رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

نکاتی در رابطه با مشاوره طراحی سایت

مفهوم مشاور طراحی سایت 

مشاور وب یه متخصص فنیوظایف که با مشتریان برای ارتقای موفقیت کسب و کار خود از طریق توسعه و طراحی وب کار می کنه. این مشاوران پیشنهادهای کاربردی برای بهبود حضور آنلاین مشتریان و کسب و کارشان ارائه میدن. اونا ممکنه به عنوان یه فریلنسر یا برای یه شرکت مشاوره وب کار کنن، اما معموله که این متخصصان فقط در طول یه پروژه با مشتریان کار کنن.

مشاوران ممکنه بسته به هر پروژه، همزمان با چندین مشتری کار کنن. مشاوران وب از دانش خود در زمینه توسعه وب برای کمک به مشتریان با جنبه های دیجیتالی کسب و کار خود استفاده می کنن. این متخصصان اغلب در زمینه برنامه نویسی، کدنویسی، طراحی گرافیک یا علوم کامپیوتر تجربه دارن.

مشاور طراحی سایت چه کاری انجام میدن؟

یه مشاور طراحی وب ممکنه به مشتریان در مورد نحوه بهترین بازاریابی یه محصول جدید در وب سایت خود یا کمک به مشتری کمک کنه تا برند شرکت خود رو به صورت آنلاین بازسازی کنه. مشتریان یه مشاور استخدام می کنن تا دیدگاه خود رو برای محتوا یا یه وب سایت واقعی کنن.

مشاوران به جای اینکه طراحی وب رو دقیقاً همانطور که مشتری درخواست می کنه انجام بدن، به مشتریان توصیه می کنن تا از موفقیت پروژه اطمینان حاصل کنن. اونا با مشتریان خود برای ارائه راه حل هایی در مورد وب سایت ها، محتوا و استراتژی بازاریابی شریک میشن. 

وظایف شغلی خاص ممکنه شامل موارد زیر باشه:

  • برنامه ریزی برای بازسازی یه وب سایت
  • اطمینان از اینکه وب سایت مشتری از نظر فنی دقیق هس.
  • پیگیری پیشرفت پروژه پس از اتمام اون
  • برنامه ریزی محتوای جدید و مارک دار برای مشتری
  • عیب یابی مشکلات فنی وب سایت
  • انجام تحقیقات برای ارائه پیشنهادات آگاهانه
  • استخدام تیمی از طراحان وب برای کمک به تغییرات

شش مهارت مهم مشاور طراحی سایت چیه؟

  • کد نویسی
  • طراحی گرافیک
  • نوشتن
  • ارتباط
  • مهارت های بین فردی
  • مدیریت زمان

تیم تخصصی آمینا گروپ در حوزه ی مشاوره طراحی سایت، نیاز ها و خواسته های شما را به صورت کامل و جامع تجزیه و تحلیل می کنن. این امر سبب شده تا ایده و خلاقیت های متناسبی در سایت شما ایجاد شه.

هر شخص متناسب با نوع کسب و کار خود، توقعات و ایده های متنوعی رو از سایت خود می تونه داشته باشه. قطعا شما عزیزان پس از دریافت یه مشاوره طراحی وب سایت عالی از تیم حرفه ای آمینا گروپ، متوجه میزان تغییرات و موفقیت هایی در زمینه خلاقیت های لازم در جهت وب سایت خود خواهید شد.

تیم آمینا گروپ مرحله به مرحله در کنار شما خواهد بود که نتیجه ی اون دریافت بهترین بازدهی از سایت شما میشه. شما عزیزان به راحتی می تونین در صورت درخواست گفتگو و جلسه حضوری در زمینه مشاوره طراحی سایت، از طریق راه های ارتباطی ما اقدام کنین.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

مدرسه غیردولتی در شرق تهران

مدرسه پسرانه غیر دولتی پیشرو


مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتونه به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته بشه.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفته.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث میشه تا دانش آموزان زبان زنگلیسی رو نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرن.

دپارتمان های مدرسه پیشرو

  • IT
  • زبان انگلیسی
  • کلینیک مشاوره
  • آتلیه هنرهای زیبا
  • کتابخانه
  • پارک علم و خلاقیت
  • دپارتمان پرورشی
  • دپارتمان تحقیق و پژوهش
  • دپارتمان کسب و کاز

طرح کیف در مدرسه چیه؟

در این شیوه کلیه مراحل آموزش و یادگیری داخل مدرسه صورت انجام میشه و دانش آموزان هیچ گونه تکلیف یا مطالعه درسی برای داخل منزل ندارن تا بتونن از این فرصت برای شکوفایی استعداد های خود بیشترین بهره رو ببرن.

هدف اصلی این سیستم پرورش دانش آموزانه که در مسیر آموزش شکل می گیره به گونه ای که هدف از یادگیری دروس کسب مهارت هایی از قبیل تفکر نقادانه ،تجزیه و تحلیل،استقلال،مسئولیت پذیری،اعتماد به نفس،توجه و تمرکز ،ازبین رفتن اضطراب و استرس،افزایش انگیزه،و… هس.

در طرح کیف در مدرسه دانش آموزا کاملاً مستقل و بدون وابستگی تحصیلی به پدر یا مادر و یا معلم خصوصی، زیر نظر متخصص تربیت شده به شکلی که دانش آموزا در این طرح آموزشی وقتی داخل مدرسه یا کلاس هستن می دونن که تنها محل یادگیری مدرسه هس و هیچ منبع یادگیری دیگری (از جمله در منزل) وجود نداره.

لذا باعث تقویت بیشتر تمرکز و توجه در دانش آموز میشه. از طرف دیگردر این شیوه آموزش یکی از موضوعات اصلی که باید در نظر داشت مشارکت دانش آموز در تمامی امور تحصیلیه و معلم نقش راهنمای کلاس رو داره .

امکانات آموزشی مدرسه پیشرو

ساختمان این مرکز آموزشی پرورشی جهت مدرسه زیرنظر وزارت متبوع در متراژ حدود ۷۰۰ متر و زیربنا حدود ۱۸۰۰ متر و حیاط ۴۰۰ متر ساخته شده که شامل امکانات زیر هس:

  1. دارای ۲۰ کلاس کاملا هوشمنده.
  2. دارای فضای پارک علم و خلاقیت با مساحت حدود ۲۵۰ متر که برای اولین بار در ایران با کارگاه های مجهز آب و خاک، جانورشناسی، رباتیک و آزمایشگاه فیزیک، شیمی و زیست شناسی احداث شده.
  3. دارای سایت کامپیوتر با ۲۵ دستگاه جهت آموزش درس کامپیوتر
  4. دارای حیاط مفروش به چمن مصنوعی و دارای ایستگاه های بازی در زنگ های تفریح
  5. دارای مرکز مشاوره کاملا تخصصی در زمینه کودک و مشاوره خانواده
  6. دارای سالن ورزشی چندمنظوره ۴۰۰ متری کاملا مجهز
  7. آشپزخانه و سلف سرویس ناهارخوری
  8. مجهز به سیستم نظارتی هوشمند به کمک بیش از پنجاه دوربین مداربسته در کلیه فضاهای مدرسه
  9. دارای مجهزترین امکانات ارتباطی از جمله اپلیکیشن و وب سایت
  10. دارای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی به تمام مناطق تهران

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزا با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفته.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث میشه تا دانش آموزا زبان زنگلیسی رو نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرن.

تماس با ما

تلفن: 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

مفهوم طراحی داخلی چیست؟

خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

طراحی داخلی، برنامه ریزی و طراحی فضاهای دست ساز، بخشی از طراحی محیطی و ارتباط تنگاتنگ با معماری است. اگرچه میل به ایجاد یک محیط دلپذیر به قدمت خود تمدن است، اما زمینه طراحی داخلی نسبتاً جدید است.

حداقل از اواسط قرن بیستم، اصطلاح دکوراتور داخلی به قدری ضعیف به کار رفته است که تقریباً بی‌معنی است، در نتیجه اصطلاحات توصیفی‌تر دیگری به کار رفته‌اند.

اصطلاح طراحی داخلی نشان دهنده حوزه فعالیت گسترده تری است و در عین حال جایگاه آن را به عنوان یک حرفه جدی نشان می دهد.

در برخی از کشورهای اروپایی که این حرفه به خوبی جا افتاده است، به عنوان معماری داخلی شناخته می شود.

افرادی که به بسیاری از عناصر شکل دهنده محیط های ساخته شده توسط انسان توجه دارند، از کل میدان به عنوان طراحی محیطی یاد می کنند.

آنچه اهمیت طراحی داخلی را تشدید می کند، نیاز مبرم به زیبایی شناسی در دنیای مدرن است. امروزه انسان بیش از هر زمان دیگری نیاز به محاصره زیبایی دارد. 

روزمرگی ها و مصیبت های دنیای معاصر تجارب حسی فرد را مخدوش می کند و بسیار مهم است که هر فضایی را که در آن ساکن هستیم، طراحی داخلی کنیم.

طراحی داخلی به فرد کمک می کند تا وجود، سبک زندگی و درک خود از جهان را ارتقا بخشد. این یک میل اساسی انسان است که به دنبال زیبایی در اطراف باشد و آن را شناسایی کند.

وقتی زیبایی و زیبایی شناسی با عملکرد همراه شود، فضا بهینه می شود و به یک فرد مدرن اجازه می دهد در محیطی ایده آل زندگی کند.

آنچه هنر را از قاعده مندی متمایز می کند، عنصر بیان است که مشخصه نوعی از هنر است. هر زمان که فرد وارد فضای جدیدی می شود، بر اساس ظاهر آن، مفروضاتی را در مورد فردی که در آنجا زندگی می کند، ایجاد می کند.

اگر رنگ های استفاده شده تند و پر زرق و برق باشند، شاید فرد سبک زندگی برون گرا داشته باشد و به طرز جذابی برون گرا باشد.

اگر فضای داخلی دارای رنگ‌های ملایم باشد، ممکن است تلاش ساکنان را برای ایجاد فضای زندگی که ذهن آنها را آرام می‌کند، منعکس کند، نشان می‌دهد که فرد برای صلح و آرامش ارزش قائل است.

طراحی مینیمالیستی ممکن است جستجوی فرد را برای فضایی نامرتب که منجر به ذهنی نامرتب می‌شود، منتقل کند، در حالی که یک طراحی حداکثری ممکن است نیاز فرد به تحریک ذهنی را نشان دهد.

هیچ یک از انتخاب ها بهتر از دیگری نیست، آنها فقط اشکال متفاوتی از ابراز وجود هستند و نمادی از شیوه های متنوع ارتباط افراد با فضای خود هستند. توانایی فوق‌العاده طراحی داخلی برای عملکرد به عنوان یک شکل بیان دلیل اهمیت طراحی داخلی است. 

یک خانواده ممکن است متشکل از افراد در رده های سنی مختلف باشد، از جمله والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، کودکان نوپا یا نوزادان. اگر افراد جوان یا مسن در خانواده وجود داشته باشند.

طراحی داخلی می تواند با ایجاد فضاهایی که به راحتی در دسترس باشد، به نفع آنها باشد. اصل طراحی داخلی و معماری را می توان اجرا کرد تا انتقال بین قسمت های مختلف خانه برای سالمندان آسان تر شود.

همچنین می تواند به ایجاد فضای امن تری برای کودکان نوپا کمک کند که ممکن است بدون خطر آسیب در خانه حرکت کنند.

علاوه بر این، در صورتی که هر یک از اعضای خانواده دارای معلولیت یا تحرک محدود باشد، می‌توان از طراحی داخلی نیز برای دوست‌داشتن فضای ناتوانی استفاده کرد.

بنابراین، طراحی داخلی می تواند به افراد با نیازهای مختلف کمک کند تا با عزت زندگی کنند و اعضای خودکفای خانواده باشند.

هفت مفهوم طراحی داخلی چیست؟

هر پروژه ای را می توان با داشتن اصول مستحکم به وضوح تعریف کرد. این امر به ویژه در مورد هفت اصل طراحی داخلی صادق است: تعادل، وحدت، ریتم، تأکید، کنتراست، مقیاس و تناسب و جزئیات.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.


تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 


راه های قبولی در مدارس تیزهوشان چیه؟

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

از اونجا که قبولی در مدارس تیزهوشان برای خیلی از داوطلبا یه آرزوس همه متقاضیای این مدارس می تونن شانس خودشون رو برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنن.
داوطلبای آزمون تیزهوشان هر سال زیادتر میشه و دانش آموزای علاقه مند به مدارس تیزهوشان باید برای قبولی در آزمون سمپاد در یه آزمون بزرگ شرکت کنن و با یه برنامه ریزی درست همه منابع تیزهوشان مربوط به پایه تحصیلی خودشون رو مطالعه کنن.
به همین دلیل برای کمک به شما قصد داریم نکاتی رو در مورد اینکه چطور درتیزهوشان قبول بشید رو ارائه یدیم.
از کدام پایه می توان برای شرکت در امتحان تیزهوشان اقدام کرد؟
امتحانای تیزهوشان در انتهای دوره ابتدایی و همچنین در انتهای دوره متوسطه اول برگزار می شه. یعنی کسایی که از پایه ششم به هفتم می رن باید در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و کسایی که از پایه نهم به دهم می رن، در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنن.
سطح این آزمون از سطح کتاب و جزوه مدرسه بالاتره و بعیده شما بتونین تنها با تسلط به کتاب در آزمون تیزهوشان قبول شید. پس برای قبولی در تیزهوشان چه باید کرد؟! یکی از سوالات رایج و متداول اکثر خانواده‌ها اینه که از چه پایه‌ای بهتره برای مدارس تیزهوشان اقدام کنن؟
در جواب به این پرسش، پاسخ‌های مختلفی مطرح می شه؛ عده ای بر این باورن که تحصیل در مدارس تیزهوشان از پایه هفتم زوده و ممکنه دانش آموزان از درس زده بشن و عده‌ای دیگر نظر کاملا مخالفی دارن. به نظر شما کدام درسته؟!
پاسخ به این سوال کاملا بستگی به دانش آموز داره. با توجه به سختگیری و پیگیری بیشتری که از سوی مدارس تیزهوشان وجود داره، دانش آموزا باید بیشتر وقت خود رو صرف درس خوندن بکنن و شاید زمان بسیار کمی برای تفریح داشته باشن.
بعضی از دانش آموزا هستن که از درس خوندن لذت می برن و این موضوع فشاری به اونا وارد نمی کنه. این دانش آموزا بدون هیچ مشکلی می تونن در تیزهوشان درس بخونن و اگر این اتفاق نیفته واقعا حیفه!
اما اگر دانش آموز علاقه زیادی به درس خوندن نداره و نمی تونه وقت زیادی برای درس خوندن و حل تست و تمرین بذاره، مدارس تیزهوشان در هیچ پایه‌ای براش مناسب نیس و حتی اگر در آزمون تیزهوشان نیز پذیرفته بشه، پس از مدت دچار افت تحصیلی شدید میشه.
چگونگی و شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان
چگونگی و شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان به عواملی زیادی بستگی داره. درسته که هوش یکی از این عوامل محسوب می شه اما چگونگی قبولی در مدارس تیزهوشان شامل عوامل دیگری مانند انگیزه و هدف، منابع آموزشی مناسب، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار دانش آموز نیز می شه.
به علاوه موارد زیر هم، شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان و آزمون های سمپاد را تحت تاثیر قرار میده:
  • دانش آموزا باید کتاب های درسی سال های قبل رو مطالعه کرده باشن. برای دوره متوسطه اول یا کلاس هفتمی ها لازمه که کتاب های درسی دوره پنجم و ششم رو به خوبی مطالعه کنن و برای دوره متوسطه دوم یا کلاس دهمی ها لازمه که کتاب های سال هشتم و نهم رو مطالعه کنن.
  • مطالعه کتاب های درسی مناسب و استفاده از کلاس های آموزشی می تونه باعث بشه تا دانش آموزا به راحتی سوالات تحلیلی رو پاسخ بدن.
  • همچنین باتوجه به تغییرات شرایط ثبت نام آزمون سمپاد یا تیزهوشان، دانش آموزان باید بتونن مقیاس خوبی در امتحانات دروس نوبت دوم، در سال های تحصیلی قبلی کسب کنن. در واقع باید تمامی دروس پایه قبلی رو، با بهترین نمرات بگذرونن.
برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه تونستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیشرفته و کیفیت آموزش رو ارتقا ببخشیم و توانایی کودکانمون رو در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در اونا ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان اس همواره پیشگام بودیم.
تماس با ما
تلفن :
آدرس :
تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

ترندهای کابینت آشپزخانه

ترندهای طراحی آشپزخانه 2023


داشتن یه آشپزخانه با طراحی زیبا به دلایل مختلفی ضروریه. در درجه اول، این فضاییه که ما بیشترین زمان رو با خانواده، آشپزی، غذا خوردن یا حتی کار می گذرونیم. همچنین مهمه که به خاطر داشته باشین که آشپزخانه مناسب می تونه ارزش فروش مجدد خانه رو افزایش بده.

بک اسپلش های دال کامل

موزاییک های سنتی و کاشی های مترو همیشه مد هستن. با این حال، بسیاری از صاحبان خونه در حال نصب بک اسپلش های بزرگ و تمام دال در محل خود هستن. یه بک اسپلش دال کامل از یه قطعه مواد پیوسته ساخته شده. مواد متداول برای این بک اسپلش ها عبارتند از گرانیت، کوارتز و مرمر.

این قطعات رو می شه با کانترهای موجود مطابقت داد یا رنگ جدیدی رو برای پخش شدن رنگ اضافه کرد. بک اسپلش های دال کامل فقط یه نقطه کانونی نیستن. اونا کاملاً کاربردی هستن زیرا به راحتی تمیز می شن و خطوط دوغاب برای ایجاد چربی و کثیفی ندارن.

سبک های جدید کابینت

کابینت های شیکر سالهاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده ان. امسال شاهد این هستیم که مردم از این سبک سنتی به سمت طرح‌های شیک‌تر و صاف‌تر روی میارن. کابینت های درب تخت به طور فزاینده ای محبوب می شن.

این کابینت ها ظاهری مینیمالیستی دارن و طراحی مدرن رو به هر آشپزخانه ای ارائه میدن. کابینت‌های مینیمالیستی در سبک‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه میشن و به راحتی می‌شه اونا رو با قطعات سخت‌افزاری مختلف مطابق با سلیقه‌ی شما پیکربندی کرد.

نورپردازی

نورپردازی در آشپزخانه اغلب توسط صاحبان خونه دست کم گرفته میشن. نورپردازی نه تنها برای اجزای تزئینی بلکه برای انجام وظایف بسیار مهمه. وسایل روشنایی زیادی وجود داره که می تونین از بین اونا انتخاب کنین، اما بدونین که سایر قسمت های آشپزخانه نیز به نور نیاز دارن.

نورپردازی مخفی به دلیل کمک به روشن شدن مناطق کار و ایجاد فضای کاری بیشتر روی میزها محبوبیت بیشتری پیدا می کنه. نوارهای نور LED رو میشه در زیر کابینت وصل کرد تا نور روشنی رو به فضای کار شما در حالی که خارج از دید باقی می مونه، ارائه بده.

بسیاری از این نوارهای نور LED نیز رنگ های متنوعی رو ارائه میدن که می تونن هنگام پذیرایی از مهمانان سرگرم کننده باشن.

یکی دیگر از مناطقی که نورپردازی در اون  رایج شده، داخل کابینت های شیشه ایه. این کمک می کنه تا با برجسته کردن اون منطقه، منطقه به یه نقطه کانونی تبدیل بشه.

ایجاد مناطق چند منظوره

بسیاری از طراحان خونه یه فضای نشیمن بزرگ رو با آشپزخانه، ناهارخوری و اتاق نشیمن به هم متصل می کنن. پنجره ها و درهای بزرگ راهی عالی برای باز کردن آشپزخانه به بیرونه. پنجره ها یکی دیگر از ویژگی هاییه که می تونین برای ترکیب فضای بیرون با داخل استفاده کنین.

این نصب ها به ویژه برای افرادی که عاشق سرگرمی هستن و می خوان همه با هم در ارتباط باشند عالی هستن. به جای اینکه آدم های بیرون و درون خانه جدا باشن، همه می تونن با هم باشن.

کاغذ دیواری نصب کنین.

کاغذ دیواری ممکنه چیزی باشه که شما رو به یاد دهه 1980 یا 70 بندازه. کاغذ دیواری در حال تبدیل شدن به یه جنبه طراحی محبوب در آشپزخانه اس. کاغذ دیواری مدرن به راحتی نصب میشن و به راحتی تمیز میشن. دیگه نیازی نیس که به متخصصان کاغذ دیواری مراجعه کنین و چند روز طول بکشه تا اونو نصب کنن.

کاغذ دیواری امروزی اغلب یه تکه چسبناک پیوسته اس که می تونین خودتون اونو انجام بدین. همچنین یه نقطه کانونی یا تنوع رنگ عالی برای فضای شما فراهم می کنه.

پنتری ایجاد کنین.

آشپزخانه های بزرگتر نیاز به انباری منظم دارن. این پنتری آشپز خانه به عنوان کمک آشپزخانه شما عمل می کنه که فضای اضافی و فضای کار رو برای شما فراهم می کنه.

انباری که اغلب در پشت درهایی که با کابینت شما مطابقت دارن پنهان می شه و می تونه تمام وسایل مورد نیاز شما رو دور از دید مهمانان نگه داره. این اتاق های کوچک به راحتی قابل تنظیم هستن تا متناسب با نیازهای شما باشن، این یه امتیاز عالی برای هر آشپزخانه هس.

طراحی کابینت های آشپزخانه با مجموعه ایوان سبز

گروه ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، فضایی رو در آشپزخانه شما خلق می کنه که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد. وظیفه ما آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خود رو از دست نمی ده. طراحان داخلی ما با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی رو طراحی می کنن که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماس.

 تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 

منبع: https://interior-designer.ir/