رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

دبستان پیشرو

ویژگی های مدارس خوب 


برای اینکه به کودکان فرصتی برای آینده ای بهتر بدیم، آموزش خوب ضروریه. و این تنها در صورتی امکان پذیره که یه مدرسه دارای امکانات اولیه باشه. 

مدرسه خونه ی دوم ذهن جوانانه که روزانه چند ساعت رو با همنوعان خود می گذرونن و زیر نظر معلم یاد می گیرن. 

این رویای هر والدینیه که فرزندانشون برای رشد شخصی و ثروت حرفه ای خود به بهترین کیفیت آموزش دسترسی داشته باشن. 

فقط یه مدرسه خوب می تونه آموزش با کیفیتی برای شکل دادن به ذهن کودکان و بهبود مهارت ها و تخصص اونا برای آینده ای روشن فراهم کنه.

چند ویژگی مدارس برتر

 استانداردها و انتظارات بالا برای همه دانش آموزا

معلمان و کارکنان معتقدن که همه دانش آموزا می تونن یاد بگیرن و استانداردهای بالایی رو رعایت کنن. 

ولی تشخیص اینکه برخی از دانش آموزا باید بر موانع مهم غلبه کنن، تا به اهداف خود برسن بر عهده ی معلمانه. 

باید به دانش آموزا یه دوره تحصیلی بلندپروازانه و دقیق ارائه بشه.

 رهبری مؤثر مدرسه

برای اجرای فرآیندهای تغییر، رهبری آموزشی و اجرایی مؤثر مورد نیازه. رهبران مؤثر فعال هستن و به دنبال کمکی هستن که لازمه. 

اونا یه برنامه آموزشی رو پرورش می دن و فرهنگ مدرسه منجر به یادگیری و رشد حرفه ای میشه. رهبران موثر متفاوتن و سبک ها و نقش های معلمان و سایر کارکنان اغلب نقش رهبری دارن.

سطح بالایی از همکاری و ارتباطات

کار تیمی قوی در بین تمام کارکنان در همه مقاطع و زمینه های موضوعی وجود داره. همه درگیر و مرتبط با یکدیگر، از جمله والدین و اعضای انجمن، برای شناسایی مشکلات و کار بر روی راه حل همکاری می کنن.

 برنامه درسی، دستورالعمل ها و ارزیابی ها مطابق با استانداردهای دولتی

برنامه‌های درسی برنامه‌ریزی‌شده و واقعی با الزامات یادگیری تحصیلی ضروری هماهنگ هست. از راهبردها و مواد آموزشی مبتنی بر پژوهش استفاده میشه. 

کارکنان نقش خود و درک می کنن. ارزیابی های کلاسی و منطقه ای، ارزیابی ها و نحوه کار دانش آموزا پیوسته بررسی میشه.

نظارت مکرر بر یادگیری و تدریس

یه چرخه ثابت از ارزیابی های مختلف دانش آموزانی رو که به کمک نیاز دارن شناسایی می کنه. پشتیبانی بیشتر و زمان آموزشی، چه در طول روز مدرسه و چه در خارج از ساعات عادی مدرسه، ارائه میشه.

دانش آموزانی که نیاز به کمک بیشتری دارن، آموزش بر اساس نظارت مکرر دانش آموز تنظیم میشه و از نتایج ارزیابی برای پیشرفت و تمرکز و بهبود برنامه های آموزشی استفاده میشه.

توسعه حرفه ای متمرکز

تاکید زیادی بر آموزش کارکنان در زمینه‌های مورد نیاز اونا اجرا میشه. بازخورد از یادگیری و تدریس بر توسعه حرفه ای گسترده و مداوم کارکنان متمرکزه. پشتیبانی نیز با چشم انداز و اهداف مدرسه یا منطقه همراهه.

 محیط آموزشی حمایتی

مدرسه دارای یه محیط آموزشی امن، مدنی، سالم و محرک فکریه. دانش آموزا مورد احترام قرار می گیرن و در ارتباط با کارکنان و درگیر یادگیری هستن. 

آموزش شخصی سازی شده و محیط های آموزشی کوچک باعث افزایش تماس دانش آموزا با معلما میشه.

 سطح بالای مشارکت خانواده و جامعه

این وظیفه وجود داره که همه مسئول آموزش دانش آموزا هستن، نه فقط معلما و کارکنان مدارس خانواده ها، و همچنین مشاغل، آژانس های خدمات اجتماعی، و کالج های اجتماعی و دانشگاه ها همگی نقشی حیاتی در این تلاش دارن.

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتونه به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته بشه.

دبستان پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزا با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزا قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث میشه تا دانش آموزا زبان زنگلیسی رو نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرن.


تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/



قیمت بازسازی ساختمان در سال 1402

هزینه نوسازی ساختمان


نوسازی حرفه ای ساختمان های قدیمی ممکنه در کوتاه مدت پیچیده و پرهزینه به نظر برسه - اما با بررسی دقیق تر در میان مدت یا بلند مدت نتیجه میده. 

این هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی، اما مهمتر از همه از نظر اقتصادی به صرفه تره. چه مالک باشین و چه ساکن، در این مقاله شما رو با مهم ترین دلایل و مزایای بازسازی ساختمان های کم مصرف آشنا می کنین.

  • از محیط زیست محافظت کنین.
  • کاهش هزینه های گرمایشی
  • از نیازهای نگهداری کمتر بهره مند شین.
  • افزایش ارزش املاک و مستغلات
  • بهبود قابلیت اجاره
  • راحتی زندگی رو افزایش بدین.
  • افزایش رضایت مستاجر
  • خطرات و ریسک سلامتی را به حداقل برسونین.

 حفاظت از محیط زیست

با نصب سیستم گرمایش با پمپ حرارتی منبع زمینی در ترکیب با سیستم حرارتی خورشیدی، از طریق نصب عایق حرارتی نما و سقف و سیستم های مدرن تر، پنجره های دو جداره یا سه جداره، محیط زیست رو نجات می دین.

ساختمان هایی که از نظر انرژی کارآمدتر هستن با کمک انرژی های تجدیدپذیر گرم میشن و احتمال خروج گرما به بیرون کمتره. حفظ منابع طبیعی که مصرف CO2 رو به حداقل می رسونه و زندگی تا حد امکان دوستدار طبیعت و آینده نگر از جمله دلایل اصلیه که بسیاری از مردم تصمیم می گیرن ساختمان های خود رو بازسازی کنن.

 کاهش هزینه های گرمایش

چرا برای بهره وری انرژی نوسازی کنیم؟ نه تنها به این دلیل که می تونین با تغییرات آب و هوایی مقابله کنین، بلکه به این دلیل که می تونین پول خود رو پس انداز کنین. به هر حال، اقدامات برای حفاظت از اقلیم و به معنای چرخش انرژی تنها در صورتی می‌تونه با موفقیت اجرا شه که از نظر اجتماعی نیز قابل قبول و پذیرفته شده باشه.

به عنوان مثال با تعویض پنجره ها میشه هزینه های گرمایشی رو تا 20 درصد کاهش داد. عایق کاری نما یا نصب سیستم حرارتی خورشیدی هم میشه به این ارزش سودمند دست پیدا کنه.

کاهش هزینه های برق و گرما یکی از دلایل اصلی اکثر مردم برای بازسازی های کم مصرفه. حتی اگر سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت گرون‌تر باشه و دوره‌های بازپرداخت بسته به اندازه‌گیری بین 5 تا 20 سال متغیر باشه، در بلندمدت ارزشمنده.

از نیازهای نگهداری کمتر بهره مند شین.

بازسازی خونه ها و آپارتمان های قدیمی اونارو با آخرین استانداردهای فنی بالا می بره، عمر اقتصادی اونارو افزایش میده و باعث مقاومت بیشتر اونا میشه.

در نهایت، شما همچنین می تونین بهتر از رشد کپک های سرکش یا آسیب ناشی از آب و هوا به نمای ساختمون جلوگیری کنین. مالکان و صاحب خانه ها در نهایت از هزینه های تعمیر کمتر، سود می برن.

افزایش ارزش املاک و مستغلات

بازسازی موفق هزینه داره، اما ارزش ملک رو نیز افزایش میده. در نهایت، ساختمان با استانداردها و الزامات آینده سازگارتره و برای مستاجران بالقوه جذاب تره.

بر این اساس، سرمایه‌گذاری در نوسازی، فروش مجدد با بالاترین قیمت فروش ممکن رو تسهیل می‌کنه و از همه مهم‌تر، درآمد بالقوه اجاره رو افزایش میده. به عنوان مثال، به عنوان یه ساکن، از اعتبار بالاتری از آپارتمان بهره مند می شین.

بهبود قابلیت اجاره

اگر ساختمون و آپارتمان جذاب‌تر و مدرن‌تر به نظر برسن و هزینه‌های انرژی نسبتاً بسیار پایین باشه، می‌شه ملک رو بسیار راحت‌تر و مهم‌تر از همه در بلندمدت اجاره داد. این در نهایت یکی از دلایل متعدد برای نوسازی ساختمونه که هم مالکان و هم ساکنان از اون سود می برن.

افزایش راحتی زندگی

ساختمون‌های بازسازی‌شده توزیع دمای بهتری در اتاق‌ها دارن تا حتی در دماهای پایین‌تر احساس راحتی بیشتری داشته باشین. به لطف عایق حرارتی بهتر، همچنین در تابستان خنک و در زمستان کمی گرمتره - و دیگر هیچ یک از مشکلات پر تنش ساختمون های قدیمی کلاسیک وجود نداره.

همچنین نباید فراموش کرد که عایق صدا بهتره تا هم همسایه و هم شما بتونین کمی صدای بلندتر داشته باشین. در نهایت، این اقدامات نوسازی و بازسازی منجر به کیفیت زندگی بالاتری میشه که باز هم مزیت مهمی رو توصیف می کنه.

افزایش رضایت مستاجر

آیا ترجیح نمی دین در ملکی زندگی کنین که مجبور نباشین دائماً مشکلات و خرابی ها رو در نظر بگیرین؟ اگر اختلالات خدمات ساختمانی یا تعمیرات معلق در حد محدود نگه داشته بشه، اگر خونه ها و آپارتمان ها چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری، در سطح مدرن رضایت بیشتری داشته باشن و مستاجران مدت بیشتری در املاک اجاره ای اقامت می کنن. با مشکلات کمتر، البته مالکان و صاحبان خانه هم از این امر سود می برن.

خطرات و ریسک سلامتی رو به حداقل برسونین.

به عنوان مثال، ساختمون های قدیمی می تونن حاوی مواد نگهدارنده چوب مضر باشن - یا تخته نئوپان می تونه فرمالدئید ساطع کنه. آخرین اما نه کم اهمیت، آزبست یا چسب های سمی و مواد عایق نیز می تونه برای ساکنان خطر ایجاد کنه.

شما به عنوان مالک، در نهایت مسئول پیشگیری از خطرات هستین و در صورت اثبات صدمه به سلامتی در نتیجه سهل انگاری شما، می تونین مسئول باشین.

جدای از این، آب و هوای داخلی سالم تر و حفاظت از سر و صدا بهبود یافته در نهایت محافظت از سلامت رو نیز ارتقا میده. همانطور که می بینین، این یه مزیت تعیین کننده برای بازسازی ساختمونه.

همیشه تعمیر، نوسازی و بازسازی یه ملک رو به عنوان سرمایه گذاری در آینده در نظر بگیرین - که خود شما، بلکه سایر ساکنان و حداقل محیط زیست از اون سود خواهید برد.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن. 

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا قیمت بازسازی ساختمان و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تماس با ما

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

مفهوم برندینگ و برند چیه؟

 برند و برندینگ 


برندسازی فرآیند ایجاد هویت متمایز برای یه کسب و کار در ذهن مخاطبان و مصرف کنندگان هدف شماس. در ابتدایی ترین سطح، برندسازی از نام و لوگوی شرکت، طراحی بصری، ماموریت یه شرکت تشکیل شده.

یه برند نام تجاری، علامت تجاری یا نماد دیگری اس که یه محصول یا تولید کننده رو از سایرین در بازار متمایز می کنه، برای مثال برند کوکا کولا، اپل یا فورد.

مراحل برندسازی چیه؟

اگر بخشی از یه تیم بازاریابی هستین که وظیفه ساخت برند شرکت خود رو دارین، می تونین این چهار مرحله رو دنبال کنین:

  • مخاطب هدف خود رو مشخص کنین.
  • موقعیت محصول و کسب و کار خود رو تعیین کنین.
  • شخصیت شرکت خود رو تعریف کنین.
  • یه لوگو و شعار انتخاب کنین.

1. مخاطبان هدف خود رو مشخص کنین.

اولین قدم در ساختن یه برند، تعیین مخاطب هدف شماس. برای ایجاد پایگاه مشتری دلخواه خود:

مشخص کنین چه کسی بیشتر احتمال داره محصول رو بخره. چندین عامل مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی و درآمد رو برای ایجاد یه جمعیت شناسی در نظر بگیرین. 

به عنوان مثال، اگر قصد دارین عینک های گرون قیمت و مد روز بفروشین، مخاطبان هدف شما می تونن افراد با درآمد متوسط تا بالا زیر 40 سال باشن.

با این حال، اگر محصول شما یه نوشیدنی ورزشی جدید باشه، به احتمال زیاد مخاطبان شما ورزشکاران خواهند بود. 

با آمار و داده های فروش موجود رو بررسی کنین. این اطلاعات در ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد عادات خرید مصرف کنندگان به شما کمک خواهد کرد. 

آمار همچنین می تونه به شما کمک کنه تصمیم بگیرین که آیا محصول شرکت شما برای جمعیت خاصی جذابه یا نه. داده‌های آماری خود رو از طریق نظرسنجی جمع‌آوری کنین یا با یه شرکت بازاریابی تماس بگیرین تا از طرف شما داده‌ها رو جمع‌آوری کنه.

شرکت های مشابه رو مطالعه کنین. می تونین از شرکت های معتبری که محصولات یا خدمات مشابهی رو ارائه میدن، یاد بگیرین. 

سعی کنین اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ایجاد کمپین های بازاریابی با هدف گروه های خاصی که محصولاتشان رو بیشتر خریداری می کنن، جمع آوری کنین. داده های شرکت های مختلف رو با هم مقایسه کنین تا درک کاملی از برند اونا ایجاد کنین.

با بازار هدف خود صحبت کنین. تعامل با افرادی رو در نظر بگیرین که با مشخصات مشتری ایده‌آل شرکت شما مطابقت دارن تا مشخص کنین که علاقه‌مندی‌ها و نیازهای اونا چیه، همچنین برندهایی که براشون جذابه و چرا. 

شما می تونین یه طرح کلی دقیق تر از اون چه مشتریان شما می خوان ایجاد کنین. بعد از اینکه در مورد مخاطب هدف تصمیم گرفتین، می تونین شروع به ایجاد برندی کنین که اونا رو جذب کنه.

2. موقعیت محصول و کسب و کار خود رو تعیین کنین.

تعیین موقعیت یه کسب و کار شامل تصمیم گیری در مورد نحوه متمایز کردن محصولات یا خدمات اون از سایر پیشنهادات مشابه در بازاره. 

برای انجام این کار، ابتدا باید تا آنجا که می تونین اطلاعات بیشتری در مورد رقابت مستقیم شرکت خود جمع آوری کنین، مانند جزئیات مربوط به محصولات، قیمت ها و بازارها و همچنین استراتژی های بازاریابی اونا.

سعی کنین کاستی‌های احتمالی در محصولات، خدمات یا حوزه‌های موجود در بازار رو که رضایت‌بخش نیس، مشخص کنین و از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنین. 

پس از بررسی رقابت خود، باید یه پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کنین. USP یه بیانیه مختصره که به مشتریان میگه که شرکت چه چیزی ارائه میده. 

USP شما باید ویژگی های محصول شما رو برجسته کنه که اونو منحصر به فرد کنه و برای مشتریان ارزش اضافه کنه.

3. شخصیت شرکت خود رو تعریف کنین.

برندینگ تا حد زیادی هویت کسب و کار شما رو منتقل می کنه. بنابراین، یه گام مهم در ساخت یه برند، شامل تعیین شخصیت شرکته. جدا از محصولات و خدمات یه شرکت، مخاطبان هدفاون نیز به تثبیت شخصیت اون کمک خواهند کرد.

اگر مخاطبان هدف شما علاقه مندان به دوچرخه سواری هستن، به احتمال زیاد یه شخصیت فعال می خواین. تصمیم گیری در مورد شخصیت شرکت شما نیاز به طوفان فکری خلاق با سایر اعضای تیم برندسازی داره. 

شما می تونین این فرآیند رو با در نظر گرفتن شرکت به عنوان یه شخص شروع کنین. همچنین می تونین سعی کنین محصول یا شرکت خود رو با هر تصویر یا ایده ای که فکر می کنین مرتبط کنین. 

برای مثال، اگر شرکتی کفش‌های مخصوص دویدن تولید می‌کنه، ممکنه به یه غزال فکر کنین و از این تصویر برای ایجاد ایده‌های بیشتر استفاده کنین. این نوع فرآیندهای فکری خلاق به شما و تیم شما اجازه میده تا صدای متمایز رو برای شرکت خود ارائه بدبن.

4. یه لوگو و شعار انتخاب کنین.

یه لوگوی موثر می تونه برند شما رو از نظر بصری جذاب کنه، در حالی که یه شعار موفق می تونه به مشتریان کمک کنه تا محصول شما رو به خاطر بسپارن.

لوگو: لوگو تصویر و شخصیت یه برند رو نشان میده. ممکنه بخواین در طول این فرآیند با یه طراح حرفه ای یا آژانس برند مشورت کنین تا مطمئن شید که لوگوی شما با سلیقه، موثر و خوش ساخته.

یه طراح حرفه ای در مورد مواردی مانند فونت، رنگ، اندازه لوگو، شمایل نگاری و طراحی کلی به شما مشاوره میده. اونا همچنین به شما کمک می کنن تا لوگویی طراحی کنی که نشون دهنده یا مکمل نام تجاری شما باشه.

شعار: شعار عبارتی کوتاه و جذابه که می‌تونین در طول کمپین‌های بازاریابی از اون استفاده کنین تا به برند خود برتری بیشتری بدین. 

این ویژگی دائمی برند شما نیست، بنابراین می‌تونین اونو برای کمپین‌های بازاریابی جدید تنظیم و تغییر بدین. به عنوان مثال، اگر لوازم غواصی می فروشین، شعار شما می تونه این باشه: «بهترین منظره رو از زیر دریا داشته باشین».

درباره آمینا گروپ

شما برای اینکه بتونین برند خود رو معروف کرده و کسب و کار خود رو رونق بدین نیازمند این هستین که با مشاورین ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو به سمت هر آنچه که می خواین  سوق بدن و برند شما مانند سایر برند های معروف در معرض دید کاربران قرار بدن تا به زودی بتوانین با استفاده از برند خود کسب درآمد داشته باشید.

البته نباید این موضوع رو فراموش کرد که شما باید پس از شروع برندسازی برای رسیدن به هدف صبور باشین و در قالب گزارشات روند پیشرفت کسب و کار خود رو مشاهده کنین تا در انتها شاهد یه تغییر عظیم در کسب و کار خود بشین.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

مدرسه هوشمند پیشرو

 چرا مدارس هوشمند رو انتخاب کنیم؟


 در این عصر فناوری‌های جدید، سیستم آموزشی یادگیری هوشمند برای کسانی که می‌خوان از بهترین منابع استفاده کنن، یه موهبته. 

به مزایایی که می تونین از این سیستم به دست بیارین، نگاهی کنین، جایی که فناوری به عنوان ابزاری برای پر کردن شکاف بین معلمان و دانش آموزا عمل می کنه.

تکنیک های جدید یادگیری در مدارس هوشمند

تفاوت کلیدی تکنیک های تدریس سنتی با آموزش یادگیری هوشمند عصر جدید، استفاده از ابزار و مشارکت برابر معلمان و دانش آموزاس. 

سیستم آموزشی یادگیری هوشمند سعی در توسعه مهارت های یادگیری سریع داره که در اون معلما با دانش آموزا از طریق ابزارها و تکنیک های یادگیری مشارکت می کنن.

استفاده از ابزارهایی مانند پلاکاردهای آنلاین، بازی‌ها، پازل‌ها یا سایر برنامه‌های چالش برانگیز، سلول‌های مغز رو تحریک می‌کنه تا به طور فعال ورودی رو متابولیزه کنه و دیدگاه جدیدی رو ایجاد کنه.

منابع آنلاین

بزرگ ترین مزیت سیستم یادگیری هوشمند اینه که شما با انبوهی از منابع دانش و بدون هزینه در اختیار دارین. 

تنها چیزی که نیاز دارین راهنمایی و درک درستی که معلما برای اون آموزش دیدن و همیشه در دسترس هستن تا به بهترین شکل ممکن به بچه ها کمک کنن.

افزایش مشارکت معلما و دانش آموزا

استفاده از سیستم یادگیری هوشمند، تعامل معلما و دانش آموزا رو افزایش میده، زیرا اونا در این فرآیند از همدیگه پیروی می کنن و نظارت بر قدرت یادگیری دانش آموزا برای معلما نیز آسون میشه. 

همچنین استفاده از کلاس های هوشمند و تکنولوژی روز فرآیند یادگیری رو برای همه دانش آموزا تسهیل می کنه. 

پر کردن شکاف ها

سیستم یادگیری هوشمند آنلاین به عنوان ابزاری موثر برای پر کردن شکاف بین دانش آموزا و معلما در نظر گرفته میشه.

 همچنین، به عنوان پل ارتباطی بین دانش و دانش آموزا عمل می کنه. همه چیز به دانش آموزا و معلما بستگی داره که چگونه از منابع برای رشد خود حداکثر استفاده رو می کنن.

نگهداری آسون ابزارهای هوشمند

ابزارهای یادگیری هوشمند مبتنی بر فناوری هستن و برای عملکرد روان نیاز به به روز رسانی منظم نرم افزار دارن. 

نگهداری از اونا آسونه و میشه اونارو برای مدت طولانی تری استفاده کرد، برخلاف ماژیک ها و گچ ها که باید خیلی زود به زود عوض بشن.

یادگیری بسیار موثر

به گفته روانشناسان کودکان، یادگیری بصری با استفاده از عناصر فناوری هوشمند مانند نمودارها، تصاویر، نمودارها، ارائه ها در درک سریع تر موضوع توسط دانش آموزا بسیار بیشتره. 

دانش آموزا به طور موثر یاد می گیرن و بنابراین می تونن اطلاعات بیشتری رو حفظ کنن.

ساده تر شدن آموزش 

برنامه های کاربردی آموزش هوشمند موضوع رو به شکلی ساده و قابل درک ساده می کنه که درک و به خاطر سپردن دانش آموزا رو برای مدت طولانی تری آسون می کنه. 

از مانیتور رایانه گرفته تا برد هوشمند، استفاده از این ابزارها برای معلمان آسون‌تر می‌شه تا دانش‌آموزا رو به روشی ساده از طریق تصاویر و متن‌هایی که به‌طور هوشمندانه برای درک آسون پیش‌نویس شدن، درک کنن.

برای مثال، برای اینکه دانش‌آموزا جمع و تفریق رو بیاد بگیرن، این ابزارها از تصاویری از میوه‌ها و سبزیجات به همراه صدا استفاده می‌کنن که به راحتی در ذهن بچه‌های کوچک ثبت میشه.

ایجاد انگیزه در دانش آموزا

یادگیری هوشمند از منابع و رنگ های بصری زیادی استفاده می کنه که به افزایش سطح علاقه دانش آموزا به موضوع کمک می کنه. 

همچنین به عنوان یه نیروی راهنما در تقویت قدرت تخیل خلاق دانش آموزا عمل می کنه. به عنوان مثال، اگر یادگیری هوشمند نشان بده که چگونه یه دانه به گیاه تبدیل میشه، ممکنه به دانش آموز کمک کنه تا تخیل خود رو در مورد نحوه ترسیم یه گیاه و تمام جزئیات اون توسعه بدن.

ارتباط اولیا و مربیان

برای مدارس هوشمند مهمه که جلسات مجازی یا فیزیکی والدین (PTM) رو به طور منظم برای تجزیه و تحلیل مکرر عملکرد دانش آموزا سازماندهی کنن. 

این به والدین کمک می کنه تا نقشی رو که باید در رشد فرزندان خود ایفا کنن و در عین حال به معلما اطلاع میدن که چگونه با هر دانش آموز بسته به روانشناسی او رفتار کنن.

به عنوان مثال، اگر دانش آموزی کند یاد می گیره، والدین می تونن مدتی رو در خانه برای تقویت یادگیری و درک مهارت های او به صورت روزانه صرف کنن.

یه مدرسه هوشمند محیط آموزشی رو بسیار تعاملی تر می کنه. سیستم آموزشی و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه، دانش‌آموزا رو تشویق می‌کنه تا تعامل بیشتری داشته باشن و در تجربه یادگیری مشارکت بیشتری داشته باشن، با آزمون‌های سرگرم‌کننده، تست‌های آنلاین، فعالیت‌های گروهی و موارد دیگر، هیچ لحظه کسل‌کننده‌ای در کلاس وجود نداره.

این به افزایش حفظ دانش در مقیاس بزرگ کمک می‌کنه و حتی به بچه‌های خجالتی این شانس رو میده که در تجربه یادگیری راحت‌تر تعاملی و فعال‌تر باشن و راه‌های جدید زیادی برای تعامل با معلم معرفی کنن.

در یه مدرسه هوشمند می تونین تمام دروس تدریس شده در روز رو ضبط کنین. بنابراین حتی اگر یه کلاس رو از دست بدین، باز هم این فرصت رو دارین که بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس رو یاد بگیرین.

بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار میشه و چند درس رو از دست میده، لازم نیست احساس بدی داشته باشه. اونا به ضبط‌ هایی دسترسی دارن که می‌تونن دوباره اون درس ها رو یاد بگیرن و به مطالعات خود ادامه بدن. 

بنابراین دانش‌ آموزا دیگر مجبور نیستن تمام یادداشت‌ها رو کپی کنن و یا با کمک دوستان درس رو یاد بگیرن.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی

فرق بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی 


طراحی داخلی هنر و علم درک سلیقه های افراد برای ایجاد فضاهای کاربردی در یه ساختمونه، در حالی که هدف دکوراسیون داخلی آراستن یه فضا با مبلمان و عناصر تزئینی برای رسیدن به زیبایی خاصیه. 

به طور خلاصه، طراحان داخلی ممکنه تزئین کنن، اما دکوراتورها طراحی نمی کنن. طراحان دکوراسیون داخلی به زیبایی و زیبایی شناسی توجه دارن. اونا در انتخاب همه چیز، از طرح رنگ عالی تا باشکوه ترین هنر دیوار، مهارت دارن. 

هر چیزی از انتخاب و چیدمان مبلمان، انتخاب وسایل تزیینی و چیدمان هنرمندانه اونا در حیطه کاری دکوراتورهای داخلی به چشم می خوره.

هدف اصلی بهبود اثربخشی، دسترسی، عملکرد و جذابیت زیبایی‌شناختی یه محیط به ‌گونه‌ای که استفاده ایمن و بهینه از فضای داخلی رو تضمین کنه.

دکوراسیون داخلی هنر تزئین یه خونه مسکونی یا تجاری با توجه به ترجیحات و سبک شخصی مشتریه. این شامل انتخاب طرح های رنگی، مواد کفپوش، مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی هس. 

سبک های دکوراسیون داخلی 

سبک های طراحی تغییر می کنه و با روندهای در حال تغییر مطابقت داره. در طول سال ها سبک های طراحی متعددی وجود داشته، اما بیایید محبوب ترین اونا رو بررسی کنیم.

سبک ساحلی

سبک ساحلی یه سبک عالی برای کسانیه که می خوان ساحل و اقیانوس رو وارد زندگی روزمره خود کنن. این شامل طرح های رنگی سفید، آبی، سبز و نارنجیه. 

لوازم جانبی شامل صخره‌های اقیانوسی قاب‌دار، صدف‌های دریایی، عناصر چوبی و مبلمان معمولی برای ایجاد فضایی آرامش‌بخشه.

سبک نوین

طراحی مدرن یه سبک شیکه که سادگی رو برجسته می کنه. دکوراتورها از رنگ های سفید، خاکستری و سیاه به عنوان طرح های اصلی رنگ استفاده می کنن. طرح ها تمیز و بدون درهم ریختگی هستن. 

خطوط مستقیم و پررنگ ترجیح داده میشن. از عناصر و مواد جانبی طبیعی مانند قاب های چوبی، دکور فلزی و مبلمان استفاده میشه.

سبک امروزی

 سبک Contemporary تنوع نرم تری از طراحی مدرنه. اغلب با مدرن اشتباه گرفته میشه زیرا ظاهری تمیز با خطوط مستقیم داره. رنگ های تند، ملایم و خنثی رو امکان پذیر می کنه. 

سبک امرویز با طراحی مدرن متفاوته زیرا سبک اون همیشه در حال تغییره. این بر طرح ها و روندهای حال تمرکز داره. اونچه امروز طراحی معاصر رو تعریف می کنه ممکنه در آینده متفاوت باشه.

سبک گلم مدرن

Modern Glam به زیبایی طراحی معاصر و مدرن رو ادغام می کنه. صندلی‌های روکش‌دار و روکش‌های عثمانی این فضاها رو با پارچه‌های لوکس مانند مخمل تزئین می‌کنن. 

معمولاً مبلمان و لوازم جانبی فلزی و با طرح های رنگی روشن یا خنثی مورد استفاده قرار می گیرن. سایر ویژگی‌ها مانند لوسترها، آینه‌های بزرگ و اشیاء جواهرات‌کاری شده، جلوه‌های پیچیده و باکلاسی رو به شما میده.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی

هیچ سبک تزئینی درست یا غلطی وجود نداره، اما طراحی یه فضا می تونه کاری وقت گیر باشه. ممکنه ساعت‌ها به جستجوی طرح رنگ، مبلمان و لوازم جانبی بی‌نقص بپردازین، اما مشتری اونو نپسنده. 

نکاتی برای جلوگیری از این مشکلات و ایجاد یه طراحی با کیفیت از همون ابتدا وجود داره.

یه پرسش نامه نظرسنجی طراحی ایجاد کنین.

یه پرسشنامه طراحی می‌تونه برای دکوراتورها «آماده» باشه. سوالات مفصلی مانند "چه رنگ هایی رو دوست داری؟" از چه رنگ هایی متنفری؟ بودجه شما چقدره؟» تصاویری از طرح های محبوب اضافه کنین. 

از مشتریان بخواین انتخاب کنن که کدومو بیشتر دوست دارن. فراموش نکنین که سایر مشخصات رو بپرسین، مانند اینکه آیا اونا حیوانات خونگی یا بچه دارن. این عوامل اضافی می تونن به انتخاب مواد و رنگ پارچه کمک کنن.

 در نظر گرفتن مود و انتخاب رنگ

دو نکته مهم در دکوراسیون داخلی که هنگام انتخاب رنگ باید به خاطر بسپارین:

  • هر رنگی خلق و خوی یا احساسی رو ایجاد می کنه. 
  • هر چه رنگ تیره تر باشه، فضا کوچکتر به نظر می رسه.

حال و هوا یا حس یه اتاق با انتخاب رنگ، سبک مبلمان، مقدار بافت و الگوی انتخابی و لوازم جانبی شما ایجاد میشه. از اون جایی که هنگام ایجاد یه مود باید به اون فکر کنین، ایجاد یه تم از طریق انتخاب یه قطعه الهام بخش می تونه این بخش از یه پروژه دکوراسیون رو بسیار سرگرم کننده و جالب تر کنه.

کاربردی بودن وسایل

تزیین چیزی بیش از جذابیت چشم هس - باعث میشه یه اتاق واقعاً برای شما کاربردی بشه.

نقطه کانونی

 گاهی اتاق‌ها دارای نقاط کانونی طبیعی هستن (مکان‌هایی که چشم بلافاصله پس از ورود به فضا به اون متمرکز میشن.) - شومینه، پنجره‌ای با منظره، شاید حتی یه قفسه کتاب توکار. 

اگر اتاق نقطه کانونی طبیعی نداره، با یه اثر هنری پویا یا یه فرش رنگارنگ، اونو ایجاد کنین.

مبلمان

تعیین کنین که آیا مبلمان عملکردهایی رو که برای اتاق برنامه ریزی کردین برآورده می کنه یا نه. اگر وسیله ای کار نمی کنه یا اگر برای اندازه اتاق خیلی بزرگ یا خیلی کوچکه، از شر آاون خلاص شین یا اونو با چیز دیگری در اطراف خانه که مناسب تره عوض کنین.

نورپردازی

نورپردازی باید برای عملکرد اتاق و همچنین برای جذابیت بصری انتخاب بشه. هر کاری به نور مستقیم از یه لامپ یا نورهای غیر مستقیم که به سادگی اتاق رو برای گفتگو یا تماشای تلویزیون روشن می کنه نیاز داره.

الگوها

راه راه، گلدارو چهارخانه تنها تعدادی از الگوهایی هستن که باید در ادامه حمایت از تم خود در نظر بگیرین. ترکیب الگوها تا زمانی که سه کار رو انجام بدین اشکالی نداره:

  • رنگ پس زمینه رو ثابت نگه دارین.
  • اطمینان حاصل کنین که همه الگوها رنگ های مشابهی دارن.
  • مقیاس یا اندازه الگوها روتغییر بدید.

بافت

بسیاری از اشیاء خیلی صاف و یا خیلی براق یا بیش از حد نازک، یا بافت روستایی خسته کننده میشن. از تنوع برای جذاب نگه داشتن اتاق استفاده کنین. 

حتی یه الگو رو میشه به عنوان بافت استفاده کرد. بسیاری از چاپ ها بعد دار به نظر می رسن و بنابراین به طرح تزئینی عمق میدن.

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

تیم ماهر و با تجربه ایوان سبز با سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ دکوراسیون رو داشته و این اطمینان رو به شما میده که با اعتماد کامل طراحی و دکوراسیون داخلی خود رو به اونا سپرده و محل مورد نظر رو کاملا مطابق با آن چیزی که در ذهن دارید تحویل بگیرین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2