رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

قیمت بازسازی ساختمان در سال 1402

هزینه نوسازی ساختمان


نوسازی حرفه ای ساختمان های قدیمی ممکنه در کوتاه مدت پیچیده و پرهزینه به نظر برسه - اما با بررسی دقیق تر در میان مدت یا بلند مدت نتیجه میده. 

این هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی، اما مهمتر از همه از نظر اقتصادی به صرفه تره. چه مالک باشین و چه ساکن، در این مقاله شما رو با مهم ترین دلایل و مزایای بازسازی ساختمان های کم مصرف آشنا می کنین.

  • از محیط زیست محافظت کنین.
  • کاهش هزینه های گرمایشی
  • از نیازهای نگهداری کمتر بهره مند شین.
  • افزایش ارزش املاک و مستغلات
  • بهبود قابلیت اجاره
  • راحتی زندگی رو افزایش بدین.
  • افزایش رضایت مستاجر
  • خطرات و ریسک سلامتی را به حداقل برسونین.

 حفاظت از محیط زیست

با نصب سیستم گرمایش با پمپ حرارتی منبع زمینی در ترکیب با سیستم حرارتی خورشیدی، از طریق نصب عایق حرارتی نما و سقف و سیستم های مدرن تر، پنجره های دو جداره یا سه جداره، محیط زیست رو نجات می دین.

ساختمان هایی که از نظر انرژی کارآمدتر هستن با کمک انرژی های تجدیدپذیر گرم میشن و احتمال خروج گرما به بیرون کمتره. حفظ منابع طبیعی که مصرف CO2 رو به حداقل می رسونه و زندگی تا حد امکان دوستدار طبیعت و آینده نگر از جمله دلایل اصلیه که بسیاری از مردم تصمیم می گیرن ساختمان های خود رو بازسازی کنن.

 کاهش هزینه های گرمایش

چرا برای بهره وری انرژی نوسازی کنیم؟ نه تنها به این دلیل که می تونین با تغییرات آب و هوایی مقابله کنین، بلکه به این دلیل که می تونین پول خود رو پس انداز کنین. به هر حال، اقدامات برای حفاظت از اقلیم و به معنای چرخش انرژی تنها در صورتی می‌تونه با موفقیت اجرا شه که از نظر اجتماعی نیز قابل قبول و پذیرفته شده باشه.

به عنوان مثال با تعویض پنجره ها میشه هزینه های گرمایشی رو تا 20 درصد کاهش داد. عایق کاری نما یا نصب سیستم حرارتی خورشیدی هم میشه به این ارزش سودمند دست پیدا کنه.

کاهش هزینه های برق و گرما یکی از دلایل اصلی اکثر مردم برای بازسازی های کم مصرفه. حتی اگر سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت گرون‌تر باشه و دوره‌های بازپرداخت بسته به اندازه‌گیری بین 5 تا 20 سال متغیر باشه، در بلندمدت ارزشمنده.

از نیازهای نگهداری کمتر بهره مند شین.

بازسازی خونه ها و آپارتمان های قدیمی اونارو با آخرین استانداردهای فنی بالا می بره، عمر اقتصادی اونارو افزایش میده و باعث مقاومت بیشتر اونا میشه.

در نهایت، شما همچنین می تونین بهتر از رشد کپک های سرکش یا آسیب ناشی از آب و هوا به نمای ساختمون جلوگیری کنین. مالکان و صاحب خانه ها در نهایت از هزینه های تعمیر کمتر، سود می برن.

افزایش ارزش املاک و مستغلات

بازسازی موفق هزینه داره، اما ارزش ملک رو نیز افزایش میده. در نهایت، ساختمان با استانداردها و الزامات آینده سازگارتره و برای مستاجران بالقوه جذاب تره.

بر این اساس، سرمایه‌گذاری در نوسازی، فروش مجدد با بالاترین قیمت فروش ممکن رو تسهیل می‌کنه و از همه مهم‌تر، درآمد بالقوه اجاره رو افزایش میده. به عنوان مثال، به عنوان یه ساکن، از اعتبار بالاتری از آپارتمان بهره مند می شین.

بهبود قابلیت اجاره

اگر ساختمون و آپارتمان جذاب‌تر و مدرن‌تر به نظر برسن و هزینه‌های انرژی نسبتاً بسیار پایین باشه، می‌شه ملک رو بسیار راحت‌تر و مهم‌تر از همه در بلندمدت اجاره داد. این در نهایت یکی از دلایل متعدد برای نوسازی ساختمونه که هم مالکان و هم ساکنان از اون سود می برن.

افزایش راحتی زندگی

ساختمون‌های بازسازی‌شده توزیع دمای بهتری در اتاق‌ها دارن تا حتی در دماهای پایین‌تر احساس راحتی بیشتری داشته باشین. به لطف عایق حرارتی بهتر، همچنین در تابستان خنک و در زمستان کمی گرمتره - و دیگر هیچ یک از مشکلات پر تنش ساختمون های قدیمی کلاسیک وجود نداره.

همچنین نباید فراموش کرد که عایق صدا بهتره تا هم همسایه و هم شما بتونین کمی صدای بلندتر داشته باشین. در نهایت، این اقدامات نوسازی و بازسازی منجر به کیفیت زندگی بالاتری میشه که باز هم مزیت مهمی رو توصیف می کنه.

افزایش رضایت مستاجر

آیا ترجیح نمی دین در ملکی زندگی کنین که مجبور نباشین دائماً مشکلات و خرابی ها رو در نظر بگیرین؟ اگر اختلالات خدمات ساختمانی یا تعمیرات معلق در حد محدود نگه داشته بشه، اگر خونه ها و آپارتمان ها چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری، در سطح مدرن رضایت بیشتری داشته باشن و مستاجران مدت بیشتری در املاک اجاره ای اقامت می کنن. با مشکلات کمتر، البته مالکان و صاحبان خانه هم از این امر سود می برن.

خطرات و ریسک سلامتی رو به حداقل برسونین.

به عنوان مثال، ساختمون های قدیمی می تونن حاوی مواد نگهدارنده چوب مضر باشن - یا تخته نئوپان می تونه فرمالدئید ساطع کنه. آخرین اما نه کم اهمیت، آزبست یا چسب های سمی و مواد عایق نیز می تونه برای ساکنان خطر ایجاد کنه.

شما به عنوان مالک، در نهایت مسئول پیشگیری از خطرات هستین و در صورت اثبات صدمه به سلامتی در نتیجه سهل انگاری شما، می تونین مسئول باشین.

جدای از این، آب و هوای داخلی سالم تر و حفاظت از سر و صدا بهبود یافته در نهایت محافظت از سلامت رو نیز ارتقا میده. همانطور که می بینین، این یه مزیت تعیین کننده برای بازسازی ساختمونه.

همیشه تعمیر، نوسازی و بازسازی یه ملک رو به عنوان سرمایه گذاری در آینده در نظر بگیرین - که خود شما، بلکه سایر ساکنان و حداقل محیط زیست از اون سود خواهید برد.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن. 

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا قیمت بازسازی ساختمان و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تماس با ما

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد