رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

پمپ کارواش

پمپ های کارواش

پمپ های سری G-57 صنعتی FLOJET برای کاربردهای عمومی تجاری و صنعتی طراحی شده اند. این پمپ ها از مجموعه ای از مواد برای جابجایی طیف وسیعی از مواد شیمیایی ساخته شده اند. مایعات مجاز برای مواد Santoprene: آب قابل حمل، اسیدها، قلیایی، صابون ها، الکل ها و کتون ها. مایعات مجاز برای مواد سانتوپرن: روغن ها، حلال ها، صابون های دارای حلال، دی لیمونن و هیدروکربن های معطر. پیستون: پمپ های پلانجر دارای جابجایی مثبت تریپلکس [سه میله پیستونی]، رفت و برگشتی، پمپ پیستونی، ساخته شده از منیفولد برنجی آهنگری، مجموعه های شیر 304SS، پیستون های سرامیکی جامد و مهر و موم ها و حلقه های O-Ring استاندارد NBR [Buna-N] هستند. پمپ های Cat از برترین پمپ های کارواش هستند. پمپ های دمای بالا سری HT برای استفاده در کاربردهایی طراحی شده اند که آب باید از قبل گرم شود، مانند کارواش، مواد غذایی و صنایع دارویی. حداکثر دمای آب از طریق پمپ 185oF (85oC) است.



پمپ آب کارواش و پمپ فشار قوی

در مجموعه محصولات ما می توانید پمپ های آب فشار قوی ویژه برای کاربردهای پمپ کارواش را پیدا کنید. درزگیرهای مخصوص و منیفولدهای نیکل اندود شده عمر بیشتری به پمپ می دهند و از آن در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند.


موتورهای الکتریکی ما با کوپلینگ الاستیک و حفاظت حرارتی به دلیل کارایی بالا می توانند 24/7 کار کنند. ما می‌توانیم قطعاتی مانند پمپ پلانجر، موتور الکتریکی، شیر تخلیه، بخاری، یا یک موتور پمپ کامل و فایرباکس را به شما عرضه کنیم تا بتوانید فقط وصل و بازی کنید. درخواست خود را برای ما ارسال کنید و ما می توانیم به شما در یافتن راه حل مناسب برای نیازهای کارواش فشار قوی خود کمک کنیم.

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت به چه معنا است؟


مشارکت در ساخت قراردادی بین مالک و سازنده است. وقتی مالک ملک کلنگی، زمین یا ساختمان قدیمی قصد نوسازی بنای خود را دارد، همچنین از طرفی منابع مالی و دانش فنی و حقوقی لازم برای این کار را ندارد، با سپردن این مسئولیت ها به یک سازنده حرفه ای، خیال خودش را بابت ساخت یک آپارتمان یا ملک تجاری که از استاندارد های لازم برخوردار است راحت می کند. به عبارت دیگر، سازنده نیز که با مشکل یافتن زمین، به خصوص در کلانشهری مثل تهران، روبرو است، به راحتی می تواند فعالیت حرفه ای داشته و کسب سود نماید.



نکات کلیدی در مشارکت


مشارکت در ساخت و ساز، علاوه بر چشم انداز سودآور برای طرفین، خطرات قابل توجهی نیز برای طرفین به همراه دارد. اگر می خواهید یک قرارداد مشارکتی سالم و بدون درد داشته باشید، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که می تواند موفقیت شراکت شما را تضمین کند.


بدون حضور وکیل یا مشاور با سازنده قرارداد نبندید. زیرا اکثر سازندگان در مشارکت مشارکتی متخصص هستند و قرارداد را به نفع خود تنظیم می کنند.

کلیه هزینه های ساخت و ساز از جمله هزینه های شهرداری به عهده سازنده می باشد.

دریافت اطلاعات جامع در مورد تاریخچه سازنده؛ چرا که برخی از آنها کارنامه درخشانی از مشارکت ندارند.

اگر در قسمتی از ملک شما واحد سرقفلی وجود دارد، به صورت قانونی یا توافقی، رضایت مستاجر را جلب کنید.

مبنای تعیین میزان قدردانی برای طرفین بر اساس قیمت املاک جدید در منطقه و هزینه ساخت است.

در نوع پلان و معماری شرکت کنید و همه چیز را به سازنده نسپارید و اگر در این زمینه تخصص ندارید از مهندسین مشاور ما در توران ازمیر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که فسخ قرارداد پس از شروع عملیات تخریب یا گودبرداری تقریبا غیر ممکن است.

فسخ قرارداد مشارکت پس از تخریب تقریباً غیرممکن است.

به دنبال تولید کننده ای شایسته با سابقه خوب باشید. زیرا این سازنده به تمام اخلاق حرفه ای واقف است.

سازنده به امضای مالک نیاز دارد، بنابراین هیچ اقدامی بدون حضور شما نباید انجام شود.


سازنده موظف است تا زمان بهره برداری از ساختمان مکانی را برای شما در نظر بگیرد.

حواستان به تمام جزئیات باشد و زیر بار نکات امضایی که سازنده برای شما توضیح نمی دهد نروید.

هر از چندگاهی از پروژه دیدن کنید تا در مورد روند کار مطلع شوید. حضور در رأس پروژه حق شماست.

به پروژه‌هایی که توسعه‌دهنده سال‌ها پیش، چه به صورت مشارکتی یا واقعی ساخته‌اند، نگاهی بیندازید. این پروژه ها هویت حرفه ساخت و ساز را مشخص می کنند.

اگر در مورد یک سازنده نمی دانید، یک فرد واجد شرایط را به عنوان وکیل خود استخدام کنید.

اموال خود را به کسانی که تازه وارد شراکت شده اند نسپارید. مگر اینکه از توانایی های او آگاه باشید.

اسناد ساختمانی هویت ملک خود از ارائه اسناد وام و تسهیلات بدون اجازه کارشناس به سازنده خودداری کنید.

برخی از سازندگان در مورد دارایی ها اغراق می کنند. حتماً اطلاعاتی در مورد دارایی های سازنده به دست آورید.

قرارداد را در فضای قانونی اجرا کنید و آن را تنها به مشاوران املاک نسپارید.

کلیه توافقات و اظهارات باید به صورت مکتوب و امضا شده توسط دو طرف باشد.

معامله باید شفاف و طبق قانون مشخص باشد.

سازنده باید جریمه ساخت و ساز را به دلیل تخلف از قوانین بپردازد.

برخی از تولیدکنندگان فقط دلال هستند. فقط به دنبال تولید کننده واجد شرایط باشید

تمام مسائل مطرح شده توسط سازنده را به یک متخصص ساخت و ساز منتقل کنید.

اطلاعات کامل در مورد ظرفیت ساخت و ساز ملک خود (شهرداری


مقررات مندرج در سند) توسط مشاور شما (کارشناس مشارکت در ساخت).


در هیچ جلسه ای بدون کارشناس مشارکت در ساخت شرکت نکنید و فراموش نکنید که شرکت در ساخت و ساز ممکن است اولین بار باشد اما برای سازنده اولین بار نیست.

قراردادهایی که چند سازنده دارند باید با نظر کارشناس مشارکت در ساخت منعقد شود تا هر یک به تنهایی ضامن انجام کلیه تعهدات تمامی سازندگان باشد.

به جای چند سازنده، به دنبال یک سازنده باشید زیرا چند نفر اجماع را دشوار می کنند.

شرکت های مشاور املاک صرفاً نام، هویت کامل و پیمانکاران یا سازندگان قابل اعتماد نیستند، مگر اینکه مشاور با تجربه و قابل اعتماد باشد.

هرگز وارد سازندگان بدنام نشوید. برخی از آنها در ساخت و ارائه حقوق شما اخلاق حرفه ای ندارند.


مواردی که در قرارداد مشارکتی عنوان می گردد

۱ – مشخصات

مشخصات مالک

مشخصات سازنده

مشخصات ملک


۲ – موضوع قرار داد

کارهای که قرار است انجام گیرد بطور مثال طراحی ، نحوه اجراء واجزاء ساخت و دیگر جزئیات که بخش اصلی قرار داد است


۳ – توضیحات ملک

که ملک چه موقعیت دارد و چند طبقه است و متراژ و…


۴ – تسهیلات دفتر

خدمات و پیگیری مجوزها و نقشه واین قبیل فعالیتها


۵ – مبلغ قرار داد

که طرفین بعد از توافقات بایستی پرداخت کنند


۶ – تعهدات کارفرما

لازم به ذکر است که این مطالب بر گرفته از قرار داد مشارکت در ساخت یکی از پروژه های شرکت ساختمانی سین گروپ می باشد


پارچه فیلتر پرس

پارچه های فیلتر پرس با نصب آسان از Beckart Environmental


فیلتر پرس معمولاً در سیستم های تصفیه فاضلاب در سراسر جهان استفاده می شود - و دلایل خوبی دارد. این تجهیزات محتوای آب را از لجن به روشی موثر حذف می کند. با این حال، یکی از جنبه‌های فیلتر پرس‌ها که کاربران معمولاً از آن استقبال نمی‌کنند، مدت زمان لازم برای نصب پارچه‌های فیلتر پرس معمولی است. در واقع، بسیاری از کسب و کارها مبلغ قابل توجهی را پرداخت می کنند تا پیمانکاران پارچه ها را برای آنها نصب کنند، زیرا آنها نیروی انسانی لازم برای انجام این کار را ندارند.



خوشبختانه، Beckart Environmental راه بهتری را ایجاد کرده است. ما پارچه های فیلتر پرس را توسعه داده ایم که می توانند در عرض چند دقیقه نصب شوند، در مقایسه با 20 دقیقه ای که برای نصب پارچه های فیلتر پرس معمولی نیاز است. چگونه پارچه های فیلتر پرس ما به این سرعت کار می کنند؟ پاسخ در این واقعیت نهفته است که می توانید یک طرف پارچه فیلتر را از سوراخ ورودی صفحه فیلتر بکشید و بنابراین برای تکمیل نصب نیازی به برداشتن صفحه فیلتر نخواهید داشت. شما فقط باید لبه های بالا، کناری و پایینی درب Velcro را ببندید و کار شما تمام می شود.


بسیاری از کاربران گزارش می دهند که پارچه های فیلتر پرس نوآورانه ما در مقایسه با پارچه های فیلتر معمولی باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه آنها می شود. و از آنجایی که پارچه های فیلتر ما را می توان برای همه مدل ها و مدل های فیلتر پرس تولید کرد، راه حلی کاربردی برای تمامی مشاغلی است که از تجهیزات فیلتر پرس در سیستم های تصفیه فاضلاب خود استفاده می کنند.


پارچه های فیلتر برای پرس های فیلتر


پارچه های فیلتر پارچه های نساجی هستند و در فیلتراسیون کیک سازی وظیفه جدا کردن مواد جامد را از یک سوسپانسیون (از نظر شیمیایی تهاجمی و معتدل) دارند، در حالی که فیلتر بدون مواد جامد می تواند از پارچه خارج شود. پارچه‌های فیلتر، جامدات را در لایه‌هایی در طول کارکرد در حالی که ویژگی‌های فرآیند را در نظر می‌گیرند، حفظ می‌کنند. لایه ای از مواد جامد که باید جدا شوند به مرور زمان جمع می شوند و در نتیجه کیک فیلتر را تشکیل می دهند. اندازه منافذ یا عرض مش یکی از پارامترهای درجه کارایی فیلتر است. استحکام پارچه فیلتر باید نیروی حاصل از فشار فیلتراسیون را به تکیه گاه فیلتر منتقل کند. با این حال، هر چه این پارچه ها بیشتر استفاده شوند، مواد جامد بیشتری نیز در ساختار پارچه رسوب می کنند و این ساختار را مسدود می کنند. در نتیجه نفوذپذیری مایعات کاهش می یابد. پارچه های فیلتر بسیار کثیف نیاز به تمیز کردن دارند زیرا زمان فیلتر طولانی تر می شود، عمر مفید پارچه فیلتر کوتاه می شود و رفتار آزاد شدن کیک بدتر می شود. برای تمیز کردن خودکار پارچه فیلتر، MSE یک سیستم شستشوی پارچه فیلتر را به عنوان یک ماژول توسعه خودکار ارائه می دهد.


 


بسته به کاربرد، لبه های پارچه فیلتر می تواند از لبه های پارچه تشکیل شده باشد، به عنوان مثال. نمد، آب بندی لبه یک طرفه (EPR) یا فقط از پارچه فیلتر. صفحات فیلتر و پارچه های فیلتر در طراحی ضد قطره (CGR) برای مهر و موم کردن یک بسته صفحه به بیرون در دسترس هستند. صفحات فیلتر با حلقه های O بر روی یکدیگر مهر و موم می شوند. از طرف دیگر، پارچه های فیلتر دارای یک طناب گیره دوری هستند که به آنها دوخته شده است و در یک شیار درون مهر و موم حلقه O قرار می گیرند. پارچه های فیلتر سر و صفحات انتهایی پارچه های تک لایه هستند. دهانه خروجی مرکزی روی پارچه فیلتر صفحه سر بریده شده است، در مقابل، پارچه فیلتر برای صفحه انتهایی منفذی برای ورودی کدورت ندارد.


 


بسته به کاربرد و زمینه کاربرد، پارچه های فیلتری با نفوذپذیری، ساختار، طرح (پارچه فیلتر پیشرو، پارچه فیلتر فشاری، CGR) و مواد مختلف وجود دارد. MSE Filterpressen GmbH خوشحال خواهد شد که به شما در انتخاب بهترین پارچه فیلتر برای بهینه سازی فرآیند فیلتراسیون کمک کند.


نوع رشته نخ پارچه فیلتر پرس


به کار بردن طرح نخ های مختلف باعث تنوع و گوناگونی در ارائه پارچه های فیلتر پرس می شود.طرح های رایج نخ عبارت اند از:


چند رشته ای

تک رشته ای

در هم تنیده و متراکم


ایجاد سازگاری با صفحه فیلتر پرس


شرکت پلی آب صفا صفحه های فیلتر پرس با کیفیت بالا را تقریبا برای تمامی انواع فیلتر پرس های نوار فوقانی و کناری و تمام صفحات فیلتر پرس ارائه می دهد از جمله:


صفحه فیلتر پرس چمبر

صفحه فیلتر پرس بدون واشر (NG)

صفحه فیلتر پرس تغذیه مرکزی

صفحه فیلتر پرس تغذیه گوشه ای

صفحه فیلتر پرس غشایی

صفحه فیلتر پرس “قاب و صفحه”

جک دو ستون

جک پست


جک پست (تله پست، ستون فولادی قابل تنظیم) یک پایه فولادی است که در صنایع ساختمانی برای پشتیبانی موقت سقف، دیوارها و ترانشه ها (شورینگ) استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به طور مکانیکی تا حدود دو برابر کوتاه ترین طول خود را به منظور گستره وسیعی از فضاها تلسکوپ کنند. اکثر نمونه ها از پین های قابل جابجایی برای تنظیم درشت و پیچ جک برای تنظیمات خوب استفاده می کنند، اما تغییرات زیادی وجود دارد.



تفاوت بین ستون لالی و جک پست


ستون‌های لالی و پایه‌های جک هر دو از اعضای فولادی عمودی هستند که برای پشتیبانی از اعضای افقی مانند سقف، تیرها و غیره استفاده می‌شوند.


ستون های Lally می توانند هم موقت و هم دائمی باشند، در حالی که جک پست ها فقط پشتیبانی موقت هستند.


ستون های لالی از اعضای افقی مانند تیرها پشتیبانی می کنند.


جک پست ها علاوه بر پشتیبانی، به اصلاح افتادگی اعضای افقی کمک می کند و نیاز به بازرسی دوره ای دارد.


وقتی عضوی در حال کاهش دارید، جک پست ها راه حل شما هستند.


چرا 2 پست بهتر از بالابر چهار پست است؟


جک دو ستون به اپراتور اجازه می دهد تا به راحتی به تمام قسمت های وسیله نقلیه از جمله مجموعه چرخ ها دسترسی داشته باشد، در حالی که بالابر چهار پستی به یک بالابر کمکی (با هزینه اضافی) نیاز دارد که ماشین را از باند فرودگاه خارج می کند (برای امکان سرویس دهی چرخ ها) .


آیا 2 بالابر پست برای ذخیره سازی خوب است؟


آنها برای نگهداری طولانی مدت خودرو ایده آل هستند زیرا از هر 4 چرخ پشتیبانی می کنند و هنگامی که بلند می شوند فضایی را برای خودروی دیگر در زیر ذخیره می کنند. سوار و پیاده کردن ماشین از بالابر 4 پستی سریعتر و بسیار آسانتر است. با یک بالابر 2 پایه باید زانو بزنید، بازوها را در موقعیت صحیح قرار دهید و ارتفاع پد بالابر را تنظیم کنید.


بهترین بالابرهای دو پستی که می توان با پول خرید

 

Forward Lift یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات بالابر خودرو است که به طور منحصر به فرد برای طیف گسترده ای از مشتریان طراحی شده است. ما سیستم های آسانسور ایمن و قابل اعتماد را برای تعمیرگاه های مستقل، نمایندگی های خودرو، بدنه فروشی ها، حساب های ملی، علاقه مندان به خانه، علاقمندان،


ستون های فولادی سازه ای تمام قد و تیرهای متقاطع سازه استحکام را در طول بالابر شما تضمین می کند! محصولات Forward Lift طوری طراحی شده اند که کارایی داشته باشند و برای ماندگاری ساخته شده اند. مهندسان آمریکایی فوروارد بیش از 25 سال تجربه در طراحی آسانسورهای خودرو برای بازار آمریکای شمالی دارند. فلسفه فوروارد این است که به جای استفاده از محصول خارج از قفسه دیگران، مالک طرح های خود باشیم.

کود پودری سولفات پتاسیم (۰-۰-۵۲)

سولفات کود پتاس چیست؟


سولفات پتاس یا سولفات پتاس (S.O.P) که سولفات پتاسیم نیز نامیده می شود، سولفات پتاسیم یک ترکیب معدنی با فرمول K2SO4، یک جامد محلول در آب سفید است. معمولاً در کودها استفاده می شود و هم پتاسیم و هم گوگرد را تأمین می کند.


تجزیه و تحلیل سولفات کود پتاس


هم سولفات پتاس دانه ای و هم پودری که 50 درصد پتاس و 18 درصد گوگرد به محصولات می دهد.


سولفات پودر پتاس:


پتاسیم به عنوان K2O: 50٪ حداقل

گوگرد (S): 18% حداقل

کلرید: حداکثر 1.5 درصد

رطوبت: حداکثر 0.5٪

ظاهر: پودر سفید.



سولفات گرانول پتاس:


پتاسیم به عنوان K2O: 50٪ حداقل

گوگرد (S): 18% حداقل

کلرید: حداکثر 1.5 درصد

رطوبت: حداکثر 0.5٪

شکل ظاهری: گرانول قهوه ای سفید.


این کود پودری سولفات پتاسیم دارای کلرید کم (1.5٪ حداکثر) و دارای شاخص نمک پایین، کمتر از نصف موریات پتاس (M.O.P) هستند.


فواید محلول در آب سولفات پتاس


  • سطح پتاسیم بالا.
  • مناسب برای محصولات با نیاز به گوگرد بالا و کلرید کم.
  • آسان برای بسته بندی، بارگیری، حمل و نقل و ذخیره سازی


موارد مصرف کود سولفات پتاس:


استفاده غالب از سولفات پتاس به عنوان کود است. K2SO4 کلرید بسیار کمی دارد که می تواند برای برخی محصولات مضر باشد.


سولفات پتاس بیشتر در محصولات با ارزش بالا مانند میوه ها، سبزیجات، آجیل، چای، قهوه و تنباکو استفاده می شود. روی محصولاتی که به کلرید حساس هستند، بهتر عمل می کند، که گاهی اوقات می تواند تأثیر سمی بر گیاهان میوه و سبزیجات داشته باشد.


پیاز، هویج، سیب زمینی: 120 کیلوگرم در هکتار / محصول.

تنباکو: 400 کیلوگرم در هکتار / محصول

قهوه، فلفل، کاکائو: 580 کیلوگرم در هکتار در سال

برنج (منطقه شور): 100 کیلوگرم در هکتار / محصول

لاستیک، کاساوا: 200 کیلوگرم در هکتار / محصول

نیشکر: 420 کیلوگرم در هکتار در محصول.

درختان میوه (دوریان، آووکادو، پرتقال، ماندارین، لونگان، لیچی، انگور، میوه اژدها): 0.5 – 1 کیلوگرم در درخت در سال.


چگونه کود سولفات پتاسیم را مخلوط می کنید؟


وزن کل توصیه شده سولفات پتاسیم 0-0-50 محلول Down To Earth را با آب به میزان حداکثر 1 پوند در هر گالن آب مخلوط کنید. این محلول غلیظ را با حجم کل آب لازم برای پوشش مخلوط کنید. برای نگه داشتن محلول رقیق شده در حالت سوسپانسیون، به هم زدن ادامه دهید.



چه زمانی باید سولفات پتاسیم مصرف کنم؟


استفاده غالب از سولفات پتاسیم به عنوان کود است. K2SO4 حاوی کلرید نیست، که می تواند برای برخی از محصولات مضر باشد. سولفات پتاسیم برای این محصولات ترجیح داده می شود که شامل تنباکو و برخی میوه ها و سبزیجات است.