رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

پمپ پلی یورتان چیست

پمپ پلی یورتان

پمپ تزریق پلی یورتان یک دستگاه مقاوم در برابر فشار است که می توان از آن برای پرکردن و تعمیر لوله ها و لاستیک آسیب دیده استفاده کرد. لازم است بدانید این محصول ساخته شده از مواد پلی اورتان با کیفیت بالا، بادوام و عمر طولانی. پمپ تزریق پلی یورتان از مواد شکم مرغوب و بادوام ساخته شده است.


رزین تزریقی پلی یورتان :

این محصولات که بسته به نوع رزین اولیه به صورت دو جزئی و تک جزئی دسته بندی می شود که دارای خصوصیات فوم شوندگی می باشند. این تیپ رزین با تزریق درون ترک ها آبدار ( در مجاورت آب ) افزایش حجم داده و منجر به جلوگیری از نشت و نفوذ آب می گردد. 


استفاده از پمپ و گان ماستیک پلی اورتان در موارد زیر :


برای چسباندن شیشه خودرو، آینه و… در صنعت خودرو سازی استفاده می شود
در صنعت ساخت و ساز برای سازه های بتنی و آلومینیومی
چسباندن فایبر سمنت برد
برای تزریق چسب های سیلیکونی و کارتریجی


کاربردهای پلی یورتان


  • عایق بندی یخچال و فریزر
  • عایق ساختمان
  • کوسن برای مبلمان
  • تشک
  • قطعات اتومبیل
  • روکش ها
  • چسب ها
  • غلطک و لاستیک
  • پانل های چوب کامپوزیت
  • کف کفش
  • لباس ورزشی


پلی اورتان (PU) چیست؟


پلی یورتان (اغلب به اختصار PUR و PU) پلیمری متشکل از واحدهای آلی است که توسط پیوندهای کاربامات (اورتان) به هم وصل شده اند. بر خلاف سایر پلیمرهای رایج مانند پلی اتیلن و پلی استایرن، می توان گفت پلی یورتان از طیف وسیعی از مواد اولیه (مونومرها) تولید می شود و بنابراین یک کلاس از پلیمرها به جای یک ترکیب متمایز است.



آدرس ما

تهران – خیابان کریم خان زند

خیابان خردمند جنوبی

پلاک 2 – واحد 11

شماره تماس

دستگاه فیلترپرس دستی را می شناسید؟

فیلتر پرس چگونه کار می کند؟

مواد جامد در طول چرخه پر شدن به طور مساوی توزیع می شوند. جامدات روی پارچه فیلتر جمع می شوند و کیک فیلتر را تشکیل می دهند. فیلتر از صفحات فیلتر از طریق درگاه های گوشه به منیفولد خارج می شود و آب تصفیه شده تمیز تولید می کند.دستگاه فیلترپرس با جک دستی که برای فشرده کردن صفحات و آب بندی بیشتر از این جک استفاده می شود.با حرکت دادن اهرم جک، صفحه فشار دهنده به سمت جلو حرکت می کند و این کار تا زمانی ادامه پیدا می کند که صفحات به هم فشرده شوند.


فیلتر پرس چیست؟


فیلتر پرس قطعه ای از تجهیزات است که در جداسازی مایع/جامد استفاده می شود. به طور خاص، فیلتر پرس مایعات و جامدات را با استفاده از فیلتراسیون فشاری جدا می کند، که در آن دوغاب به داخل فیلترپرس پمپ می شود و تحت فشار آبگیری می شود. به طورکلی هر فیلتر پرس بر اساس حجم و نوع دوغابی که نیاز به آبگیری دارد طراحی می شود. انواع فیلتر پرس شامل پیکربندی هایی مانند نوار کناری خودکار، سربار دستی، پرتو دوگانه خودکار، روکش فولاد ضد زنگ، فیلتر پرس ضد انفجار، فیلتر پرس خلاء، و فیلتر پرس دستی است.

فیلتر پرس دستی (Manual Filter Press ) را بیشتر بشناسید


دستگاه فیلتر پرس دستی ارزانترین نوع دستگاه فیلتر پرس برای کاربرد های محدود می باشد. که به منظور تصفیه و فرآوری برخی محلول ها در ظرفیت های پایین به کار می رود. فیلتر پرس دستی یک فیلتر پرس کوچک است. این دستگاه به طور معمول برای دستگاه با فشار فیلتر 1-40m 2  مناسب است . این دستگاه دارای ساختار بسیار ساده ای است،مزایای بسیاری زیادی دارد مانند: بدون مصرف برق، کارکرد آسان، کارایی بالا و...


مزایای استفاده از فیلتر پرس :

  • انجام فیلتراسیون در مقیاس وسیع و در فضای کوچک
  • دارای سیستم کنترل اتوماتیک که زحمت اپراتور را بسیار کم می کند.
  • صرفه جویی در هزینه های طراحی،ساخت و نصب دستگاه
  • کمک به بهینه سازی زمان،هزینه،انرژی
  • تولید کیک با درصد رطوبت پایین و در نتیجه جلوگیری از هدر رفتن مواد
  • بازگشت و تصفیه آب به خطوط تولید و جلوگیری از هدر رفتن آن
  • تصفیه و پاکسازی کارخانه ها و در نتیجه جلوگیری از تخریب و آسیب به محیط زیست

اطلاعات تماس

تخریب ساختمان را بیشتر بشناسید

تخریب ساختمان چیست


باید بدانید تخریب ساختمان که از اولین مراحل ساخت و ساز بوده این امری است که شاید چندان مورد توجه انجام نگیرد و توسط هر شخصی انجام پذیرد اما این مسئله به این امر مهم پی خواهیم برد که درصورت عدم دانش در این زمینه ممکن است اتفاقی را رقم بزند که برای کارفرما جبران ناپذیر است. به هر گونه اقدامات در جهت جداسازی مصالح از ساختمان به منظور حذف، نوسازی، تعمیر، مرمت و بازسازی تمام یا قسمتی از سازه اطلاق می گردد.


چه زمانی ساختمان را تخریب می‌کنند؟


معمولا زمانی ساختمان را تخریب می‌کنند که عمر مفید آن به پایان رسیده باشد. عمر مفید ساختمان در سه حالت ممکن است به پایان برسد:


  •  زمانی  که عمر مفید خدمت‌ رسانی ساختمان از نظر فنی به پایان رسیده باشد. یعنی ساختمان از نظر سازه‌ای استحکام کافی نداشته باشد.
  • حالت دوم زمانی است که عمر خدمت‌ دهی عملکردی ساختمان به پایان رسیده باشد. به طور خلاصه اگرچه سازه ازنظر فنی سرپاست ولی از نظر نیازهای بهره‌برداری شرایط مطلوبی نداشته باشد. 
  • حالت سوم نیز زمانی است که ادامه بهره‌برداری از ساختمان، توجیه اقتصادی نداشته باشد. یعنی این که به علت ترافیک و آلودگی هوا محل مناسبی برای زندگی نیست اما بدلیل موقعیت ملک و گران بودن زمین، برای ساخت یک ملک تجاری کاملا موقعیت عالی‌ دارد.


مراحل تخریب ساختمان  را بشناسید


۱) تمام اجزای طرّه‌ای و پیش‌آمده شامل تراس‌ها، بالکن‌ها و اجزای متصل به دیوارهای خارجی ساختمان را باید قبل از تخریب اعضای اصلی سازه، تخریب نمود.


۲) پیش از تخریب کف‌ها، باید تمام تجهیزات و تاسیسات روی آن‌ها را برداشت مانند دیوارهای پارتیشن، مخازن ذخیره آب، کولر، چیلر، اطاقک و تجهیزات آسانسور، شوفاژها و کلیه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی.


۳) سپس تخریب دال‌های کف، از وسط دهانه شروع شده و به سمت تیرهای تکیه‌گاه ادامه می‌یابد.


۴) پس از برداشتن کف، نوبت به تخریب تیرها می‌رسد. برای تخریب تیرهای کف ابتدا تیرهای طرّه‌ای تخریب شده و سپس به ترتیب تیرهای ثانویه و تیرچه‌ها و نهایتا تیرهای اصلی تخریب می‌گردند.


۵) پیش از تخریب دیوارهای برشی و ثقلی باربر، باید دیوارهای غیر باربر را تخریب کرد.


۶) پس از برداشتن تیرها و کف ها، می‌توان ستون‌ها و دیوارهای باربر را نیز تخریب کرد.




روش‌های رایج تخریب ساختمان به صورت زیر هستند:

تخریب دستی

تخریب مکانیکی

تخریب انفجاری


تخریب به روش استفاده از گوی تخریب


جالب است بدانید روش گوی تخریب یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تخریب بنا می‌باشد که امروزه بدلیل ظهور ماشین‌های هیدرولیکی کمتر از آن استفاده می‌شود.در این روش که معمولا برای تخریب سازه‌های بتنی یا مصالح بنایی از آن استفاده می‌شود، با اعمال ضربه به سازه موردنظر، تخریب صورت می‌گیرد.


تخریب با روش Tecorep

در این روش  با استفاده از یک کلاهک فلزی مطابق با پلان ساختمان، بر روی آخرین طبقه نصب شده و ستون‌های موقتی برای تکیه‌گاه این سقف بر روی تیرهای بزرگی واقع در دو طبقه پایین‌تر، نصب می‌شود. تعداد این ستون‌ها به وزن کلاهک و توان باربری سقف طبقات زیرین بستگی دارد. نکته جالب این که در این فضای بسته که بوسیله پنل‌های عایق صدا پوشش داده شده، امکان پخش گردو غبار ناشی از تخریب به محیط اطراف به حداقل می‌رسد.


نکات اساسی هنگام تخریب ساختمان

نکته مهم پس از ایمنی، جهت افزایش راندمان و استفاده بهتر از زمان و بودجه، باید عملیات تخریب در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. سریع ترین روش برای تخریب ساختمان ایجاد انفجار کنترل شده است که البته، در مناطق مسکونی با تراکم ساختمانی بالا عملی نیست. این روش برای ساختمان های بلند مرتبه ای که در وسط یک بلوک شهری مستقل قرار گرفته اند مناسب است.


آشنایی با استفاده از بازوی هیدرولیک بر روی بیل مکانیکی و تخریب تدریجی از بالا به پایین 

در این روش یک یا چند ماشین تخریب شبیه به حفار عادی، مورد استفاده قرار می گیرند. بر روی این ماشین یک بازوی هیدرولیکی با یک خردکننده یا چنگک سوار می شود تا کار در هم کوبیدن سازه را انجام دهد. در این روش، وجود فضای کاری مناسب، یک عنصر کلیدی محسوب می گردد.


تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788

نمایندگی رسمی هیتما

 

محصولات برگزیده هیتما


برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد.

هیتما یک سیستم کامل است، متشکل از مردان و ماشین‌هایی با مهارت‌ها و دانش‌های بسیار متفاوت، اما همیشه به هم مرتبط، که می‌تواند به سرعت تولید را تغییر دهد و سفارشی‌سازی محصولات نیمه‌تمام مورد استفاده در ماشین‌های HITEMA INTERNATIONAL را افزایش دهد. کیفیت بالای به دست آمده به HITEMA INTERNATIONAL اجازه می دهد تا محصولات خود را در سراسر جهان به ویژه در ایالات متحده آمریکا، کانادا، روسیه، خاورمیانه و سایر کشورها صادر کند. 

طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی که HITEMA INTERNATIONAL توسعه داده است بخش های بسیار سفارشی مانند پردازش مواد غذایی، پزشکی و دارویی، ماشین ابزار، پردازش پلاستیک، کارخانه های شراب سازی، صنعت خودرو و تهویه مطبوع را برآورده می کند. 30 طیف محصول با 7 کارخانه تولیدی با مجموع 18750 متر مربع فضای داخلی. شبکه فروش HITEMA در بیش از 45 کشور در سراسر جهان حضور دارد.


محصولات هیتما

  • کولر آبی پرتابل
  • آبسرد کن دوشیر
  • آبسردکن سه شیر
  • شوفاژ برقی
  • لوازم جانبی و تصفیه کننده


کولر های پرتابل هیتما که به کولر های پرتابل چهار کاره با همه کاره نیز معروف هستند قابل استفاده در فصل سرما و گرما می باشند و گزینه ای مناسب برای فضا های کوچک و ادارات می باشد.

آبسردکن سه شیر هیتما دارای یخچال با ظرفیت محدود بوده که جهت نگهداری مواد غذایی و آشامیدنی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این آبسردکن دارای قابلیت ارائه آب سرد و گرم را دارا می باشد.

شوفاژ های هیتما ۱۳ الی ۱۵ پره مجهز به فن، مجهز به سیستم تنظیم دما و تایمر تنظیم زمان کارکرد دستگاه می باشد که شما میتوانید بر اساس نیاز به گرما در مدت زمانی که می خواهید کارکرد دستگاه را تنظیم نمایید.

پارچ و منبع تصفیه آب هیتما و لوازم جانبی دستگاه های هیتما ازجمله فیلتر تصفیه آب آبسردکن، مبدل آب شهری آبسردکن و منبع تصفیه آبسردکن و پد های سلولزی کولر های پرتابل دارا می باشد.

 

اطلاعات تماس نمایندگی رسمی هیتما 


آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲


واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹


واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳


ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 

 منبع: https://hitemaco.com/

 

 

آکادمی فوتبال

آکادمی فوتبال چیست؟

آکادمی فوتبال تاسیساتی است که برای پرورش فوتبالیست های جوان ایجاد شده است. اغلب به عنوان یک مدرسه تمرینی در نظر گرفته می شود که به بازیکنان جوان آموزش می دهد که چگونه فوتبال بازی کنند تا استانداردهای خاص باشگاه را برآورده کنند. توانایی ارائه ابزارهای مناسب به بازیکنان نقطه شروع کلیدی است. از زمین و کیفیت چمن که اجازه می دهد تا مهارت های فنی فردی را به حداکثر برسانید، مکان تأسیسات - همه جنبه ها برای به دست آوردن حداکثر نتایج مهم هستند.

اهداف آکادمی فوتبال کتاب :

 

  • پرورش شخصیت ورزشجویان ( زندگی حرفه ای و کنترل کردن حواشی آن برای مثال استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و غیره )
  • پرورش تخصص و جسم ورزشجویان ( کار روی ابعاد تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی آنها )
  • قهرمان سازی ( بیشترین میزان کمیت و کیفیت )
  • تشکیل زندگی هدفمند ( هدفمند سازی افعال روزمره حتی خوابیدن )
  • فردی سازی برنامه‌ها ( تمرینات مناسب با ظرفیت فردی هر نفر به صورت اختصاصی – سطح هموستاز یا تعادل حیاتی )
  • تغییر و ساخت محیط جدید برای زندگی ( افزایش انگیزه و ایجاد روحیه همبستگی در محیط برای خواستن پیشرفت )


رویکرد تمرینی ما در آکادمی توسعه همه جانبه و رساندن یک بازیکن به مرحله فوتبالیست کامل شدن است. این مهم با در نظر گرفتن تمامی عناصر تشکیل دهنده بازی یعنی تکنیک، تاکتیک، بدنسازی، ذهنی و روانی می باشد. تمامی تمرینات آکادمی با همین اصل طراحی شده و هدایت می شوند. برای هر کدام از این عناصر یک تیم مربیگری وجود دارند که با پایش تک تک بازیکنان، عملکرد آنها و سنجش لحظه به لحظه، فوتبالیست های آکادمی را در مسیر نخبگی حفظ می کنند.

بازیکنان در آکادمی فوتبال به طور میانگین سالیانه بیش از ۲۵۰۰ ساعت جلسه تمرینی ویژه دارند که همین عامل موجب می شود تا مسیری که یک فوتبالیست عادی برای حرفه ای شدن در سایر باشگاه ها باید به مدت ۱۰ سال طی کند، در آکادمی به کمتر از ۴ سال تقلیل می یابد. همچنین در بهترین حالت بازیکنان سایر باشگاهها در طول هفته چهار جلسه تمرینی دارند که در طول یک ماه نهایتا به ۱۵ جلسه می رسد.

در آکادمی فوتبال فوق حرفه ای کتاب بازیکنان روزانه سه جلسه تمرینی عملی در بخش های اختصاصی تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی به همراه یک جلسه تمرینی تئوری روانی_ذهنی زیر نظر متخصصین و مربیان آکادمی می گذرانند. با این ترتیب در طول یک هفته (۶ روز کاری آکادمی)، بازیکنان ۱۸ جلسه تمرین عملی و ۶ جلسه تمرین اختصاصی روانی _ ذهنی را پشت سر می گذارند که در طول یک ماه به عدد قابل توجه بیش از ۷۰ جلسه تمرینی می رسد.

 

آکادمی فوتبال کتاب همه روزه حتی ایام تعطیل رسمی به غیر از روزهای جمعه فعال بوده و آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

 

اطلاعات تماس


تهران - شیان - میدان شهید طجرلو - خیابان شهید طجرلو شرقی - پلاک 63

 

شماره تماس:  ۰۹۰۵۸۶۵۷۵۰۵

 

ایمیل : info@fa-ketab.com

 

منبع: https://fa-ketab.com/