رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

قبولی در مدارس تیزهوشان

مدرسه تیزهوشان

ضریب هوشی یک کودک تیزهوش چقدر است؟
میانگین یا متوسط ضریب هوشی 100 است. ضریب هوشی یک کودک تیزهوش در این محدوده ها قرار می گیرد: استعدادهای خفیف: 115 تا 130. استعدادهای متوسط: 130 تا 145.
انجمن ملی کودکان با استعداد (NAGC) استعداد را اینگونه تعریف می کند: «افراد با استعداد کسانی هستند که سطوح برجسته ای از استعداد (که به عنوان یک توانایی استثنایی برای استدلال و یادگیری تعریف می شود) یا شایستگی (عملکرد مستند یا موفقیت در 10٪ برتر یا کمتر) در یک مورد یا بیشتر از خود نشان می دهند.
 
چه چیزی یک نفر را با استعداد می کند؟
 
توانایی فکری عمومی بالاتر از حد متوسط. توانایی یافتن و حل مسائل دشوار و غیرعادی. توانایی پردازش و یادگیری سریع اطلاعات. توانایی دیدن ارتباطات، روابط و دیدگاه های متعدد. آموزش تیزهوشان (همچنین به عنوان آموزش با استعداد (GATE)، برنامه‌های با استعداد (TAG)، یا آموزش G/T شناخته می‌شود) گروه وسیعی از شیوه‌ها، رویه‌ها و نظریه‌های ویژه است که در آموزش کودکانی که شناسایی شده‌اند استفاده می‌شود. به عنوان تیزهوشان یا با استعداد.
رویکردهای اصلی آموزش تیزهوشان غنی سازی و تسریع است. یک برنامه غنی سازی مطالب اضافی و مرتبط را آموزش می دهد، اما باعث می شود دانش آموز در برنامه درسی با همان سرعتی که دانش آموزان دیگر پیشرفت می کند، پیشرفت کند.
 به عنوان مثال، پس از اینکه دانش آموزان تیزهوش کار عادی را در برنامه درسی تکمیل کردند، یک برنامه غنی سازی ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع در اختیار آنها بگذارد. یک برنامه شتاب، دانش آموز را از طریق برنامه درسی استاندارد سریع تر از حد معمول پیش می برد. این از طریق بسیاری از رویکردهای مختلف انجام می شود.
هیچ تعریف جهانی استانداردی از چیستی دانش آموز با استعداد وجود ندارد. تعاریف متعددی وجود دارد اکثر تعاریف دانش‌آموزانی را انتخاب می‌کنند که در یک زمینه خاص مهارت یا استعداد بیشتری دارند، به عنوان مثال، دانش‌آموزانی که بیشترین مهارت یا استعداد را در موسیقی، زبان، استدلال منطقی یا ریاضیات دارند. 
درصد دانش آموزان انتخاب شده متفاوت است، معمولاً 10٪ یا کمتر برای برنامه های آموزشی تیزهوشان انتخاب می شوند. با این حال، از آنجایی که دانش آموزان در استعدادها و دستاوردهای خود متفاوت هستند، دانش آموزی که در یک زمینه مانند موسیقی استعداد ندارد، ممکن است در زمینه دیگری مانند زبان استعداد تلقی شود.
در نتیجه، حتی اگر همه برنامه‌ها موافقت کنند که فقط 5 درصد دانش‌آموزان برتر منطقه خود را شامل شوند، بیش از 5 درصد از دانش‌آموزان به عنوان استعدادهای درخشان شناسایی می‌شوند. مدارس تیزهوشان هم مانند بقیه مدارس دیگه مزایا و معایب خاص خودش را دارد که آگاهی با این مزایا و معایب قبل از هر اقدامی برای ثبت نام مفید می باشد . ما در ادامه کلی ترین مزایا و معایب رو می گوییم که با یک دید کلی برای انتخاب این مدرسه داشته باشید. 

مزایای مدرارس تیزهوشان 
 مهم ترین مزیتی که این مدرسه دارد کیفیت تحصیل در این مدارس است . چون در این مدارس نه تنها دانش آموزان سخت گیرانه و با آزمون ورودی پذیرش می شوند بلکه برای انتخاب معلمان هم سخت گیری می گردد و معلمانی را انتخاب می کنند که یک رزومه تدریس قوی داشته باشند .

معایب مدارس تیزهوشان 
 معمولا دانش آموزانی که در این مدارس درس می خوانند دچار غرور می شوند . این غرور باعث می شود فکر کنند خیلی سطح شون از بقیه بالاتراست و خیلی وقتا خودشون رو متفاوت از بقیه می بینند . اما خیلی وقتا همین غرور باعث می شود تو آزمون های بعدی به امید این که من بلدهستم ، یا من هوشم بیشترهست خیلی تلاشی نکنند و نتوانند به ا نتیجه دلخواه برسند.
 دانش آموزان مدارس تیزهوشان خیلی اوقات انقدر تکالیف مدرسشون زیاد هست و درگیر کلاس های مختلف فوق برنامه هستند که باعث می شود از جمع گرم و صمیمی خانواده دور بمانند و مثل هم سن و سال های خودشون تو جمع های دوستانه قرار بگیرند که این موضوع اصلا خوب نیست.  
سخت گیری تو این مدرسه ها زیاد است که باعث نا امیدی دانش آموز از خود می شود . دانش آموزی که همیشه فکر می کند بهترین است با سخت گیری های زیادی که مدرسه می کند وبا همه تلاشش باز نتوانسته نتیجه دلخواه را بگیرد و همین موضوع هم باعث افت تحصیلیش می شود .
 رقابت در این مدرسه خیلی بالا است . شاید دانش آموز در مدرسه قبلی خودش جزو بهترین ها بوده و همیشه مورد توجه و تشویق قرار گرفته است ولی وقتی وارد این مدرسه می شود با این که مثل قبل درس می خواند و تلاش می کند ولی می بیند خیلی بهتر از خودش وجود دارند ، این موضوع باعث می شود دانش آموز تلاشش را بیشتر کند تا از بقیه رقیب هایش عقب نماند .
 از طرفی چون دانش آموزانی که در این مدارس درس می خوانند همگی درس خوان هستند و سطح یکسانی دارند سر کلاس موقعی که یکی از همکلاسی هاشون سوالی می پرسند وقت دانش آموزان سر سوالی که جوابشو بلدهستند هدر نمی رود و معمولا سوالاتی که پرسیده می شود که سوال اکثر دانش آموزا است . دانش آموزان از وقت شان بهترین استفاده را می کنند .
برنامه ریزی برای قبولی در مدارس تیزهوشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر دوست دارید بدانید چگونه در سمپاد قبول شوید؟ باید گفت که برنامه ریزی از کلیدی ترین نکات قبولی در آزمون سمپاد یا تیزهوشان است. شما باید بتوانید زمان آزمون را به گونه ای مدیریت کنید که به تمامی سوالات پاسخ دهید. موارد زیر را فراموش نکنید:
مدرسه ای که در آن تحصیل می کنید بسیار مهم است. اگر مدرسه شما سطح عملی بالایی داشته باشد، قبولی در آزمون تیزهوشان برای شما آسان تر می شود چرا که معلم بسیاری از نکات را سرکلاس مطرح می کند.
  • بهتر است یک برنامه ریزی کوتاه مدت یا هفتگی و یک برنامه ریزی بلندت مدت یا سالانه داشته باشید تا بر اساس آن، مطالعه کنید.
  • یادداشت برداری از نکات مهم در کلاس درس و در هنگام مطالعه به شما کمک می کند مطالب، بیشتر در ذهن شما بماند.
  • مرور درس های قبلی در یک زمان مقرر مثلا آخر هفته کمک می کند تا مطالب قبلی را فراموش نکنید.
  • از مشاوران و معلم های با تجربه خود برای برنامه ریزی و همینطور بهتر فهمیدن درس ها، کمک بگیرید.
برای اولین بار در ایران در مدرسه پیشرو با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.
 
تماس با ما

آدرس: تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

دورنگار: ۷۷۷۰۲۴۲۷

پیامک و واتس اپ: ۰۹۰۳۶۸۰۱۱۴۱

ایمیل: info@pishroschool.com

منبع: https://pishroschool.ir/

 

طراحی وب سایت

طراحی وبسایت چیست؟



دو روش متداول در طراحی وب وجود دارد: طراحی تطبیقی و واکنش گرا. در طراحی تطبیقی، محتوای وب سایت با استفاده از اندازه های استاندارد صفحه نمایش به عنوان قاب برای طرح ایجاد می شود.
در طراحی واکنش گرا، محتوا با توجه به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. طراحان وب از مراحل مختلف فرآیند کلی طراحی وب برای استفاده از این روش های طراحی بسته به ترجیحات و اهداف مشتری یا کارفرما برای سایت استفاده می کنند.
طراحی وبسایت، اهداف یک وب سایت یا صفحه وب را مشخص می کند و دسترسی همه کاربران بالقوه را ارتقا می دهد. این فرآیند شامل سازماندهی محتوا و تصاویر در یک سری از صفحات و یکپارچه سازی برنامه ها و سایر عناصر تعاملی است.
 

پنج ویژگی لازم در طراحی وبسایت

 

تجربه ی کاربر
اگر بازدیدکنندگان شما هنگام بازدید از وب سایت شما تجربه به یاد ماندنی دیوانه کننده ای نداشته باشند، دیگر باز نخواهند گشت. و آنها قطعاً هر چیزی را که شما می فروشید نمی خرند. از پنجره‌های بازشو، اعلان‌ها و دیگر ترفندهای مضحک استفاده نکنید. ابتدا کاربران خود را در الویت قرار دهید. به این فکر کنید که اگر جای آنها بودید دوست دارید چه چیزی را ببینید.
طراحی
 در طراحی وب سایت لازم نیست پیچیده باشد. طراحی وب سایت مدرن باید به شرح زیر باشد:
ساده
تمیز
حداقل
زیبا
نیاز به انتقال پیامی واضح و قدرتمند دارد، بدون اینکه مسائل را بیش از حد پیچیده کند. و مهمتر از همه، وب سایت شما باید به بازدیدکنندگان بگوید که دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.
محتوا
اگر تجربه کاربری اسکلت است و طراحی ماهیچه است، پس محتوا قلب و روح وب سایت شما است. محتوای شما باید مردم را به حرکت درآورد. باید باعث شود آنها چیزهایی را احساس کنند. کلمات، تصاویر، ویدئوها و صداهای شما باید در کنار هم قرار گیرند تا داستانی جذاب و انسانی را بیان کنند. به طور خلاصه، شما باید یک داستان گوی عالی باشید.
سئو
سئو تغییرات زیادی کرده است. گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا به تجربه کاربر اهمیت بیشتری بدهد. روزهایی که شما فقط وب سایت خود را با کلمات کلیدی پر می کردید، آن را به چند دایرکتوری بزرگ ارسال می کردید و آن را یک روز نامیدید، گذشته است.
اکنون، گوگل توجه بیشتری به نحوه حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما دارد. معیارهایی مانند نرخ پرش و زمان صرف شده در صفحه مهمتر از همیشه هستند. و اگر می‌خواهید مردم کنار هم بمانند، باید محتوای قاتل داشته باشید. تقریباً برای هر چیزی امکان ورود به صفحه اول گوگل وجود دارد. این فقط به میزان زمان و پولی که می خواهید سرمایه گذاری کنید بستگی دارد.
امنیت
از آنجایی که دنیا به انتقال همه چیز به صورت آنلاین ادامه می‌دهد، و با هک‌های بزرگ که سرفصل‌ها را به صورت هفتگی منتشر می‌کنند، اطمینان از ایمن بودن وب‌سایت شما هرگز مهم نبوده است. اگر در وب سایت خود چیزهایی می فروشید، این به سادگی غیرقابل مذاکره است. گوگل حتی شروع به جریمه کردن وب سایت هایی می کند که ویژگی های امنیتی مناسب را نصب نکرده اند.
 
آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وبسایت و سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.
 
اطلاعات تماس
 
خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ واحد ۶
منبع: https://amina-group.com/
 

معرفی و کاربرد لوله های پلی اتیلن

مزایای لوله های پلی اتیلن را بدانید


 
قابل ذکر است که این مزایا لوله های پلی اتیلن تنها بخشی از مشخصات و مزایای بسیار عالی لوله پلی اتیلن است و برای هر کدام از کاربردهای این لوله‌ها می توان مزایای بسیاری نام برد.

  1. مقاومت در برابر خوردگی گالوانیکی
  2. مقاومت در برابر پوسیدگی، سایش و ضربه
  3. خاصیت انعطاف پذیری مناسب
  4. خاصیت جمع شوندگی
  5. سبکی وزن
  6. هزینه پایین تعمیر و نگهداری 
  7. مقاومت عالی در برابر زمین لرزه و رانش زمین
  8. مقاومت بالا در برابر اشعه فرا بنفش خورشید
  9. دارا بودن خصوصیات هیدرولیکی بسیار مناسب
  10. قابلیت اتصال بسیار محکم، بدون نشتی و در عین حال انعطاف پذیر

 

ویژگی های فنی لوله های پلی اتیلن


در مورد مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن، بیشتر شکل ظاهری و مهندسی این لوله ها مد نظر است. در مورد لوله های تک جداره و دوجداره نیز می توان به ابعاد و اندازه لوله و قطر داخلی و خارجی لوله های پلی اتیلن اشاره کرد. شکل ظاهری و مقاومت حلقوی یکی از مشخصه های مهم فنی لوله های پلی اتیلن است. این نکته بسیار مهم است زیرا که مقاومت حلقوی به تحمل فشار کاری در طول خط لوله و اتصالات و نحوه نصب لوله های پلی اتیلن مربوط است.

 

آشنایی با کاربرد لوله پلی اتیلن

 

  • کاربرد لوله پلی اتیلن در آبرسانی
  • کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت فشار
  • کاربرد لوله pe در آبیاری بارانی
  • کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری قطره ای
  • کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال مواد شیمیایی

 

نکته مهم در هنگام  استفاده از لوله پلی اتیلن


در آخر با توجه به توضیحات قسمت بالا و مزایای لوله پلی اتیلن که بیان شد دلیل استفاده و کاربردی بودن این نوع لوله در صنایع مختلف لوله کشی می باشد. از پرکاربردترین نوع لوله در صنعت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان و یا انتقال مواد مایع بین جاده ای می باشند. مجموعه تکنو پایپ از تولید کنندگان برجسته در زمینه لوله و اتصالات پلی اتیلن در سطح کشور می باشد که محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.

 

آدرس سایت:

https://fa.parsethylene-kish.com/

 

اطلاعات تماس و آدرس شرکت ها و کارخانه های پارس اتیلن کیش

مدیر عامل

حسین فاضلی Info@parsethylene-kish.com

مدیر بازرگانی و عضو هیئت مدیره

هومن زندیه Info@parsethylene-kish.com

مدیر مهندسی و پشتیبانی تولید

پیمان زندیه p.zandieh@parsethylene-kish.com

معرفی منهول پلی اتیلن

منهول های پلی اتیلن را بشناسید


منهول یکی از بخش های اصلی شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب بوده که ساخت آنها بصورت سنتی همواره باعث کاهش کیفیت و افزایش زمان ساخت آنها می‌شود. منهول پلی اتیلن جدیدترین محصول مجموعه پارس اتیلن کیش می‌باشد که با تکنولوژی آلمان از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه تولید می‌شود. در همین راستا پارس اتیلن کیش اقدام به تولید منهول های پلی اتیلنی  براساس استانداردهای روز دنیا و با تکنولوژی کشور آلمان نموده است.

 

چند نوع منهول پلی اتیلن داریم ؟


از نظر ساختار دو نوع داریم:

یکی قطعات پازلی شکل است که براساس نیاز مشتری باهم مونتاژ می شود و یک مدل هم منهول پلی اتیلن یکپارچه هست که تا 50 سانت ارتفاعش قابل تغییر است.

 


مزیت های منهول پلی اتیلن

 

  • هزینه ی پایین در ساخت و نصب منهول های پلی اتیلنی نسبت به منهول های سنتی
  • زمان پایین در اجرا که برای پیمانکاران بسیار مناسب است و سریعا کار پیش می رود.
  • منهول های پلی اتیلنی  از پلی اتیلن می باشند و پلی اتیلن پلیمری قوی می باشد که در مقابل مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.
  • رطوبت منهول های سنتی را دچار تخریب می کند ولی روی منهول پلی اتیلنی اثری ندارد.
  • در اجرا منهول های قدیمی به جرثقیل نیاز است اما اجرا در این منهول ها بوسیله ی دو نفر نیروی انسانی انجام می گیرد.
  • هزینه ی تعمیرات منهول برای پیمانکاران بسیار بالاست ولی منهول پلی اتیلنی نیار به تعمیرات خاصی ندارد و نگهداری و تعمیرات آن صرفا بصورت بررسی دوره ای می باشد.
  • در پروژه های بزرگ هزینه ی اجرا و زمان اجرا بسیار مهم هستند که منهول پلی اتیلن زمان و هزینه رو کاهش می دهد
  • هزینه ی حمل منهول به محل نصب بسیار پایین و انتقال آن بسیار آسان است.

 

انواع منهول


همانطور که در ابتدا ذکر شد منهول‌ها می توانند با استفاده از انواع متریال مختلف طراحی و ساخته شوند. 

 

منهول کامپوزیت


برخی شرکت ها و مهندسین چون نمی دانند دقیقا جنس منهول‌های آماده پلی اتیلنی کاروگیت چیست، به دنبال منهول کامپوزیت یا آدم روی کامپوزیت پیش ساخته هستند. در 80 درصد موارد چون کاربرد این محصولات دقیقا مطابق بر همدیگر است، و قیمت نمونه پلاستیکی پایین تر از نمونه فایبرگلاس یا اف آر پی آن می‌باشد کاربران به هدف خود دست می یابند. لذا نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند و حدودا در 20 درصد موارد نیز به سراغ منهول GRP می روند.

 

 

منهول آجری


منهول آجری از انواع سنتی بوده که در گذشته مورد استفاده فراوان بوده است، هم اکنون در برخی موارد به دلیل هزینه پایین این محصول تمایل به استفاده از آنها وجود دارد.

 


منهول بتنی پیش ساخته


منهول بتنی در سالهای گذشته به عنوان جایگزین نوع آجری معرفی شد. مدل بتنی آدم رو توانست که جای خود را به سرعت تثبیت کند. بطوریکه در حدود 70 درصد منهول‌های ساخته شده در کشور از این نوع می‌باشد. این مدل آدم رو از انواع سنتی بوده که در گذشته مورد استفاده فراوان قرار می‌گرفته است. هم‌ اکنون در برخی از موارد به دلیل هزینه پایین این این مدل تمایل به استفاده از آنها وجود دارد. منهول بتنی فاضلاب رو می‌توان در دو نوع استوانه و مربعی تولید کرد.

 

 

تماس با ما


دفتر مرکزی تهران :ایران – تهران – خیابان آفریقا – بلوار مینا – پلاک ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)

وب سایت: https://www.parsethylene.com/

پمپ کارواش را بهتر بشناسید

پمپ پیستونی چیست؟


پمپ پیستونی نوعی پمپ می باشد که عمل پمپاژ را از طریق حرکت رفت و برگشتی پیستون کار می کند. باید بدانید فشار خروجی در این پمپ ، بسیار بالا می باشد و به همین خاطر، آن را پمپ پیستونی فشار قوی نیز می نامند.


موارد استفاده از پمپ کارواش صنعتی 

 

از پمپ کارواش صنعتی استفاده های زیادی می شود که به مواردی اشاره می کنیم:

  • شستشوی ماشین های سبک و سنگین
  • شستشوی کف کارخانه و کارگاه ها
  • شستشوی سالن های مرغداری و …
  • شستشوی نماهای آجری – سیمانی و ….
  • شستشوی کف پارکینگ ها – راه پله ها و …
  • شستشوی تمامی تاسیسات شهری و …
  • شستشوی دستگاه های صنعتی و ساختمانی
  • شستشوی جداول و نرده های وسط خیابان
  • شستشوی لوله های فاضلابی و جلوگیری از گرفتگی

 

 

انواع پمپ پیستونی را بشناسید


پمپ پیستونی در دو نوع تک فاز و سه فاز، با جنس بدنه استنلس استیل یا برنز تولید می شود. همچنین پمپ پیستونی را به دو گروه شعاعی و محوری نیز می توان دسته بندی کرد.


خصوصیات  پمپ کارواش ۱۰۰ بار


پمپ کارواش ۱۰۰ بار که به نام واترجت صنعتی نیز شناخته می‌شود یکی از محصولات پر کاربرد است. این محصول قادر است جریان آب را با فشار بسیار زیاد پمپاژ کند و شدت فشار آب هر چه بیشتر باشد در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌شود. همچنین استفاده از این محصول روند نظافت را سرعت می‌بخشد و به خوبی قادر است ذرات گرد و غبار چسبیده را با فشار آب جدا و تمیز کند.

 

خصوصیات پمپ کارواش ۴۰۰ بار 


از ویژگی‌های شاخص پمپ کارواش ۴۰۰ بار می‌توان به فشار زیاد در پاشش آب اشاره کرد که در دبی خروجی به راحتی قابلیت کنترل دارد. همچنین تغییراتی که بر روی دبی می‌توان اعمال کرد . برای تمیزی بیشتر نقاط آلوده می‌توان از مواد شوینده به همراه آب استفاده کرد تا سرعت پاکیزگی را افزایش دهد و آلودگی‌ها راحت‌تر جدا شوند. با وجود بزرگ و سنگین بودن پمپ اما حمل و نقل بسیار راحتی دارد و این به دلیل وجود چرخ‌هایی است که در دستگاه پمپ کارواش تعبیه شده است.

 

انواع پمپ‌ کارواش‌ صنعتی


دو دسته‌ی اصلی پمپ‌ کارواش شامل پمپ جابه‌جایی مثبت و پمپ سانتریفیوژ است که در دسته‌ی اول پمپ پیستونی و دنده‌ای و دیافراگمی و دوزینگ پمپ و پمپ پریتالتیک و لوب پمپ و منو پمپ و پمپ بشکه کش پمپ مگنتی و شیمیایی و ….قرار گرفته‌اند و پمپ‌های سانتریفیوژ شامل پمپ‌های لجن کش و خانگی و کف کش و صنعتی و آب و فاضلاب و خود مکش و سانتریفیوژ افقی و عمودی و  پمپ چند طبقه شناور و …..هستند. یکی از انواع پمپ‌ کارواش‌ صنعتی پمپ پیستونی می‌باشد که با رفت و برگشت پیستونی درون سیلندر آب را با فشار و سرعت بیشتری به داخل دستگاه می‌راند. فشار خروجی این پمپ‌ کارواش‌ صنعتی گاها به ۱۰۰تا۱۰۰۰ بار می‌رسد که به همین دلیل به آن پمپ‌ پیستونی فشار قوی هم گفته می‌شود.

 

شماره تماس :

۸۸۸۳۴۰۸۰ – ۰۲۱
۸۸۳۰۴۳۴۶ – ۰۲۱
۸۸۸۳۵۴۰۱ – ۰۲۱

 

فکس:

۸۸۳۲۵۹۱۸

آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۲ – واحد ۱۱

 

وب سایت:

https://www.speck-iran.com/