رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مزایای سئو SEO

 اهداف سئو SEO چیه؟
ما در اینجا چند اهداف خاص و قابل اجرا درسئو که برای ایجاد یه استراتژی سئو قوی نیاز دارین به شما می گیم. هر تاکتیکی که استفاده می‌کنین یا محتوایی که ایجاد می‌کنین می‌تونه با یک یا چند هدف سئوی شما برای ارزیابی موفقیت اونا سنجیده شه.
اما درک اینکه کدوم اهداف سئو برای کسب و کار شما مناسبه ممکنه سخت باشه. در هر مرحله از فرآیند چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود داره.
با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از ده هدف SEO رو گردآوری کردیم که می‌تونین برای کمک به شروع فرآیند با اونا سازگار شین.
1. افزایش ترافیک ارگانیک X%
ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی هس که می تونه بیشترین میزان موفقیت در سئو رو به شما بگه. وقتی ترافیک ارگانیک و به وبسایت خود افزایش می دین، نه تنها مجموعه بزرگتری از مشتریان بالقوه رو باز می کنه، بلکه به موتورهای جستجو سیگنال میده که محتوای شما ارزشمنده.
این به نوبه خود، پتانسیل رتبه بندی شما رو افزایش میده.
2. پروفایل بک لینک خود رو بهتر کنین.
به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما به افزایش قدرت دامنه و همچنین پتانسیل رتبه بندی کلی شما کمک می کنه.
هنگامی که این هدف سئو رو تعیین می کنین، نه تنها به تعداد لینک هایی که می خواین به دست بیارین، فکر می کنین، بلکه به این فکر می کنین که از کدوم وبسایت ها نیز می خواین اونارو به دست بیارین.
فقط به یاد داشته باشین که ساخت بک لینک به کیفیت بستگی داره—تعداد پیوندهایی که دارین آزمون تورنسل عالی برای محبوبیت محتوای شماس، اما تعداد لینک های کمتر و معتبرتر در دراز مدت به شما کمک بیشتری می کنه.
همانطور که این هدف و تعیین می کنین، به دنبال وب سایت های خاصی باشین که می خواین این بک لینک ها رو از اونا به دست بیارین.
3. اعتبار دامنه خود رو تقویت کنین.
افزایش قدرت دامنه شما می تونه تاثیر زیادی بر پتانسیل رتبه بندی شما داشته باشه. هرچه موتورهای جستجو معتبرتر سایت شما رو ببینن، اولویت بیشتری در SERP دریافت خواهید کرد.
اگر این یکی از اهداف سئوی شما برای سال آینده اس، اولین کاری که باید انجام بدین اینه که متغیرهایی رو برای محاسبه این امتیاز جستجو کنین.
مؤلفه اصلی اعتبار دامنه مستقیماً با کیفیت محتوای سایت شما مرتبط هس. اساساً، هرچه بازدیدکنندگان بیشتری محتوای شما رو بخونن، به اشتراک بذارن و با اون تعامل داشته باشن، شانس شما برای افزایش امتیاز شما بیشتره.
برای تأثیرگذاری واقعی، به محتوایی که در حال حاضر با ارزش ترین ترافیک رو وارد می کنه، نگاه کنین. سپس، دلیل اینکه فکر می‌کنین کار می‌کنه رو تفکیک کنین و اون آموخته‌ها رو در استراتژی تولید محتوا اعمال کنین.
4. به حداکثر رساندن سرعت صفحه
در اینجا اولین هدف فنی سئوی ما هست. وقتی سرعت صفحه خود رو افزایش می دین، می تونه تأثیر گسترده ای بر پتانسیل رتبه بندی و تجربه کلی وب سایت شما داشته باشه.
هنگام فکر کردن به این هدف، مطمئن شین که در مورد الزامات سایت بک‌اند که باید به‌روزرسانی کنین، فکر کنین.
5. صفحات مولد ترافیک خود رو متنوع کنین.
یه مشکل مشترک برای بسیاری از شرکت‌ها وجود داره: اونا یه محتوای عالی یا یه صفحه فرود واقعاً موفق ایجاد می‌کنن که با بزرگ شدن، درصد قابل توجهی از کل ترافیک ارگانیک سایت و وارد می‌کنه.
این نه تنها به طور بالقوه نتایج و برای هدف شماره 1 منحرف می کنه، بلکه به شدت توانایی شما رو برای جذب مخاطبان گسترده تری کاهش میده.
به طور دقیق تر، هرچه صفحات بیشتری در وب سایت شما ایجاد ترافیک کنن، پتانسیل بیشتری برای جذب سرنخ های واجد شرایط دارین.
تفاوت بین صفحه فرود و مقاله وبلاگ رو در نظر بگیرین. هدف یکی تبدیل سرنخ های خاص به کاربران یا ثبت نام در خبرنامه شما هس و دیگری بر جذب خوانندگان علاقه مند برای یه کلمه کلیدی خاص تمرکز داره.
6. قطعه های برجسته بیشتر رو ضبط کنین.
قطعه های برجسته یه شمشیر دو لبه هستن. اگرچه دنبال کردن این ویژگی‌های SERP می‌تونه محتوای شما رو به صفحه نتایج افزایش بده، اما وقتی کاربران اطلاعات مورد نیاز خود رو در خود قطعه پیدا می‌کنن، می‌تونهاند ترافیک سایت شما رو کم کنه.
این یه هدف عالی SEO برای استفاده برای محتوای بالاترین سطح (ToFu) هس، اما شما نمی خواین خطر از دست دادن ترافیک بالقوه به صفحات متمرکز بر تبدیل خود رو در سطح پایین داشته باشین.
7. نرخ پرش سایت تون و کم کنین.
هنگامی که شخصی سایت شما رو کلیک می کنه و به سرعت اونو ترک می کنه، توسط اکثر ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل سایت به عنوان یه جهش محسوب میشه.
نرخ پرش بالا به مرور زمان پتانسیل رتبه بندی شما رو کاهش میده زیرا به موتور جستجو نشون میده که محتوای شما با هدف جستجوگر مرتبط نیس.
8. افزایش زمان بازدیدکنندگان در صفحه
این هدف SEO با هدف شماره 7 کار می کنه. منطقی که وقتی نرخ پرش رو کم می کنین، زمان در صفحه باید بالا بره. از هر دوی این اهداف به عنوان فرصتی برای تفکر در مورد ساختار درون صفحه محتوای خود استفاده کنین.
هرچه اطلاعات شما بهتر سازماندهی بشه، تجزیه و تحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسون تر میشه.
9. ترافیک ارگانیک بیشتری تبدیل کنین.
هنگامی که شخصی وارد سایت شما میشه، چه اتفاقی میوفته؟ آیا اونا محتوای شما رو می خونن یا به دنبال گزینه های دیگر می گردن؟
هنگامی که به افزایش ترافیک کلی خود فکر می کنین، مهمه که به نحوه تبدیل اون ترافیک هم فکر کنین. این هدف سئو بهترین راه برای به دست آوردن درک درستی از پتانسیل تبدیل محتوای شماس.
در بازار رقابتی امروزی، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما کافی نیس - شما باید اونا رو به محض حضور در سایت خود شگفت زده کنین.
10. پیوند داخلی خودتون و بهینه کنین
پیوند داخلی فقط برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت شما مفید نیس. این یه سیگنال رتبه بندی مثبت برای موتورهای جستجو هس.
همانطور که در حال آماده شدن برای این هدف هستین، به دو جنبه متمایز پیوند داخلی فکر کنین - یکی برای بازدیدکنندگان وب سایت و دیگری برای خزنده های وب.
برای جلب توجه خزنده های وب، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بدبن این هس که یکه نقشه سایت ایجاد کنین که هر زمان که وب سایت شما تغییر می کنه به روز میشه.
این نه تنها به خزنده‌های وب اطلاعاتی رو میده که برای تجزیه سریع‌تر ساختار سایت شما نیاز دارن، بلکه به شما کمک می‌کنه تا نحوه پیوند همه صفحات خود رو با هم تجسم کنین.
این ممکنه زمانی که تازه شروع به کار کردین ارزشمند به نظر نرسه، اما هنگامی که صدها یا هزاران صفحه برای کار با اونا دارین، درک اینکه چگونه همه اونا با هم تطبیق دارن حیاتی هس.
زمانی که اهداف سئو و بهینه سازی سایت مشخصی رو برای خود و تیم خود ایجاد می کنین، تضمین می کنه که همیشه در یه جهت حرکت می کنین.
این اهداف راهنمای شما در مسیری به سوی نتایج بهتر هستن و می تونن به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی ها و رشد شرکت شما کمک کنن.
خدمات سئو در آمینا گروپ
برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیره و پس از اون ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع میشن و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز میشه.
همینطور بهتره بدونین هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف میشه در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتون هسد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشه تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب میشن هم بیشتر خواهد بود.
خدمات آمینا
  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶
 تلفن:
 منبع: https://amina-group.com/
 

بهترین مدرسه

بهترین دبستان در تهران



انتخاب یه مدرسه ایده آل برای کودکان احتمالا یکی از بیشترین نگرانی های والدین در سراسر دنیاس. 

آموزش یه کودکان نحوه شکل گیری زندگی اونارو در آینده تعیین می کنه و مدرسه مناسب می تونه تفاوت بزرگی ایجاد کنه.

والدین می تونن طیف گسترده ای از گزینه های مدرسه رو برای فرزندانشون با توجه به نیازهای فردی اونا بررسی کنن. 

با این حال، انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتون به ویژه با توجه به گزینه های متنوع امروزی، می تونه یه کار بسیار دلهره آور باشه.

به عنوان والدین، باید قبل از ثبت نام فرزندتون، هر مدرسه رو به دقت بررسی کنین تا مطمئن شین که بهترین آموزش رو دریافت می کنه.

بنابراین، موارد مهمی که باید در مدرسه مناسب برای فرزندان تون به دنبال اون باشین چیه؟ پست زیر به شما در یافتن پاسخ کمک می کنه.

1. شایستگی معلمان و مدیریت

مهمترین عاملی که یه مدرسه خوب و از سایرین متمایز می کنه، کیفیت تدریس و مدیریت هس. 

مدرسه ای با کادر آموزشی واجد شرایط و با تجربه در کنار تیم مدیریتی شایسته همیشه یه انتخاب مورد علاقه اس.

اول از همه، شما از داشتن یه محیط یادگیری مثبت برای فرزندان تون با کادر آموزشی واجد شرایط اطمینان دارین. 

علاوه بر اون، مدیریت شایسته سازماندهی مناسب هر جنبه از عملیات مدرسه رو تضمین می کنه. 

اطمینان حاصل کنین که مدیریت با والدین در زمینه های مختلف یادگیری کودک همکاری می کنه.

2. برنامه درسی

نکته مهم بعدی که باید در مدرسه برای فرزندتون به دنبال اون باشین، برنامه درسی هس. 

یافتن مدرسه ای که بر پایه های تحصیلی قوی و در عین حال حفظ تمرکز کودک محور در برنامه درسی خود تأکید کنه، مهمه.

بررسی کنین که آیا فعالیت‌های کلاس برای کمک به دانش‌آموزا در توسعه مهارت‌های موضوعی و همچنین مهارت‌های زندگی طراحی شدن.

علاوه بر این، شما همچنین باید به دنبال وسعت تجارب یادگیری ارائه شده به دانش آموزا در برنامه درسی مدرسه باشین.

3-ایمنی

هنگامی که مطمئن شدین که یه مدرسه برنامه درسی و تیم معلمان مناسبی برای هدایت تحصیل فرزندتون داره، باید امنیت مدرسه رو بررسی کنین.

از این گذشته، هنگامی که اونا رو در مدرسه رها می کنین، ایمنی فرزندان شما اولین اولویت هس. 

بنابراین، هنگام بررسی کیفیت امنیت در یه مدرسه، ممکنه مجبور شین سوالات زیادی بپرسین. 

به عنوان مثال، می تونین بررسی کنین که آیا مدرسه کارمندان خود رو بررسی می کنه یا نه.

علاوه بر این، شما همچنین می تونین استانداردهای ایمنی یه مدرسه رو با بررسی انواع سیستم های امنیتی موجود ارزیابی کنین.

4-روش های تدریس

وقتی مدرسه ای با معلمان واجد شرایط دارین، دلیل بررسی روش های تدریس چه می تونه باشه؟ 

روش های تدریس نشون میده که معلما چقدر می تونن کار خود رو انجام بدن.

شما باید راه هایی رو بررسی کنین که معلما از طریق اونا با دانش آموزا ارتباط برقرار می کنن و به اونا کمک می کنن تا با تجربیات یادگیری ارتباط برقرار کنن.

آیا از روش‌های نوآورانه برای جذاب‌تر کردن تجربیات یادگیری برای دانش‌آموزا استفاده می‌کنن؟ 

آیا فرزندان شما این فرصت رو خواهند داشت که ایده های خود رو در کلاس درس بیان کنن؟

علاوه بر این، شما همچنین باید بدونین که آیا معلما اجازه بحث و پروژه های کلاسی رو میدن یا نه.

5.فعالیت های مشترک

شما نمی خواین فرزندتون در مدرسه ای بدون هیچ گونه فعالیت مشترک درس بخونن. کودکان نمی تونن تمام وقت شونو در کتاب و تکالیف بگذرونن.

اونا باید از سرگرمی های زندگی و موسیقی، ورزش و سایر برنامه های بعد از مدرسه لذت ببرن. 

بچه ها می تونن با فعالیت های فوق برنامه از علایق مختلف خود بهره ببرن و جنبه های خلاقانه شونو کشف کنن. 

فعالیت های مشترک بسیار مهم تر از تفریح برای کودکان در مدرسه اس. 

در واقع، اونا فرصت بسیار خوبی و برای دانش آموزان فراهم می کنن تا مهارت های اجتماعی و توسعه بدن و با دانش آموزای دیگه پیوند برقرار کنن.

در عین حال، فعالیت های فوق برنامه نیز نقش ظریفی در بهبود کیفیت فرآیند یادگیری دانش آموزا داره.

6. فاصله مدرسه تا خونه

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتون باید در نظر داشته باشین نزدیکی هس. 

مکان مدرسه نه تنها برای هزینه های حمل و نقل بلکه برای یادگیری بچه ها نیز اهمیت زیادی داره.

قبل از تصمیم گیری در مورد اون، فاصله خونه و مدرسه رو بررسی کنین. 

والدین باید دسترسی به مدرسه و امکانات حمل و نقل و ارزیابی کنن.

با این حال، باید مطمئن شین که زمان رفت و آمد به مدرسه کوتاه‌تره. چرا؟

با فاصله نزدیک‌تر به مدرسه، فرزندان شما به راحتی می‌تونن به موقع به مدرسه برسن. 

علاوه بر این، کودکانی که مدارس نزدیک به خونه خود دارند، به دلیل خستگی کمتر، آمادگی جسمانی و ذهنی بیشتری برای کلاس‌ها دارن.

7. فرهنگ، ارزش ها و اخلاق

بالاتر از هر چیز دیگه ای، یکی از عوامل اساسی مهمی که باید در یه مدرسه جستجو کنین، فرهنگ اون مدرسه اس.

ارزش هایی که مدرسه مظهر اون هس چیه؟ آیا مدرسه منشور اخلاقی داره؟

فرهنگ‌های سالم مدرسه، توسعه حرفه‌ای روبرای معلما و محیط‌های یادگیری مطلوب‌تر و نوآورانه‌تر رو برای دانش‌آموزا ترویج می‌کنن؟

علاوه بر این، فرهنگ کار سالم در مدارس باعث ارتقای محیط های پرورشی، تعهد به یادگیری و توسعه مستمر و احساس مسئولیت کلی میشه.

ارزش‌های مدرسه نیز در شکل دادن به طرز فکر کودکان اهمیت زیادی داره. بنابراین، باید بررسی کنین که آیا ارزش‌های مدرسه با ارزش‌های خانوادگی شما مطابقت دارد یا نه.

کلمات پایانی

هفت عامل مختلف برای انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندتون می تونه بهترین راهنمایی رو برای شما فراهم کنه. 

دیگه لازم نیس با افکار گیج کننده ای روبرو شین. 

کیفیت تدریس و مدیریت، روش های تدریس و محتوای برنامه درسی، اولین چیزهایی هستن که باید بررسی کنین.

علاوه بر این، شما باید روش های آموزشی و اطمینان از ایمنی کودکان در مدرسه رو هم ارزیابی کنین. 

برخی از عوامل مهم دیگه برای تعیین بهترین مدرسه برای فرزند شما، فرهنگ و ارزش های مدرسه اس.

اگر می‌خواین بهترین ویژگی‌ها رو در مدرسه برای فرزندتان پیدا کنین، قطعاً می‌تونین هم‌اکنون به بهترین دبستان تهران مراجعه کنین.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش رو ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان رو در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن: 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

تفاوت بازسازی با نوسازی

بازسازی ساختمان چیه؟


 

بازسازی معمولاً مستلزم کار کمتری نسبت به نوسازی هس زیرا می تونین با ساختار موجود کار کنین. در حالی که بازسازی بیشتر در مورد ارتقا هس، نوسازی شامل ساختنی کاملاً تازه اس.

این می‌تونه یه پروژه هیجان‌انگیز باشه که منتظر اون باشین، زیرا به این معنی هس که در پایان فرآیند یه خانه کاملاً جدید هس. 

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشین که دیگه ساختمان شما قدیمی شده و باید به فکر تعویض اون باشین اما هزینه های خرید یه خانه نو احتمالا شما رو از این تصمیم منصرف کرده.

بهترین تصمیم برای اصلاح و بهبود یه واحد مسکونی یا اداری، عملیات بازسازی ساختمان هس که با این روش در نهایت می شه در زمان کمتر و با هزینه بسیار پایین تر تغییرات مورد نظر و انجام داد.

بازسازی یه ساختمان موجود تا ساختن یه ساختمان جدید از ابتدا سازگارتر با محیط زیست هس. ساخت و ساز بیش از نوسازی زباله ایجاد می کنه.

استخراج، بسته بندی و حمل و نقل مواد به انتشار گازهای گلخانه ای پروژه منجر میشه. همچنین باعث آلودگی هوا، آب و صوتی بیشتر میشه.

اکثر بازسازی ها به مواد بسیار کمتری نیاز دارن و ضایعات کمتری رو به همراه دارن. همچنین می تونین به طور یکپارچه ویژگی های پایدارتر و در یه ساختار موجود ادغام کنین و مصرف انرژی اونو کم کنین.

نکاتی کلیدی که در بازسازی ساختمان باید رعایت بشه

اگرچه بازسازی به طور کلی پایدارتر از ساخت و ساز جدیده، اما به چندین عامل کلیدی بستگی داره - انتخاب متریال، مقیاس پروژه و سبک زندگی صاحب خونه. یکی از این عوامل می تونه به طور قابل توجهی تأثیر زیست محیطی نوسازی رو افزایش بده یا ردپای پروژه ساخت و ساز رو کم کنه.

انتخاب مواد

استفاده از مواد طبیعی و بازیافتی زیاد می تونه یه پروژه ساخت و ساز رو پایدارتر از نوسازی کنه. با این حال، شرایط اقتصادی فعلی، تکیه شدید به این مواد و دشوار می کنه. هزینه های لوازم ضروری مانند بتن، گچ و به شدت نوسان و افزایش داره.

مقیاس

مقیاس پروژه نوسازی یا ساخت و ساز نیز وارد عمل میشه. بازسازی های گسترده مانند افزودن استخر، گاراژ یا حمام اضافی می تونه تأثیر زیست محیطی مهم تری نسبت به ساختن از ابتدا داشته باشه. این نوع پروژه‌ها آب و برق زیادی مصرف می‌کنن - نه فقط در طول فرآیند بازسازی، بلکه در بقیه چرخه‌های عمرشون.

روش های ساخت و ساز سنتی ممکنه نسبت به نوسازی متوسط کمتر سازگار با محیط زیست باشن. با این حال، استراتژی ها و سبک های طراحی جدیدی در حال ظهور هستن که می تونه ساخت سازه های جدید و بسیار پایدارتر کنن.

سبک زندگی

سبک زندگی صاحب خانه مسلماً تأثیرگذارترین عامل هس. چگونه قصد دارین از خانه نوساز یا نوساز استفاده کنین؟

اگر از وسایل سازگار با محیط زیست استفاده کنین و از ابزارهای نوسازی به طور مسئولانه استفاده کنین، می تونین تأثیرات زیست محیطی اونو به حداقل برسونین و 100٪ مطمئن باشین که پایدارتر از ساختن جدیده.

از سوی دیگر، اگر به بازسازی خود اهمیت ندین و اجازه هدر دادن انرژی گرانبها رو به اون بدین، در دراز مدت تاثیر منفی بیشتری خواهد داشت.

به طور مشابه، اگر متعهد به سبک زندگی سبز باشین، ساخت یه خانه جدید می تونه مزایای زیست محیطی طولانی مدت بیشتری نسبت به بازسازی داشته باشه.

تلاش‌های کوچک مانند بازیافت، استفاده از محصولات پاک‌کننده طبیعی و سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی می‌تونه تفاوت بزرگی ایجاد کنه.

ساختمان سبز یه منطقه خاکستری هس.

صنعت ساخت و ساز ده ها ساله که زیان زیادی بر محیط زیست وارد کرده. متخصصان صنعت هنوز در حال کشف چگونگی جایگزینی مصالح و استراتژی های ساختمانی قدیمی با جایگزین های سبزتر هستن.

اگرچه بازسازی ساختمان معمولاً دوستدار محیط زیست هس، این واقعیت می تونه به زودی تغییر کنه. در حال حاضر، ساختمان سبز یه منطقه خاکستری باقی مونده.

گروه بازسازی ساختمان ایوان سبز

گروه بازسازی ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت و ببرین.

با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا می تونین از اون استفاده کنین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

مزایای یه وب سایت خوب

 طراحی وب سایت 


 

هنگام ایجاد یه وب سایت برای تجارت خود یا شاید طراحی مجدد وب سایت خود، ممکنه از خود بپرسین که چرا طراحی وب سایت مهمه و چه چیزی اونو خوب می کنه؟

چگونه می تونین اطمینان حاصل کنین که تمام اصول اساسی طراحی وب سایت رو پوشش میده؟ حقیقت اینه که طراحی و توسعه وب سایت چیزی فراتر از ظاهر زیباس. 

این یکی از مهم‌ترین عواملی هس که به داشتن تجربه خوب یا ضعیف در هنگام مرور سایت شما کمک می‌کنه و به طور مستقیم بر تصور کلی برند شما تأثیر می‌ ذاره. 

75 درصد از مصرف کنندگان میگن که بر اساس طراحی وب سایت، درباره اعتبار یه شرکت قضاوت فوری می کنن.

مزایای یه طراحی وب سایت عالی

  • با اولین نگاه تاثیر خوبی میده.
  • به شما کمک می کنه در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنین.
  • باعث میشه شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر برسین.
  • به دریافت سرنخ و فروش کمک می کنه.
  • شما می تونین با رقبا رقابت کنین.
  • به شما شخصیت برند میده.

اصول طراحی وب سایت خوب

تجربیات آنلاین پنجره‌ای به سمت کسب‌ و کار شماس، بنابراین طراحی وب‌سایت خوب در نهایت چیزی هس که بهترین تجربه ممکن و با نام تجاری شما به کاربران شما میده.

اما می‌تونین برخی از اصول رایج رو دنبال کنین تا مطمئن شین که در مسیر درست شروع کردین.

UI/UX و طراحی چیدمان وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسه، بلکه باید هدفی و نیز دنبال کنه. 77% از شرکت ها بر این عقیده ان که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یه نقطه ضعف برای مشتریان اوناس.

بنابراین حتی زمانی که اونا عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها رو به درستی دریافت می‌کنن، می‌تونن با یه تجربه کاربری ضعیف، تمام کار سخت و خراب کنن!

چیزی که یه وب سایت عالی و می سازه زمانی هس که اونا به راحتی می تونن اطلاعات مورد نظر خود و جستجو کنن و به دست بیارن. 

اگر خیلی طول بکشه یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسه، صفحه سایت شما رو می بندن.

طراحی سایت موبایل ریسپانسیو

به این فکر کنین که هر چند وقت یه بار محتوا رو در تلفن خود مشاهده می کنین. چند وب سایت رو روی موبایل خود باز کردین؟ همه ما به وبسایتی رسیدیم که مجبور بودیم برای خوانا کردن محتوا، پیمایش کنیم.

آمارها نشون میده که 85 درصد از بزرگسالان معتقدن که یه وب سایت باید به همان اندازه در تلفن همراه شون خوب به نظر برسه تا روی دسکتاپ. این برای طراحی وب سایت شما چه معنایی داره؟

محتوای با کیفیت: کپی، تصویر و فیلم

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب میشن، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت شون. این منجر به بارگذاری سخت وب سایت و تصاویری میشه که طول می کشه تا باز شن. 

تحقیقات نشون میده که اگر تصاویر بارگذاری نشن یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشه، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما رو متوقف خواهند کرد.

Call to Action (CTA)

واقعا هدف شما از وب سایت چیه؟ بله، شما می خواین یه برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنین، اما همچنین می خواین اونا اقدام کنن! 

برای انجام این کار، باید به اونا یادآوری کنین و با Call to Action یا CTA انجام این کار و برای اونا آسون کنین. اینا دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستن که در سراسر یه وب سایت مشاهده می کنین.

ترافیک سئو

وب‌سایتی که توسط یه استراتژی سئوی صحیح پشتیبانی میشه و به گونه‌ای طراحی شده که این استراتژی و منعکس کنه، بسیار بیشتر شبیه به آوردن ترافیک رایگان و واجد شرایط هس.

شما می خواین وب سایت خود و پیدا کنین زیرا این فرصت و به شما میده تا با مشتریان بدون نیاز به تعقیب اونا ارتباط برقرار کنین.

اعتباری مانند اثبات اجتماعی

اخبار جعلی و برندهای بی کیفیت زیادی وجود داره. و در نتیجه، فیلتر کردن همه اینا برای رسیدن به شما می تونه یه مبارزه واقعی باشه.

هنگامی که مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواین با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره، فشار بیشتری و به اونا بدین.

هویت و ثبات برند

بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارن که رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره رو مشخص کنه. اگر شما یکی از اونا هستین، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع هس!

مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وب سایت حرفه ای وجود داره. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با اون کار می کنین باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت رو درنظر بگیره.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودشو در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/