رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

پیش ثبت نام مدرسه هوشمند

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

کلاس درس هوشمند، یک فضای آموزشی است که با فناوری آموزشی تقویت شده و برای بهبود تجربه تدریس و یادگیری طراحی شده است. یک کلاس درس سنتی با خودکار، مداد، کاغذ و کتاب درسی را تصور کنید. اکنون طیفی از فناوری‌های آموزشی جذاب را اضافه کنید که برای کمک به مربیان در تغییر تجربه یادگیری طراحی شده‌اند!
کلاس‌های درس هوشمند به معلمان اجازه می‌دهد تا سبک‌های تدریس خود را با نیازهای دانش‌آموزان خود تطبیق دهند. با استفاده از طیف وسیعی از فناوری‌ها و مدیریت هوشمند کلاس درس، معلمان می‌توانند از نیازهای آموزشی و اضافی دانش‌آموزان خود حمایت کنند و برنامه یادگیری هر کودک را برآورده کنند.
هرکسی متفاوت یاد می گیرد. هر کودکی اطلاعات را به روش های مختلف دریافت می کند و نیازهای متفاوتی دارد. به لطف فناوری ارائه شده در کلاس های درس مدرن، مربیان به راحتی می توانند سبک های تدریس خود را برای رفع این نیازهای فردی تطبیق دهند!

کلاس‌های هوشمند مجهز به طیف وسیعی از ابزارهای تعاملی edtech هستند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد به روش‌های باورنکردنی یاد بگیرند، همکاری کنند و نوآوری کنند، همگی در عین حال که از نیازهای هر یادگیرنده پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از دانش آموزان ممکن است یادگیری همه جانبه با واقعیت افزوده و مجازی را جذاب ترین بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای یادگیری فیزیکی با تخته های سفید تعاملی مناسب تر باشند. در یک کلاس درس هوشمند، تمام نیازهای یادگیری برآورده می شود!

انواع کلاس های هوشمند

کلاس درس هوشمند استاندارد

سطح اولیه کلاس درس هوشمند! کلاس‌های هوشمند استاندارد، فضاهای آموزشی تحت رهبری معلم هستند که معمولاً شامل رایانه، تخته سفید تعاملی و پروژکتور هستند. مانند یک کلاس سنتی، معلمان یادگیری در کلاس را ارائه می دهند - اما فناوری های هوشمند فرصت های بیشتری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا با محتوا، معلم و یکدیگر تعامل داشته باشند.

کلاس هوشمند متوسط

سطح بعدی بالا! کلاس‌های هوشمند متوسط ​​معمولاً دارای تمام فناوری‌های یک کلاس هوشمند استاندارد به علاوه تجهیزات آموزشی مانند تریبون دیجیتال، لپ‌تاپ و هدست واقعیت مجازی هستند. در این نوع کلاس‌های مدرن، دستگاه‌های 1 به 1 کافی نیست، بنابراین فناوری‌ها بین دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته می‌شود - به این معنی که این کلاس‌ها خود را به ترکیبی از یادگیری مستقل و راهنمایی معلم رهبری می‌کنند.

کلاس هوشمند دانش آموز

در نهایت، کلاس درس هوشمند کاملا یکپارچه. کلاس‌های هوشمند دانش‌آموزی شامل دستگاه‌های شخصی 1 به 1 است، به این معنی که هر دانش‌آموز در هر زمانی به فناوری‌های آموزشی دسترسی دارد. در یک کلاس درس هوشمند تحت رهبری دانش‌آموزان، دانش‌آموزان خودشان موضوعات یادگیری، کاوش و تحقیق را هدایت می‌کنند.

این فضاهای یکپارچه شامل مجموعه‌های کلاسی کامل از edtech از جمله هدست‌های واقعیت مجازی، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها می‌شود. این همه سخت افزار نیست، زیرا این کلاس ها همچنین شامل نرم افزارهایی هستند که دانش آموزان می توانند از آنها برای ایجاد محتوای خود استفاده کنند، مانند CoSpaces، ThingLink و موارد دیگر!

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر کلاس درس هوشمند متفاوت است! قانون مشخصی برای اینکه چه ابزارهایی باید گنجانده شود وجود ندارد، و نحوه استفاده مربیان از این تجهیزات کلاس درس هوشمند برای ارائه آموزش نیز بسیار مهم است. این به هر مربی بستگی دارد که ابزارها و آموزش را بسته به زمینه خاص و نیازهای دانش آموزان متمایز کند.

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد. این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی بیست و نه سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است.

شرایط پیش ثبت نام پیشرو:

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱


۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 

منبع: https://pishroschool.ir/

 

 

طراحی نمای ساختمان

خصوصیات طراحی و اجرای اصولی نمای ساختمان


 

نمای ساختمان یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است که می تواند در نگاه اول با کاربر و مخاطبانش ارتباط برقرار کند. بنابراین طراحی نما یکی از مهم ترین مراحل طراحی ساختمان است و باید به گونه ای طراحی شود که ارزش بصری داشته باشد.

باید بدانید که یک طراحی و اجرای جذاب و با کیفیت در ظاهر ساختمان شما می تواند جلوه قابل توجه و خاطره انگیزی را در ذهن بیننده تداعی کند، بنابراین برای طراحی یک نمای زیبا باید به عوامل مهمی توجه کرد.

استفاده از مواد با کیفیت و پایدار:

نمای ساختمان پوسته بصری ساختمان است. در صورت استفاده از مصالح بی کیفیت و درجه سه در نمای ساختمان به دلیل صرفه جویی در هزینه، در آینده برای فروش ساختمان با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

زیرا بسیاری از خریداران کیفیت ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و نه استفاده از آن. درب نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند پس بهتر است از مصالح مرغوب در نمای ساختمان استفاده شود.

ترکیب مواد مختلف در طراحی نما:

یکی از مهمترین موارد برای رسیدن به نمای خوب این است که بدانید چه موادی را در کنار هم قرار دهید تا هماهنگی بیشتری در منظره ایجاد شود و منظره زیباتر به نظر برسد. کیفیت و متریال به کار رفته در نما می تواند در زیبایی آن تاثیر زیادی بگذارد.

در طراحی نما هم تنوع رنگ و هم تنوع بافت اهمیت زیادی دارد که با مصالح به کار رفته در نما می توان به این مهم دست یافت.

رعایت تناسب رنگ در نمای ساختمان:

رنگ یکی از بارزترین ویژگی های بصری یک نما است که در صورت عدم انتخاب صحیح می تواند حتی کیفیت بصری بهترین طرح ها را با بهترین متریال از بین ببرد، بنابراین تناسب رنگ یک نما را مطلوب می کند. قبل از اجرای طرح می توانید با کمک نرم افزار طراحی سه بعدی نسبت رنگ ها را اندازه گیری کنید.

سادگی نمای ساختمان:

مهمترین اصل در طراحی نما، سادگی است. اگر در طراحی نمای ساختمان از متریال های متنوع استفاده کنید، از سادگی نمای ساختمان کاسته می شود، بنابراین بهتر است در تمام قسمت های نما از موتیف استفاده شود و یکنواختی بصری نما را کاهش دهید.

با استفاده از یک یا دو عنصر شاخص استفاده از عناصر زیاد در طراحی، نما را شلوغ کرده و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار می دهد. هرچه طراحی نما ساده تر باشد، عناصر به کار رفته بر کیفیت بصری تأثیر بیشتری خواهند گذاشت.

سازگاری عناصر استفاده شده:

تمام قسمت های نما باید به یک شکل طراحی و اجرا شود و تداوم در کل ظاهر نما دیده شود. نمای پیوسته نمایی است که شامل مجموعه ای از فرم های پراکنده نیست بلکه باید در طراحی قسمت های مختلف یک فرم کلی مورد توجه و اجرا قرار گیرد.

نورپردازی نما:

نورپردازی نما به اندازه طراحی نمای ساختمان مهم است زیرا نورپردازی باعث می شود ساختمان در شب نیز مانند روز پر جنب و جوش، پویا و موثر باشد. توجه داشته باشید که نورپردازی نباید خیلی خیره کننده باشد، یعنی نورپردازی ابتدا برای بیننده باید قابل رویت باشد.

شفافیت بصری نمای ساختمان:

نمای جذاب و مطلوبی است که در آن از پنجره های بیشتری استفاده شده است. در طراحی نما، پنجره ها با توجه به نسبت تعداد و عرض بازشوهای موجود، نقش ایجاد شفافیت و کاهش صلبیت را دارند.

در طراحی نما باید به طراحی این پنجره ها، موقعیت و ریتم آن ها توجه کرد و پنجره ها را در جای مناسبی در نما قرار داد تا در نمای ساختمان تاثیر بگذارد.

استفاده از یک ریتم خاص:

ریتم عبارت است از تکرار عناصر در یک نظم مشخص و جهتی که همه قسمت ها از نظر بصری هماهنگ باشند. عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید دارای نوعی نظم در خطوط، صفحات و حجم ها باشند. ریتم از پراکندگی و ناخوانایی عناصر به کار رفته در نما جلوگیری می کند و به نما سازماندهی بصری می بخشد.

توجه به درونگرایی و برونگرایی:

در طراحی نما به حریم خصوصی توجه کنید و درونگرایی را در نظر بگیرید و از ایجاد نماهای برونگرا که حریم خصوصی افراد را به خطر می اندازد خودداری کنید.

در طراحی نمای ساختمان به این نکات توجه کنید:

• یک معمار باید قبل از طراحی به سطح مالی کارفرما نیز توجه کند زیرا اگر کارفرما توانایی مالی کمی داشته باشد زیباترین و اصولی ترین طرح نمای ساختمان را نمی توان اجرا کرد.

• قبل از طراحی نما به اقلیم منطقه توجه کنید زیرا طراحی نما تا حدودی به اقلیم منطقه بستگی دارد. نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگ به خصوص در جهت بادها توصیه نمی شود.

• توجه به بافت محوطه در طراحی نمای ساختمان یکی از الزامات است، به عنوان مثال در برخی از مناطق شاهد ساختمانی آجری در کنار ساختمان سنگی هستیم که هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند.

• اگر در شهر یا استانی زندگی می کنید که مصالح سنگی در آن یافت می شود، از این متریال در طراحی نمای ساختمان استفاده کنید.

• قبل از طراحی نمای ساختمان از کاربری ساختمان برای مثال تجاری، اداری یا مسکونی بودن آن مطلع شوید.

• برای زیباسازی نما از حجم هایی که باعث پرتاب در فضای داخلی می شود استفاده نکنید.

• طراحی نمای ساختمان امری کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد پس حتما طراحی نمای ساختمان خود را به کارشناسان واجد شرایط در این زمینه بسپارید.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

برندینگ و برند سازی چیست؟

چطور می توانیم برند خود را معروف کنیم؟


یک سرمایه گذاری چشمگیر در زمان، پول و انرژی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید مورد نیاز است. با این حال، راه اندازی یک کسب و کار موفق به چیزی بیش از داشتن یک محصول یا خدمات خوب نیاز دارد - همچنین مستلزم ایجاد یک هویت برند شخصی قوی است که با مشتریان طنین انداز می شود و شرکت شما را از رقبا متمایز می کند.

در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک برند شخصی قوی بیش از هر زمان دیگری مهم است، به خصوص اگر یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار هستید. وقتی نام تجاری شما قابل تشخیص و ثابت باشد، می تواند به شما در ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریانتان کمک کند.

یک هویت برند که به خوبی طراحی و اجرا شده باشد می تواند به شما در ایجاد تصویری متمایز و متقاعد کننده کمک کند که بتواند با سهولت بیشتری توجه مصرف کنندگان را جلب کند.

روش های موثر برای ایجاد برند

1. یک استراتژی برندسازی موثر ایجاد کنید.

 

اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی برند موفق، ایجاد یک هویت برند منحصر به فرد و قابل تشخیص است. اطمینان حاصل کنید که هویت برند شما ارزش ها و ماموریت شرکت شما را به شیوه ای به یاد ماندنی منتقل می کند. این کمک می کند تا شما را از رقبا متمایز کنید و تأثیر ماندگاری بر مشتریان بالقوه ایجاد کنید.
هرچه هویت برند شما به یاد ماندنی‌تر و قابل شناسایی‌تر باشد، مشتریان می‌توانند به راحتی آن را زمانی که به محصول یا خدماتی نیاز دارند، به خاطر بیاورند. شما می توانید با ایجاد یک لوگو، طرح رنگ و شعار منحصر به فرد برای کسب و کار خود به این هدف دست یابید و به شما کمک می کند تا از دیگران متمایز شوید.

2. توسعه روابط با خبرنگاران.

 

گام دوم ایجاد روابط با خبرنگاران است تا فرصت بیشتری برای پوشش کسب و کار شما در رسانه ها داشته باشید. برای ایجاد این روابط با خبرنگاران، سردبیران و رسانه های محلی تماس بگیرید.

این مرحله همچنین می تواند از طریق شبکه سازی، شرکت در رویدادهای مطبوعاتی و کنفرانس ها یا حتی ارائه مصاحبه با خبرنگاران انجام شود. زمانی که با رسانه ها ارتباط برقرار کنید، ممکن است شانس بیشتری برای جلب توجه بیشتر برای برند خود داشته باشید.

3. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

 

رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغ کسب و کار شما استفاده شوند. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام برای اطلاع رسانی در مورد محصولات یا خدمات جدید خود، ارائه به روز رسانی در مورد پیشنهادات ویژه، بحث در مورد بازخورد مشتریان و موارد دیگر استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا به سرعت به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و با مشتریان بالقوه به شیوه ای معنادار در ارتباط باشید.

4. از تأثیرگذاران اهرمی استفاده کنید.

 

استفاده از اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه های عالی برای انتشار اخبار در مورد برند شما و کمک به دستیابی به مخاطبان جدید است. این را می توان از طریق همکاری، به اشتراک گذاری محتوا یا پست های حمایت شده که محصولات و خدمات شما را نشان می دهد انجام داد.

5. در رویدادهای محلی شرکت کنید.

 

در نهایت، شرکت در رویدادهای محلی راه عالی دیگری برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما است. همچنین می توانید در رویدادهایی مانند نمایشگاه ها و کنفرانس ها شرکت کنید تا برند و خدمات خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این، میزبانی رویدادهای خود در منطقه محلی شما نیز می تواند به ایجاد روابط با مشتریان کمک کند و به آنها فرصتی برای تعامل مثبت با برند شما بدهد.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده است. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات برند سازی و برندینگ، پشتیبانی و نگهداری وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… می باشد.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس


آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

منهول پلی اتیلن چه مزیتی دارد

با منهول های پلی اتیلن آشنا شوید

منهول یکی از بخش های اصلی شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب بوده که ساخت آنها بصورت سنتی همواره باعث کاهش کیفیت و افزایش زمان ساخت آنها می‌شود. باید بدانید منهول پلی اتیلن جدیدترین محصول مجموعه پارس اتیلن کیش می‌باشد که با تکنولوژی آلمان از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه تولید می‌شود. در همین راستا پارس اتیلن کیش اقدام به تولید منهول های پلی اتیلن براساس استانداردهای روز دنیا و با تکنولوژی کشور آلمان نموده است.

مزایای منهول پلی اتیلن

مزیت های منهول پلی اتیلن به شرح زیر می باشد:

  • زمان پایین در اجرا برای پیمانکاران
  • منهول های پلی اتیلنی از پلی اتیلن پلیمری قوی می باشد که در مقابل مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.
  • رطوبت منهول های سنتی را دچار تخریب می کند ولی روی منهول پلی اتیلنی اثری ندارد.
  • در اجرا منهول های قدیمی به جرثقیل نیاز است اما اجرا در این منهول ها بوسیله ی دو نفر نیروی انسانی انجام می گیرد.
  • منهول پلی اتیلنی نیار به تعمیرات خاصی ندارد و نگهداری و تعمیرات آن صرفا بصورت بررسی دوره ای می باشد.
  • در پروژه های بزرگ هزینه ی اجرا و زمان اجرا بسیار مهم هستند که منهول پلی اتیلن زمان و هزینه رو کاهش می دهد
  • هزینه ی حمل منهول به محل نصب بسیار پایین و انتقال آن بسیار آسان است.
  • هزینه ی پایین در ساخت و نصب منهول های پلی اتیلنی نسبت به منهول های سنتی

منهول پلی اتیلن براساس ساختار

تقسیم بندی از نظر ساختار:

یک مدل قطعات پازلی شکل است که براساس نیاز مشتری باهم مونتاژ می شود و یک مدل هم منهول پلی اتیلن یکپارچه هست که تا 50 سانت ارتفاعش قابل تغییر است.

انواع دیگر منهول را بشناسید

منهول‌ها می توانند با استفاده از انواع متریال مختلف طراحی و ساخته شوند.

منهول کامپوزیت

برخی شرکت ها و مهندسین چون نمی دانند دقیقا جنس منهول‌های آماده پلی اتیلنی کاروگیت چیست، به دنبال منهول کامپوزیت یا آدم روی کامپوزیت پیش ساخته هستند. در 80 درصد موارد چون کاربرد این محصولات دقیقا مطابق بر همدیگر است، و قیمت نمونه پلاستیکی پایین تر از نمونه فایبرگلاس یا اف آر پی آن می‌باشد کاربران به هدف خود دست می یابند.

منهول آجری

منهول آجری از انواع سنتی بوده که در گذشته مورد استفاده فراوان بوده است، هم اکنون در برخی موارد به دلیل هزینه پایین این محصول تمایل به استفاده از آنها وجود دارد.

منهول بتنی پیش ساخته

منهول بتنی در سالهای گذشته به عنوان جایگزین نوع آجری معرفی شد. مدل بتنی آدم رو توانست که جای خود را به سرعت تثبیت کند. بطوریکه در حدود 70 درصد منهول‌های ساخته شده در کشور از این نوع می‌باشد. این مدل آدم رو از انواع سنتی بوده که در گذشته مورد استفاده فراوان قرار می‌گرفته است. هم‌ اکنون در برخی از موارد به دلیل هزینه پایین این مدل تمایل به استفاده از آنها وجود دارد. همچنین باید بدانید منهول بتنی فاضلاب رو می‌توان در دو نوع استوانه و مربعی تولید کرد.

تماس با ما

دفتر مرکزی تهران :ایران – تهران – خیابان آفریقا – بلوار مینا – پلاک ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)

وب سایت: https://www.parsethylene.com/

سرمایه گذاری در مسکن

مناسب ترین زمان پیش‌فروش کیه؟

خرید در بهترین زمان یکی از مهم‌ترین پارامترهای خرید یک ملک است که در تمامی سرمایه‌گذاری‌ها باید با توجّه به دوره‌های رونق و رکود بازار مسکن زمانی وارد عمل شد که بتوانید بیشترین سود را بدهد با توجه به این نکته بهترین زمان برای ورود به بازار خرید ملک پیش فروش شده اوایل دوره رونق بازار مسکن می باشد زیرا هنگامی که بازار رو به رونق می رود و قیمت ها افزایش می یابد بر روی ملکی که به صورت پیش فروشی خریداری شده ارزش افزوده که به دلیل رونق بازار بر روی ملک می آید. پس توصیه ما به شما این که به هیچ وجه دوره رکود بازار مسکن ملک پیش فروش شده نخرید زیرا ممکن است قیمت ملک رو به کاهش است و معاملات کم است در نتیجه احتمال ضرر بسیار بالا می رود.

مزایای خرید خانه پیش فروش را می دانید

· ایجاد انصاف و عدالت هنگامی که قیمت مسکن در طول دوره ساخت و ساز افزایش یابد، ارزش مالی قرارداد خانه نیز افزایش می یابد.

· ضمانت خانه های پیش فروش با ضمانت های ۲، ۵ یا ۱۰ ساله ای می آیند که به عنوان یک مالک جدید، هزینه ی کمتری را داشته باشید.

· یک دوره هفت روزه فسخ قرارداد بعد از یک قرارداد مورد قبول وجود دارد که اجازه می دهد خریدار شرح قرارداد را بخواند و قبل از خریدن خانه مطمئن شود که بهترین خرید را با توجه به نیازهای شخصی اش انجام می دهد.

خوبه معایب پیش فروش خانه را هم بدانید

همان طور که می دانید نوسان بازار املاک و مستغلات. بازار می تواند بالا و پایین برود. با وجود شرایط بازار، خریداران هنوز هم باید در اموال تکمیل کنند. به طور سنتی، املاک و دارایی دارایی طولانی مدت است.

تایید وام مسکن یک وام مسکن تا زمان تکمیل شدن خانه، ارائه نمی شود. بنابراین، هنگامی که شما در حال خرید یک خانه ی پیش فروش هستید، اگر در زمان تکمیل شدن ملک، ارزش آن کمتر از قیمت خریدش باشد، مسئولیت ایجاد این تفاوت با خریدار می باشد.

بدون تضمین سود. یک روش محبوب برای کسب سود در یک بازار در حال افزایش املاک و مستغلات این است که، هیچ تضمینی وجود ندارد که بازار در مدت زمان بین خرید و تکمیل ساختمان، همچنان در حال افزایش باشد. توصیه می شود که برای کنترل کردن این ریسک، توانایی تکمیل کردن خانه را داشته باشید.

خرید یک طبقه. خرید یک خانه پیش فروش نیاز به کمی ابتکار و چشم انداز دارد. باید توجه کنید در طول ساخت و ساز می شود تغییراتی به طبقه ی یک خانه داد . اجازه ی بوجود آوردن یک تغییر کم توسط توسعه دهنده ی ملک در قرارداد خرید و فروش و شرح قرارداد، نشان داده خواهد شد. به همراه داشتن یک مشاور املاک در هنگام خرید از یک توسعه دهنده (بساز بفروش) به شما کمک خواهد کرد که بدانید اعمال چه میزان تغییری ممکن است. برای اطمینان از کیفیت خرید خود، ضروری است که از یک توسعه دهنده معتبر خرید کنید.

اطلاعات بیشتر

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co

88839788

https://sin-group.co/