رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

لیست قیمت بازسازی 1402

هزینه بازسازی ساختمان در تهران


به دوباره سازی و عملیات تخریب به منظور ساخت بافت و ساختمان جدید بر روی بافت قدیمی بازسازی ساختمون میگن. 

از مزیت های بازسازی ساختمون اینه که با تخریب نیمی یا بخشی از بنا، دوباره بنایی با حفظ اصالت و ظاهری جدید ساخته میشه.

شاید زمان اون رسیده که به بازسازی ساختمون خودتون فکر کنین. 

مزایای نوسازی ساختمون 

ظاهری تازه: اولین دلیلی که بسیاری از صاحبان ساختمون تصمیم می گیرن ساختمون خود شون بازسازی کنن، دادن چهره ای جدید به اون هس. 

چه در قسمت داخلی، چه بیرونی یا هر دو کار انجام داده باشین، بازسازی واقعاً می تونه ظاهر جدیدی به ساختمون شما بده.

در مورد اون فکر کنین - حتی چیزی به سادگی یه لایه رنگ تازه برای یه ساختمون معجزه می کنه. تصور کنین وقتی کل یه سازه رو بازسازی می کنین چه اتفاقی میوفته!

فضای بیشتر: بازسازی‌ها فقط جنبه زیبایی نداره. اونا همچنین می تونن عملکرد ساختمون شما رو تا حد زیادی بهبود بدن. شما می تونین با برداشتن دیوارها و بررسی سایر تاکتیک های نوسازی برای گسترش فضای کاری خود فضای بیشتری در دفتر خود ایجاد کنین.

بازسازی دفتر برای ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر می تونه بهره وری رو بهبود ببخشه.

مقرون به صرفه تر از ساخت و ساز جدید: پیشرفت برای هر شرکتی ضروری هس. معمولاً با این رشد نیاز به کارمندان بیشتر میشه. 

مگه اینکه بخواین تعداد زیادی کارمند همیشه از خونه کار کنن، باید فضایی برای اونا در دفتر خود پیدا کنین.

وقتی اون زمان فرا رسید، دو گزینه دارین: می تونین یه سازه کاملاً جدید بسازین، یا می تونین ساختمون فعلی خودتون و بازسازی کنین تا فضای کاری بیشتری به اون بدین.

در این سناریو، بازسازی ممکنه گزینه بهتری باشه. هزینه اون بسیار کمتره و معمولاً فرآیندی بسیار سریع تر از ساخت و ساز جدیده.

کاهش هزینه های عملیاتی: بسته به نوع بازسازی هایی که انجام می دین، ممکنه هزینه های عملیاتی تون به شدت کم بشه!

بازتر کردن فضای کف شما می تونه قبض برق و همچنین هزینه های گرمایش و سرمایش شما رو کم کنه. در طول بازسازی، شما همچنین می تونین چراغ ها و وسایل خودتون و ارتقا بدین تا مصرف انرژی بیشتری داشته باشین.

می‌تونین این پس‌اندازها رو بردارین و اون و برای چیزی که کسب‌وکارتون و بهتر می کنه به کار ببرین. صرف کمی هزینه برای بازسازی، کسب و کار شما رو برای سال های آینده بهتر خواهد کرد.

بهبود ارزش ملک: در نهایت، بازسازی ساختمون شما ارزش ملک شما رو به دلایل بالا افزایش میده. هنگامی که زمان فروش نهایی ساختمون تون فرا می رسه، از اینکه اون و بازسازی کردین خوشحال خواهید شد!

یه ساختمان تازه بازسازی شده احتمالاً هزاران ارزش بیشتر از ساختمونی داره که از زمان ساخت اولیه اون دست نخورده.

مزایای اجتماعی بازسازی ساختمون های قدیمی

با ادامه رشد و توسعه مناطق شهری، نیاز به ساختارهای پایدار و کارآمد آشکارتر شده. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف از طریق نوسازی شهری هس که شامل نوسازی ساختمون‌های بسیار قدیمیه تا به اونا جاون تازه‌ای ببخشه و در عین حال سبک زندگی ساکنان منطقه رو هم بهبود ببخشه.

از منظر معماری، چندین مزیت برای بازسازی پشت بام ها یا گسترش سازه های قدیمی وجود داره. اول از همه، می تونه بسیار مقرون به صرفه تر از تخریب و بازسازی سازه های کاملاً جدید باشه.

با استفاده مجدد از ساختمون های موجود با قطعات مدرن، می تونیم هویت تاریخی یه محله رو حفظ کنیم و در عین حال میزان ضایعات و منابع مورد نیاز برای ساخت و سازهای جدید راو کم کنیم.

این رویکرد به نوسازی شهری علاوه بر مزایای مالی، مزایای اجتماعی قابل توجهی هم داره. با بازسازی ساختمان‌های قدیمی، می‌تونیم گزینه‌های مسکن مقرون‌به‌صرفه رو برای کسانی که قبلاً در اون منطقه زندگی می‌کنن، فراهم کنیم.

در عین حال ساکنان جدید رو برای احیا و تنوع بخشیدن به جامعه جذب کنیم. این به مبارزه با اصیل سازی کمک می کنه و اطمینان حاصل می کنه که شهرها برای همه در دسترس و فراگیر باقی می مونن.

یکی دیگه از مزایای کلیدی بازسازی پشت بام ها یا گسترش سازه های قدیمی این هس که به ما کمک می کنه فناوری های مدرن و پایدار رو در ساختمون های قدیمی بگنجونیم.

برای مثال، می‌تونیم پنل‌های خورشیدی یا بام‌های سبز رو اضافه کنیم که از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنن و ردپای کربن یه ساختمون رو کاهش میدن. 

این نه تنها به نفع محیط زیست هس، بلکه با بهبود کیفیت هوا و کاهش هزینه های انرژی، به سلامت و رفاه افرادی که در ساختمون زندگی می کنن هم کمک می کنه.

در نهایت، نوسازی شهری از طریق بازسازی ساختمان های قدیمی یه وضعیت برد-برد هس. با استفاده مجدد از سازه‌های موجود با قطعات مدرن، می‌تونیم هویت تاریخی محله‌ها رو حفظ کنیم، گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه رو ارائه کنیم و فناوری‌های پایدار رو در ساختمون‌های قدیمی بگنجونیم.

این رویکرد به نفع محیط زیست، جامعه و اقتصاد هس و در عین حال به ساختمون‌های قدیمی زندگی دوم میده.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن.

تماس با ما

شما می توانین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن: 

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد