رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

پمپ آب و فاضلاب

طیف وسیعی از پمپ های فاضلاب و فاضلاب ما با بالاترین کیفیت تولید می شوند. مصالح ساختمانی و طراحی مستحکم آنها عمر طولانی و بدون دردسر قابل اعتمادی را تضمین می کند. ما به مشتریان خود بسته تعمیر و نگهداری معمولی را برای آرامش خاطر ارائه می دهیم! 


پمپ های آب و فاضلاب
Tanks Direct طیف گسترده ای از پمپ های آب و فاضلاب مناسب برای تخلیه آب کثیف حاوی مواد جامد نرم را ارائه می دهد. پمپ های آب و فاضلاب برای محل های ساختمانی یا تاسیسات خانگی، فاضلاب و مواد جامد از توالت ها و زباله های خانگی هستند.
 
انواع پمپ تصفیه آب
 
راهنمای جامع انواع پمپ های فاضلاب مورد استفاده در تصفیه فاضلاب امروزه، با تغییرات شدید آب و هوای جهانی و خشکسالی های گسترده، مدیریت پسماند بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. تصفیه فاضلاب نیاز روز در مجتمع های تجاری، مسکونی و همچنین در مناطق صنعتی است. تصفیه خانه های فاضلاب – نیاز مبرم ساعت تصفیه خانه های فاضلاب در مکان هایی مانند صنایع که حجم زیادی از فاضلاب هر روز تخلیه می شود، نقش حیاتی دارند. تصفیه فاضلاب نه تنها به شما رضایت می دهد که با ارزش ترین منبع زمین تلاش کنید، بلکه می تواند هزینه های عملیاتی کلی شما را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در صنایعی مانند صنایع شیمیایی، فرآوری مواد غذایی، تولید، داروسازی و چندین مورد دیگر، تصفیه خانه های فاضلاب برای رعایت مقررات و قوانین دولتی ضروری است. هنگامی که صحبت از تصفیه خانه ها می شود، سه فرآیند تصفیه مختلف مانند اولیه، ثانویه و سوم استفاده می شود.

مزایای پمپ فاضلاب

سهولت در استفاده از کمپرسور و پمپ
مقاومت و کارایی بالا
عدم خوردگی و سایش در فاضلاب های شیمیایی
تنوع بالای پمپ فاضلاب برای کاربری های مختلف
عدم مسدود شدن و گرفتگی مسیر پمپاژ فاضلاب
مقاوم در برابر کاویتاسیون

نکته آخر

بسته به کاربرد و شرایط استفاده، پمپ های فاضلاب زیادی وجود دارد. انواع پمپ های فاضلاب رایج در هر تصفیه خانه فاضلاب، پمپ ها نقش حیاتی دارند. آنها به جمع آوری فاضلاب از قسمت های مختلف کارخانه و انتقال آن به تصفیه خانه کمک می کنند. هنگامی که آب تصفیه شد، پمپ ها به انتقال آب تصفیه شده به مکان هایی که نیاز است یا به مخزن ذخیره کمک می کنند. بر اساس تکنیک مورد استفاده برای تصفیه آب و همچنین نیروی مورد نیاز، انواع مختلفی از پمپ های فاضلاب در حال استفاده هستند. 

راه های ارتباطی

شماره تماس :

۸۸۸۳۴۰۸۰ – ۰۲۱
۸۸۳۰۴۳۴۶ – ۰۲۱
۸۸۸۳۵۴۰۱ – ۰۲۱

فکس:

۸۸۳۲۵۹۱۸

آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۲ – واحد ۱۱

تخریب ساختمان

با تخریب ساختمان آشنا شوید

تخریب (همچنین به عنوان تخریب، گاری، و ویران کردن نیز شناخته می شود) علم و مهندسی در تخریب ایمن و کارآمد ساختمان ها و سایر سازه های مصنوعی است. تخریب در تضاد با ساختارشکنی است، که شامل جدا کردن یک ساختمان و در عین حال حفظ دقیق عناصر ارزشمند برای اهداف استفاده مجدد است.
انواع روش­‌های تخریب ساختمان

اغلب افراد ساختمان­‌های قدیمی و فرسوده به اصطلاح کلنگی، که قابلیت و ارزش تعمیر و بازسازی را ندارند، تخریب می­‌کنند تا بتوانند ساخت بنای جدید و نو را آغاز کنند. ساختمان­‌های کلنگی معمولا بالای بیست سال عمر داشته و حداکثر دارای سه طبقه هستند. البته دقت کنید که تخریب ساختمان ‌های جدید و نوساز نیز امکان پذیر است. در این گونه موارد ساخت غیراصولی یا غیرقانونی می‌­تواند علت تخریب باشد. این گونه سازه­‌ها که جدیدتر هستند برخلاف خانه­‌های کلنگی، از مقاطع فلزی بیشتری مثل تیرآهن و عرشه فولادی ساخته شده­‌اند. 

روش‌های رایج تخریب ساختمان به صورت زیر هستند:

تخریب دستی
تخریب مکانیکی
تخریب انفجاری

در تخریب دستی، از بین بردن بخش­‌های مختلف براساس اصول خاص تخریب ساختمان ، انسان نقش مستقیمی دارد. هرچند در این حالت ابزار آلاتی مثل بیل و کلنگ و حتی ماشین آلات مکانیکی به کارگرها کمک خواهند کرد.

تخریب مکانیکی کاملا توسط ماشین آلات ساختمانی انجام می­‌شود و انسان نقش هدایتی دارد. می توان پفت در این روش در مقایسه با روش اول با هزینه بیشتر و سرعت بالاتری انجام می­‌شود. 

تخریب انفجاری با قرار دادن مواد منفجره، تحت نظارت افراد باتجربه انجام می‌گیرد. مدل‌­های مختلف تخریب برپایه یک سری قانون از پیش تعیین شده تحت عنوان اصول تخریب ساختمان انجام می­‌شود.


روش های ساده تخریب چیست؟
تخریب داخلی. ...
تخریب انتخابی ...
برچیدن / تخریب. ...
تخریب کل ...
تخریب مکانیکی. ...
انفجار. ...
جرثقیل و توپ خراب.
نکاتی که هنگام تخریب ساختمان باید مد نظر قرار گیرد کدام است؟
طبق قوانین تعیین شده، نباید هیچگونه مزاحمتی برای ساکنین پلاک های اطراف ایجاد کرده و در ساعات مشخصی از شبانه روز انجام شود.
ایمنی حرف اول را می زند، سعی شود با رعایت اصول ایمنی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. حضور یک کارشناس HSE در محل و کنترل ضوابط ایمنی در این زمینه، تا حد زیادی از بروز حوادث جلوگیری می کند.
نکته مهم پس از ایمنی، جهت افزایش راندمان و استفاده بهتر از زمان و بودجه، باید عملیات تخریب در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. سریع ترین روش برای تخریب ساختمان ایجاد انفجار کنترل شده است که البته، در مناطق مسکونی با تراکم ساختمانی بالا عملی نیست. این روش برای ساختمان های بلند مرتبه ای که در وسط یک بلوک شهری مستقل قرار گرفته اند مناسب است.
نکته قابل توجه اینکه از برخی از مصالح ساختمان قدیمی، مانند سنگ های ارزشمند، کاشی و سرامیک، آجر و … می توان در ساختمان جدید هم بهره برد. لذا جدا­سازی صحیح این قطعات هنگام تخریب بسیار مهم است.


انواع تخریب چیست؟
 
تخریب کنترل شده را می توان برای ساختمان های بلند، پل ها، پشته های دودکش و برج های خنک کننده استفاده کرد. تخریب مکانیکی - این روش شامل استفاده از تجهیزات و ابزار مکانیکی تخصصی است.

تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788

بهترین پارچه فیلترپرس

انتخاب پارچه فیلتر پرس یکی از متغیرهای کلیدی و مهم در بهینه سازی هر نوع برنامه مرتبط با فیلتر مایعات می باشد. آشنا شدن با نکات مهمی که در انتخاب پارچه فیلتر پرس باید در نظر بگیرید، شامل موادی چون مقاومت در برابر کشش، سهولت در تخلیه فیلتر کیک، مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی و ساییدگی، خواص حرارتی، حفظ ذرات و موارد دیگر می باشد.

مواد پارچه فیلتر از چیست

پلی پروپیلن
پلی استر
پنبه
نایلون
پلی استر
نمد
مونوفیلامنت در مقابل مولتی فیلامنت


امکانات فیلتر پرس

 
بافت پارچه فیلتر شما نیز به کاربرد خاص شما بستگی دارد.اگر برنامه شما برای استخراج طلا است، ما پارچه های فیلتر خاصی داریم که برای مقاومت در برابر فشارهای شدید طراحی شده اند که ذرات کوچکی به اندازه 0.05 میکرون را جذب می کنند.

اگر کاربرد شما تکمیل فلز یا سایر کاربردهای صنعتی سنگین است که نیاز به تمیز کردن و پردازش فاضلاب صنعتی دارند، پارچه های فیلتری داریم که برای نیاز خاص شما اعمال می شود. نحوه انتخاب پارچه فیلتر مناسب برای فرآیند آبگیری خود را بیاموزید.
کارکنان آزمایشگاهی پیشرفته ما می توانند در تعیین مشخصات پارچه فیلتر شما کمک کنند. از آنجایی که انواع پارچه و مواد مختلف وجود دارد، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که پارچه مناسب برای کاربرد شما مشخص شده است. مشخصات پارچه فیلتر شما به اندازه پرس و کاربرد آبگیری که در آن استفاده می شود بستگی دارد.

مزایای استفاده :
انجام فیلتراسیون در مقیاس وسیع و در فضای کوچک
دارای سیستم کنترل اتوماتیک که باعث سهولت کار می شود
تولید کیک با درصد رطوبت پایین و در نتیجه جلوگیری از هدر رفتن مواد
بازگشت و تصفیه آب به خطوط تولید و جلوگیری از هدر رفتن آن
تصفیه و پاکسازی کارخانه ها که باعث جلوگیری از تخریب و آسیب به محیط زیست
اطلاعات تماس
 
آدرس:
 
  • آدرس دفتر مرکزی :
  • تهران – همت غرب – بعد از بیمارستان تریتا – برج رزمال – برج جنوبی واحد 206

جک تک ستون را بیشتر بشناسید

تعریف جک تک ستونی
جک تک ستونی موبایل با طراحی قوی و بازوهای به راحتی قابل تنظیم. جلو: 1057 – 1983 میلی‌متر، عقب: 800 – 2122 میلی‌متر، ارتفاع بالابر: 115 – 1760 میلی‌متر، زمان بلند کردن: 53 ثانیه. به راحتی برای هر خودرو تنظیم می شود، مانور آسان، آداپتورهای پشتیبانی رزوه ای 50، 100 و 150 میلی متر. تغذیه برق 230 ولت/50 هرتز، 2.2 کیلو وات.

جک تک ستونی که در آن یک بازوی در دو طرف و بالای ماشین، از طریق چهار دشت سیلابی قابل تنظیم » به طور تصادفی چرخ دستی را از بیرون گرفته و بلند می کند به گونه ای که سطح زیرین خودرو کاملاً آزاد باشد. 

هدف از اختراع ساخت جکی است که با بالا آمدن خودرو، سطح زیرین خودرو برای تعمیرات کاملاً آزاد بماند تا هر ارتفاع دلخواه پس از استفاده قابل تنظیم باشد.

جک های ستونی به خوبی شناخته شده اند، اما این عیب عمده را دارند که دو بازو در سرتاسر کالسکه قرار گرفته اند و بنابراین تمام کارهای تعمیر را امکان پذیر نمی کنند.

این جک بدین صورت است که یک دوک بالابر با نخ خود قفل که به صورت آویزان در یک ستون قرار می گیرد، بازویی را که در دو طرف قرار دارد و بالای کالسکه درگیر می شود و در انتهای پایینی آن چهار چرخ قابل چرخش است را بلند می کند. بازوهای قابل تنظیم از طول وصل شده اند که واگن را از پهلو می گیرند به گونه ای که سطح زیرین خودرو برای انجام کلیه امور تعمیرات کاملاً آزاد باشد.

امکانات جک تک ستون:
1. نیازی به منبع تغذیه نیست، فقط باید از منبع هوا با فشار بالا 5bar-8bar استفاده کرد، وزنه های بلند کردن تا 2.5T ~ 4T (فشار ورودی بالاتر، وزنه برداری بیشتر است.
2. بدنه و سیلندر ضد خوردگی و ضد زنگ، روکش کروم، قابل استفاده در آب. دستگاه را می توان مستقیماً در زمین نصب کرد، پس ریز خاک، ضخامت 30 میلی متر روی زمین، لایه سخت شده را بدون انجام کار عایق رطوبتی انجام می دهد.
3. بیمه بافر هیدرولیک، آسانسور، بدون شوک بالابر، بدون عدم تعادل دو طرفه، در مقایسه با سایر انواع بالابر ایمن تر، خطر سقوط ناگهانی وسیله نقلیه وجود نخواهد داشت.
4. قسمت بالایی قاب پشتیبانی سیلندر را می توان 360 درجه چرخاند.
5. پس از نصب فضای طبقه را نمی گیرد، می تواند نرخ بهره برداری در واحد سطح، تعمیر و نگهداری کم و لوکس را بهبود بخشد. تعمیر و نگهداری فقط نیاز به تعویض مهر و موم دارد. بسیار ساده.
6. به ویژه برای شستشوی ماشین، به ویژه برای تمیز کردن شاسی خودرو مناسب است.
7. ارتفاع بلند کردن می تواند به بیش از 1805 میلی متر برسد.


مزایای استفاده از جک تک ستون یا جک موبایلی

1. قابل حمل
2. کارکرد راحت و آسان
3. ساختار محکم و استوار
4. عدم نیاز به حفر چال
5. دارای قفل کن که باعث اطمینان خاطر اپراتور در مقابل خطر سقوط خودرو
6. استفاده از حداکثر فضای کارگاه
تماس با ما
تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com

کود فروس پلاس چیست

چه گیاهانی از آهن سود می برند؟
سبزیجاتی که خاکهای با اسیدی متوسط ​​را ترجیح می دهند - معمولاً pH خاک 5.5 تا 6.5 - آهن بیشتری را نسبت به محصولاتی که شرایط کمی اسیدی را ترجیح می دهند و شامل شلغم، گوجه فرنگی، کدو و تربچه هستند ترجیح می دهند. کسانی که خاک های بسیار اسیدی را ترجیح می دهند، مانند تربچه و سیب زمینی شیرین، از خاک های غنی از آهن بیشتر لذت می برند.
آهن و روی برای گیاهان چه می کنند؟
با آهن و روی Liquinox از زردی (کلروز) گیاه جلوگیری یا اصلاح کنید. این کاملاً کلات شده است تا سریع کار کند و برای استفاده در چمنزارها، گیاهان زینتی، درختان و درختچه ها فرموله شده است.کلات آهن فروس پلاس با افزایش ضخامت برگ و بالا بردن جذب عناصر ،سبب افزایش عملکرد و بالا بردن سطح سبزینگی در گیاه می گردد.

جذب این محصول به دلیل دارا بودن خلوص ۶% به سرعت در گیاه انجام پذیرفته و سبب ایجاد شادابی و افزایش عملکرد می گردد.

کمبود آهن با گیاهان چه می کند؟
علامت اولیه کمبود آهن کلروز بین رگه ای است، ایجاد یک برگ زرد با شبکه ای از رگبرگ های سبز تیره. در موارد شدید، کل برگ زرد یا سفید می‌شود و ممکن است با از بین رفتن سلول‌های گیاه، لبه‌های بیرونی آن بسوزد و قهوه‌ای شود.
مزایای کودهای پودری

کود پودری فروس پلاس کلات ۶ درصد با یک فرمولاسیون کاملاً هوشمندانه است که از مواد اولیه با کیفیت و وارداتی توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید و بسته بندی می گردد.
بیشتر مایعات از پودر و مواد دانه ای تشکیل شده اند. وقتی صحبت از کود به میان می‌آید، اگر مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول را با بیشترین میزان کنترل و غلظت می‌خواهید، پودر و کود دانه‌ای مزایای زیادی برای مایع دارند.
مزایای کودهای پودری را بدانید:
  • کارایی هزینه
  • کنترل
  • تمرکز
  • زمان سنجی
  • انحلال پذیری
  • حمل و نقل و جابجایی
  • ماندگاری
  • مضرات کودهای پودری
  • انحلال پذیری
  • زمان سنجی
  • گرد و غبار در هوا
  • مزایای کودهای مایع
  • در حال حاضر محلول است
  • آسان برای اندازه گیری
  • معایب کودهای مایع
  • گران
  • نگهدارنده ها و تثبیت کننده ها
  • ماندگاری
در بازار قانونی امروزی، حاشیه های محصولات در حال کاهش است و تولیدکنندگان را مجبور می کند تا جایی که ممکن است هزینه ها را کاهش دهند. یکی از بزرگترین هزینه های تکراری سخت کود است. اکثر تولیدکنندگان همچنین می دانند که کیفیت کود شما اغلب می تواند کیفیت و عملکرد گیاهان را تعیین کند. با این حال، بسیاری از کودهای با کیفیت بالا (پودر یا مایع) در حال حاضر در صنعت برای استفاده در مقیاس تجاری بسیار گران هستند. اگر به برخی از کم‌هزینه‌ترین کودهای موجود در بازار نگاه کنید، اغلب از نفت مشتق شده‌اند و حاوی بسیاری از فلزات و ترکیبات سنگین هستند که می‌توانند برای گیاهان، مردم و محیط‌ زیست مضر باشند.

نکته جالب
کشاورزی سنتی عمدتاً از محیط‌های بدون خاک، سیستم‌های قطره‌ای، سیستم‌های کوددهی، سیستم‌های تصفیه و تصفیه آب درون خطی و قطره‌های چکه‌ای جبران‌کننده فشار استفاده می‌کند. بیشتر کودهای آلی سنتی در این سیستم ها به دلیل پودرهای غیر محلول و مایعات غلیظ و غلیظ که رسوب زیادی از خود به جا می گذارند و باعث لجن زیستی می شوند، در این سیستم ها کار نمی کنند. ما اکنون فناوری کوچک‌تر کردن پودرهایمان را داریم که به راحتی قابل حل هستند و حتی از فناوری برای انجام کارهای سرگرم‌کننده مانند کپسوله‌سازی آنزیمی نانو ذرات استفاده می‌کنیم.
تماس با ما
نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱
شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴