رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

نکات مهم در هنگام خرید ساک

محصولات دانا پلاست ایرانیان


کارخانه تولیدی دانا پلاست ایرانیان در سال ۱۳۹۳ مقارن با سال مقاومتی و با تکیه بر سابقه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و به منظور تقویت بازوی صادرات غیر نفتی کشور عزیزمان به جمع زحمتکشان حیطه تولید پیوست و با در اختیار داشتن مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید در زمینی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه ۱۴۸۴۸ تن در منطقه صنعتی فیروزکوه دارای پروانه بهداشت و سیب سبز سلامت از سازمان غذا و دارو شروع به فعالیت نمود . محصولات شامل انواع نایلون شیرینگ کارخانجات مطرح صنایع غذایی از جمله میهن – صنایع شیر تهران شهداد (وارنا) – آب معدنی تولیپ – پارت الکتریک – صنایع دارویی بهسا – داروسازی بهوزان – لبنیات پاستوریزه پاک – شیلتون – صنایع رنگ الوان – داروسازی الحاوی – عرقیات حقیقت دادجو شرکت تعاونی ارگان های دولتی – پاکدیس – مهرام – گدوک – توسعه سازه های دریایی تسدید – مهر دارو – نساجی بردیا جنوب – آب معدنی کریستال و … می باشد.


انواع ساک دانا پلاست ایرانیان

  • ساک با دسته تقویت شده
  • ساک دسته زنبیلی
  • ساک دسته موازی
  • نایلون خرید

 


ساک خرید چه کاربردی دارد

 

انواع ساک های خرید نقش اساسی در توزیع مواد در سراسر دنیا دارند. بهتر است بدانید ساک وسیله ای است که از گذشته تا به حال جز کیف های پر کاربرد بشر بوده است . با گذشت سالها ساک ها برای حمل وسایل شخصی در سفر ها مورد استفاده بوده اند . اگر به سفر کوتاهی یا خرید می روید قاعدتا ساک کوچک تر را انتخاب می کنید . پیشنهاد می کنیم در صورت رفتن به سفر درون شهری مثل اردوهای علمی و تفریحی به سراغ یک ساک سبک تر و کوچکتر بروید .

 

 

از کیسه فریزر برای بسته بندی چه محصولاتی استفاده می شود؟


مزایای استفاده از کیسه فریزر در نگهداری با کیفیت و مناسب مواد غذایی در کنار ماندگاری بلند مدت آنها، می توان شاهد موارد استفاده ی گسترده از آنها بود. از این محصولات اغلب برای فریز کردن بسیاری از مواد غذایی استفاده می کنند. این محصولات به صورت استاندارد و طی فرآیندهای تولیدی ایده‌آل و بهداشتی تولید و به بازار عرضه خواهند شد. اغلب بسیاری از مواد غذایی را با استفاده از این پلاستیک ها بسته بندی و در فریزر برای مدت طولانی نگهداری خواهند نمود.


موارد مصرف از این محصولات شامل :

  1. بسته بندی انواع گوشت های مرغ، بوقلمون، گوسفند، گوساله
  2. بسته بندی هویج و بادمجان سرخ شده، کدو خورشتی، بامیه، نخود فرنگی و …
  3. بسته بندی انواع سبزیجات مانند: سبزی خورشتی، کوکو، دلمه، کوفته و …
  4. بسته بندی برخی از مواد غذایی آماده مانند: انواع ناگت‌ها، فلافل و …

 

آشنایی با کیسه زباله های شفاف


یکی دیگر از زباله های تولیدی توسط بشر زباله های بازیافتی مانند: بطری، کاغذ، مقوا، کارتن، قوطی و … می باشد. این نوع از محصولات را می توان بازیافت نموده و با استفاده از آنها، محصولات جدیدی را به بازار عرضه نمود. در این صورت علاوه بر کاهش هزینه‌ها، در منابع زیست محیطی نیز صرفه جویی شده است. جالب اینکه این نوع از کالاها خطری برای محیط زیست محسوب نخواهند شد. البته در صورتی که از مواد پلاستیکی در آنها استفاده نشده باشد. اغلب برای نگهداری از این زباله ها، از کیسه های شفاف و بی رنگ استفاده می شود. این نوع از کیسه ها کیفیت بسیار بالایی ندارند اما به دلیل مقرون به صرفه بودن، گزینه ی مناسبی جهت نگهداری از زباله های خشک و تفکیک شده به شمار می روند.

 

بیشترین استفاده برای مصارف خانگی


برای مصارف خانگی یکی دیگر از مصارف مختلف کیسه زباله، استفاده از آن در مصارف خانگی می باشد. برای این منظور کیسه ها با ابعاد متنوع و طراحی های قابل توجه تولید شده و به بازار عرضه شده اند. یکی از انواع این تولیدات، تولید کیسه ها با برخورداری از بند مناسب برای بستن درب کیسه خواهد بود. این ویژگی  مهم به راحتی زباله ها را از دسترس حیوانات دور نگه می دارد.  

از دیگر انواع این کیسه‌ها می توان به رول‌های کیسه زباله اشاره نمود. در این نوع از مصارف نیز برخی از زباله ها تر و برخی دیگر خشک هستند. تفکیک آنها در مبدا و خانه می تواند مزایای شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. کاربران می توانند برای تفکیک مناسب زباله از کیسه های متفاوت بهره برداری نماند. برای نمونه برای زباله های خشک از کیسه های با قیمت مناسب و ضخامت کمتر و برای زباله های تر از کیسه های با کیفیت تر و ضخیم تر استفاده نمایند.

 

راه های ارتباطی ما

 

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲


 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465

ایمیل: info@danaplastiranian.com

چرا کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل چه مزایایی دارد


همانطور که می دانید کولر آبی پرتابل مزایای بی شماری دارد که همین موضوع باعث شده این روزها طرفداران بیشتری را جذب کند از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف آب پایین
  • قابلیت تنظیم باد به چهار جهت
  • دارای مخزن آب با ظرفیت های متفاوت
  • دارای ورق های گالوانیزه مقاوم
  • برق بسیار کمی را مصرف می کند
  • به هیچ گونه کانال کشی نیاز ندارد
  • هزینه آن کمتر می باشد
  • داشتن تایمر برای تنظیم کارکرد کولر
  • برای نصب کردن کولر به کارشناس نیاز نیست

 

 

 ویژگی بهترین کولرهای آبی چیست


در اول باید بدانید بهترین کولرهای آبی پرتابل کولر ها مصرف انرژِی کمی دارند و برای راه اندازی آن نیاز به تکنسین ندارید. اکثر کولرهای پرتابل دارای چرخ هستند و به آسانی جابجا می شوند. کولرهای آبی پرتابل موجود در بازار توسط برندهای مختلف و در ظرفیت هایی بین 1000 تا 4500 و حتی بالاتر تولید شده اند. قدرت سرمادهی و حجم پرتاب باد کولر پرتابل به اندازه ای است که یک اتاق را به راحتی خنک می کند. البته همانند کولرهای آبی معمولی، کولر آبی پرتابل نیز مناسب استفاده در آب و هوای خشک است. و برای مناطق ساحلی با هوای شرجی انتخاب مناسبی نیست. شما می توانید با توجه به نیاز خود، از کولر با ظرفیت های مختلف استفاده کنید.


در هنگام خرید به نکات زیر دقت کنید


همانطور که می دانید برای خرید بهترین کولر آبی پرتابل در ابتدا به ظرفیت کولر و تناسب آن با متراژ بنا، شرایط آب و هوایی منطقه و میزان کارکرد مورد نیاز دقت نمایید. باید بدانید نمونه های بهترین برند کولر آبی پرتابل با ظرفیت کم، توانایی قابل قبولی را در مناطق گرم و خشک ارائه نمی دهند. در ادامه ابعاد و قدرت کولر، رده مصرف انرژی، میزان صدای کولر، خدمات پس از فروش و … نیز از معیارهای مهم در زمان خرید کولر آبی قابل حمل بوده که نباید نادیده گرفته شوند.

 

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹ (ساعات پاسخ گویی از ۱۱ تا ۲۱)

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳ (ساعات پاسخ گویی از ۱۱ تا ۲۱)

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

مزیت سیستم VRF را بشناسید

تعریف سیستم VRF چیست


می توان گفت سیستم وی آر اف تقریبا شبیه به سیستم چیلر تراکمی می باشد با این تفاوت که در سیستم VRF آب در مدار آن وجود ندارد و گاز مبرّد مستقیما وظیفه حمل انرژی گرمایی بین یونیت های داخلی و خارجی را به عهده دارد. جالب این که در این سیستم ها، گاز مبرّد مستقیما به فن کویل های درون ساختمان ارسال می شود تا در فصل سرما عمل گرمایش هوا و در فصل گرما عمل سرمایش هوا انجام شود. یونیت های خارجی بر روی بام ساختمان نصب می شوند و از طریق لوله های مسی با یونیت های داخلی یا همان فن کویل ها متصل می شوند تا هم عمل گرمایش و هم سرمایش را انجام دهند.

 

مزیت های سیستم VRF چیست

  • کاربرد راحت و آسان و مطمئن
  • کنترل و تنظیم دمای محیط به صورت دلخواه
  • اشغال کردن فضای کمتری و کم جا بودن
  • طول عمر بالا
  • اینورتر بودن فن یونیت داخلی
  • کارکرد و بازدهی بالا در سیستم VRF

     

 

فناوری و روش کار سیستم VRF


خوشبختانه در فناوری سیستم های VRF از کنترل‌های هوشمند، محرک‌های سرعت متغیر (VSD)، لوله‌کشی مبرد و بازیابی گرما استفاده شده است. همچنین در سیستم وی آر اف از موتورهایی با مبدل جریان (کموتاتور) الکترونیکی (ECM)، کمپرسورهای پیچی با محرک معکوس گر، کمپرسورهای چندتایی، پیکربندی‌های چندکاره، مداربندی پیچیده مبرد و روغن، برگشت‌ها، و کنترل‌هایی استفاده می‌شود.


نحوه انتخاب VRF چگونه است؟


جهت انتخاب وی آر اف باید به ظرفیت یونیت خارجی و ضریب عملکرد آن توجه کرد. 

 

 قبل از خرید وی آر اف به نکات زیر توجه کنید


اگر قصد دارید علاوه بر گرمایش ساختمان، سیستم سرمایش نیز توسط این سیستم ها تامین شود، از سیستم VRF نوع GHP استفاده شود تا در تابستان برای عمل سرمایش ساختمان با مصرف گاز شهری، هزینه های مصرف برق کاهش یابد.


 دلیل استفاده محدود از سیستم VRF در کشور ایران


سیستم VRF دارای حساسیت و پیچیدگی های بالایی نیز می باشد. به همین علت این سیستم VRF نیازمند تخصص و پیچیدگی های بالایی می باشد. علت بعدی، هزینه بالا در نصب و راه اندازی دوباره در سیستم VRF می باشد.

 

 

کدام بهتر است چیلر یا سیستم وی آر اف ؟


دستگاه های وی آر اف، از جمله سیستم های تبریدی مرکزی هستند که از لحاظی به چیلرهای تراکمی شباهت دارند. به همین خاطر اغلب این دو دستگاه تبریدی را با هم قیاس می کنند. همانطور که می دانید دستگاه های VRF در کنار مزیت هایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند که باعث می شود اغلب خریداران چیلرهای تراکمی را به وی آر اف ها ترجیح بدهند. از جمله  هزینه های اولیۀ خرید و نصب چیلرهای تراکمی در محیط های بزرگ بسیار مقرون به صرفه تر است. لوله کشی سیستم های VRF مسئلۀ مهمی است که باید نسبت به آن حساسیت به خرج داد. علاوه بر هزینه های بالای لوله کشی باید در نظر داشت که این لوله کشی ها ثابت بوده و امکان ویرایش مجددشان وجود ندارد. این در صورتی است که در چیلرهای تراکمی اغلب از لوله های پلیمری و ارزان قیمت استفاده می شود؛ که در برابر آسیب های احتمالی نیز مقاوم تر هستند. مزیت دیگر اینکه هزینه های چیلرهای تراکمی پایین تر بوده و حتی در صورت آسیب دیدن دستگاه، به خاطر شناخته شده بودن چیلرهای تراکمی تعمیر آن راحت تر انجام می شود. در آخر طول عمر چیلرهای تراکمی نسبت به دستگاه های VRF بالاتر است.

 

نشانی :

آرژانتین خیابان بیهقی خیابان هشتم شرقی پلاک ۳ طبقه دوم

تلفن :

88874741,2 - 88659458,9

فکس :

88659458

ایمیل :

info@tahvienovin.com , sales@tahvienovin.com

 

تعریف مینی چیلر

تعریف مینی چیلر و  کاربرد مینی چیلر


چیلر رایج ترین دستگاه تهویه مطبوع می باشد به خصوص در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری از اندازه کوچک تا متوسط وجود دارد، اما مینی چیلر معمولا در قسمت بیرونی، روی سقف یا سطح زمین قرار دارند. باید بدانید که چیلر و مینی چیلر هوا خنک از برج خنک کننده استفاده نمی کنند.  معمولاً بکارگیری مینی چیلر برای ساختمان های مسکونی بخصوص با تعداد واحدهای پایین مرسوم می باشد. در کنار مینی چیلر از ترمینال یونیت هایی به نام فن کویل استفاده می شود که در فضاهای مختلفِ هر واحد از ساختمان تعبیه می گردند. آب سرد تولیدی مینی چیلر از درون لوله های فن کویل عبور کرده و هوای خنک مورد نیاز جهت سرمایش را تأمین می کند. سپس بعد از جذب گرمای هوا، آبِ گرم شده به آن بازگشته و مجدداً تا دمای استاندارد تهویه سرد می شود. مینی چیلر در سرمایش همانند چیلر بوده و همچنین مینی چیلر برای محیط های مسکونی تا زیربنا  500 متر و برای مراکز تجاری، اداری تا زیر بنا 300 متر استفاده می شود.


قطعات اصلی مینی چیلر


کمپرسور:

در ساخت مینی چیلرها مواردی که بسیار مهم است و باید رعایت شوند صدا و لرزش تولیدی کم، ضریب عملکرد بالا و مصرف برق پایین است. گاهی نیز در ظرفیت‌های پایین برودتی نیاز است که مینی چیلر با برق تک فاز کار کند.

 کندانسور:

نوع کندانسور در مینی چیلر می‌تواند از نوع هوا خنک یا آب خنک باشد اما بطور معمول برای کوچک کردن و یکپارچه کردن سیستم از کندانسور نوع هوایی در ساخت مینی چیلر استفاده می‌شود.

 

اواپراتور:

بهترین انتخاب برای اواپراتور مینی چیلرها اوپراتور نوع صفحه‌ای است. زیرا دارای راندمان بسیار بالا و اندازه کوچک است. 

 

شیر انبساط:

اکسپنشن ولو (شیر انبساط) در مینی چیلرها می‌تواند از نوع ترموستاتیک یا الکترونیکی باشد. بسته به ظرفیت و شرایط پروژه می‌توان از یکی از این انواع در ساخت مینی چیلر بهره برد.

 

 


انواع مینی چیلر


از مینی چیلر معمولاً جهت تهویه مطبوع تابستانی مجتمع‌های مسکونی، ویلاها، ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود اما از مینی چیلر می‌توان جهت کاربری‌های صنعتی نیز استفاده کرد.

 

نحوه عملکرد مینی چیلر را بدانید


مانند تمامی چیلرهای تراکمی، اساس کار این چیلرهای کوچک، سیکل تبرید تراکمی بخار (کارنو) می باشد. به این ترتیب که بخار مبرد بوسیله کمپرسور متراکم شده و فشار و دمای آن افزایش می یابد. سپس گرمای مبرد از طریق کندانسور به هوای محیط دفع شده تا تبدیل به مایع شود. مایع خروجی از کندانسور، با عبور از شیر انبساط، افت فشار زیادی پیدا می کند.چنانچه مقداری از مایع مبرد تبخیر شده و باعث کاهش بیشتر دمای مبرد خواهد شد. این گونه مبرد سرد ورودی به اواپراتور، جریان آب عبوری از آن را خنک کرده و پس از تبخیر، مجدداً به کمپرسور باز می گردد.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰

ورق هایمپک چیست؟

ورق هایمپک – H.I.P.S


پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS) یک پلاستیک همه کاره، مقرون به صرفه و مقاوم در برابر ضربه است که ماشینکاری و ساخت آن آسان است. HIPS اغلب برای کاربردهای ساختاری کم استحکام زمانی که مقاومت در برابر ضربه، ماشین‌کاری و هزینه کم مورد نیاز است مشخص می‌شود. از آنجایی که دارای ثبات ابعادی عالی است و ساخت، رنگ آمیزی و چسباندن آن آسان است، اغلب از نمونه های اولیه ماشینکاری استفاده می شود.

پلی استایرن (PS) یکی از محبوب ترین مواد ترموپلاستیک در جهان است، اما بسته به کاربرد خود می خواهید از پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS) یا پلی استایرن عمومی (GPPS) استفاده کنید. هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای پروژه و کاربر نهایی شما بهترین است در نظر گرفته شود.

HIPS و GPPS چه مشترکاتی دارند؟

در حالی که برخی از تفاوت‌های کلیدی بین رزین‌های پلی استایرن با ضربه بالا و همه منظوره وجود دارد، اما آنها چندین ویژگی مشترک دارند. هر دو رزین هایی هستند که کم هزینه، سفت و سخت و آسان برای پردازش و ساخت هستند. این روش‌های پردازش عبارتند از قالب‌گیری تزریقی، اکستروژن، قالب‌گیری دمشی و ترموفرمینگ. HIPS و GPPS هر دو مطابق با FDA هستند و در برنامه های بسته بندی ظروف آشپزخانه و مواد غذایی بسیار رایج هستند. اینها تنها دسته‌بندی برنامه‌هایی نیستند که آنها به اشتراک می‌گذارند، زیرا هر دو می‌توانند در برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی و لوازم خانگی نیز استفاده شوند.

ویژگی های منحصر به فرد پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS) چیست؟

پلی استایرن با ضربه بالا یک رزین پلی استایرن است که در کاربردهای حرارتی کمتر استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست، HIPS یا ورق هایمپک دارای قدرت ضربه بالا و ثبات ابعادی خوبی است. HIPS به آسانی ترموفرم می شود و می توان آن را با استفاده از جوهرهای دیجیتال، صفحه نمایش، فلکسو و لیتو چاپ کرد. HIPS به طور طبیعی یک رنگ سفید است و دارای روکش مات است، و در حالی که به طور طبیعی شفاف نیست، HIPS را می توان برای زیبایی شناسی عالی، به راحتی روی آن رنگ کرد و چسباند. یک نمونه خوب از بسته بندی مواد غذایی HIPS فنجان های ماست است. چندین گرید HIPS به گونه ای طراحی شده اند که مقاومت های استثنایی برای استفاده نهایی خاص داشته باشند، مانند آستر یخچال، صندلی توالت و مخازن، یا وسایل دور ریختنی که به مقاومت در برابر ترک خوردگی در تنش های محیطی بالا نیاز دارند.


موارد استفاده متداول ورق هایمپک

محصولات مصرفی: اجزای لوازم خانگی، اسباب بازی، تلویزیون و قطعات تجهیزات صوتی و تصویری، نوار کاست ضبط، تریلر دوچرخه، اسباب بازی

صنعت خودرو: پانل ها و اتصالات ابزار، مخازن بنزین

خدمات غذایی: فنجان های نوشیدنی سرد و گرم

محصولات اداری: محفظه های کامپیوتری

خواص عمومی:

  • استحکام را در کاربردهای با ضربه بالا حفظ می کند.
  • قابل رنگ آمیزی است.
  • قابل بازیافت با حفظ خواص
  • به راحتی قالب گیری می شود.
  • نمرات مطابق با FDA
  • ثبات ابعادی خوب
  • براق خوب
  • نوسانات کم

شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.


تماس با ما

کرمانشاه شهرک صنعتی جاده سنندج خیابان دهخدا بلوار ابوعلی سینا شرکت تولیدی پرتونیل کرمانشاه

 

شماره تماس دفتر تهران: ۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵

 

منبع: https://partonil.com/