مدرسه آنلاین با شیوع کرونا گسترش چشمگیری پیدا کرد، لازمه تا با ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین آشنایی پیدا کنین. آموزش مجازی در چندین دهه اخیر در دنیا گسترش یافته که البته قبل از کرونا جلوه ی کمرنگ تری داشته.
با اومدن ویروس کرونا و شیوع آن می بینیم که هر روز باید ارتباطات فیزیکی کمتر بشه و همه افراد خواه ناخواه به ارتباطات مجازی روی آوردن و این گونه ارتباط وسیع تر شده و لزوم برگزاری کلاس های آنلاین به شدت به چشم می خوره.
یه مدرسه آنلاین خوب تعاملیه. دوره ها بسیار بیشتر از مکان هایی هستن که دانش آموزا به اطلاعات دسترسی دارن. یه مدرسه آنلاین خوب اطلاعاتی مانند خواندن یا ویدئوهای سخنرانی را ارائه میدن، اما همچنین شامل تعامل بین معلما و دانش آموزانه. تعامل بین معلم و دانش آموزا ممکنه شامل دریافت بازخورد، پشتیبانی و راهنمایی شخصی توسط دانش آموزا باشه.
تعامل بین دانش آموزا ممکنه شامل مواردی مانند بحث در مورد موضوعات مختلف یا همکاری با همسالان برای حل یه مشکل باشه. یه مدرسه آنلاین خوب اغلب به یه محیط یادگیری اجتماعی تبدیل می شه و فرصت هایی را برای توسعه یه جامعه یادگیری پر جنب و جوش فراهم می کنه.
یه مدرسه آنلاین خوب جذاب و چالش برانگیزه. دانش آموزا رو به مشارکت دعوت می کنه، اونا رو تشویق می کنه تا مشارکت کنن و علاقه و توجه اونا رو جلب می کنه. این بر لذت یادگیری سرمایه گذاری می کنه و دانش آموزان رو به چالش می کشه تا مهارت ها، توانایی ها و دانش خود را افزایش بدن. یه مدرسه آنلاین خوب از نظر شناختی چالش برانگیزه.
یه مدرسه آنلاین خوب شامل تمرینه. دوره های خوب شامل دانش آموزا در "انجام" - نه فقط تماشا و خواندن - "دوباره انجام دادن" و در به کار بردن آموخته هایشان می شه. در یه کلاس نویسندگی خلاق، دانش آموزا ممکنه داستان کوتاهی بنویسن، بازخورد دریافت کنن، اونو اصلاح کنن و سپس داستان دیگری بنویسن.
در یه کلاس برنامه نویسی کامپیوتر، اونا ممکنه یه بلوک کد بنویسن، اونو آزمایش کنن و سپس از اون در برنامه بزرگتری که نوشتن استفاده کنن. در یه کلاس اقتصاد سنجی، اونا ممکنه روابط بین متغیرهای مختلف را بررسی کنن، معنای یافته های خود را توضیح بدن و سپس از اونا خواسته بشه که اون روش ها رو در موقعیت های جدید به کار بگیرن.
یه مدرسه آنلاین خوب موثره. چنین دورهای مهارتها، تواناییها و دانشهایی رو که دانشآموزا در پایان دوره به دست میارن، شناسایی میکنه، فعالیتهایی رو ارائه میده که برای کسب اونا توسعه یافته و موفقیت دانشآموزا رو ارزیابی میکنه.
یه مدرسه آنلاین خوب شامل یک مربی که با دقت و فعاله و مراقبت، همدلی و اعتماد رو به دانش آموزا نشان می ده. این فرد میدونه که شاگرداش ممکنه زندگی فراتر از دوره خود داشته باشن. نه تنها بسیاری از دانشآموزا دورههای دیگری رو نیز میگذرونن، بلکه ممکنه در گذراندن امور زندگی خود با مشکل مواجه هستن.
مدرسه های آنلاین خوب اغلب شامل مربیانی میشن که قابل دسترس و پاسخگو هستن و با دانشآموزا کار میکنن تا مشکلات و نگرانیهایی رو که پیش میاد رو برطرف کنن.
بهترین مدرسه آنلاین، آرزوهای دانش آموزا رو ارتقا می ده. این به دانش آموزا استقلال می ده تا فرصت هایی را برای یادگیری مرتبط و معنادار فراهم کنه. چنین دوره ای قدرت رو - تا جایی که ممکنه - در کلاس درس توزیع می کنه. باز هم، این ممکنه در کلاس های آنلاین به اشکال مختلف باشه.
در هنر آشپزی، ممکنه به معنای انتخاب پخت مناسب با آرزوهای حرفه ای دانش آموزا باشه. در یه دوره حسابداری، دانشآموزا میتونن صورتهای مالی شرکتی رو که به اون علاقه دارن، به جای شرکتی که توسط مدرس انتخاب میشه، تجزیه و تحلیل کنن.
چنین انعطافپذیری نه تنها سوابق و علایق دانشآموزا رو در بر میگیره، بلکه فضایی رو برای دانشآموزا فراهم میکنه تا دوره رو مختص خود کنن. حتی در برخی موارد ممکنه به این معنا باشه که شما - دانش آموز - دوره را با مربی خود طراحی می کنین. این همان انعطافی اس که سیستم های آموزش عالی به آن نیاز دارن.
تماس با ما
تلفن :
آدرس :
تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو
منبع: https://pishroschool.ir/
بام سبز یا باغ روی پشت بام یه لایه رویشی که روی پشت بام رشد می کنه. بام های سبز سایه ایجاد می کنن، گرما رو از هوا حذف می کنن و دمای سطح سقف و هوای اطراف روکاهش می دن.
استفاده از بام های سبز در شهرها یا سایر محیط های ساخته شده با پوشش گیاهی محدود می تونه گرما رو به ویژه در طول روز تعدیل کنه.
دمای بام سبز می تونه 30 تا 40 درجه فارنهایت کمتر از بام های معمولی باشه و می تونه دمای محیط رو در سطح شهر تا 5 درجه فارنهایت کاهش بده. علاوه بر این، بام های سبز می تونن مصرف انرژی ساختمان رو 0.7 درصد در مقایسه با معمولی کاهش بدن.
سقف ها، اوج تقاضای برق رو کاهش می دن و منجر به صرفه جویی سالانه 0.23 دلار به ازای هر فوت مربع از سطح سقف می شن.
بام های سبز رو میشه بر روی طیف وسیعی از ساختمان ها از تاسیسات صنعتی گرفته تا منازل شخصی نصب کرد. دو نوع بام سبز وجود داره: گسترده و فشرده.
هر دو نوع بام سبز از اجزای لایه بندی اولیه یکسانی با تعدادی موانع برای جلوگیری از آسیب آب یا ریشه به سازه، یک لایه زهکشی برای کمک به زهکشی آب، و همچنین یک لایه محیطی و رویشی تشکیل شده.
شکل لایه های معمولی بام سبز (زیر) رایج ترین طرح بام سبز را نشان میده، گرچه همه لایه های نشان داده شده در هر بام سبز یافت نمی شن.
سقف های سرد گزینه دیگری برای کاهش اثر جزیره گرماییه. سقفهای خنک از مواد بسیار بازتابنده و تابشی ساخته میشن که در دمای اوج خنکتر از مصالح سنتی باقی میمونن.
در حالی که بامهای سبز اغلب در ابتدا هزینههای بالاتری نسبت به بامهای سرد دارن، بامهای سبز معمولاً عمر مورد انتظار بیشتری دارن.
هر دو بام سرد و سبز مزایایی از دمای پایینتر سطح و هوا و کاهش تقاضای انرژی دارن. با این حال، بامهای سبز مزایای اضافهتری مانند کاهش و فیلتر کردن روان آبهای طوفان ارائه میکنن.
جذب آلاینده ها و دی اکسید کربن؛ ایجاد زیستگاه طبیعی؛ و در مورد بام های سبز فشرده، به عنوان فضای سبز تفریحی عمل می کنه.
سقفهای خنک برای پروژههایی با بودجه محدود و تمرکز اولیه بر صرفهجویی در انرژی مناسبترن، در حالی که بامهای سبز زمانی ترجیح داده میشن که هزینههای چرخه عمر، منافع عمومی و اثرات زیستمحیطی گستردهتر مورد توجه باشه. هر دو گزینه استراتژی های مهمی برای کاهش اثرات جزیره گرمایی هستن.
موج گرمای شدید، امسال میلیون ها نفر رو در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده. پیش بینی می شه تا سال 2030 در مجموع 1.9 میلیارد نفر در معرض استرس گرما قرار بگیرن و این امر به شدت به ساکنان شهرها ضربه خواهد زد.
یه راه ساده که میتونیم به خنک کردن شهرهامون کمک کنیم، از طریق فرآیندی به نام «سبزسازی شهری» هس - افزودن پوشش گیاهی مانند درختان، باغهای روی پشتبام و دیگر فضاهای سبز به شهرهاس. این راه حلیه که به طور فزاینده ای ضروریه.
خدمات ایوان سبز
مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار میده: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارده.
تماس با ما
شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.
تلفن:
آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2
منبع: https://interior-designer.ir/
درک مخاطبان هدف شما یه گام اساسی در بازاریابی تجارت الکترونیکه. اونا چه کسانی هستن؟ علایق، نیازها و خواسته های اونا چیه؟ وقت خود را کجا می گذرونن؟
برای شناسایی و درک مشتریان خود، ممکنه بخواین تحقیقات بازار انجام بدین: این می تونه به سادگی بررسی برخی از مشتریان فعلی شما باشه. شما می تونین بخش های مشتری رو بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، شغل، درآمد، مکان و علایق تعریف کنین.
یکی از مهمترین جنبه های دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبطه که افراد را به بازدید از وب سایت شما می کشونه. محتوای Clickbait ممکنه توجه خریداران رو به خود جلب کنه، اما اگر ارزشی برای مخاطبان هدف شما ایجاد نکنه، احتمالاً قبل از خرید اونو ترک می کنن.
محتوای ارزشمند می تونه در قالب پست های وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا پست های رسانه های اجتماعی باشه. در زیر برخی از نکات بازاریابی برای تولید محتوای موثر گفته شده:
وب سایت شما دروازه ای برای درآمده، بنابراین مهمه که اونو برای تغییر بهینه کنین. یعنی مطمئن شید برای پیمایش آسونه، یه تماس برای اقدام واضح داره، سریع بارگیری میشه و پرداخت بدون اصطکاک رو ارائه میده.
بهینه سازی وب سایت شما برای تغییر می تونه افزایش قابل توجهی در فروش آنلاین داشته باشه. سایت شما همچنین می تونه به شما در جمع آوری داده های ارزشمند مشتری، مانند خریدهای برتر، سابقه مرور، مسیرهای کلیک و موارد دیگر کمک کنه.
با تجزیه و تحلیل این دادهها و شناسایی الگوها، فرصتهایی رو برای بهینهسازیهای آینده کشف می کنین و میتونین مشتریان رو به طور مؤثرتری هدفگیری و تقسیمبندی کنین.
اکثر مشتریان فعلی و آینده شما بخش بزرگی از روز خود را صرف رسانههای اجتماعی خود میکنن یا در انجمنهای آنلاین در Reddit و Discord حضور دارن.
پلتفرم ها و جوامعی رو که مشتریان شما در اون زمان می گذرونن، شناسایی کنین. نظارت کنین که اونا چه چیزهایی رو در مورد تجارت و صنعت شما به اشتراک می گذارن و احساسات اونا در مورد اون چگونه اس.
محتوایی رو منتشر کنین که مخاطب هدف شما را سرگرم کنه، آموزش بده یا به اون اطلاع بده: نه فقط در مورد برند و محصولات، بلکه در مورد نیازها و خواسته های مخاطبان.
با گوش دادن و پاسخ دادن به اونا در پلتفرم رسانه های اجتماعی یا جامعه آنلاین که در اون فعالیت می کنن، مرتباً با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشین. از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنین، زیرا اینها محبوب ترین فرم های محتوا هستن.
یکی از مؤلفههای کلیدی بازاریابی دیجیتال، ادغام پیامها، نام تجاری و کمپینهای شما در بسیاری از پلتفرمهای مختلف به طور هم زمانه. مدیریت محتوا در کانال های دیجیتال می تونه یه کار چالش برانگیز باشه، اما برای موفقیت آنلاین بسیار مهمه.
دلیلی وجود داره که ایمیل هنوز پایه و اساس اکثر تلاشهای بازاریابی دیجیتاله: این روشی کمهزینه برای حفظ ارتباط با مشتریان، یادآوری کسب و کارتان به اونا و تبلیغ محصولات، فروش و اخبار شماس.
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی از موثرترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان هدف و هدایت ترافیک به سایت شماس. خرج کردن پول برای تبلیغات دیجیتال می تونه خطرناک باشه، اما در بازار تجارت الکترونیک بسیار رقابتی، تبلیغات PPC جزء روش های تاثیرگذاره.
در روزهای قبل از اینترنت، کسب و کارها میتونستن خود را از طریق بیلبوردها، اسپاتهای تلویزیونی، پستهای مستقیم یا نمایش ویترین فروشگاهها تبلیغ کنن. اما با توجه به تجارت و مصرف کنندگان که به سوی دنیای آنلاین رفته، بازاریابی و تبلیغات نیز به صورت آنلاین حرکت کرده.
بازاریابان اکنون میتونن از طریق کانالهای دیجیتالی مانند رسانههای اجتماعی، موتورهای جستجو، وبسایتها، پیامهای متنی و ایمیل به مخاطبان هدف خود برسن ، و اینا شامل چیزی که ما به عنوان بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین فکر میکنیم، هستن.
شرکت آرامش گستران مینا، مجموعهای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ در آمینا گروپ میتونین از تماس با ما در سایت آمینا، در ارتباط باشین.
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶
تلفن:
منبع: https://amina-group.com/