رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مدیریت استرس و کنترل آن

روش های مبارزه با استرس در مدرسه

مدیریت استرس به طور فزاینده ای در جامعه بهداشت روان محبوب شده است. نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه یک راه سریع برای مقابله با عوامل استرس زا و محرک است. 

همه ما تاثیر استرس را در مقطعی از زندگی خود تجربه کرده ایم. به هر حال، تهدید و ناتوانی در کنترل تنش می تواند تأثیر زیادی بر احساس، تفکر و عمل ما داشته باشد.

علیرغم این واقعیت که ممکن است غیرممکن به نظر برسد، کارهایی وجود دارد که می توانید برای کاهش استرس در محل کار و خانه و بازگرداندن کنترل انجام دهید. هدف اصلی مدیریت استرس بازیابی خودتنظیمی و کنترل است. 

برای اینکه شادتر، بهتر و سازنده تر باشید، می توانید در مدیریت استرس خود موثرتر باشید. هدف نهایی داشتن یک زندگی متعادل با زمان کافی برای کار، روابط، زمان استراحت و سرگرمی است – و همچنین استحکام لازم برای قوی ماندن تحت استرس و مقابله با مشکلات.

با این حال، چندین رویکرد برای مدیریت استرس وجود دارد. کشف اینکه چه چیزی برای شما بهتر است نیاز به آزمایش دارد، به همین دلیل است که توصیه های کاهش استرس ارائه شده در زیر می تواند کمک کند. همه ما تحت تاثیر استرس هستیم.

نکته کلیدی این است که مهارت های مدیریت استرس موثر را توسعه دهیم تا از بالا رفتن بیش از حد سطح استرس خود جلوگیری کنیم. سلامتی و رفاه طولانی مدت شما به توانایی شما در مدیریت مناسب استرس بستگی دارد.

 پنج استراتژی برای مدیریت استرس دانش آموزان

1) فضایی برای خود درست کنید.

جایی در خانه خود انتخاب کنید که ممکن است تنها باشید. برای دستیابی به ثبات اساسی، باید یک محیط امن ایجاد کرد. آخرین باری که برای خودت وقت گذاشتی کی بود؟

2) از بین بردن عوامل استرس زای خارجی

مقدار بیش از حد استرس در یک یا هر دو همسر/اعضای خانواده می تواند ظرفیت آنها را برای ارتباط موثر و حل تعارض مختل کند. این معمولاً اگر به آن رسیدگی نشود، رابطه را تیره می کند.

در صورت امکان، عوامل استرس زای خارجی را حذف کنید. اگر نه، راهبردهایی را برای مقابله با استرس به تنهایی در نظر بگیرید تا بر روابط شما تأثیری نگذارد.

3) ورزش منظم

ورزش یک کاهش دهنده استرس کوتاه مدت موثر است. اندورفین ها، هورمون های حس خوب که به ما کمک می کنند به طور طبیعی استرس را از بین ببریم، ترشح می شوند.

اما، با گذشت زمان، ورزش به کاهش اثرات منفی فیزیکی استرس نیز کمک می کند. ورزش سلامت کلی شما را افزایش می دهد و قلب شما را سالم نگه می دارد.

یافتن فعالیتی که از انجام آن لذت می برید به شما کمک می کند تا به یک برنامه تناسب اندام منظم پایبند باشید، خواه دویدن، یوگا یا تای چی باشد.

4) از چهار A مدیریت استرس استفاده کنید.

در حالی که سیستم عصبی شما به طور خودکار به استرس واکنش نشان می دهد، برخی از عوامل استرس زا در زمان های قابل پیش بینی اتفاق می افتند، مانند رفت و آمد شما به محل کار، ملاقات با کارفرما، یا دورهمی های خانوادگی.

شما می توانید شرایط را تغییر دهید یا واکنش خود را هنگام مواجهه با چنین عوامل استرس زا پیش بینی شده تغییر دهید. در نظر گرفتن چهار A در هنگام انتخاب مسیر اقدام در هر موقعیتی مفید است: اجتناب Avoid، سازگاری Adjust، تطبیق Adopt یا پذیرش Accept

5) یک کیت مدیریت استرس بسازید.

اگر به دلیلی دچار تنش هستید، به روشی برای کنترل سطح استرس خود نیاز دارید. راه حل این مشکل کاهش فوری استرس است. استفاده از حواس خود - آنچه می بینید، می شنوید، چشیده و لمس می کنید - همراه با یک حرکت آرامش بخش، دو متد سریع برای کاهش استرس هستند.

به عنوان مثال، با خیره شدن به عکس مورد علاقه، استشمام یک عطر خاص، گوش دادن به آهنگ مورد علاقه، مزه کردن یک آدامس، یا در آغوش گرفتن حیوان خانگی، می توانید به راحتی بر روی خود تمرکز کنید.

استرس مداوم می تواند با آسیب رساندن به سلامت جسمی و عاطفی ما، تأثیر منفی بر روابط ما با خود و افراد اطرافمان بگذارد. یک روش واحد و موثر برای کنترل استرس وجود ندارد.

رویکرد شما برای مدیریت استرس بسته به ماهیت و فراوانی استرس شما با رویکرد دیگران بسیار متفاوت خواهد بود. اما اگر به آنها نیاز دارید، داشتن جعبه ابزاری از استراتژی‌های کاهش استرس مفید است. مدیریت استرس یک هنر است و شما هنرمند هستید.

راهکارهای مقابله با استرس برای دانش آموزان

  • تنفس عمیق شکمی را تمرین کنید.
  • ریلکس کردن عضلانی را امتحان کنید.
  • در فعالیت های بدنی منظم شرکت کنید.
  • همه احساسات را بشناسید و بپذیرید.
  • یاد بگیرید که با مشکلات ارتباط برقرار کنید.
  • چند شنونده قابل اعتماد پیدا کنید.

در مدرسه پیشرو به عنوان اعضای مدرسه برای از بین بردن عوامل موجود استرس شیوه هایی از قبیل ایجاد محیط حمایتی برای دانش آموزان، غنی سازی شخصیت آنها، کاهش تعارضات مدرسه، پرهیز از برقراری قوانین خشک و غیرقابل انعطاف در محیط ایجاد محیط فیزیکی مناسب برای دانش آموزان از جمله کارهایی است که می تواند در حل مسئله استرس مفید و چاره ساز باشد.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱


۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 

 

فواید طراحی دیوار سبز چیست؟

طراحی و اجرای دیوار سبز

 

دیوارهای سبز یکی از جدیدترین ترندها در طراحی داخلی هستند و دلیل خوبی هم دارند. آنها زیبا، سالم هستند و مزایای آن بسیار بیشتر از هزینه ها و نگهداری آن است. 

اگر برخی از روندهای اخیر ساختمان را دنبال کرده باشید، ممکن است متوجه شوید که دیوارهای سبز در فضای باز و داخلی اکنون محبوب هستند. محبوبیت دیوارهای سبز بیشتر از یک ظاهر زیباشناختی عالی است. در واقع، داشتن دیوارهای زنده در داخل یا خارج ساختمان شما مزایای متعددی دارد.

مزایای دیوار سبز

1. هوا را تصفیه می کند.

احتمالاً شنیده اید که از جنگل آمازون به عنوان "ریه های زمین" یاد می شود. این به این دلیل است که شاخ و برگ های عظیم و متراکم جنگل آمازون، دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کند. و در حالی که همه ما از فرآیند شیمیایی که گیاهان برای تولید اکسیژن استفاده می کنند سود می بریم، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که هوای خانه ما تمیز و غنی از اکسیژن است.

یکی از مهم ترین مزایای دیوار سبز، بهبود کیفیت هوای داخل خانه است. تقریباً 25 درصد از انتشار کربن ناشی از فعالیت های انسانی توسط گیاهان جذب می شود و دیواره های زنده در این جذب نقش دارند. گیاهان روی دیوار سموم موجود در هوا را فیلتر کرده و دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کنند. با انجام این کار، آنها محیط سالم تری را برای شما، خانواده تان ایجاد می کنند.

2. دمای محیط را کاهش دهید.

گرمایش و سرمایش فضای کاری می تواند گران باشد و در زمستان های سخت و در فصل گرم می تواند بخش قابل توجهی از پول شما را از بین ببرد. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش این صورت حساب ها انجام دهید، از افزودن عایق به درب ها و پنجره ها تا جایگزینی سیستم تهویه مطبوع با راندمان بالا.

اما راه ساده دیگری برای کاهش قبض انرژی وجود دارد: دیوارهای سبز زنده. گیاهان مقداری نور خورشید را جذب و منعکس می کنند که باعث خنک شدن هوا می شود. در نتیجه، پول کمتری را برای قبوض خود خرج می کنید.

3. نویز را کاهش دهید.

آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه یک اتاق فرش شده نسبت به اتاقی که کف کاشی یا چوبی دارد، ساکت تر است؟ این به این دلیل است که صدا از سطوح صاف و غیر متخلخل منعکس می شود.

چیزهایی مانند پرده و فرش می توانند یک اتاق پر سر و صدا را ساکت تر کنند. دیوارهای گیاه تقریباً همین تأثیر را دارند. ارتعاشات صوت به جای اینکه به داخل اتاق منعکس شوند، توسط برگ های گیاه جذب می شوند.

یک دیوار سبز گیاهی تقریباً 41 درصد بیشتر از دیوارهایمعمولی سر و صدای بیشتری جذب می کند. دیوارهای سبز فضای باز سر و صدای ناشی از ترافیک، هواپیما و فعالیت های ساختمانی و هر صدای دیگری را که در یک مرکز شهری تجربه می کنید کاهش می دهد.

دیوارهای سبز رنگ داخلی می توانند صدای اتاق ها را کمتر کنند. دیوار چه در داخل باشد چه بیرون، به عنوان یک مانع صوتی مقرون به صرفه و هنری عمل می کند.

4. بهره وری بیشتر

تاکتیک های زیادی وجود دارد که کارفرمایان می توانند برای بهبود روحیه کارکنان خود انجام دهند. یکی از آنها تغییر یا بهبود دکور محیط کار است. کارکنان تمایل دارند که در محیط کار خود تغییرات ببینند. به هر حال، آنها بخش قابل توجهی از روز خود را در یک مکان می گذرانند.

اگر هدف شما بهبود بهره وری کارکنان است، دیوار سبز زنده یک روش سریع و مقرون به صرفه برای افزایش بهره وری است. کارکنان به فضای سبز بیشتر در محل کار پاسخ مثبت می دهند.

5. ساختمان را در برابر آتش مقاوم تر کنید.

همانطور که می دانید، گیاهان دارای مقدار قابل توجهی رطوبت هستند. این رطوبت آنها را به طور طبیعی در برابر آتش مقاوم می کند. آتش سوزی های جنگلی را در نظر بگیرید، ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما این آتش سوزی ها معمولاً پس از دوره های خشک طولانی رخ می دهند.

دیوارهای سبز همیشه سرسبز و مرطوب باقی می مانند. با افزودن یک دیوار زنده به ساختمان خود، آن را در برابر آتش مقاوم تر می کنید.

6. عمر دیوار خود را افزایش دهید.

دیوارهای شما در معرض نور خورشید، باد، باران و تغییرات شدید دما هستند. با گذشت زمان، عناصر، دیوار شما را خراب می کنند. اما یک دیوار زنده ساختار شما را از آسیب مستقیم محافظت می کند. طول عمر دیوار شما با دیوار سبز می تواند سال ها افزایش یابد.

7. به ساختمان خود ارزش بیشتری بدهید.

برای ارزشمندتر کردن ساختمان خود، می توانید چندین تغییر ایجاد کنید. با این حال، این تغییرات اغلب هزینه بالایی دارند. ممکن است لازم باشد هزاران دلار خرج کنید تا بازدهی کمی داشته باشید.

هنگامی که یک دیوار زنده نصب می کنید، ساختمان خود را با ارزش تر می کنید. ظاهر طبیعی مورد علاقه بسیاری از خریداران است. علاوه بر این، صرفه جویی در انرژی به ساختمان شما ارزش بیشتری می دهد.

دیوارهای سبز داخلی و خارجی گیاهان از محیط زیست ما محافظت می کنند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که یک یا دو دیوار قادر به مبارزه با تغییرات آب و هوایی نیست، اما می تواند تا حدودی به از بین بردن ردپای کربن در خانه یا شرکت شما کمک کند. 

دیوارهای سبز در فضای باز و داخلی دارای مزایای متعددی هستند. اگر علاقه مند به شروع کار هستید، باید شروع به تحقیق و برنامه ریزی برای دیوار خود کنید.

مهمترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی چیست؟

تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران پلتفرم استفاده می‌کند. 

سه راه کلیدی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک خود کمک کند. با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

  • افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.

  • با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.

  • ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.

هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی از سرمایه خود داشته باشید، که به این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه ای که انجام می دهید به دست می آورید.

انواع اصلی تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری که به عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته می‌شود، مدت‌هاست که وجود داشته است. این نوعی از تبلیغات است که در آن یک فضای از پیش تعیین شده در یک وب سایت به عنوان "املاک آنلاین" برای درج آگهی خریداری می شود.

هدف از تبلیغات نمایشی، قرار گرفتن در معرض بیشتر برند است و برای جذب مشتریان جدیدی که هنوز نام محصول را نشنیده اند، ایده آل است.

از تبلیغات بنری نیز می‌توان برای هدف‌گیری مجدد کمپین‌ها استفاده کرد، که در آن شما تبلیغات خود را طوری تنظیم می‌کنید که روی صفحه‌نمایش کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند نمایش داده شود تا آنها را بازگردانید و خرید را بیشتر تشویق کنید.

همچنین می‌توانید بنرهای تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کنید که بر اساس جمعیت‌شناسی خاص، تقسیم‌بندی بر اساس جنسیت، سن یا منطقه، نمایش داده شوند و زمان نمایش این تبلیغات را انتخاب کنید.

پلتفرم های تقاضا محور (DSP)

پلتفرم سمت تقاضا (DSP) ابزاری است که توسط کسب‌وکارها برای پیشنهاد فضای تبلیغاتی در زمان واقعی و خرید تبلیغات موبایل، جستجو و ویدیو از یک بازار واحد استفاده می‌شود. بنابراین به جای رفتن به فروشندگان منفرد مانند Google Ads برای خرید موجودی آگهی، می توانید در عوض تبلیغات را از چندین کانال در یک مکان خریداری کنید.

پلتفرم‌های سمت تقاضا همچنین از روشی به نام «تبلیغات برنامه‌ای» استفاده می‌کنند که در آن تبلیغاتی که خریداری می‌کنید بر اساس یک الگوریتم پیچیده منتشر می‌شوند.

شما بودجه تبلیغاتی و هدف اصلی خود را زودتر از موعد تعیین می کنید، و سپس زمانی که کاربران از یک سایت بازدید می کنند، الگوریتم تعیین می کند که کدام تبلیغات را در زمان واقعی از طریق "جنگ مناقصه" بین شما و برندهای دیگر که برای همین موضوع با هم رقابت می کنند، نمایش دهد.

تبلیغات وابسته

تبلیغات وابسته یا به طور کلی تر - بازاریابی وابسته - به زمانی اشاره دارد که یک وب سایت تبلیغات کسب و کار دیگری را در ازای دریافت کمیسیون برای هر سرنخ کسب شده که به فروش واقعی تبدیل می شود، تبلیغ می کند.

مزایای تبلیغات وابسته

بازگشت سرمایه (ROI) بالاست، زیرا شرکت تبلیغاتی معمولاً فقط برای ترافیک تبلیغاتی که به فروش تبدیل می شود، پرداخت می کند.
می توانید شرایط برنامه بازاریابی وابسته خود را تعیین کنید، مانند نحوه کار کمیسیون و میزان پرداختی که می خواهید بپردازید.
اگر وبلاگ یا سایت رسانه ای را انتخاب کنید که در جایگاه هدف شما محبوب است، برای دستیابی به یک مخاطب خاص عالی است.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

از Tiktok گرفته تا Reddit، پلتفرم های رسانه های اجتماعی شرایط عالی را برای تبلیغات ارائه می دهند. به عنوان مثال، با تبلیغات فیس بوک، می توانید مخاطبان خود را بر اساس سن، جنسیت، تحصیلات، عنوان شغل، مکان، علایق و حتی خریدهای گذشته انتخاب کنید و به شما این امکان را می دهد تا با پیامی متناسب با آنها به مشتریان ایده آل خود دسترسی پیدا کنید.

برای به حداکثر رساندن ROI خود از تبلیغات فضای مجازی، توصیه می کنم تست A/B را با کمپین های کوتاه در پلتفرم های مختلف انجام دهید تا ببینید مخاطبان شما بیشتر با کدام کانال ها ارتباط برقرار می کنند. سپس، وارد کنید و روی کانال برنده تمرکز کنید.

تبلیغات ویدیویی

معمولاً وقتی به تبلیغات ویدیویی اشاره می‌کنیم، منظور محتوای ویدیویی است که در سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو مانند YouTube پخش می‌شود. تبلیغات YouTube معمولاً بر اساس هزینه به ازای هر بازدید پرداخت می شود.

هر نما بسته به صنعت هدف و کلمات کلیدی شما بین 0.10 تا 0.30 دلار هزینه دارد. همچنین، اگر حداکثر بودجه را تعیین کنید، آنقدر هزینه از شما دریافت می‌شود.

متداول ترین نوع تبلیغات یوتیوب "تبلیغات TrueView In-Stream" نام دارد. اینها تبلیغات قابل رد شدن هستند که قبل از شروع ویدیوی اصلی پخش می شوند. تبلیغ‌کنندگان فقط زمانی باید هزینه این تبلیغات را بپردازند که کاربر بیش از 30 ثانیه آن را تماشا کرده یا روی تبلیغ کلیک کرده و یک URL را باز کرده باشد.

تبلیغات ایمیلی

دو روش متداول برای تبلیغات با ایمیل وجود دارد. یکی این است که تبلیغات بنری و پیوندها را در سربرگ یا پاورقی خبرنامه های ایمیل درج کنید و دیگری اینکه کاربران اولویت های خود را ثبت کنند و سپس ایمیل های تبلیغاتی را ارسال کنند که مطابق با این اولویت ها باشد.

به عنوان آخرین توصیه، هنگام انتخاب یک رسانه تبلیغاتی، بهترین کار این است که مخاطب هدف، بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید و تحقیق کنید که مخاطبان شما احتمالاً در کدام کانال بیشتر فعال هستند و تصمیم خود را بر این اساس قرار دهید.

هر کسب و کار و پایگاه مشتری کاملاً متفاوت خواهد بود، بنابراین شما واقعاً باید رسانه ای را پیدا کنید که برای شما و وضعیت فعلی شما بهترین بازدهی را دارد.

آمیناگروپ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در فضای مجازی، طراحی، سئو (بهینه سازی)، پشتیبانی وبسایت همراه با مدیریت پیچ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی همگام با ارائه خدمات متعهدانه و با کیفیت آغاز نمود و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه‌های محبوب طراحی وب در میان مشتریان خود تبدیل شد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

دستگاه فیلترپرس دستی هم مزایایی دارد

 آشنایی با فیلتر پرس دستی 


فیلتر پرس دستی دارای ساختار بسیار ساده ای است، اما مزایای بسیاری زیادی دارد: بدون مصرف برق، کارکرد آسان، کارایی بالا و…دستگاه فیلترپرس دستی  ساده ترین و ارزان ترین نوع دستگاه فیلترپرس است که کاربردهای متنوع و البته محدودی دارد.  برای تصفیه و فرآوری برخی محلول ها در ظرفیت های پایین و کارگاه های تولید محدود کاربرد دارد. همچنین باز و بسته شدن صفحات، تخلیه کیک و حرکت صفحات فیلتراسیون در این دستگاه به صورت دستی انجام می گیرد.  و معمولا در مواردی که شامل تصفیه در حجم کم می باشد به کار گفته می شود. شاسی فیلترپرس های دستی اغلب از جنس آهن، چدن یا استیل می باشد. باید بدانید در این دستگاهها چون فرایند تخلیه و باز و بسته شدن صفحات توسط نیروی انسانی و به کمک اهرم دستی انجام می گیردسرعت پایین تری هم دارد و معمولا از آن برای کارهای کوچک یا نمونه های آزمایشگاهی استفاده می شود.



 کاربردهای دستگاه فیلتر پرس دستی


1.قیمت دستگاه فیلتر پرس دستی نسبت به سایر فیلتر پرس ها ارزانتر است و در واقع جزء ارزانترین دستگاههای فیلتر پرس محسوب می شود


2.فیلتر پرس دستی نسبت به بقیه انواع فیلتر پرس کاربرد محدودتری دارد


3.از این دستگاه برای تصفیه ی پساب ها در ظرفیت های کم استفاده می شود


4.روند انجام مراحل فیلترپرس دستی  به صورت زیر است:


  • حرکت صفحات فیلتر پرس
  • باز و بسته شدن صفحات فیلتر پرس
  • تخلیه مواد جامد باقیمانده از تصفیه پساب


5.جنس شاسی فیلتر پرس دستی یکی از موارد زیر را شامل می شود که بسته به جنس پساب مورد نظر متغیر می باشد:


  • آهن
  • چدن
  • استیل


6.دستگاه فیلتر پرس دستی نسبت به بقیه فیلتر پرس ها از سرعت پایین تری برخوردار است زیرا اهرم دستی موجود در این دستگاه توسط نیروی انسانی کنترل می شود.


7.از کاربردهای دستگاه فیلتر پرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • تصفیه آب
  • داروسازی
  • صنایع غذایی
  • صنایع شیمیائی
  • متالوژی و نساجی
  • علوم آزمایشگاهی


لوله های پلی اتیلن

دانستنی های لوله های پلی اتیلن 


 
لوله پلی اتیلن از زمان پیدایش به انواع مختلفی تولید شده است و توجه زیاد به انواع لوله‌های پلی اتیلن به دلیل مزایای منحصر بفرد این لوله‌ها است. قابل ذکر است که این مزایا لوله های پلی اتیلن تنها بخشی از مشخصات و مزایای بسیار عالی لوله پلی اتیلن است و برای هر کدام از کاربردهای این لوله‌ها می توان مزایای بسیاری نام برد.

  1. قابلیت اتصال بسیار محکم، بدون نشتی و در عین حال انعطاف پذیر
  2. مقاومت عالی در برابر زمین لرزه و رانش زمین
  3. مقاومت بالا در برابر اشعه فرا بنفش خورشید
  4. دارا بودن خصوصیات هیدرولیکی بسیار مناسب
  5. مقاومت در برابر خوردگی گالوانیکی
  6. مقاومت در برابر پوسیدگی، سایش و ضربه
  7. خاصیت انعطاف پذیری مناسب
  8. خاصیت جمع شوندگی
  9. سبکی وزن
  10. هزینه پایین تعمیر و نگهداری 

هیچ می  دونید  لوله پلی اتیلن چه کاربردی دارد


  • کاربرد لوله پلی اتیلن در آبرسانی
  • کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری قطره ای
  • کاربرد لوله pe در آبیاری بارانی
  • کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت فشار
  • کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال مواد شیمیایی



خصوصیات فنی لوله های پلی اتیلن


در مورد مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن، بیشتر شکل ظاهری و مهندسی این لوله ها مد نظر است. در مورد لوله های تک جداره و دوجداره نیز می توان به ابعاد و اندازه لوله و قطر داخلی و خارجی لوله های پلی اتیلن اشاره کرد. شکل ظاهری و مقاومت حلقوی یکی از مشخصه های مهم فنی لوله های پلی اتیلن است. این نکته بسیار مهم است زیرا که مقاومت حلقوی به تحمل فشار کاری در طول خط لوله و اتصالات و نحوه نصب لوله های پلی اتیلن مربوط است.



در آخر مزایای لوله پلی اتیلن


در آخر با توجه به توضیحات قسمت بالا و مزایای لوله پلی اتیلن که بیان شد دلیل استفاده و کاربردی بودن این نوع لوله در صنایع مختلف لوله کشی می باشد. که از پرکاربردترین نوع لوله در صنعت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان و یا انتقال مواد مایع بین جاده ای می باشند. مجموعه تکنوپایپ از تولید کنندگان برجسته در زمینه لوله و اتصالات پلی اتیلن در سطح کشور می باشد که محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.


آدرس سایت:

https://fa.parsethylene-kish.com/


اطلاعات تماس و آدرس شرکت ها و کارخانه های پارس اتیلن کیش

مدیر عامل

حسین فاضلی Info@parsethylene-kish.com

مدیر بازرگانی و عضو هیئت مدیره

هومن زندیه Info@parsethylene-kish.com

مدیر مهندسی و پشتیبانی تولید

پیمان زندیه p.zandieh@parsethylene-kish.com