رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مدرسه خوب کجاس؟

پنج ویژگی مهم یه مدرسه خوب

در واقع، با دسترسی فرزندانمون به آموزش با کیفیت، به اونا کمک می کنیم تا به رشد شخصی و موفقیت حرفه ای برسن. بنابراین، سرمایه گذاری در آینده فرزندانتون با ارائه بهترین آموزش ضروریه. اما یک مدرسه خوب چیه؟ برای یافتن پاسخ این سوال، از شما می‌خوام این مقاله رو بخونین تا برخی از ویژگی‌های کلیدی یه مدرسه موفق و مؤثر را بدونین:

1. یه مدرسه عالی محیطی تمیز و سازمان یافته رو ارائه می ده که برای یادگیری مساعده.

یکی از راه‌های عالی برای حمایت از یادگیری بهتر در مدرسه، فراهم کردن محیطی تمیز و سازمان‌دهی شده برای دانش‌آموزانه تا بتونن مهارت‌های خود رو توسعه بدن و دانش خود را افزایش بدن. یه محیط مدرسه تمیز و راحت به افزایش تجربه تدریس و یادگیری کمک می کنه.

2. یه مدرسه خوب باید معلمان و مدیران حامی داشته باشه.

معلمان الگوی دانش آموزا هستن. اونا تأثیر زیادی در شکل گیری نگرش و شخصیت دانش آموز دارن، بنابراین لازمه که دارای ویژگی های قابل تحسینی باشن که استعدادها و توانایی های دانش آموزا رو پرورش بده. معلمان خوب در دسترس هستن و مایلن دانش آموزا خود رو در دستیابی به پیشرفت تحصیلی و دستیابی به اهداف شخصی خود راهنمایی کنن.

به همین ترتیب، مدیران مدارس باید حرفه ای باشن و از نیازهای کادر علمی حمایت کنن. معلمان خوب با ایجاد تکنیک های آموزشی که مهارت های اونا رو پرورش می دن و تخصص اونا رو برای تبدیل شدن به معلمان مؤثرتر گسترش می ده، اعضای هیئت علمی را توانمند می کنه.

3. یه مدرسه مؤثر باید دارای کارکنان پشتیبانی قابل اعتماد و ارائه دهندگان خدمات کارآمد باشه.

مدارس خوب دارای کارکنان پشتیبانی عالی (مانند پرستار، پزشک، مشاور راهنمایی و روانشناس) هستن که برای کمک به رفع نیازهای همه دانش آموزا آماده هستن.

علاوه بر این، مدرسه با بهترین تامین کنندگان (مانند تجهیزات زمین بازی مدرسه، لوازم مدرسه، لوازم هنری و لوازم کتابخانه) و خدمات کارآمدی را که نیازهای محیط مدرسه را برآورده می کنن، ارائه می ده.

4. یه مدرسه خاص برای ایجاد یه محیط آموزشی امن برای دانش آموزان برنامه ریزی می کنه.

مدرسه خوب مکانیه که دانش آموزا از لحاظ جسمی و عاطفی احساس امنیت کنن. این مدرسه یه محیط حمایتیه که در اون معلما و دانش آموزا با یکدیگر همکاری می کنن و بر روی دستیابی به یادگیری بهتر تمرکز می کنن. از این رو، عاری از رفتارهای منفی، مانند قلدری و آزار و اذیت اس.

به جای اجرای تنبیه به عنوان وسیله ای برای تنبیه دانش آموزا، مدرسه با اجرای اقدامات انضباطی که برای دانش آموز ایمنه، مانند اجازه دادن به دانش آموزا برای انجام کارهای اجتماعی یا خدمات اجتماعی برای یه فرد خاص، بر پیشگیری از رفتارهای نادرست دانش آموزان تمرکز می کنه.

5. یه مدرسه برجسته تجهیزات و امکانات پیشرفته ای را برای کمک به بهبود یادگیری دانش آموزا فراهم می کنه.

دسترسی دانش آموزا به ابزارها و امکانات آموزشی قدرتمند مانند رایانه، آزمایشگاه و کتابخانه، دانش اونارو را بیشتر می کنه و مهارت های منطقی و شناختی بچه ها رو بهبود می بخشه.

دسترسی فرزندانتون به آموزش با کیفیت به اونا کمک می کنه تا برای آینده خود آماده بشن. پیدا کردن یه مدرسه خوب که ویژگی های کلیدی ذکر شده را ارائه میده ضروریه زیرا به دانش آموزا اجازه می ده مهارت ها و تخصص خود را افزایش بدن، که همه برای موفقیت اونا حیاتیه.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتونه به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته بشه.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع : www.pishroschool.ir


 

دکوراسیون داخلی چیه؟

ترفند ها و اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل به معنای چیدمان مناسب و استفاده حداکثری از فضای خانه به منظور زیبا سازی چیدمان اس. امروزه به سبب کوچیک بودن اکثر خانه ها، دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی پیدا کرده. زیرا از فضایی کوچیک باید حداکثر بهره بری انجام شه. 

خیلی ها به اشتباه فکر می کنن طرح دکوراسیون داخلی کاری ساده و پیش پا افتاده ای که نیازی به دانش نداره. ولی لازمه بدونین که دکوراسیون داخلی، نکات و ریزه کاری هایی داره که با اطلاع از آن ها می تونین فضایی گرم و دل انگیز را با استفاده مناسب از تمام فضا ها ایجاد کنین.

دکوراسیون داخلی مینیمالیستی چیه؟

رویکرد دکوراسیون داخلی مینیمالیستی همیشه رویکردی بسیار جذاب بوده. مینیمالیسم می تونه تأثیر تغییر دهنده عظیمی در هر گوشه از خانه شما داشته باشه. اصول اولیه شامل تمرکز بر چیزهای مهم دیگه بیشتر از خود دکوره. 

به همین دلیله که چنین جوهره ای از تأکید بر چیزهای دیگه در اتاق به طراحی تقلیل دهنده فضایی با خطوط تمیز، چیدمان های ساده و رنگ های تک رنگ و یکدست تبدیل میشه.

این جنبه‌های مینیمالیسم نه تنها تمرکز خود را در مورد اونچه که باید حفظ کنه، رعایت می‌کنه، بلکه رویکرد نامرتب طراحی، محیطی آرامش بخشی را برای همه ایجاد می‌کنه.

راهنمای دکوراسیون داخلی مینیمالیستی:

1) هرگز با قرار دادن اشیا اضافه زیاده روی نکنین.

همیشه این وسوسه وجود داره که چیزهای بیشتری حتی با چشم اندازی از مینیمالیسم را روی هم انباشته کنیم. این به این دلیل اتفاق می‌افته که فرد اغلب نمی‌دونه کجا باید متوقف شه و مرز بین مینیمالیسم و ماکسیمالیسم کاملاً مبهمه.

انتخاب قطعات منحصر به فرد باید با در نظر گرفتن نیاز به نوع فضا انجام شه. همیشه به یاد داشته باشیی که ما در این رویکرد فضا را بر شی ترجیح می دیم و دقیقاً به همین دلیله که مقدار هر قطعه از وسایل و حضور آنها را در مکان ایده آل خود باید رعایت شه.

2) روی حفظ خطوط تمیز و سطوح صاف تمرکز کنین.

خطوط تمیز و سطوح صاف از اصول دکوراسیون داخلی مینیمالیستی هستن. اونا نه تنها نسبت‌ها را در فوکوس برای ابعاد فیزیکی و فضا متعادل می‌کنن، بلکه این ویژگی‌ها باعث می‌شه که بیشتر از ساختار آن، حال و هوای اتاق را برجسته کنه.

3) عناصر و بافت های مختلف را برای تاکید پیاده سازی کنین.

تعادل بین اشیا و بافت در مینیمالیسم از اهمیت اساسی برخورداره. در دکوراسیون مینیمالیستی، بازی با بافت‌های مختلف، ظاهری منحصر به فرد و خلاقانه به وجود میاره زیرا این انتخاب ها بسیار سلیقه ای و شخصی هستن. عناصر متضاد مانند فلز و چوب، یا پارچه و شیشه‌کاری می‌تونن وقتی به شیوه‌ای التقاطی جفت بشن، برای ظاهری بی‌نظم معجزه کنن.

اضافه کردن بافت‌های متضاد را به اشیاء بزرگ‌تر در اتاق مانند پنجره‌های چوبی با دسته‌های مسی لعاب‌دار یا حتی شیشه‌ای در نظر بگیرین. حتی می تونین به سراغ دکور دیوار با بازی فلز و پارچه یا صدف برید. این نه تنها چشم هر کسی که وارد خانه می شه را به خود جلب کنه، بلکه یک بیانیه فردی به طرز خیره کننده ای جسورانه ایجاد می کنه!

4) رویکرد تک رنگ را حفظ کنید.

مینیمالیسم با یک جلوه تک رنگ همراهه. تمیزی یک پالت تک رنگ یا خنثی، انتخاب تک تک مبلمان و وسایل دکور خانه را برجسته و تکمیل می کنه. این به طرز دلپذیری توجه را به تلاش کلی فرد برای دستیابی به این ظاهر جلب می کنه. 

با این حال، به یاد داشته باشین که رنگ سفید، اگر با دقت مورد استفاده قرار نگیره، می تونه خونه کاملاً بی روح و یکنواخت شه. بنابراین اگر به دنبال جلوه‌ای تک رنگ هستین، مطمئن شین که رنگ‌های مختلف مانند سفید و خاکستری را درگیر کنین تا یکنواختی را که به دلیل رویکرد تک رنگ ایجاد می‌شه، از بین بره.

5) فضاهای خالی خانه را برجسته کنین.

برگردیم به یکی از اصول مهم در مینیمالیسم، اولویت دادن به فضاهای خانه بر اشیاء، کلید کارایی هس. یه رویکرد غیرمستقیم برای قرار دادن هر شی به گونه ای که ارزش فضاهای مهم را برجسته کنه، تنها چیزیه که برای رسیدن به موفقیت کامل در ایجاد ظاهری منسجم به خانه خود نیاز دارین. 

استفاده از چراغ ها و شیشه هایی که با دقت قرار داده شده، مانند: آینه، می تونه بدون دردسر چنین مکان هایی را برجسته کنه. اینها نه تنها توجه را به فضای مورد تمجید از جسم را جلب می کنن، بلکه کل ظاهر را نیز بزرگ می کنن تا توهم نقاط باز بیشتری در هر اتاق ایجاد شه.

تیم ماهر و با تجربه ایوان سبز با سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ دکوراسیون را داشته و این اطمینان را به شما میده که با اعتماد کامل طراحی و دکوراسیون داخلی خود را به آن ها سپرده و محل مورد نظر را کاملا مطابق با آن چیزی که در ذهن دارین تحویل بگیرین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

چگونه تولید محتوی کنیم؟

تولید محتوا (Content Creation) چیه؟


تولید محتوا فرآیند شناسایی موضوع جدیدیه که می‌خواین درباره آن بنویسین، تصمیم می‌گیرین که محتوا به چه شکلی باشه، استراتژی خود را (کلمه کلیدی یا غیره) تعیین می کنین و بعد در واقع آن را تولید می‌کنین. 

از آنجایی که محتوا می‌تونه اشکال مختلفی داشته باشه - پست‌های وبلاگ، ویدئوها، کتاب‌های الکترونیکی، توییت‌ها، اینفوگرافیک‌ها، و تبلیغات - فرآیند تولید محتوا بسیار ظریفه و همیشه اون طور که به نظر می‌رسه ساده نیس.

اما انجام آن به خوبی می تونه واقعاً بر کسب و کار شما تأثیر بذاره. در واقع، تحقیقات اخیر ثابت می کنه که ایجاد محتوای آموزشی با کیفیت باعث می شه مشتریان 131 درصد بیشتر از کسب و کار شما خرید کنن. ایجاد محتوای عالی با یه فرآیند تثبیت شده شروع می شه.

ما شما را از ابتدا تا انتها در فرآیند تولید محتوا راهنمایی خواهیم کرد و نشون می دیم که چگونه ایجاد محتوای عالی می تونه به مخاطبان و مشتریان شما کمک کنه تا راه حل ها و پاسخ هایی برای مشکلات خود پیدا کنن. پس از کجا شروع کنیم؟

تولید کننده محتوا کیه؟

قبل از اینکه در مورد فرآیند تولید محتوا بگیم، بیاین با اصول اولیه مانند تعریف سازنده محتوا شروع کنیم. خالق محتوا به شخصی میگن که مسئول ایده پردازی، ایجاد و توزیع محتوایی که یه برند رو به مخاطبان هدفش متصل می کنه.

هدف سازندگان محتوا ایجاد محتوای جذاب و گیرابی که توجه کاربران را به سمت هدایت ترافیک وب‌سایت، تبدیل‌ها و تعاملات با برند شما در پلتفرم‌های خارجی مانند شبکه‌های اجتماعی جلب کنه. این می تونه محتوای اطلاعاتی باشه. همچنین می تونه به منظور افزایش آگاهی از برند، محتوی سرگرمی باشه.

چگونه ایده های محتوا تولید کنیم؟

از طریق تحقیق کلمات کلیدی فرصت ها را پیدا کنین. تحقیق کلمات کلیدی روشی فوق العاده برای کشف نحوه صحبت مخاطبان شما در مورد یک موضوعه. علاوه بر این، تحقیق در مورد کلمات کلیدی می تونه به شما کمک کنه فرصت های جدیدی را برای محتوا کشف کنین که ممکنه به تنهایی در نظر نگرفته باشین.

همچنین می‌تونین از حجم جستجوی ماهانه کلمه کلیدی (MSV) برای تخمین میزان ترافیک ارگانیکی که ممکنه دریافت کنین استفاده کنین، در نهایت شروع به رتبه‌بندی برای عباراتی که انتخاب می‌کنین در مورد اونا بنویسین.

درخواست بازخورد مشتری. پرسیدن از مشتریان ممکنه راه ساده ای برای ایده گرفتن به نظر برسه، اما اغلب سوالات بی پاسخی در مورد محصول یا فضای شما وجود داره که می تونین به اونا پاسخ بدین. ایجاد محتوا حول این سؤالات تأثیر مستقیم و معناداری بر مشتریان فعلی شما داره.

خودتان را به جای مخاطبانتان بگذارین. به عنوان یه بازاریاب، اولین مسئولیت شما اینه که مشتری خود را درک کنین. بنابراین، هنگامی که به دنبال ایده های جدید هستین، به این فکر کنین که مشتری شما چه چیزی را جذاب، جالب یا مفید می دونن. سپس بررسی کنین که چگونه این ایده ها می تونن با استراتژی محتوای شما کار کنن.

با گروه های بزرگتر در سازمان خود طوفان فکری کنین. دانش سازمانی شما ابزاری قدرتمند برای استفاده در هنگام ارائه ایده های محتوای جدیده. مثلا، تیم پشتیبانی مشتری شما بینش زیادی در مورد مشکلات روزمره مشتریان شما داره. تیم فروش شما دانش زیادی در مورد راه حل هایی داره که مشتریان بالقوه از شما نیاز دارن یا می خوان بیشتر درباره آنها بشنون.

مشورت با گروه های دیگر در سازمان شما به شناسایی ایده های محتوایی کمک می کنه که با نیازهای مشتریان شما (و مشتریان بالقوه) آشنا بشید.

بررسی کنین که رقابای شما در مورد چه چیزی می نویسن. به عنوان یه تولید کننده محتوا، همیشه باید از موضوعاتی که رقبای نامشخص و بی نام شما در فضای شما می نویسن آگاه باشین. درک اینکه چگونه رقبای شما با یه موضوع برخورد می کنن به شما کمک می کنه تا صدا، رویکرد و محتوای برند شغلی خود را از آنها متمایز کنین، تا در فرآیند فروش برجسته بشید.
هنگامی که مرحله ایده پردازی تمام شد و می دونین که در مورد چه موضوعی می خواین بنویسین، گام بعدی اینه که برنامه ریزی کنین و اون چه را که قراره ایجاد کنین مشخص کنین.

برنامه ریزی محتوا

اولین قدم در برنامه ریزی تهیه محتوا اینه که تصمیم بگیرین می خواین چه نوع محتوی داشته باشین. اگر برخی از ایده‌ها به صورت بصری نمایش داده بشن قوی‌تر خواهند بود و می‌تونن اینفوگرافیک و یا با ویدیو انتشار بدین. سایر بخش‌های محتوا ممکنه برای متن ساده مناسب‌تر باشن. برای اونا، یه پست وبلاگ، مقاله یا کتاب الکترونیکی ممکنه بهترین شکل باشه.

شما می تونین با بررسی اینکه چه نوع محتوایی قبلاً در مورد موضوع شما ایجاد شده بینش زیادی به دست بیارین. مثلا، ایده موضوع (یا کلمه کلیدی) خود را در گوگل تایپ کنین و ببینین چه نوع محتوایی در صفحه اول میاد. آیا ویدیوها یا سایر انواع نتایج خاص وجود داره؟ آیا URL ها به اینفوگرافیک ها پیوند دارن؟ آیا تصاویر در SERP ظاهر می شن؟ دونستن اینکه کدوم نوع محتوا از قبل در مورد موضوع شما باید به تصمیم شما در مورد نوع محتوا کمک کنه.

علاوه بر این، در طول مراحل برنامه ریزی، باید مطمئن بشین که در حال انجام تحقیقات مناسب کلمات کلیدی در مورد موضوع خود هستین. هنگام ایجاد محتوای وب، باید یه کلمه کلیدی را برای هدف انتخاب کنین تا بتونین کلمه کلیدی را به طور مناسب در محتوای خود ادغام کنین، نه بعد از آن.

گام بعدی اینه که در مورد مقیاس پروژه محتوایی خود تصمیم بگیرین. اگر ایده محتوای شما خاص و محدوده، ممکنه فقط به یه پست وبلاگ، ویدیو یا مقاله برای پرداختن صحیح به موضوع نیاز داشته باشین. 

اما اگه به موضوعی بزرگ نزدیک می‌شین، به‌ویژه موضوعی که برای ارزش پیشنهادی کسب‌ و کارتان یا حوزه تخصص شما مهم اس، ممکنه نیاز داشته باشین که چندین قطعه محتوا پیرامون این ایده ایجاد کنین. سازندگان محتوای موفق قبل از اینکه شروع به نوشتن یا ایجاد محتوی کنن، دقیقاً تصمیم خواهند گرفت که پروژه تمام شده آنها به چه محتوایی تبدیل می شه.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده. موفقیت در شبکه‌های اجتماعی با مدیران ما در آمینا امکان پذیره. با سپردن مدیریت صفحات اینستاگرام، لینکدین و توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به آمینا، با انتشار محتواهای بصری و متنی جذاب مخاطبان را به سوی خود جذب کنین.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

نلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

برترین روش های طراحی گرافیک سال 2023


 

طراحی گرافیک (graphic design) 

 

چه چیزی یک طراحی خوب را ایجاد می کند؟ یک طراحی گرافیکی موثر به کاربران کمک می کند پیام شما را درک کنند و همچنین امکان انتقال آسان در وب سایت یا فروشگاه شما را فراهم می کند. 

یک طراحی موثر همچنین دارای یک جزء پنهان است که پیام ها را به یاد ماندنی می کند و ارتباطات عاطفی بین مشتری و برند را تقویت می کند. این مولفه زمینه عاطفی و ایدئولوژیکی مشترک بین شما و مخاطبانتان است. به همین دلیل است که تماشای روند برای طراحان حیاتی است.

طراحی گرافیک ایجاد ترکیبات بصری برای حل مسائل و ارتباط ایده ها از طریق متن، تصویر، رنگ و فرم است. استفاده از محتوای بصری برای انتقال پیام به مخاطب است. 

بنابراین طراحان گرافیک یک ایده، محتوا یا اطلاعات را می گیرند و آن را به چیزی جذاب از نظر بصری تبدیل می کنند. اطلاعات معمولاً به صورت خلاصه پروژه از سوی مشتری یا درخواست‌های سایر اعضای یک تیم داخلی ارائه می‌شود.

طراحان مسئول ایجاد بسیاری از چیزهایی هستند که شما روزانه می بینید و از آنها استفاده می کنید مانند تبلیغات، مجلات، آگهی ها، برنامه های کاربردی وب، بسته بندی، آرم ها، کتاب ها، نقشه ها و وب سایت ها. 

اگر خلاق باشید، ارتباط بصری داشته باشید و در طراحی های عالی مهارت داشته باشید، ممکن است حرفه ی طراحی گرافیک برای شما ایده آل باشد.

هدف اصلی کار یک طراح گرافیک این است که ایده ها را به صورت بصری به مخاطب منتقل کند. حول ارتباطات بصری انواع مختلف، از طراحی لوگو گرفته تا وب‌سایت‌ها تا انیمیشن‌ها و موارد دیگر می‌چرخد.

وطایف مهم طراحان گرافیک

 

طراحان گرافیک روزانه بسیاری از وظایف مهم را برای تکمیل پروژه های خود انجام می دهند. اگرچه، بستگی به جنبه طراحی آنها دارد، اما به طور کلی شامل موارد زیر است:

تفکیک خلاصه پروژه- این شامل تلاش برای درک مشکلی است که باید حل شود و هدف اصلی طرح درخواست شده است.

تحقیق - این امر مستلزم جستجوی ایده‌ها/مرجعات طراحی است که مفهومی مشابه با آنچه می‌خواهید ایجاد کنید.

اسکچینگ/ایجاد تابلوهای خلق و خو - مودبرد عبارت است از چیدمان تصاویر، مواد و تکه های متن پیرامون یک سبک یا مفهوم خاص. این مرحله از فرآیند طراحی بسیار مهم است، زیرا به ساده‌سازی نتایج حاصل از فرآیند تحقیق شما کمک می‌کند و همچنین می‌توانید مفاهیم خود را با ترسیم کشف کنید. اگر نمی توانید نقاشی کنید نگران نباشید. طرح های شما قرار نیست بی نقص باشند. این فقط برای اکتشاف است.

ایجاد طرح‌ها - این جایی است که شما در واقع کار طراحی را انجام می‌دهید، همانطور که آموخته‌های خود را از تحقیقات، طراحی و تابلوهای روحی خود پیاده‌سازی می‌کنید.

دریافت بازخورد از اعضای تیم و مشتریان - در این مرحله، شما طرح های خود را ارائه می دهید و بازخورد می گیرید. بیشتر طراحان از بازخورد می ترسند، اما این در واقع به شما کمک می کند تا بهتر شوید.

گرایش‌های طراحی وب سایت در سال 2023

 

1. تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی

 

تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی برای موتور جستجو مناسب هستند و به گوگل کمک می کنند پست ها و محصولات شما را رتبه بندی کند. Dall-e-2 یک ابزار محبوب تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است. این کار برای افرادی که هیچ تجربه ای در طراحی ندارند، ایجاد گرافیک متقاعد کننده را آسان تر می کند.

2. آیکون های متحرک

 

نمادهای متحرک برای تعاملات در مقیاس کوچک مفید بوده اند تا بازدیدکنندگان را سرگرم کنند. با این حال، در سال 2023، طراحان وب قصد دارند با ترکیب انیمیشن های شناور و تبدیل عناصر معمولی در یک وب سایت به آیکون های متحرک نفس گیر، از این هم فراتر بروند.

3. فونت های و حروف Groovy

 

مواظب فونت های سفارشی و Groovy باشید که تا سال 2023 موج بعدی خواهند بود زیرا طراحی های وب مبتنی بر متن در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. عناصر شخصی سازی شده مانند فونت های سفارشی می توانند تجربه جذاب تری را برای کاربران ایجاد کنند. متن با فونت groovy می تواند یک عنصر گرافیکی ضروری امسال باشد.

4. پالت رنگی Inspo

 

رنگ عنصر مهمی از خلاقیت است. امسال پالت های رنگی مانند Viva Magenta رنگ پنتون سال یا رنگ های نئون کار شما را زنده می کند. رنگ هایی که در ترندهای طراحی وب 2023 هستند را کشف کنید.

5. وکتور - یکپارچه سازی با سیستم عامل و نوستالژی

 

طراحی رترو و نوستالژیک نه تنها حس آشنایی را منتقل می کند، بلکه پیوندی قوی با بیننده ایجاد می کند. علت ساده اما مؤثر است: خاطرات را تحریک می کند.

6. قطعات مرکزی سه بعدی انتزاعی

 

آخرین روندهای بصری شامل محورهای سه بعدی انتزاعی در فضای برجسته است که با نمایش جذابیت و شخصیت یک کسب و کار به شیوه ای متفاوت، مخاطبان را تحت تأثیر قرار می دهد و اولین برداشت به یاد ماندنی را ایجاد می کند.

7. گرایش های طراحی وب دوستدار انگشت شست

 

بیشتر ترافیک وب سایت در جهان توسط دستگاه های تلفن همراه ایجاد می شود. پیشرفت‌های اخیر در فناوری دستگاه‌های تلفن همراه همه را بر آن داشته تا وب‌سایت‌های سازگار با موبایل را توسعه دهند. اما سازگاری با موبایل کافی نیست.
به نحوه در دست گرفتن یا استفاده از موبایل خود دقت کنید. انگشتان ما دور گوشی پیچیده شده اند و هر کار را انجام می دهند. در این موارد، سایت باید با انگشت شست سازگار باشد. منوها، آیکون ها یا دکمه های نمایش داده شده در سایت شما برای کاربران به سادگی طراحی شده است تا با انگشت شست خود به همه چیز دسترسی پیدا کنند.

8. واقعیت افزوده (AR)

 

پیاده سازی فناوری جدید برای بهبود تجربه کاربری هدف هر توسعه دهنده یا طراح وب است. واقعیت افزوده (AR) می تواند یکی از آنها باشد. AR فناوری است که محتوا یا تصاویر دیجیتال را با دنیای فیزیکی مرتبط می کند. به عنوان مثال، استیکرها یا فیلترها را می توان در اسنپ چت و همچنین Google Arts & Culture پیدا کرد. آنها جزئی از گرایش های طراحی وب هستند.

9. تصویر طراحی وب

 

صفحاتی در وب که عکس‌ها را با تصاویر تکمیل می‌کنند، به عنوان الهام‌بخش، در طراحی گرافیک محبوبیت پیدا می‌کنند. یکی از دلایل اصلی این است که تصاویر معمولاً از نظر اندازه کوچکتر هستند و سریعتر از عکس ها بارگذاری می شوند.

10. جلوه های اسکرول

 

هرچه بازدیدکنندگان بیشتری در سایت شما پیمایش کنند، بیشتر سایت شما را کاوش خواهند کرد، که احتمال انجام اقدامات بیشتر را افزایش می دهد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید در حین پیمایش در صفحات، تجربه ای به یاد ماندنی را برای کاربران خود فراهم کنید.

تجربه‌ی هیجان گرافیک های چشم نواز با آمینا گروپ!

 

تیم آمینا با داشتن نیروهای جوان و با انگیزه توانسته است در طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. تیم طراحی گرافیک آمینا با استفاده از ایده های بروز در جهان و داده هایی که از کارفرمایان دریافت می‌کنند، طرح هایی حرفه ای را متناسب با آنچه در ذهن خود دارید طراحی می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با خدمات گرافیکی آمینا گروپ، می‌توانید از طریق راه های تماسی که بر روی وبسایت آمینا قرار دارد با ما در تماس باشید.

اطلاعات تماس


آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/