رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

خرید آبسردکن

آبسرد کن های هیتما

آبسردکن ها دستگاه های کاربردی در فصل تابستان هستند، البته با جود آبسردکن های دو منظوره ، امکان استفاده از این دستگاه ها در فصل زمستان نیز وجود دارد. یعنی همزمان با تولید آب سرد ، قادر به تولید آب جوش مورد نیاز چای و قهوه نیز هستند.



طرز کارکرد آب سردکن ها

دستگاه آبسردکن با مصرف میزان مشخصی از برق شهری ، آب ولرم را به آب سرد تبدیل می کنند که به دمای ده درجه سانتی گراد یا کمتر می رسند. آبسردکن های دو منظوره نیز دارای دو قسمت هستند که قسمتی از آن برای تولید آب سرد و قسمتی نیز برای تولید آب داغ اختصاص داده شده است، بنابراین اگر هر دو سیستم با هم کار کنند، مصرف برق دو برابری نسبت به آبسردکن های تک منظوره خواهند داشت. جهت تولید آب سرد از موتور سرماساز ، اواپراتور ، کندانسور و سایر تجهیزات خنک سازی آب استفاده می شود و برای تهیه آب داغ نیز از المنت های حرارتی و ترموستات استفاده می شود.

ویژگی بهترین آبسردکن

آبسردکن ها در مدل ها و امکانات مختلفی وجود دارند که برخی از آنها دارای آب سرد و گرم و برخی نیز دارای یخچال و … هستند، اما مهمترین چیزی که برای خرید آبسردکن را کاربردی تر و راحت تر می کند، میزان مصرف برق بهینه و کیفیت مواد به کار رفته در آن است. علاوه بر آن وجود گارانتی و خدمات پس از فروش اطمینان محصول را افزایش خواهد داد و با کیفیت بودن قطعات آن را تضمین می کند.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد. 


اطلاعات تماس

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش: ۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش: ۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 منبع: https://hitemaco.com/


 

زندگینامه رونالدو و مسی

زندگینامه کریستیانو رونالدو



 کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، (متولد 5 فوریه 1985، فونچال، مادیرا، پرتغال)، مهاجم پرتغالی فوتبال که یکی از بزرگترین بازیکنان نسل خود بود. پدر رونالدو، خوزه دینیس آویرو، مدیر تجهیزات باشگاه محلی آندورینیا بود. (نام رونالدو به افتخار بازیگر مورد علاقه پدرش، رونالد ریگان، که در زمان تولد کریستیانو رئیس جمهور ایالات متحده بود، به نام کریستیانو اضافه شد.)

پانزده ساله بود که تشخیص داده شد که رونالدو به بیماری قلبی مبتلا شده است که نیاز به عمل جراحی دارد، اما وی فقط برای مدت کوتاهی از فوتبال کناره گرفت و بهبودی کامل پیدا کرد. 

او ابتدا برای کلوب دسپورتیوو ناسیونال مادیرا بازی کرد و سپس به اسپورتینگ کلوب پرتغال (معروف به اسپورتینگ لیسبون) منتقل شد، در آنجا برای تیم‌های مختلف جوانان آن باشگاه بازی کرد قبل از اینکه اولین بازی خود را در تیم اول اسپورتینگ در سال 2002 انجام دهد. رونالدو با قد 6 فوت و 1 اینچ (1.85 متر)، ورزشکاری فوق العاده در زمین بود. او که در اصل یک جناح راست بود، به یک مهاجم با سبک حمله آزاد تبدیل شد. 

او می‌توانست حریفان را با ضربه‌ای که فضای کافی برای باز شدن در دفاع‌های حریف ایجاد می‌کرد، مسحور کند. پس از یک فصل موفق با اسپورتینگ که این بازیکن جوان را مورد توجه بزرگترین باشگاه های فوتبال اروپا قرار داد، رونالدو در سال 2003 با منچستریونایتد قدرتمند انگلیس قرارداد امضا کرد. 

رونالدو به خاطر فصل 2007–2008 افتخارات بهترین بازیکن سال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را به دست آورد. او همچنین هدایت یونایتد را به حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 رساند که آنها به بارسلونا شکست خوردند. در فصل 2011–2012 رونالدو به مادرید کمک کرد تا قهرمانی لالیگا را به دست آورد و 46 گل در طول فصل لیگ به ثمر رساند. در فصل 15–2014 او 48 گل به ثمر رساند تا در لالیگا در گلزنی پیشتاز شود. 

رونالدو در اکتبر 2015 سیصد و بیست و چهارمین گل خود را به عنوان بازیکن رئال به ثمر رساند و بهترین گلزن تاریخ باشگاه شد. او 35 گل در لالیگا در فصل 2015–2016 به ثمر رساند و به رئال کمک کرد تا رکورد یازدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را کسب کند و در دسامبر 2016 چهارمین توپ طلای حرفه ای خود را به خاطر دستاوردهایش به دست آورد. او فوتبال خود را در رئال با 311 گل در 292 بازی به پایان رساند. او در اولین فصل حضورش در یوونتوس 28 گل به ثمر رساند که کمترین تعداد گل های داخلی او از آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد بود.

 

زندگینامه لیونل آندرس مسی


مسی در روزاریو آرژانتین به دنیا آمد و در کودکی استعداد زیادی برای فوتبال نشان داد. او از سن پنج سالگی در باشگاهی به نام گراندولی بازی کرد که توسط پدرش مربیگری می‌کرد و بعداً به نیوولز اولد بویز رفت. لیونل مسی - احتمالا بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. او یکی از بهترین و هیجان انگیزترین استعدادهای فوتبال در جهان است. مسی در نوجوانی به تیم بزرگسالان ارتقا یافت و اولین بازی خود را در تیم اول تنها در 17 سالگی انجام داد و در آن زمان به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که لباس بارسلونا را بر تن کرد. 

جام جهانی 2006، جایی که او جوان‌ترین بازیکن آرژانتینی شد که در رقابت‌های شاخص فیفا بازی کرد و گلزنی کرد. اولین گل او در جام جهانی با پیروزی 5-0 مقابل صربستان و مونته نگرو در مرحله گروهی به ثمر رسید. آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی توسط آلمان حذف شد و مردم هنوز تصمیم خوزه پکرمن برای به میدان نبردن مسی را در آن روز زیر سوال می برند. مسی با 9 گل در 12 بازی لیگ قهرمانان اروپا (شامل برنده بازی در فینال مقابل منچستریونایتد)، 23 گل در 31 بازی لیگ و 6 گل در 8 بازی کوپا دل ری، برای اولین بار موفق به کسب اولین توپ طلا در حرفه خود شد. مسی که چندین بار به عنوان بازیکن سال جهان انتخاب شد، اگر نگوییم بهترین فوتبالیست نسل خود، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان نسل خود شناخته می شود.

اسطوره های نام آشنای رونالدو و آندرس مسی حتما برای همه فوتبال دوستان و ورزشکاران کاملا شناخته شده و محبوب هستند. بسیاری او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند، اما برای برخی دیگر حتی در یک ردیف نیستند. برخی معتقدند مسی شایسته مقایسه با بازیکنانی مانند پله یا مارادونا است، اما طرفداران واقعی او فکر می کنند که او حتی از هر بازیکن دیگری در تاریخ بهتر است.


آکادمی فوتبال کتاب به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش فوتبال در رده سنی پایه می‌پردازد که علاوه بر یادگیری مهارت‌های فوتبال، آموزش دروس مدرسه که شامل (ریاضی، علوم، زبان انگلیسی و …) در تمامی مقاطع تحصیلی ورزشجویان در راستای پرورش و بهره‌وری بیشتر از مهارت های فردی انجام می‌پذیرد.


اطلاعات تماس


تهران - شیان - میدان شهید طجرلو - خیابان شهید طجرلو شرقی - پلاک 63


شماره تماس : ۰۹۰۵۸۶۵۷۵۰۵


ایمیل : info@fa-ketab.com


منبع: https://fa-ketab.com/



تاکسی دربست

تاکسی دربست چیست؟

تاکسی دربست اصولا وسیله ای است برای حمل و نقل راحت که دارای مجوز برای حمل و نقل مردم است و باید از اتحادیه نامه ای برای حمل مردم دریافت کنند. تاکسی ها اصولا با رنگ های مشخص از جمله سبز، زرد یا نارنجی هستند. تاکسی های دربستی کرایه ای هستند و با دریافت کرایه مسافران را به مقصد می رسانند و تاکسی ها در درون شهر و مسافرت های کوتاه و… مورد استفاده قرار می گیرند. در ایران تاکسی ها به چند دسته تقسیم می شوند از جمله تاکسی های مخصوص فرودگاه، تاکسی عمومی، تاکسی خصوصی و تشریفات و… .

سفر از یک مکان به مکان دیگر جنبه مهم و ضروری زندگی شخصی هر کسی است. ممکن است این یک دلیل شخصی برای رفت و آمد شما باشد، یا ممکن است برای اهداف تجاری باشد، هر دلیلی که باشد، شما یک سرویس حمل و نقل مقرون به صرفه و راحت را ترجیح می دهید.

مزایای تاکسی دربست

وسایل حمل و نقل متعددی وجود دارد، به عنوان مثال، قطار و اتوبوس، اما بعید است که تنها با در نظر گرفتن منافع شخصی شما کار کنند. علاوه بر این، آنها  شلوغی بیش از حد دارند. بنابراین، اگر به دنبال یک سواری راحت و بدون دردسر به مقصد خود هستید خدمات تاکسی دربست مقرون به صرفه ترین و راحت ترین وسیله حمل و نقل محسوب می شود.

تاکسی فرودگاهی امام خدمات تاکسی خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. از این رو، شما این امکان را دارید که در هر زمان، چه روز و چه شب، با آنها تماس بگیرید و تاکسی را کرایه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از جزئیات شخصی خود از جمله موقعیت مکانی خود را در اختیار آنها قرار دهید و آنها به موقع در آنجا حاضر شوند تا شما را سوار کنند.

با کرایه تاکسی دربست هم در انرژی و هم در زمان صرفه جویی می کنید. این به این دلیل است که برای جستجوی گزینه های حمل و نقل مجبور نیستید در اطراف جستجو کنید. تاکسی که کرایه می‌کنید در زمان معین شما به مکان دلخواه شما می‌رسد. از طرف دیگر، اگر به هر وسیله حمل و نقل دیگری متوسل می شوید، باید دوندگی انجام دهید و منتظر بمانید تا اتوبوس یا قطار به ایستگاه برسد. علاوه بر این، آنها در زمان های مختلف توقف می کنند تا مسافران دیگر را سوار و پیاده کنند. بنابراین، با استخدام تاکسی دربست، در زمان خود صرفه جویی زیادی می کنید. با انتخاب خدمات  شرکت تاکسی فرودگاهی امام معتبر ما ، می توانید از تمام مزایای آن نیز بهره مند شوید.

 

آدرس: تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی

شماره تماس:

۰۲۱ - ۶۵۵۷۹۳۶۹

۰۲۱ - ۶۵۵۷۸۴۹۵

 آدرس ایمیل: info@airport-taxivip.com

 منبع: www.airport-taxivip.com

 

تاکسی فرودگاه امام

 

تاکسی در همه جا و به همه جا

 

جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند. 

کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید.


مزایای استفاده از تاکسی فرودگاه امام خمینی


۱- بیمه مسافران و سرنشینان ۲- امنیت داشتن مسافران و اموال آنان ۳- در دسترس بودن به صورت شبانه روزی ۴- مبلغ از پیش اعلام شده که در هر ساعتی ثابت است ۵- استفاده از خودرو های استاندارد ۶- رانندگان مجرب ۷- سرویس های در اختیار (این نوع سرویس از طریق انعقاد قرارداد شرکت های تاکسیرانی خصوصی تحت پوشش با ادارات، موسسات، شرکت ها و مراکز دولتی و غیر دولتی نسبت به ارائه خدمات جابجایی مسافر اقدام می نمایند. )

شما با تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده (جهت تماس کلیک کنید)  براحتی می توانید سفر خود را رزرو کنید یا از طریق پر نمودن این فرم (کلیک کنید) رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه را انجام دهید. مسافران محترم می توانند از طریق اینترنت درخواست تاکسی خود را ثبت نمایند و از طریق اینترنتی هزینه آن را واریز کنند. 

در ابتدا پس از پر کردن فرم مربوط به مشخصات مسافر از جمله اسم و فامیل، شماره همراه، تاریخ و ساعت حرکت، مبدا و مقصد سفر همینطور تعداد افراد، درخواست تاکسی فرودگاه را ثبت کرده و با استفاده از رمز دوم کارتی که عضو شبکه شتاب می باشد هزینه تاکسی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند پس از آن منتظر بمانند تا راننده شان با آنها تماس بگیرد. به همین راحتی و سادگی می توان از پشتیبانی شبانه روزی ۲۴ ساعته که در روزهای تعطیل هم خدمات ارائه می دهند بهره مند شد و با خیال آسوده منتظر آمدن راننده در آدرسی که داده شده باشید.

 

تلفن تماس:


۰۲۱-۵۶۸۹۰۲۰۶


۰۹۱۲-۷۰۴۱۴۲۶


منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 

 

مشاوره مهندسی آسای

مهندسین مشاور آسای



براین باوریم که اصلی ترین منبع و اساس موفقیت شرکت، نیروی انسانی ارزنده و مدیریت پروژه با تجربه، انسجام همکاران و پاسخگویی درمقابل کارفرمایان می باشد. مقبولیت همگانی، اجرای عالی و کامل خدمات، ارائه کار پیشرفته و احترام و ارزش خاص به کارفرمایان از اهداف راهبردی ما است.

سازمان ها برای رشد و بقای خود در دنیای پر رقابت به روش ها و الگوهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود رو آورده اند. شرکت مهندسین مشاوره هم از این قاعده جدا نمی باشند زیرا که عملکرد آنها به عنوان بخشی از طراحی، تأثیر قابل توجهی در موفقیت پروژه خواهد داشت. این سازمان ها نه تنها برای بقای خود بلکه برای توسعه صنعت ساختشان نیازمند توجه به عملکرد خود خواهند داشت. بر اساس تحقیق های انجام شده در صنعت مهندسین مشاور و مخصوصا در ایران توجه کمتری به موضوع ارزیابی عملکرد و مدل های رو به رشد سازمانی شده است.


وظایف مهندسین مشاور

موارد زیر، برخی از مهم ترین وظایف و خدمات مهندسین مشاور را در بر می گیرند:

  • ایجاد جدول زمان‌بندی اجرای پروژه
  • طراحی و پیاده سازی نظام های کیفیتی
  • ارزیابی فنی، اقتصادی و زیست محیطی پروژه
  • نظارت بر نصب و راه اندازی تجهیزات صنعتی
  • حفظ استاندارد های لازم در طراحی و اجرای نقشه ها
  • ارائه مشاوره‌ های مالی برای ساخت و برآورد هزینه پروژه
  • صرفه جویی درهزینه ها از طریق ارائه راهکاری های مناسب
  • تهیه و ارائه گزارش های لازم از مراحل انجام و پیشرفت پروژه
  • بازرسی و نظارت بر کار ساخت و ساز و تاسیسات صنعتی و ساختمانی

مشاوره مهندسی آسای


میدان ونک، خیابان ملاصدرا خیابان شاد پلاک ۱۲

تلفن تماس: ۸۸۷۷۹۱۹۹

فکس: —

ایمیل: info@assai.com

 منبع: https://www.assai.ir/