رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مزایای سئو SEO

 اهداف سئو SEO چیه؟
ما در اینجا چند اهداف خاص و قابل اجرا درسئو که برای ایجاد یه استراتژی سئو قوی نیاز دارین به شما می گیم. هر تاکتیکی که استفاده می‌کنین یا محتوایی که ایجاد می‌کنین می‌تونه با یک یا چند هدف سئوی شما برای ارزیابی موفقیت اونا سنجیده شه.
اما درک اینکه کدوم اهداف سئو برای کسب و کار شما مناسبه ممکنه سخت باشه. در هر مرحله از فرآیند چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود داره.
با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از ده هدف SEO رو گردآوری کردیم که می‌تونین برای کمک به شروع فرآیند با اونا سازگار شین.
1. افزایش ترافیک ارگانیک X%
ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی هس که می تونه بیشترین میزان موفقیت در سئو رو به شما بگه. وقتی ترافیک ارگانیک و به وبسایت خود افزایش می دین، نه تنها مجموعه بزرگتری از مشتریان بالقوه رو باز می کنه، بلکه به موتورهای جستجو سیگنال میده که محتوای شما ارزشمنده.
این به نوبه خود، پتانسیل رتبه بندی شما رو افزایش میده.
2. پروفایل بک لینک خود رو بهتر کنین.
به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما به افزایش قدرت دامنه و همچنین پتانسیل رتبه بندی کلی شما کمک می کنه.
هنگامی که این هدف سئو رو تعیین می کنین، نه تنها به تعداد لینک هایی که می خواین به دست بیارین، فکر می کنین، بلکه به این فکر می کنین که از کدوم وبسایت ها نیز می خواین اونارو به دست بیارین.
فقط به یاد داشته باشین که ساخت بک لینک به کیفیت بستگی داره—تعداد پیوندهایی که دارین آزمون تورنسل عالی برای محبوبیت محتوای شماس، اما تعداد لینک های کمتر و معتبرتر در دراز مدت به شما کمک بیشتری می کنه.
همانطور که این هدف و تعیین می کنین، به دنبال وب سایت های خاصی باشین که می خواین این بک لینک ها رو از اونا به دست بیارین.
3. اعتبار دامنه خود رو تقویت کنین.
افزایش قدرت دامنه شما می تونه تاثیر زیادی بر پتانسیل رتبه بندی شما داشته باشه. هرچه موتورهای جستجو معتبرتر سایت شما رو ببینن، اولویت بیشتری در SERP دریافت خواهید کرد.
اگر این یکی از اهداف سئوی شما برای سال آینده اس، اولین کاری که باید انجام بدین اینه که متغیرهایی رو برای محاسبه این امتیاز جستجو کنین.
مؤلفه اصلی اعتبار دامنه مستقیماً با کیفیت محتوای سایت شما مرتبط هس. اساساً، هرچه بازدیدکنندگان بیشتری محتوای شما رو بخونن، به اشتراک بذارن و با اون تعامل داشته باشن، شانس شما برای افزایش امتیاز شما بیشتره.
برای تأثیرگذاری واقعی، به محتوایی که در حال حاضر با ارزش ترین ترافیک رو وارد می کنه، نگاه کنین. سپس، دلیل اینکه فکر می‌کنین کار می‌کنه رو تفکیک کنین و اون آموخته‌ها رو در استراتژی تولید محتوا اعمال کنین.
4. به حداکثر رساندن سرعت صفحه
در اینجا اولین هدف فنی سئوی ما هست. وقتی سرعت صفحه خود رو افزایش می دین، می تونه تأثیر گسترده ای بر پتانسیل رتبه بندی و تجربه کلی وب سایت شما داشته باشه.
هنگام فکر کردن به این هدف، مطمئن شین که در مورد الزامات سایت بک‌اند که باید به‌روزرسانی کنین، فکر کنین.
5. صفحات مولد ترافیک خود رو متنوع کنین.
یه مشکل مشترک برای بسیاری از شرکت‌ها وجود داره: اونا یه محتوای عالی یا یه صفحه فرود واقعاً موفق ایجاد می‌کنن که با بزرگ شدن، درصد قابل توجهی از کل ترافیک ارگانیک سایت و وارد می‌کنه.
این نه تنها به طور بالقوه نتایج و برای هدف شماره 1 منحرف می کنه، بلکه به شدت توانایی شما رو برای جذب مخاطبان گسترده تری کاهش میده.
به طور دقیق تر، هرچه صفحات بیشتری در وب سایت شما ایجاد ترافیک کنن، پتانسیل بیشتری برای جذب سرنخ های واجد شرایط دارین.
تفاوت بین صفحه فرود و مقاله وبلاگ رو در نظر بگیرین. هدف یکی تبدیل سرنخ های خاص به کاربران یا ثبت نام در خبرنامه شما هس و دیگری بر جذب خوانندگان علاقه مند برای یه کلمه کلیدی خاص تمرکز داره.
6. قطعه های برجسته بیشتر رو ضبط کنین.
قطعه های برجسته یه شمشیر دو لبه هستن. اگرچه دنبال کردن این ویژگی‌های SERP می‌تونه محتوای شما رو به صفحه نتایج افزایش بده، اما وقتی کاربران اطلاعات مورد نیاز خود رو در خود قطعه پیدا می‌کنن، می‌تونهاند ترافیک سایت شما رو کم کنه.
این یه هدف عالی SEO برای استفاده برای محتوای بالاترین سطح (ToFu) هس، اما شما نمی خواین خطر از دست دادن ترافیک بالقوه به صفحات متمرکز بر تبدیل خود رو در سطح پایین داشته باشین.
7. نرخ پرش سایت تون و کم کنین.
هنگامی که شخصی سایت شما رو کلیک می کنه و به سرعت اونو ترک می کنه، توسط اکثر ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل سایت به عنوان یه جهش محسوب میشه.
نرخ پرش بالا به مرور زمان پتانسیل رتبه بندی شما رو کاهش میده زیرا به موتور جستجو نشون میده که محتوای شما با هدف جستجوگر مرتبط نیس.
8. افزایش زمان بازدیدکنندگان در صفحه
این هدف SEO با هدف شماره 7 کار می کنه. منطقی که وقتی نرخ پرش رو کم می کنین، زمان در صفحه باید بالا بره. از هر دوی این اهداف به عنوان فرصتی برای تفکر در مورد ساختار درون صفحه محتوای خود استفاده کنین.
هرچه اطلاعات شما بهتر سازماندهی بشه، تجزیه و تحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسون تر میشه.
9. ترافیک ارگانیک بیشتری تبدیل کنین.
هنگامی که شخصی وارد سایت شما میشه، چه اتفاقی میوفته؟ آیا اونا محتوای شما رو می خونن یا به دنبال گزینه های دیگر می گردن؟
هنگامی که به افزایش ترافیک کلی خود فکر می کنین، مهمه که به نحوه تبدیل اون ترافیک هم فکر کنین. این هدف سئو بهترین راه برای به دست آوردن درک درستی از پتانسیل تبدیل محتوای شماس.
در بازار رقابتی امروزی، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما کافی نیس - شما باید اونا رو به محض حضور در سایت خود شگفت زده کنین.
10. پیوند داخلی خودتون و بهینه کنین
پیوند داخلی فقط برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت شما مفید نیس. این یه سیگنال رتبه بندی مثبت برای موتورهای جستجو هس.
همانطور که در حال آماده شدن برای این هدف هستین، به دو جنبه متمایز پیوند داخلی فکر کنین - یکی برای بازدیدکنندگان وب سایت و دیگری برای خزنده های وب.
برای جلب توجه خزنده های وب، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بدبن این هس که یکه نقشه سایت ایجاد کنین که هر زمان که وب سایت شما تغییر می کنه به روز میشه.
این نه تنها به خزنده‌های وب اطلاعاتی رو میده که برای تجزیه سریع‌تر ساختار سایت شما نیاز دارن، بلکه به شما کمک می‌کنه تا نحوه پیوند همه صفحات خود رو با هم تجسم کنین.
این ممکنه زمانی که تازه شروع به کار کردین ارزشمند به نظر نرسه، اما هنگامی که صدها یا هزاران صفحه برای کار با اونا دارین، درک اینکه چگونه همه اونا با هم تطبیق دارن حیاتی هس.
زمانی که اهداف سئو و بهینه سازی سایت مشخصی رو برای خود و تیم خود ایجاد می کنین، تضمین می کنه که همیشه در یه جهت حرکت می کنین.
این اهداف راهنمای شما در مسیری به سوی نتایج بهتر هستن و می تونن به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی ها و رشد شرکت شما کمک کنن.
خدمات سئو در آمینا گروپ
برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیره و پس از اون ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع میشن و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز میشه.
همینطور بهتره بدونین هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف میشه در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتون هسد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشه تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب میشن هم بیشتر خواهد بود.
خدمات آمینا
  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶
 تلفن:
 منبع: https://amina-group.com/
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد