رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مدرسه غیردولتی در شرق تهران

مدرسه پسرانه غیر دولتی پیشرو


مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتونه به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته بشه.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفته.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث میشه تا دانش آموزان زبان زنگلیسی رو نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرن.

دپارتمان های مدرسه پیشرو

  • IT
  • زبان انگلیسی
  • کلینیک مشاوره
  • آتلیه هنرهای زیبا
  • کتابخانه
  • پارک علم و خلاقیت
  • دپارتمان پرورشی
  • دپارتمان تحقیق و پژوهش
  • دپارتمان کسب و کاز

طرح کیف در مدرسه چیه؟

در این شیوه کلیه مراحل آموزش و یادگیری داخل مدرسه صورت انجام میشه و دانش آموزان هیچ گونه تکلیف یا مطالعه درسی برای داخل منزل ندارن تا بتونن از این فرصت برای شکوفایی استعداد های خود بیشترین بهره رو ببرن.

هدف اصلی این سیستم پرورش دانش آموزانه که در مسیر آموزش شکل می گیره به گونه ای که هدف از یادگیری دروس کسب مهارت هایی از قبیل تفکر نقادانه ،تجزیه و تحلیل،استقلال،مسئولیت پذیری،اعتماد به نفس،توجه و تمرکز ،ازبین رفتن اضطراب و استرس،افزایش انگیزه،و… هس.

در طرح کیف در مدرسه دانش آموزا کاملاً مستقل و بدون وابستگی تحصیلی به پدر یا مادر و یا معلم خصوصی، زیر نظر متخصص تربیت شده به شکلی که دانش آموزا در این طرح آموزشی وقتی داخل مدرسه یا کلاس هستن می دونن که تنها محل یادگیری مدرسه هس و هیچ منبع یادگیری دیگری (از جمله در منزل) وجود نداره.

لذا باعث تقویت بیشتر تمرکز و توجه در دانش آموز میشه. از طرف دیگردر این شیوه آموزش یکی از موضوعات اصلی که باید در نظر داشت مشارکت دانش آموز در تمامی امور تحصیلیه و معلم نقش راهنمای کلاس رو داره .

امکانات آموزشی مدرسه پیشرو

ساختمان این مرکز آموزشی پرورشی جهت مدرسه زیرنظر وزارت متبوع در متراژ حدود ۷۰۰ متر و زیربنا حدود ۱۸۰۰ متر و حیاط ۴۰۰ متر ساخته شده که شامل امکانات زیر هس:

  1. دارای ۲۰ کلاس کاملا هوشمنده.
  2. دارای فضای پارک علم و خلاقیت با مساحت حدود ۲۵۰ متر که برای اولین بار در ایران با کارگاه های مجهز آب و خاک، جانورشناسی، رباتیک و آزمایشگاه فیزیک، شیمی و زیست شناسی احداث شده.
  3. دارای سایت کامپیوتر با ۲۵ دستگاه جهت آموزش درس کامپیوتر
  4. دارای حیاط مفروش به چمن مصنوعی و دارای ایستگاه های بازی در زنگ های تفریح
  5. دارای مرکز مشاوره کاملا تخصصی در زمینه کودک و مشاوره خانواده
  6. دارای سالن ورزشی چندمنظوره ۴۰۰ متری کاملا مجهز
  7. آشپزخانه و سلف سرویس ناهارخوری
  8. مجهز به سیستم نظارتی هوشمند به کمک بیش از پنجاه دوربین مداربسته در کلیه فضاهای مدرسه
  9. دارای مجهزترین امکانات ارتباطی از جمله اپلیکیشن و وب سایت
  10. دارای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی به تمام مناطق تهران

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزا با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفته.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث میشه تا دانش آموزا زبان زنگلیسی رو نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرن.

تماس با ما

تلفن: 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد