپن از طریق دسکتاپ ایجاد میشه.
پیشبینی شده که بخش مدل تبلیغات عملکردی به دلیل افزایش پذیرش اون در مقایسه با سایر مدلهای تبلیغاتی، سریعترین نرخ رشد رو در حدود 25.7 درصد در دوره مورد نظر به خود اختصاص میده.
پیش بینی شده که بخش ویدیو شاهد بالاترین میزان CAGR با حدود 26.6 درصد از سال 2022 تا 2027 باشه که دلیلش ابتکارات رو به رشد شرکت های بازار برای راهاندازی پلتفرمهای ویدیویی نوآورانه اس.
تخمین زده شده که بخش جستجو فرصت بازاری معادل 34.41 میلیارد دلار رو طی سالهای 2021 تا 2027 خواهد داشت.
بر اساس نوع تبلیغ:
تخمین زده شده که بخش تبلیغات موبایلی به دلیل افزایش استفاده از تلفنهای هوشمند در دوره پیشبینیشده با سریعترین CAGR یعنی 27 درصد رشد کنه.
انتظار میره بخش تبلیغات موتورهای جستجو تا سال 2022 حدود 10 میلیارد دلار درآمد ایجاد کنه که این به دلیل رشد تعداد مصرفکنندگانی هس که به صورت آنلاین محصولات خرید و جستجو میکنن.
تبلیغات آنلاین یه استراتژی بازاریابی هس که به سرعت در حال توسعه اس که تقریباً هر شرکتی می تونه در صورت استفاده مؤثر از اون بهره مند بشه.
با توجه به این که تبلیغات آنلاین فراگیر، مقرون به صرفه و مدیریت ساده داره، بسیاری از کسب و کارها می تونن اونو در حوزه کاری شون اجرا کنن و به مخاطبان جهانی دست پیدا کنن.
شرکت و مجموعه هایی که می خوان تبلیغات دیگه برندها رو در فضای مجازی به عهده بگیرن، قطعا باید به روز باشن و طبق نیازهای روز جامعه عمل کنن و باید انعطاف بالایی داشته باشن.
نکته قابل توجه اینه که چگونه میشه بدون اینکه هزینه های سنگین و هنگفت پرداخت کنیم، یعنی با کمترین هزینه بتونیم میزان درصد فروش خودمون و بالا ببریم.
اما در پاسخ به این سوال شما می تونین با کمک از تیم آمینا گروپ در راستای این هدف، خواسته تون و بر آورده کنین و تبلیغات تون و در فضای مجازی به نمایش عموم در بیارین.
شرکت آرامش گستران مینا، مجموعهای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیتش و در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.
خدمات آمینا گروپ
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی
تلفن:
ایمیل: info@amina-group.com
منبع: https://amina-group.com/
انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندان یکی از مهم ترین تصمیماتی هس که والدین باید بگیرن. یه مدرسه خوب می تونه تفاوت قابل توجهی در رشد تحصیلی، اجتماعی و فردی کودک ایجاد کنه.
زمان انتخاب مدرسه برای فرزندتون باید عوامل زیادی رو در نظر بگیرین. در اینجا چند نکته مهم وجود داره که والدین هنگام تصمیم گیری در مورد مدرسه باید به اونا توجه کنن:
پیش از جستجوی مدرسه، خیلی مهمه که هیئت آموزشی (ICSE، CBSE، IB، و غیره) رو انتخاب کنین که به بهترین وجه با نیازهای فردی فرزندتون هماهنگی داره.
در هنگام انتخاب مدرسه خوب همیشه ایمنی رو در اولویت قرار بدین. اگه مدرسه ای نتونه امنیت فرزندتون و تضمین کنه، موفقیت تحصیلی اون ارزشی نداره.
اقدامات ایمنی و امنیتی اجرا شده در هر مدرسه ای که انتخاب می کنین و بررسی کنین.
مدرسه چه امکانات و سیاست هایی رو برای ایمن نگه داشتن دانش آموزان در مواقع اضطراری دارن؟ یکی از چیزهایی که باید بپرسین وقتی بچه ها بازی می کنن، آیا مراقب اونا هستن؟
آیا پرسنل مدرسه تحت بررسی پیشینه قرار می گیرن؟ آیا مدرسه متعهد میشه که فقط افراد مجاز اجازه دارن بچه ها رو بعد از مدرسه ببرن؟ شیوه تدابیر امنیتی که وجود داره، مانند نگهبانان امنیتی، دوربین های مدار بسته و غیره را چک کنین.
به روش های تدریس آموزگاران نگاه کنین. بررسی کنین که آیا اونا دانش رو با استفاده از فناوری های پیشرفته در اختیار بچه ها قرار میدن یا نه؟
آیا اونا طرفدار یادگیری غیرمستقیم هستن یا از طریق پروژه ها، بحث های کلاسی و غیره، تفکر و یادگیری مستقل رو پرورش میدن؟
یکی دیگه از جنبههای مهمه که باید هنگام انتخاب مدرسه در نظر گرفت اینه که آیا سیستم ارزشی در مدرسه با ارزشها و دیدگاههای شما همسو هس یا نه؟
آیا مدرسه به آموزش مبتنی بر ارزش اعتقاد داره، جایی که رشد شخصیت اخلاقی دانشآموز به همان اندازه به درخشش تحصیلی داده میشه یا بیشتر بر اولی تأکید میکنه؟
صداقت، انضباط، همکاری و حس مدنی که از سنین کم در به اونا آموزش داده شده، در طول زندگی به اونا کمک خوبی می کنه.
مساله ترافیک رو در نظر داشته باشین. آیا دوست دارن فرزندتون خیلی خسته بشه و در پایان روز از وقت خود با خانواده لذت نبره؟ این نکته به ویژه برای کودکان دبستانی خیلی مهمه.
آیا مدرسه خدمات حمل و نقل ارائه می دهد یا نه، بر تصمیم گیری شما تأثیر می ذاره. سرویس مدرسه ایمنی فرزندتون و تضمین می کنه.
هرچه تعداد رسیدگی دفعات تک به تک با فرزند شما بیشتر باشه، نسبت بهتره.
باید بدونین که در طول سال تحصیلی علاوه بر هزینه مدرسه، هزینه های اضافی هم وجود داره. این هزینههای دیگه میتونه شامل هزینههای حملونقل، هزینههای کافه تریا، قیمت پروژههای کلاس و سفرهای گردشی و غیره باشه.
هنگام تعیین اینکه آیا کل مبلغ در بودجه شماس، همه این هزینهها رو در نظر بگیرین.
در مورد دانش آموزای سابق مدرسه بررسی کنین. اگه امکان داره، سعی کنین با یه دانش آموز قدیمی صحبت کنیدن تا در مورد تجربیات و برداشت های او از مدرسه اطلاعات به دست بیارین.
قبل از انتخاب، هیچ چیز با ارزش تر از جمع آوری اطلاعات از منبع معتبر نیس.
با توجه به اینکه بچههای امروزی چقدر به موبایل ها یا رایانههاشون وابسته شدن، به فعالیت های فوق برنامه ای که مدرسه داره نگاه کنین.
در حالی که شرکت در ورزش بدون شک مورد نیازه، دانشآموزانی که خلاق هستن میتونن در فعالیتهای دیگه ای مثه گروههای کتاب، مناظره، نقاشی، یا شعر و غیره شرکت کنن.
در پایان، انتخاب مدرسه مناسب برای فرزند شما یه تصمیم حیاتی هس که نیاز به بررسی دقیق داره.
به دنبال مدرسه ای باشین که برنامه درسی آکادمیک چالش برانگیز و جذاب، معلمان مجرب و واجد شرایط، امکانات مدرن، و محیط آموزشی ایمن و فراگیر داشته باشه.
هنگام ارزیابی مدارس، علائق، سبک یادگیری و اهداف فرزندتون و در نظر بگیرین و به یاد داشته باشین که در هنگام تصمیم گیری نهایی، مکان و هزینه رو در نظر بگیرین.
با در نظر گرفتن این ده مورد، می تونین تصمیمی آگاهانه برای انتخاب بهترین مدرسه بگیرین که فرزندتون و برای موفقیت تحصیلی و رشد شخصی آماده می کنه.
از اون جایی که تکنولوژی نقش اساسی در آموزش و یادگیری داره، خیلی مهمه که بفهمیم چه فناوری در مدرسه در دسترس هس و تعیین کنیم که آیا با نیازها یا علایق دانش آموزا مطابقت داره یا نه.
خانواده ها باید در مورد نحوه استفاده از فناوری در کلاس درس بپرسن و آیا مدرسه برنامه های درسی رو بر این اساس برای کمک به دانشآموزا برای توسعه مهارتهای تفکر انتقادی و یادگیری در مورد سیستمهای جدید تطبیق میده یا نه؟
دبستان پیشرو به عنوان یک مدرسه و مرکز آموزشی با سوابق درخشان در این عرصه برجسته ظاهر شده و استانداردهای جدیدی رو برای برتری تحصیلی و توسعه کلی تعیین میکنه و همچنین با ایجاد برنامههای متنوعی برای تبادلات فرهنگی و اجتماعی به دانشآموزان فرصت میده تا در معرفی فرهنگها، زبانها و سنتهای مختلف مشارکت کنن.
این امر باعث میشه که دانشآموزا به مسائل جهانی و اجتماعی بیشتر علاقهمند بشن و نقشی فعال در جامعه بپذیرد.
مدرسه و محیط آموزشی علاوه بر اینکه به درس خوندن بچه ها اهمیت بده، باید به استعدادیابی و پرورش خلاقیت های دانش آموزا هم توجه داشته باشه و فرصت های مناسبی رو در اختیار دانش آموزا قرار بده تا از قدرت خلاقیت و نوآوری خود استفاده کنن.
در راستای عملی کردن این اهداف دبستان پیشرو با اختصاص دادن چند زنگ آموزشی در هفته به فعالیت های کشاورزی، هنری، علمی، پژوهشی و… در پارک علمی و هنری دبستان و همچنین برگزاری زنگ های تفریح در این محیط برای دانش آموزای علاقهمند به این امر به شیوه ای کاربردی جامه ی عمل پوشانده.
تماس با ما
تلفن :
آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو
منبع: https://pishroschool.ir/
نمای ساختمون می تونه چندین هدف رو انجام بده. نما می تونه جنبه ی هنری داشته باشه، موضوعی رو ایجاد کنه، از ساختار ساختمون محافظت یا پشتیبانی کنه، و انرژی رو در داخل حفظ کنه.
نماهای سبک ساختمون به جلوی ساختمون می چسبن اما از ساختار ساختمون پشتیبانی نمی کنن، به عنوان مثال شیشه یا فلز؛ عمدتا برای جلوه های تزئینی و همچنین بهره وری انرژی استفاده میشه.
نماهای سنگین وزن حداقل 100 کیلوگرم در هر متر مربع دارن که اغلب باربر هستن یا وزن خودشون و تحمل می کنن. نماهای پیش ساخته از ماژول های از پیش ساخته شده، اغلب با استفاده از پانل های چوبی یا بتنی، مونتاژ میشن که در نتیجه هزینه کمتر و سرعت مونتاژ بیشتر میشه.
نماهای سنتی از همان مصالح ساختمانی استفاده می کنن که بقیه سازه ها هستن.
پس نمای ساختمون دقیقاً کجا قرار داره؟ نمای ساختمون یا سازه بیرونی ترین، اولین و قابل تشخیص ترین جنبه یا ضلع (ارتفاع) هس. اغلب شامل برجسته ترین ورودی ساختمون و طراحی یا عناصر کاربردی خاص هس که می تونه شامل موارد زیر باشه:
ستون ها، چه به صورت آزاد و چه به صورت ستون (ستون هایی با نقش برجسته از دیوار نما)
پنجرههایی که میتونن از کاربردی تا تزئینی متغیر باشن یا هر دو کاربرد رو داشته باشن (فنستراسیون طراحی و قرار دادن پنجرهها در یه سازه س، از واژه لاتین fenestra به معنای پنجره)
عناصر مجسمه سازی برای تزیینات، با استفاده از پیکره های انسان و طبیعت یا طرح های انتزاعی
نرده و لبه های تزئینی
پیش امدگی ها، برآمدگی ها و قرنیزها برای محافظت و تزئین ورودی ها و پنجره ها
استفاده از رنگ، از طریق کاربرد یا منابع طبیعی
نماهای سبک می تونه شکل های مختلفی داشته باشه. دو شکل اصلی اونا دیوارهای پرده و پانل های جداگانه اس. نماهای کرتین وال از قاب های سبک وزن و پانل های شیشه ای تشکیل شده که راه حلی زیبا و کم مصرف رو ارائه میدن.
از طرف دیگه، نماهای پانل شامل استفاده از پانل های پیش ساخته، ساخته شده از موادی مانند آلومینیوم هس که تطبیق پذیری و سهولت نصب رو ارائه میده. هر دو سیستم مزایای متمایزی ارائه میدن و می تونن برای برآوردن نیازهای طراحی خاص طراحی بشن.
اگه به دنبال ظاهری مدرن و شیک برای ساختمون خود هستین، نمای پانل شده رو در نظر بگیرین. نمای پانل دار نوعی نمای بیرونی ساختمون هس که از پانل های مجزا تشکیل شده که به یه قاب دیوار خارجی قلاب یا چسبونده میشن.
پانل ها رو میشه از مواد مختلفی مانند شیشه، فلز یا مواد کامپوزیت ساخت. نماهای پانل دار مزایای متعددی دارن.
اولین مزیت، انعطافپذیری در طراحی رو فراهم میکنه، زیرا پانلهای مجزا رو میشه در شکلها، اندازهها و پرداختهای مختلف ساخت و میشه اونو به صورت افقی یا عمودی قلاب کرد.
اونا همچنین عایق حرارتی و صوتی عالی رو هنگام نصب به عنوان یه سیستم ضد باران ارائه میدن که به کارایی انرژی و راحتی سرنشینان کمک می کنه. علاوه بر این، نماهای پانل بادوام هستن و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارن - با تعمیر و نگهداری ساده شده، چون پانل ها رو میشه به صورت مجزا جدا کرد.
سیستم های کرتین وال به دلیل ظاهر مدرن و شیک یه انتخاب نما محبوب هستن. این سیستمهای روکش غیر ساختاری از قابهای آلومینیومی سبکوزن تشکیل شده که از صفحات شیشهای یا مات پشتیبانی میکنن که به لعاب معروفه.
این پانل ها عملکردهای متعددی مانند نور طبیعی، محافظت از فضای داخلی در برابر عناصر و ارائه کارایی حرارتی داره. کرتین والینگ یه طراحی نمای بادوام هس که زیبایی معاصری رو ارائه میده.
در شرایط آب و هوایی زمانی که مطابق با مقررات تولید و نصب بشه عملکرد خوبی داره و همچنین می تونه عملکرد حرارتی ساختمون و بهتر کنه. با این حال، اونا سیستم های تعمیر و نگهداری بالا هستن، با پانل های شیشه ای که نیاز به تمیز کردن منظم دارن.
با طراحی براق و مزایای عملکردی، نماهای دیوار پرده ای یه انتخاب عالی برای ساختمون هایی هستن که به دنبال یه راه حل بیرونی پیچیده و کارآمد هستن.
همانطور که از نامش پیداس، نماهای سنگین به سیستم هایی گفته میشه که وزن اونا به طور قابل توجهی بیشتر از همتای خود، یعنی سیستم سبک وزن هس. مثلا، وزن سیستم ممکنه تحت تأثیر مواد پانل یا ضخامت مواد قرار بگیره. سیستم پشتیبانی برای نماهای سنگین وزن باید با در نظر گرفتن بار افزایش یافته طراحی شه.
برخی از سیستم های سنگین وزن هم برای کمک به تحمل بارهای ساختاری طراحی شده. نماهای سنگین، سیستم های بادوامی هستن که در کنار عایق صوتی و حرارتی، از شرایط آب و هوایی سخت محافظت می کنه. اما، وزن سنگسن اونا می تونه برخی از مشکلات نصب رو ایجاد کنه.
هنگامی که صحبت از ساخت و ساز ساختمان میشه، نماهای سنگین وزن به دلیل دوام و توانایی خود در برابر شرایط آب و هوایی سخت شناخته میشه. این نماها معمولاً از مواد جامد مانند بتن یا سنگ ساخته میشه که محافظت عالی در برابر باد، باران و دمای شدید ایجاد می کنه.
نماهای پیش ساخته که اغلب به عنوان نمای مدولار شناخته میشه، پانل های بیرونی هستن که در خارج از محل از قبل مونتاژ شده و بعداً برای نصب به محل ساخت و ساز منتقل میشن.
اجزای تشکیل دهنده مانند پانل ها، پنجره ها و عایق ها در محیط های کنترل شده تولید میشن تا بالاترین کیفیت و دقت رو تضمین کنن. در حالی که اونا مزایایی مانند فرآیند ساخت و ساز سریعتر رو دارن.
افزایش بهره وری انرژی از طریق نصب دقیق برای کاهش نشت هوا و پل حرارتی و کنترل کیفیت ثابت، چالش هایی هم وجود داره که باید به اونا توجه کرد.
نماهای سنتی، مانند نماهایی که در ساختمان های قدیمی یا خانه های مسکونی دیده میشه، با استفاده از مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر یا سنگ ساخته میشه. این نماها برای حفظ شخصیت یه ساختمان طراحی شده و به دلیل جذابیت زیبایی شناختی بسیار ارزشمنده.
مصالح نما سنتی از نظر زیبایی شناسی بادوام و همه کاره ان و به گونه ای ساخته شده که در هر شرایط آب و هوایی در برابر آزمون زمان مقاومت کنن. اونا همچنین ساختاری هستن و به تحمل بار ساختمان کمک می کنن.
با این حال، توجه به این نکته مهمه که نماهای سنتی برای ساخت انواع ساختمون ها مناسب نیستن. ما عمدتاً نمای سنتی رو در خونههای مسکونی میبینیم، یا زمانی که در ساختمونهای بزرگ استفاده میشه، معمولاً برای پروژههای بازسازی Heritage هس.
روکش صفحه باران که به آن سیستم های نمای تهویه شده هم گفته میشه، نوع نمای نهایی هس. روکش باران، به ویژه در سازههای معاصر رایج هس، از روشی استفاده میکنه که در اون یه لایه بیرونی دور از ساختمان اصلی قرار میگیره و فضایی قابل تنفس رو در بین اون تشکیل میده.
این شکاف نقش مهمی در تضمین گردش هوا، مدیریت رطوبت و افزایش بهره وری انرژی کلی ساختمان داره. پانل های آلومینیومی به عنوان یه انتخاب محبوب برای لایه بیرونی روکش ضد باران ظاهر شده.
این پانل ها نه تنها سبک و مستحکم هستن، بلکه از مقاومت بالایی در برابر خوردگی هم برخوردارن و به ویژه برای محیط هایی با شرایط آب و هوایی متغیر مناسب هستن.
پانلهای آلومینیومی هنگام استفاده در پوششهای بارانی، نه تنها از ساختار سوختمان در برابر عوامل محیطی خارجی محافظت میکنه، بلکه ظاهری پیشرفته و مدرن رو نشون میده که هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب هس.
داشتن نمای ساختمان زیبا، علاوه بر تجربه در اجرا، مستلزم دانش روز، آشنایی با متریال و از همه مهمتر، توان ترکیب این متریال با یکدیگر هس. استفاده از صرفا یه جنس بخصوص مانند سنگ باعث یکنواختی نما و در نگاهی کلان تر، تکرار ملال آوری در سطح شهر خواهد شد.
گروه معماری ایوان سبز مفتخر هست با بهره گیری از معماران متخصص و اجرایی در زمینه نما سازی، قدم به قدم از لحظه کشیدن خط تا اجرا و تحویل پروژه ای منحصر به فرد، خدمت رسان کارفرمایان محترم باشه.
گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هست؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هست.
شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.
تلفن:
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی
منبع: https://interior-designer.ir/
یه وب سایت عالی کسب و کار شما رو تقویت می کنه، اعتماد ایجاد می کنه و به مشتریان احتمالی شما اطمینان میده تا قدم بعدی رو با شما بردارن و تصمیم خرید بگیرن.
بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی رو از دست میده. یه وب سایت این توانایی رو داره که بسته به کیفیت وب سایت شما تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشه، چه خوب و چه بد.
از این گذشته، "81٪ از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام میدن."
بدون یه وب سایت، برای خریداران دشواره که شما رو ببینن. برخی از تأثیرات مثبت یه وب سایت می تونه بر روی برخی از مشاغل داشته باشه، شامل:
وب سایت اشتباه می تونه کسب و کار شما رو نابود کنه!
این روزها، وب سایت شما یکی از اولین چیزهایی هس که یه مشتری بالقوه هنگام برخورد با تجارت شما به دنبال اون هس.
اونا کارت ویزیت یا آدرس فیزیکی شما رو نمی خوان: اونا آدرس وب سایت شما رو می خوان.
به طور خلاصه، اگه وب سایت شما برای موفقیت راه اندازی نشده یا آنلاین نیستین، پس در تجارت نیستین.
یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسب و کار اینه که فکر می کنن طراحی هر وب سایتی کارش و انجام خواهد داد.
اگه بسازی، مشتری میاد. این رویکرد می تونه فاجعه بار باشه! علاوه بر این، نداشتن وب سایت، بهتر از داشتن یه وب سایت بده.
یه وب سایت عالی این توانایی رو داره که تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشه، به ویژه در نحوه مشاهده بازار هدف و مشتریان بالقوه شما.
اولین برداشت ها مهمه و یه وب سایت حرفه ای به عنوان سنگ بنای حضور آنلاین شما عمل می کنه. این با ارائه بستری برای نمایش محصولات یا خدمات شما، تعامل با مشتریان و افزایش فروش به تجارت کمک می کنه.
طراحی سایت عالی به روش های زیر بر کسب و کار شما تأثیر می ذاره:
نکته کلیدی ساخت یه وب سایت با یه استراتژی کاملاً اندیشیده شده در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود برای هدایت و جذب مشتری هس.
ساخت یه وب سایت با یه هدف و استراتژی مشخص به شما کمک می کنه تا سرنخ ها و فروش رو زیاد کنین و در نهایت به رشد کسب و کارتون کمک کنین.
حتی بهتر از اون، وب سایت شما 24/7 قابل مشاهده اس و اونو به یه دارایی بازاریابی ارزشمند تبدیل می کنه. در اینجا پنج دلیل اصلی برای نیاز به وب سایت گفته شده:
ایجاد یه حضور آنلاین یه فروشگاه دیجیتالی برای کسب و کار شما لازمه، چه در حال حاضر یه مکان فیزیکی داشته باشین یا یه کسب و کار خونگی.
برای کسبوکارهایی که موقعیت فیزیکی دارن، یه وبسایت به شما کمک میکنه تا از بازار آنلاین استفاده کنین - چیزی که به شما کمک میکنه با افزایش دسترسیتون، درآمدتون و بیشتر کنین.
اگه شما یه کسب و کار خونگی هستین، پس ایجاد حضور آنلاین ضروریه. این یکی از سادهترین راهها برای مشروعیت بخشیدن به کسبوکار شما در عین ارائه نقطه مرجع به مخاطبان هدف هس.
فروش اینترنتی سهم یا درآمد زیادی رو برای خردهفروشانی مانند نیمان مارکوس و مایکل کورس در کنار مکانهای فیزیکی اونا که در سراسر کشور پراکنده اس، تشکیل میده.
کسب و کارهای کوچکتر هم میتونن با یه وبسایت عالی از همین کار لذت ببرن. یه وب سایت عالی کسب و کار شما رو تقویت می کنه، اعتماد ایجاد می کنه و به مشتریان احتمالی شما اطمینان میده تا قدم بعدی رو با شما بردارن و تصمیم خرید بگیرن.
بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی رو از دست میده.
اگه شما محصولی رو می فروشین یا خدماتی رو ارائه می دین که در اون سوالات متداول یا نمایش مورد نیازه، یه وب سایت ابزاری شگفت انگیز موثره که اطلاعات رو بر اساس تقاضا ارائه میده.
استفاده از وب سایت شما به عنوان یه ابزار یه انتخاب عالیه: به مشتریان احتمالی و مشتریان شما اطلاعاتی رو که می خوان فوراً ارائه میده - و وقت شما رو آزاد می کنه.
در برخی موارد، فقط داشتن اون اطلاعات، واجد شرایط بودن بالقوه های جدی و نزدیک تر کردن اونا به فروش رو آسون می کنه.
به سادگی هیچ شکل دیگری از بازاریابی به اندازه یه وب سایت برای فروش کسب و کار شما موثر نیس.
یه وب سایت شما رو دقیقاً در مقابل افرادی قرار میده که در جستجوی خدمات شما هستن در زمانی که به اون نیاز دارن - چیزی که رفتار اونا رو بسیار تحت تأثیر قرار میده.
یه کارآفرین می تونه به معنای واقعی کلمه امروز یه کسب و کار راه اندازی کنه و فردا شروع به جذب مشتریان جدید آنلاین کنه. هزاران نفر هر هفته انجام میدن!
این قدرت محض بازاریابی اینترنتی هس. با این حال، اگه میخواین از این پدیده سرمایهگذاری کنین، به وبسایتی نیاز دارین که با استراتژی مناسب برای استفاده از فرصتهای بیشمار در دسترس شما و کسبوکارتون ساخته شده باشه.
اگه به صورت آنلاین ظاهر نمی شین، کسب و کار تون و از دست دادین.
یکه وب سایت ظرفیت فوق العاده ای داره که به شما کمک می کنه تا برای کسب و کارتون ایده ایجاد کنین، چه در حال تبلیغات آنلاین یا آفلاین باشین.
با استفاده از وب سایت خود با هدایای رایگان و پیشنهادات وسوسه انگیز، می تونین تولید ایده تون و زیادتر کنین و یه لیست بالقوه ایجاد کنین.
چند نفر در اولین تعامل با تبلیغ شما خرید خواهند کرد؟ احتمالاً به اندازه ای که آرزو می کنین نیس، اما نکته کلیدی اینه که اونا رو وارد قیف بازاریابی خود کنین.
قیف شما فقط با ایجاد یه ایده ابتدا کار می کنه، سپس برای بستن فروش دنبال میشه. وب سایت شما ابزاری عالی برای کمک به شما در دستیابی به این هدف با قرار دادن بخش عمده ای از این فرآینده—شما می تونین عملاً کل بازاریابی تون و خودکار کنین.
طراحی وب سایت خوب نه تنها بازده راندمان رو افزایش میده، بلکه بهره وری شما رو هم افزایش میده.
چه یه فروشگاه آجر و ملات دارین یا یه تجارت آنلاین، چه محصول یا خدماتی رو بفروشین، داشتن یه وب سایت عالی یکی از بهترین ابزارهایی هس که کسب و کار شما می تونه داشته باشه.
با ظرفیت افزایش فروش و سود شما، یه وب سایت عالی برای کسب و کار شما 24 ساعته در حالی که خواب هستین کار می کنه.
درباره ما
شرکت آرامش گستران مینا، مجموعهای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.
خدمات آمینا گروپ
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی
تلفن:
ایمیل: info@amina-group.com
منبع: https://amina-group.com/
«شرایط یادگیری» عناصر جوی مدرسه هست که دانش آموزا شخصاً اونو تجربه می کنن. دانش آموزا، باید در کلاس ها و مدارس خود احساس امنیت، مشارکت، ارتباط و حمایت کنن.
شرایط »مدارس به پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش آموزا کمک می کنه و با نمرات و نمرات آزمون بهبود یافته مرتبط هست.
حضور پررنگ؛ روابط مثبت بین دانش آموزا، بزرگسالا، و همسالان اونا؛ و مشارکت حداقلی در رفتارهای مخاطره آمیز هم نشون میده که جو مثبت مدرسه، که شرایط یادگیری بخش مهمی از اونه، می تونه شکاف های پیشرفت رو کم کنه.
معلمان و مدیران می تونن با مدیریت دقیق به دانش آموزا در دستیابی به موفقیت تحصیلی و شخصی کمک کنن. ایجاد شرایط مثبت برای یادگیری درست لازمه، اما دقیقاً چه چیزی لازمه تا مدارس به اونجا برسن؟
ایمنی فراتر از رفاه فیزیکی دانش آموزاس. برای داشتن یه محیط آموزشی امن، دانش آموزا باید احساس کنن که مورد استقبال، حمایت و احترام قرار گرفته.
با این حال، سیاست های انضباط مدرسه و آیین نامه های رفتاری همیشه از جو مثبت مدرسه حمایت نمی کنه.
مثلا، شیوههای انضباطی محرومسازی، مانند اخراج دانشآموزا از کلاس، تعلیق و اخراج، بر عملکرد تحصیلی دانشآموزا و احتمال فارغالتحصیلی اونا از دبیرستان تأثیر منفی میذاره.
یادگیری خود محور یکی از رویکردهای آموزشی هس که می تونه این روندها رو معکوس کنه.
این رویکرد دانشآموز محور برای یادگیری، آموزش رو با نقاط قوت و نیازهای منحصربهفرد دانشآموزا تطبیق میده و اونارو درگیر محتوای آکادمیک چالشبرانگیز و مبتنی بر استاندارد میکنه.
شخصیسازی یادگیری به دانشآموزا کمک میکنه تا مهارتهایی از جمله تفکر انتقادی، استفاده از دانش و اطلاعات برای حل مسائل پیچیده، کار مشترک، برقراری ارتباط مؤثر، یادگیری نحوه یادگیری و توسعه ذهنیتهای تحصیلی رو توسعه بدن.
این مهارتها که به عنوان شایستگیهای یادگیری عمیقتر شناخته میشن، نه تنها مهارتهایی هستن که دانشآموزا برای موفقیت در مدرسه به اون نیاز دارن، بلکه مهارتهایی هستن که اونا رو قادر می کنه در شغل و زندگی موفق بشن.
همه دانش آموزا باید احساس کنن با معلما، کارکنان و سایر دانش آموزان ارتباط دارن. مدارس می تونن این ارتباطات رو با تمرکز بر یادگیری اجتماعی و عاطفی دانش آموزا (SEL) پرورش بدن.
شیوه SEL به دانش آموزا کمک می کنه تا احساسات و تعاملات خودشون و با دیگران درک و مدیریت کنن و مهارت های لازم برای برقراری ارتباط و حل تعارض رو ایجاد کنن.
طبق SDCR، "برنامه های SEL نشون داده که شایستگی اجتماعی، خودآگاهی، ارتباط با مدرسه، تعامل مثبت با دیگران و عملکرد تحصیلی دانش آموزا رو بهبود میده."
روشهای خاصی وجود داره که مربیان میتونن برای پذیرش SEL در کلاس درس به کار ببرن، که جو و محیط مدرسه مثبتی رو ایجاد میکنه که از یادگیری عمیقتر دانشآموزا حمایت میکنه.
همه دانش آموزا باید احساس کنن که از طرف همه کسانی که در تجربه یادگیری اونا مرتبطن حمایت میشن. این شامل معلما، همکلاسی ها، مدیرا، خانواده و اعضای مدرسه میشه.
مدیران مدرسه میتونن اعضای انجمن، معلما، دانشآموزا و والدین رو از طریق گفتگو، نشستها، نظرسنجیها و ایجاد مشارکتهای مدرسه برای بهبود وضعیت مدرسه مشارکت کنن.
مدیران مدرسه تون و تشویق کنین تا این نظرسنجی رو برای بررسی وضعیت فعلی مدرسه فرزندتون و کمک به شناسایی فرصتهای بهبود انجام بدن.
درباره تلاشهای ایمنی مدرسه و نحوه تأثیرگذاری اونا بر دانشآموزا بیشتر بدونین. سپس مراحل عملی رو که در پست ذکر شده دنبال کنین تا به مدرسه فرزندتون کمک کنین محیطی امن برای دانش آموزا فراهم کنه.
این اقداماتی رو که میتونین انجام بدین و بررسی کنین تا درباره سیاستهای انضباطی مدرسه یا منطقه خود بیشتر بدونین. از مدیران مدرسه خود در مورد فرصتهای آموزشی و توسعه حرفهای برای معلما که بر نیازهای اجتماعی و عاطفی دانشآموزا تمرکز دارن، بپرسین.
با سلام و احترام
مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش هست.
این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی سی و یک سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری رو در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده.
شرایط ثبت نام :
۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.
۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)
مدارک مورد نیاز :
۱- اصل شناسنامه و کپی آن.
۲- کارت واکسیناسیون.
۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )
توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.
تماس با ما
تلفن:
آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو
منبع: https://pishroschool.ir/