رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

پشتیبانی و امنیت وب سایت

 خدمات پشتیبانی و نگهداری وبسایت

وب سایت کسب و کار شما مثه یه ماشین هست، اگه به طور منظم نگهداری و سرویس نشه، در نهایت خراب میشه. اگه تقریباً همه کسب و کار خودتون و به صورت آنلاین انجام میدین، رقابت زیادی وجود داره.

رقبای شما همگی در تلاشن تا اطمینان حاصل کنن که وب سایت اونا در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارن. پس چگونه انتظار دارین که از رقبای خود جلوتر بمونین، اگه بازده سرمایه خود رو به حداکثر نمی رسونین و از وب سایت خود بیشترین بهره رو نمی برین شما باید به طور منظم تعمیر و نگهداری وب سایت رو انجام بدین.

بیشتر تعمیر و نگهداری وب سایت می تونه به صورت سلف سرویس باشه، اما بهتره از یه سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت برای کمک به شما در اون استفاده کنین.

به این ترتیب می تونین روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنین و کمتر نگران حفظ وب سایت خود باشین. در هنگام خدمات پشتیبانی وب سایت، باید انتظار داشته باشین که اصول زیر به طور منظم انجام شه:

1. به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگه از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپت مانند PHP استفاده می کنین، باید همیشه به روز باشه. وردپرس معمولاً خود رو به طور خودکار به روز می کنه، اما مواردی وجود داره که ممکنه نیاز به به روز رسانی دستی داشته باشن.

همچنین، اگه از میزبان وب سایت استفاده می کنین، یه ارائه دهنده تعمیر و نگهداری وب اطمینان حاصل می کنه که نرم افزار سرور اصلی خود رو به طور منظم به روز می کنه.

به عنوان مثال، اونارو بررسی خواهند کرد که آیا مواردی مانند سرویس FTP در حال اجرا بر روی سرور به روز هس یا نه. با این حال، اگه وب سرور خود تون و اجرا می کنین، اونا به صورت دستی به روز رسانی ها رو آزمایش و اعمال می کنن.

2. بهبود سرعت وب سایت

آیا می دونین که بیست و پنج درصد از کاربرا در صورتی که بارگذاری اون بیش از سه ثانیه طول بکشه از یه وب سایت خارج میشن؟ روشن هس که بارگذاری صفحه بخش مهمی از تجربه کاربر هس.

در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به همه زنگ ها و سوت ها اهمیت نمی دهند. اونا به دسترسی به اطلاعاتی که می خوان در سریع ترین زمان ممکن اهمیت میدن. اصل مهم دیگه ای که باید در نظر بگیرین این اهس که چگونه سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می ذاره.

یه وب سایت آهسته نرخ پرش رو زیاد می کنه و اگه افراد به همان سرعتی که به اونجا رسیدن از صفحه وب شما خارج میشن، گوگل فکر می کنه وب سایت شما مهم نیس، بنابراین اونو بیشتر در رتبه بندی پایین میاره.

یه سرویس پشتیبانی وب سایت همیشه سرعت وب سایت شما رو با استفاده مداوم از بینش هایی که از ابزارهای بررسی سرعت دریافت می کنه برای بهبود مستمر نحوه بارگیری اون بررسی می کنه.

3. رفع خطاهای HTML

کد HTML آسون نیس به خصوص اگه چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی دونین. برای اطمینان از اینکه خوب کار می کنه باید به جزئیات توجه کنین. ممکنه یه خطا جزئی به نظر برسه، اما می‌تونه منجر به مشکلات زیادی بشه، مانند از دست رفتن چند رسانه‌ای، و غیره.

پشتیبانی وب‌سایت قابل اعتماد باید بتونه مشکلات مربوط به HTML رو بازرسی، پیدا و برطرف کنه.

4. پشتیبان گیری از فایل ها

تصور کنین که اگه بخواین تمام فایل های ضروری وب سایت تون و از دست بدین، چقدر خسته کننده خواهد بود. این شامل تصاویر، صفحات، پست‌های وبلاگ، افزونه‌ها و غیره میشه.

اگه وب‌سایت خودتون و روی وردپرس اجرا می‌کنین، ممکنه چند گزینه پشتیبان‌گیری خودکار داشته باشین. خدمات نگهداری وب سایت تضمین می کنه که پشتیبان گیری از فایل و پایگاه داده به طور خودکار حداقل به صورت هفتگی انجام میشه.

5. تولید محتوای جدید

استراتژی محتوای شما ممکنه درست باشه، اما همیشه ایده خوبیه که اونو  با ایجاد انواع جدیدی از محتوا بهبود بدین. محتوای وب سایت شما هم باید به روز باشه. اگه پستی نوشتین که سال‌ها پیش منتشر شده، ممکنه در حال حاضر مرتبط نباشه و برخی از اطلاعات نیاز به به‌روزرسانی داشته باشن.

6. بهینه سازی موتورهای جستجو

بررسی منظم وب سایت خود برای مناطقی که قابلیت جستجو رو می تونه بهتر کنه، می تونه تا حد زیادی به بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کنه. پست های وبلاگ شما رو میشه تغییر داد تا کلمات کلیدی محبوب و رقابتی رو شامل شه. صفحات فرود شما همچنین می تونن به روز بشن تا کلمات کلیدی مرتبط و به موقع رو شامل شن.

حتی صفحه «درباره ما» شما می تونه به طور مرتب به روز رسانی بشه تا از کلمات کلیدی محبوب در صنعت خود استفاده کنین. هنگام ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما، تحقیق کلمات کلیدی هم مهمه.

به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما مهمه که ممکنه بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بذاره.

7. اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کنه. این مرورگرها به طور مکرر به روز میشن و اگه وب سایت شما با به روز رسانی ها سازگاری نداشته باشه ممکنه نمایش داده نشه یا به نظر ظاهر نشه.

این می تونه بر تجارت و برند شما تأثیر منفی بذاره. همچنین مهمه که اطمینان حاصل کنین که یه طراحی وب سایت ریسپانسیو دارین که در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسه.

یکی دیگه از عواملی که باید در مورد طراحی وب سایت خود در نظر بگیرین یکنواختی هس. اگه عناصر نام تجاری زیادی دارین که نشون دهنده شرکت شماس، اونا باید به طور یکسان در تمام صفحات شما به کار بره.

8. تعمیر لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما باید دقیقاً به مکان مناسب منتهی شه، اما گاهی اوقات لینک ها ممکنه خراب بشن. ممکنه سایت یا منبعی که قبلاً به اون پیوند دادین ناپدید بشه، صفحه‌ای در وب‌سایت شما در دسترس نباشه یا ممکنه پستی رو جابه‌جا کنین و فراموش کنین دیگرانی که به اون پیوند دارن رو به‌روزرسانی کنین.

لینک های شکسته می تونن برای وب سایت مضر باشن. اونا می تونناین تصور رو به بازدیدکنندگان بدن که:

الف) وب سایت شما کاربر پسند نیس.

ب) وب سایت خودتون و به طور منظم به روز نمی کنین.

ج) شما معتبر نیستین.

در حالت ایده آل، یه سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت به طور معمول وب سایت شما رو برای شناسایی لینک های شکسته بررسی می کنه. به محض اینکه اونا رو پیدا کنن، اونا رو تغییر میدن یا حذف می کنن.

9. بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت شما

عملکرد وب سایت شما باید نظارت شه تا اطمینان حاصل بشه که همه چیز همانطور که باید کار می کنه. یه متخصص با تجربه پشتیبانی وب سایت، معیارهای سطح بالا رو بررسی می کنه، مانند تعداد بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی وب سایت شما در هفته گذشته یا اینکه کدام پست های وبلاگ بیشترین خوانده شده رو داشته.

سپس اونا وب سایت شما رو بر این اساس تنظیم می کنن تا اطمینان حاصل بشه که تمام معیارها در اوج خود هستن. این فقط یه نقطه شروع حداقلی از اونچه که تعمیر و نگهداری وب سایت هس بیش از حد وقت گیر باشه.

علاوه بر این، اگه نمی دونین چه کاری انجام میدین، ممکنه آسیب بیشتری وارد کنین. گزینه بهتر اینه که خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت حرفه ای رو استخدام کنین.

نکاتی برای نگهداری و پشتیبانی وب سایت

یه برنامه زمانی ایجاد کنین.

نگهداری وب سایت یه فرآیند مستمر هس. اطمینان از اینکه یه وب سایت عاری از اشکال و اشتباه هس و در شرایط عالی ادامه داره. سازگاری وب سایت، مرورگر و افزونه ها از طریق به روز رسانی های مکرر تضمین میشه.

به سئو توجه کنین.

به طور معمول، هنگامی که مردم درباره بررسی وب سایت بحث می کنن، برنامه نویسی، کدنویسی و امنیت وب سایت ها رو در نظر می گیرن. درسته، سئو بیشتر با بازاریابی مرتبط هس، اما برای عملکرد روان وب سایت هم بسیار مهم هس.

سئو برای موفقیت یه وب سایت و جذب مخاطب مورد نظر شما بسیار مهمه. بنابراین به سئو توجه کنین.

نگهداری وب سایت به طور منظم محتوای خود رو به روز کنین.

به روز رسانی محتوا برای سئو سودمند هس زیرا گوگل از وب سایت هایی که به طور مکرر به روز میشن حمایت می کنه. علاوه بر این، برای کاربرا هم خیلی مهم هس.

مخاطب هدف شما برای مطالب جدید و مرتبط ارزش قائل هس، بنابراین ارتقای مکرر محتوای وب سایت شما می تونه اونو به یکی از موارد مورد علاقه اونا تبدیل کنه. سعی کنید محدوده ای رو برای کمک به بازدیدکنندگان خود در یافتن اطلاعات مفید و رفع مشکلات اونا ارائه بدین.

با انجام این کار، ممکنه خود تون و به عنوان یه منبع قابل اعتماد اطلاعات معرفی کنین و مشتریان تکراری بیشتری رو جذب کنین.

در نگهداری وب سایت به بازخورد توجه کنین.

چه برای وب‌سایت، برنامه، محصولات یا برند شما، شنیدن صحبت‌های مشتریان می‌تونه به شما کمک کنه تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه چیزی و تغییر بدین و چه چیزی و ثابت نگه دارین.

اگه می‌خواین بدونین مشتریان و بازدیدکنندگان در مورد وب‌سایت شما چه فکری می‌کنن، بخش نظرات و فرم‌ها رو اضافه کنین یا تکنیک‌های دیگه ی جمع‌آوری بازخورد رو به کار بگیریدن. ممکنه اجزایی در وب سایت شما وجود داشته باشه که دیگه ضروری نباشن.

انجام بررسی های امنیتی

زمانی رو برای انجام به روز رسانی برنامه در نظر بگیرین. وب سرور، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، پایگاه داده، برنامه های متصل و سیستم عامل شما باید جدیدترین وصله های امنیتی، رفع اشکالات و ارتقاءها رو نصب کرده باشن. وب سایت شما از این طریق در برابر حملات مجرمان سایبری شرور محافظت میشه.

برای وب سایت خود اهداف تعیین کنین.

مهم هس که هدفی برای وب سایت خود نظر داشته باشین تا بتونین تلاش تون و در جایی متمرکز کنین که بیشتر مورد نیاز هس. اگه می خواین افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنن، باید روی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و طراحی اون کار کنین.

بهبود محتوا و استراتژی بازاریابی، مشتریان بالقوه رو افزایش میده و به شما کمک می کنه معاملات بیشتری رو ببندین.

مخاطب تون و بشناسین.

مخاطب هدف شما هدف اولیه وب سایت شماس. بنابراین، هر زمان که به‌روزرسانی و نگهداری انجام میدین، این موارد رو در نظر داشته باشین. تنها در صورتی که برای یادگیری در مورد مخاطبان خود وقت بذارین، وب سایت شما برای اونا مناسب خواهد بود.

شخصیت‌های کاربر رو پیش‌نویس کنین که هنگام تغییر محتوا و طرح‌بندی وب‌سایت خود، به‌عنوان راهنما از اونا استفاده کنین. اطمینان حاصل کنین که هر کاری که برای وب سایت خود انجام میدین، مخاطبان هدف شما رو در نظر می گیره.

از خدمات هاست ایمن برای جلوگیری از خرابی استفاده کنین.

برای اینکه یه وب سایت خوب اجرا شه، هاست ضروری هس. این می تونه چندین معیار حیاتی از جمله سرعت صفحه، امنیت وب سایت، عملکرد جهانی و غیره رو تحت تأثیر قرار بده. علاوه بر این، ممکنه بر دفعات خرابی وب سایت شما تأثیر بذاره.

بنابراین، انتخاب هاست مناسب برای وب سایت شما بسیار مهمه تا عملکرد اون آسیب نبینه. اگه مشتریان نتنن به وب سایت شما دسترسی پیدا کنن، حتی اگه اطلاعات و طراحی فوق العاده ای داشته باشه، بی فایده خواهد بود.

سرعت سایت تون و بررسی کنین.

آیا تا به حال از وب سایتی که بارگذاری نمیشه اذیت شدین؟ از جستجوگر سرعت صفحه گوگل یا کنسول جستجوی گوگل برای ارزیابی سرعت بارگذاری وب سایت شرکت خود استفاده کنین.

برای افزایش سرعت وب سایت در صورتی که قرمز رنگ هس، از متخصص کمک بگیرین. چندین ساعت برنامه نویسی تفاوت قابل توجهی ایجاد می کنه.

نتیجه گیری

یه وب سایت فقط گاهی کامل میشه. دائماً در حال پیشرفت بیشتر هس. خلاقیت بی حد و حصر هس. ساختن یه وب سایت و سپس رها کردن اون بی فایده اس. به روز رسانی مکرر رو ادامه بدین.

همچنین فراموش نکنین که گواهی SSL رو به وب سایت خود اضافه کنین زیرا برای حفظ امنیت و سلامت اون ضروریه. شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

ویژگی های مدرسه هوشمند

مدارس تمام هوشمند 

سخت کوشی برای موفقیت در دنیای امروز کافی نیس. باید هوشمندانه کار کنین تا بتونین با کمترین تلاش و در عین حال با بالاترین بازدهی به خواسته هاتون برسین.

مدرسه هوشمند راه حلی هس که دانش آموزا راه هوشمند رو یاد می گیرن. گرچه این نوع مدرسه نمی تونه دانش آموزا رو باهوش تر کنه، اما به دانش آموزا کمک می کنه تا تجربه یادگیری جذاب تری داشته باشن. 

مفهوم مدرسه هوشمند 

به بیان ساده تر، مدارس هوشمند مدارسی هستن که از نظر فناوری پیشرفته هستن که تجربه آموزشی بهتر و موثرتری رو به دانش آموزا ارائه میدن. چنین محیطی درها رو برای تعداد بی نهایت روش های یادگیری و آموزش جدید و ایجاد یه سخنرانی خسته کننده به یه جلسه یادگیری هیجان انگیز و جذاب باز می کنه.

مدارس هوشمند مجهز به دستگاه‌های فن‌آوری مدرن، مانند تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای کمک آموزشی، تجربه یادگیری و برای دانش‌آموزا سرگرم‌کننده‌تر می‌کنن.

مزایا مدارس هوشمند چیه؟

اطلاعات به راحتی در دسترس هس.

در مدارس تمام هوشمند، دسترسی به اطلاعات برای دانش‌آموزا آسون‌تر از هر زمان دیگه ای در تاریخ آموزش هس. با ابزارها و فن آوری مدرن، دانش آموزا قادر هستن به منابع دانش گسترده در هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشن.

اینترنت دانش آموزا رو به سوی اقیانوسی از دانش باز می کنه که می تونن با استفاده از لپ تاپ و تلفن همراه خود به اون دسترسی داشته باشن. این به دانش آموزا این راحتی رو میده که هر اطلاعاتی رو خودشون جستجو کنن.

علاوه بر اون، به اونا اجازه میده خودشون آموزش بدن یا حتی در زمینه‌هایی که به درس‌ها علاقه‌مند هستن عمیق‌تر کاوش کنن تا دانش بیشتری نسبت به اونچه در برنامه درسی آموزش میده جمع‌آوری کنن.

بنابراین، دانش‌آموزا مجبور نیستن همیشه به معلما تکیه کنن و می‌تونن هر زمان که دوست دارن و در هر کجا که دوست دارن مطالعه کنن. به این معنی که دانش آموزا مجبور نیستن منتظر بمونن تا به مدرسه برسن تا سؤالات خودشونو با معلم مطرح کنن یا کتابخانه رو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود انتخاب کنن.

بدون نیاز به یادداشت برداری

یادداشت نوشتن یکی از خسته کننده ترین بخش های فرآیند یادگیریه. مدرسه هوشمند آاین کار و با ابزارهای مدرن جایگزین می کنه تا به دانش آموزا تجربه یادگیری موثرتر و جالب تری بده. مدرسه هوشمند نوشتن رو با تایپ و دفترچه و کتاب های درسی رو با زبانه ها و خودکارهای الکترونیکی جایگزین می کنه.

با نوشتن دیجیتال، دانش‌آموزا فقط به یه دستگاه برای یادداشت‌برداری از همه موضوعات مختلف نیاز دارن. بنابراین، دانش آموزا دیگه مجبور نیستن کتاب ها و صحافی های جداگانه هر موضوع رو نگهداری کنن.

حتی سایز کیفی و که دانش آموزا باید برای مدرسه حمل کنن کمتر می کنه. علاوه بر این، اونها رو قادر می‌کنه تا از ویژگی‌های جدید ابزار لذت ببرن تا یادداشت‌های خود رو مرتب کنن و اطلاعات رو با یه جستجوی ساده پیدا کنن.

این فناوری همچنین به معلما کمک می کنه تا به روش های مؤثرتری برای درس ها داشته باشن و اونا رو با ارائه، نمایش اسلاید و اسناد دیجیتال به شکل جالب تری به دانش آموزا ارائه بدن.

تجربه یادگیری موثر

یه مدرسه هوشمند معلما رو قادر می کنه تا دانش راو به شیوه ای جالب تر و قابل هضم تر برای دانش آموزا با فناوری دیجیتال به اشتراک بذارن. در چنین مدرسه‌ای، معلما می‌تونن با استفاده از رسانه‌های بسیاری مانند ویدئو، ارائه، فایل‌های صوتی و بسیاری دیگر از فرمت‌های تصویری، درس‌ها رو به اشتراک بذارن.

این فرصت رو برای معلما فراهم می کنه تا با سپری شدن سال ها با اطلاعات جدید در حال ظهور به روش های خلاقانه برای کمک به دانش آموزا در دریافت دانش به روز، درس های خود رو به روز کنن.

یه مدرسه هوشمند می‌تونه تجربه یادگیری بسیار جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری رو نسبت به مدارس سنتی «فقط کتاب‌های درسی» برای دانش‌آموزا ارائه میده. علاوه بر این، به حفظ دانش هم کمک خواهد کرد.

دیگه هرگز درسی رو از دست نمی دین.

در یه مدرسه هوشمند می تونین تمام دروس تدریس شده در روز رو ضبط کنین. بنابراین حتی اگه یه کلاس رو از دست بدین، باز هم این فرصت رو دارین که بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس رو یاد بگیرین.

بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار میشه و چند درس رو از دست میده، لازم نیس احساس بدی داشته باشین. اونا به ضبطی دسترسی دارن که می تونن دوباره روی اون بیاین و به مطالعه خود ادامه بدن.

بنابراین دانش‌آموزا دیگه مجبور نیستن تمام یادداشت‌ها رو کپی کنن و خودشون یا با کمک دوستان یاد بگیرن.

هفته ها هرگز عقب نمی مونن.

یکی از مزایای اصلی کلاس درس هوشمند اینه که دانش‌آموزا می تونن یه تجربه یادگیری سفارشی داشته باشن. با این کار، دانش آموزا توانایی یادگیری با سرعت خودشونو پیدا می کنن، که می تونه برای دانش آموز کند بسیار مفید باشه.

فن‌آوری‌ها و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه به دانش‌آموزا اجازه میده که درس‌ها رو دوباره ببینن و ضبط‌ های معلم رو هر چند بار دوباره تماشا کنن تا زمانی که بفهمن چه چیزی چالش‌برانگیزه.

همچنین در مواقعی که درس مشخص نیس، دانش‌آموزا می‌تونن به صورت آنلاین با معلم تماس بگیرن و پاسخ سؤالات خود رو از طریق ایمیل یا پورتال دانشجو معلم دریافت کنن.

به علاوه، معلمان مجبور نیستن دانش آموزای ضعیف و بعد از مدرسه نگه دارن، که بسیاری از دانش آموزا از اون لذت نمی برن.

تجربه یادگیری تعاملی

یکی دیگه از مزایای مهم مدرسه هوشمند اینه که محیط آموزشی رو بسیار تعاملی تر می کنه. سیستم آموزشی و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه، دانش‌آموزا رو به تعامل بیشتر در مدرسه و مشارکت بیشتر در تجربه یادگیری تشویق می‌کنه و حفظ دانش رو در مقیاس بزرگ افزایش میده.

حتی به بچه‌های خجالتی هم این شانس و میده که در تجربه یادگیری راحت‌تر تعاملی و فعال‌تر باشن و راه‌های جدید زیادی رو برای تعامل با معلم معرفی کنن. با آزمون‌های سرگرم‌کننده، تست‌های آنلاین، فعالیت‌های گروهی و موارد دیگه، این فناوری به همه دانش‌آموزا نقشی رو در کلاس میده که نمی‌تونن از شرکت در اون خودداری کنن.

بنابراین، پیوند بین دانش‌آموز و معلم رو زیادتر می کنه. این فناوری دانش‌آموز و معلم رو قادر می‌کنه تا حتی در خارج از مدرسه از طریق ایمیل و دیگر پلتفرم‌های ارتباطی ویژه‌ای که مدرسه استفاده می‌کنه، ارتباط برقرار کنن.

آموزش بدون قلم و کاغذ

مدارس هوشمند، قلم و کاغذ رو با ابزارهای دیجیتال جایگزین می کنه و کل تجربه آموزشی رو بدون کاغذ می کنه. دیگه خبری از یادداشت یا کتاب درسی، خودکار، برگه‌های خشن یا برجسته‌کننده در دو تا سه رنگ مختلف نیس.

دستگاه‌های دیجیتال جایگزین همه اونا میشن، بنابراین دانش‌آموزا دیگه مجبور نیستن ده‌ها چیز رو برای یادداشت‌برداری با خود حمل کنن. در مدرسه هوشمند، پرینترها و دستگاه های فتوکپی جایی نداره زیرا نیازی به چاپ فیزیکی نیس.

از اونجایی که می‌تونین نسخه‌های دیجیتالی رو برای هر کسی و بین هر کسی به اشتراک بذارین و ارسال کنین، از این دستگاه‌ها استفاده نمیشه.

ساده در نگهداری

دانش‌آموزا سالانه به تامین‌کنندگان زیادی برای تحصیل خود نیاز دارن که دانش آموزا باید در طول سال‌ها با اتمام اونا دوباره خریداری کنن. هنگام تحصیل در یه مدرسه هوشمند، دانش آموزا مجبور نیستن هر ماه ده ها محصول بخرن.

تنها چیزی که اونا نیاز دارن یه لپ تاپ و چند لوازم جانبی دیگه اس که می تونن سال ها از اونا استفاده کنن. مدارس هوشمند روند رو به رشدی در سرتاسر جهان هستن و توجه بیشتر مربیان رو به خود جلب می کنن.

پذیرش این روند جدید می تونه مزایای بسیاری رو برای دانش آموزا و همچنین مربیا به ارمغان میاره. مدارس هوشمند به دانش آموزا تجربه تحصیلی بهتری رو متناسب با دنیای مدرن ارائه میده.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 

دکوراسیون فضاهای تجاری

تعریف طراحی فضاهای تجاری

طراحی تجاری فرآیند ایجاد راه‌حل‌های بصری برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها یا مؤسسات هس که هدف اون انتقال پیام، برند یا هویت خاص به مخاطبان هدف هس.

نکاتی برای ایجاد دکوراسیون و فضای داخلی تجاری 

چگونه میشه فضای داخلی تجاری مترقی و عالی طراحی کرد:

1. زیرساخت و طراحی محاسباتی محیطی رو به کار ببرین. فناوری محیطی، فناوری طراحی شده برای همیشه حاضر و در عین حال محجوب هس. فناوری رو در محیط اطراف خود قرار بدین.

محاسبات محیطی با افزودن ویژگی هایی که تعامل بین دستگاه های مختلف رو تسهیل می کنه، بهترین شیوه های موجود در فناوری محیط رو ارتقا میده. محاسبات محیطی از پایداری رو به رشد "اشیا" در دسته "اینترنت اشیا" در طراحی داخلی پشتیبانی می کنه.

طراحی برای نسل بعدی فناوری به سازمان ها این امکان رو میده که از محیط برای حمایت از فرآیندها و بینش های تجاری بدون دخالت در سایر عملکردهای فضا استفاده کنن. فناوری به جای اینکه به فضای کاری اضافه شه، داخلی هس. 

2. از طراحی گرافیکی محیطی برای بیان یه داستان و کمک به بازدیدکنندگان برای حرکت در فضای شما استفاده کنین. نشونه های بصری یه ابزار ارتباطی قدرتمند هستن.

رنگ، بافت، تصاویر و کلمات این قدرت رو دارن که حال و هوای ما رو تغییر بدن، راهنمایی کنن یا خلاقیت رو تحریک کنن. هنگام انتخاب طرح‌های گرافیکی محیطی برای فضای تجاری خود عمدی داشته باشین تا اطمینان حاصل کنین که پیام‌های مورد نظر شما رو منتقل می‌کنن.

3. سبز باشین. مصرف کنندگان و کارگران انتظار دارن که کسب و کارها در مورد پایداری قدم بردارن. برندها باید به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای کربن خود باشن و عناصر سازگار با محیط زیست رو در طراحی خود بگنجونن. به طور فزاینده ای، مواد پایدار هم انتخاب های طراحی اقتصادی هستن.

مثلا، پوشش های پنجره ای رو انتخاب کنین که بهره وری انرژی رو بهتر می کنن و ساکنان ساختمون رو در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار میدن.

از مواد کفپوشی استفاده کنین که بادوام هستن و با مواد قابل بازیافت یا قابل تجدید هستن. مبلمان و قطعات دیواری سبک و مدولار انعطاف‌پذیر رو انتخاب کنین که به سازمان شما اجازه میده تنها با استفاده از منابعی که در حال حاضر نیاز دارد، استفاده شه.

4. فضای خوتون طوری سفارشی کنین که شخصیت و ارزش های برند شما رو منعکس کنه. طراحی گرافیک محیطی تنها وسیله ای نیس که شرکت ها می تونن شخصیت خود رو به وسیله اون بیان کنن.

طراحی مدرن و فن آوری های ساخت، سفارشی کردن مبلمان، آثار هنری و سایر عناصر رو در یه محیط ساخته شده برای مشاغل مقرون به صرفه می کنه. اغلب این عناصر سفارشی قیمتی یکسان یا کمتر از اقلام خارج از قفسه دارن.

همچنین، به‌جای اینکه فضای داخلی مجبور شه مبلمان رو در خود جای بده، میشه این قطعات رو متناسب ساخت. ایجاد یه طراحی داخلی منحصر به فرد، شرکت ها رو قادر می سازه تا استفاده خود رو از فضا به حداکثر برسونه و برند خود رو متمایز کنن.

5. فضا رو برای همکاری های حضوری و ترکیبی باز کنین. کار دانش به طور فزاینده ای پیچیده و مشارکتی میشه. در همین حال، کارگران پراکنده تر میشن.

اطمینان حاصل کنین که فضای کاری شما فضای کافی برای همکاری های حضوری، از راه دور و ترکیبی با اتاق های کنفرانس انعطاف پذیر و فضاهای پروژه داره.

طرح‌های آینده‌نگر باید الزامات فناوری محیطی کنونی و مورد انتظار سازمان شما رو با اجزای ساختاری و اثاثیه‌ای که می‌تونن برای رفع نیازهای در حال تغییر تنظیم بشن، هماهنگ کنن.

6. امکانات بیشتری رو در طراحی داخلی تجاری خود بگنجونین. فضایی بسازین که برای جذب کارگران طراحی شده باشه، همانطور که فضایی برای جذب مشتری می سازین.

امکاناتی مانند سالن‌های راحت کارمندان، قسمت‌های غذاخوری، دوش‌ها، قفسه‌های دوچرخه، کمدها، باجه‌های تلفن خصوصی و اتاق‌های پرستاری، استراحت و مراقبه رو در نظر بگیرین. امکانات مدرن نه تنها تجربه کارمندان رو بهتر می کنه، بلکه می تونه حمایت شرکت از پایداری و تنوع رو نیز برجسته کنه.

فضای داخلی تجاری چیزی بیش از یه فضاس.

یه فضای داخلی تجاری هرگز فقط مکانی نیس که افراد برای کار به اونجا بیاین. بهترین فضاهای تجاری، محیط های ساخته شده ای هستن که حرفی برای گفتن دارن، خاطرات خلق می کنن و تجربیات مثبتی رو به هرکسی که وارد اون میشن، ارائه میدن.

اجازه ندین که فضای داخلی شما تجربه ای کم رنگ رو ارائه بده. با همکاری با تیم متخصص طراحی و ساخت داخلی که می تونن در هر مرحله از شما حمایت کنن، فضای داخلی تجاری راو طراحی کنین که ارزش غیرمنتظره ای ارائه بده و برند شما رو ارتقا بده.

بدونین که چگونه یه شرکت طراحی و ساخت با خدمات کامل می‌تونه به شما کمک کنه فضایی بهینه‌سازی شده برای نیازهای کسب‌وکار و تجربیات ساکنان ایجاد کنه.

قوانینی برای یه دکوراسیون تجاری موفق

  1. هویت برند رو درک کنین.
  2. هماهنگی از طریق انتخاب مواد
  3. برنامه ریزی فضایی استراتژیک
  4. نورپردازی به عنوان یه عنصر کلیدی
  5. اهمیت ارگونومی
  6. یکپارچه سازی متفکرانه برندسازی
  7. ایجاد تعادل عاطفی مناسب

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارین تا بتونن طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنن و امکان استفاده بهینه از فضا رو به شما بدن.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاه تون رو طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

اصول طراحی داخلی(interior design)

ایده هایی برای طراحی داخلی

اصول طراحی داخلی قوانین و رهنمودهایی هستن که طراحان برای ایجاد فضاهایی کاربردی و زیبا از اون پیروی می کنن. هفت اصل مهم در طراحی داخلی وجود داره: تعادل، هماهنگی، ریتم، تناسب و مقیاس، تاکید، کنتراست و جزئیات.

این مفاهیم و میشه در هر اتاقی در خونه شما، از اتاق نشیمن گرفته تا حمام، به کار گرفت.

1. تعادل

در طراحی، تعادل احساس تعادل رو میده. این به جنبه بصری اشاره داره و به توزیع یکنواخت مبلمان و اشیاء تزئینی تا حد امکان می‌پردازه تا در هنگام نگاه کردن به اتاق، چیزها وزن بصری یکسانی داشته باشن.

برای رسیدن به تعادل، توجه به جایی که عناصر در داخل فضا قرار می گیرن، مهمه. برای این کار باید خط، شکل، رنگ و بافت اشیاء مختلف رو به دقت تحلیل کنیم.

تقارن یا رسمی

اتاق‌های سنتی یا رسمی نیاز به تعادل متقارن دارن، که هنر آینه‌کاری و تطبیق هر طرف اتاق هس. به عنوان مثال، دو صندلی در دو طرف یه میز قهوه ممکنه به صورت متقارن توصیف بشن.

دستیابی به این نوع تعادل ساده هس زیرا ویژگی های طراحی در هر دو طرف تکراری هستن. این تکنیک به عنوان اثر آینه ای هم شناخته میشه. اگه مراقب نباشین، تعادل رسمی ممکنه به سرعت خسته کننده و تکراری بشه.

نامتقارن یا غیر رسمی

وزن بصری خطوط، رنگ ها، فرم ها و بافت ها بدون نیاز به تکرار دقیق متعادل میشن. این نوع تعادل به اندازه تعادل متقارن منظم نیس و می تونه پیچیده تر و هیجان انگیزتر باشه. 

به عنوان مثال، یه مبل رو میشه با قرار دادن دو صندلی در طرف دیگه متعادل کرد.

تعادل شعاعی

تعادل شعاعی زمانی ایجاد میشه که یه نقطه کانونی مرکزی وجود داشته باشه که عناصر دیگه از اون یا اطراف اون تابش می کنن. 

به عنوان مثال میشه به میز ناهارخوری گرد با صندلی هایی که دور آن چیده شده اشاره کرد. فرم، بافت و رنگ تکرار زیادی داره.

2. اتحاد و هماهنگی

وحدت یکی از ویژگی های مهم طراحی خونه اس. هر وسیله، سبک، و آیتم دکوراسیون باید با هم همخوانی داشته باشن تا یه کل منسجم ایجاد کنن. انسجام و یکنواختی ترکیبی همه عناصر طراحی به طراحی داخلی شما زیبایی میده.

باید دائماً به یاد داشته باشین که الگوها، رنگ ها، بافت و غیره باید در طول پروژه جریانی نرم داشته باشن. در غیر این صورت، تک تک آیتم‌های موجود در فضا با هم برخورد می‌کنن و خارج از محل به نظر می‌رسن.

اصل هارمونی هماهنگ کردن اشیا و رنگ ها در یه فضا برای انتقال حس طراحی یکپارچه اس. زمانی هماهنگی وجود داره که همه وسایل یه اتاق حول یه موضوع یا سبک با یکدیگه هماهنگ باشن.

هارمونی رو میشه با استفاده از روش های مختلفی مانند گروه بندی مبلمان با هم، استفاده از رنگ ها و بافت های مشابه یا ایجاد یه نقطه کانونی ایجاد کرد. 

وقتی از هارمونی در طراحی داخلی استفاده شه، فضایی منسجم و جذاب ایجاد می کنه. کلید ایجاد هماهنگی یافتن تعادل مناسب بین همه عناصر هس.

3. ریتم

اگر بخوایم یه قطعه موسیقی رو تحلیل کنیم، الگوی ریتمیک اونو توصیف می کنیم. همین مفهوم در مورد طراحی داخلی هم صدق می کنه - ما ریتم و از طریق تکرار بصری فرم ایجاد می کنیم.

هنگام تزئین خونه، باید به چیدمان عناصر به گونه ای فکر کنیم که تکرار، پیشرفت، انتقال یا تضاد باشه. با اعمال این مکانیسم های بصری، می تونیم توجه شخصی رو به اطراف فضا معطوف کنیم و در نهایت تصور کلی اتاق رو افزایش بدیم.

4. نسبت و مقیاس

مفهوم نسبت و مقیاس رویکرد ایده آلی برای ایجاد حس تعلق در میان اشیاء در یه اتاق هس. چیزها باید با یکدیگر و فضا در تعادل باشن، خواه اندازه، شکل، فرم یا رنگ. 

اهمیت این اصل درک نحوه استفاده از محیط اطراف هس، خواه اتاق بزرگ یا کوچک باشه. تناسب رابطه بین دو مورد هس و مقیاس روشی هس که اندازه یه شی با دیگری ارتباط داره. 

به عنوان مثال، یه مبلمان بزرگ و در یه فضای کوچک نامتناسب هس. یه میز قهوه کوچک در مقابل دو مبل بزرگ ممکنه نابجا و گم شده به نظر برسه.

ایجاد علاقه بصری در یه اتاق می تونه به آسونی بازی با مقیاس باشه. مقیاس به رابطه بین اندازه اشیا و اندازه یه فضا اشاره داره.

5. تاکید

در طراحی داخلی، تاکید بر استفاده از یه آیتم در اتاق هس، مانند رنگ، جزء، بافت یا الگو که توجه را به خود جلب می کنه. اتاقی بدون نقطه کانونی فراموش شدنی و کسل کننده اس.

بنابراین، اصل تأکید بر انتخاب یه آیتم در اتاق به عنوان مرکز توجه اس که بقیه دکور حول اون می چرخه. تعادل شعاعی با این اصل کار می کنه و به جلب توجه به نقطه تاکید انتخاب شده در اتاق کمک می کنه.

نقطه کانونی می تونه ویژگی باشه که می خواین برجسته کنین، مانند شومینه، یه قطعه مبلمان یا هنری که می خواین به عنوان نقطه شروع طراحی خود استفاده کنین.

هنگامی که در مورد نقطه کانونی خود تصمیم گرفتین، بقیه اتاق باید به گونه ای طراحی شه که اونو تکمیل کنه. رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هس که می تونین برای ایجاد تاکید از اون استفاده کنین.

یه رنگ پررنگ فوراً توجه رو جلب می کنه، بنابراین اگه می خواین ناحیه خاصی و برجسته کنین، رنگ آمیزی اون با رنگ های تند روشی موثر برای انجام این کار هس. یه الگو همچنین می تونه تاکید ایجاد کنه.

بافت ابزار دیگری هس که میشه از اون برای ایجاد تاکید استفاده کرد. یه بافت خشن بیشتر از بافت صاف برجسته خواهد شد. بنابراین، اگه می‌خواین یه منطقه خاص رو برجسته کنیدن، استفاده از یه روکش بافت مانند گچ بری یا آجر می‌تونه یه راه موثر برای انجام این کار باشه.

6. کنتراست

راه های زیادی برای ایجاد کنتراست در یه اتاق وجود داره. یکی از بارزترین اونا استفاده از رنگ هس. ترکیب رنگ های روشن و تیره یا گرم و سرد می تونه جلوه ای چشمگیر ایجاد کنه.

همچنین می تونین از کنتراست از نظر بافت، الگو و مقیاس استفاده کنین. هنگام استفاده از کنتراست در طراحی داخلی خود، مهمه که به یاد داشته باشین که کمتر معمولا بیشتر هس.

کنتراست بیش از حد می تونه طاقت فرسا باشه و فضا رو آشفته کنه. یافتن تعادل مناسب برای ایجاد فضایی دلپذیر و هماهنگ ضروری هس. 

کنتراست علاقه بصری رو ایجاد می کنه و به تعریف فضاها کمک می کنه. می تونه اتاق رو پویا و هیجان انگیز کنه.

7. جزئیات

توجه به جزئیات آخرین اصل از اصول اولیه طراحی داخلی هس. یه اتاق هرگز نمی تونه یکپارچه و شخصی به نظر برسه، مگه اینکه دارای آخرین کارهای تکمیلی باشه.

خبر خوب این هس که برای اضافه کردن اونا لازم نیس یه طراح داخلی حرفه ای باشین! این مرحله نهایی به شما این امکان و میده که سبک منحصر به فرد خودتون و به رخ بکشین و فضا رو با چیزهایی که مورد علاقه شما هستن شخصی سازی کنین.

خدمات ایوان سبز

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار میده: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد هست.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

استراتژی های تبلیغات در فضای شهری

تبلیغات شهری (urban-advertising) 

تبلیغات در فضای شهری تکنیکی برای ارتقای برند هس که در اون مصرف کننده در معرض اطلاعات مربوط به کسب و کار خارج از خونه خود و مهم تر از همه آفلاین قرار می گیره.

اگه فکر می کنین تبلیغات در فضای باز فقط بیلبوردهای بزرگی هس که بزرگراه رو تزئین می کنن، دوباره فکر کنین. تبلیغات خارج از خونه رو میشه در همه جا یافت و این پتانسیل و داره که به شیوه ای هیجان انگیز به مخاطبان برسه.

به سختی میشه از این نوع بازاریابی غافل شد زیرا تبلیغات جسورانه و چشم نواز هستن. برخلاف تبلیغات در تلویزیون، رادیو یا رسانه های اجتماعی، تبلیغات خارج از خونه رو نمیشه نادیده گرفت و مصرف کننده در معرض کل پیام قرار می گیره.

استراتژی های بازاریابی شهری 

درک مشتریان بالقوه یه عنصر اولیه برای توسعه یه استراتژی بازاریابی موفق هس. شما نیاز به تعریف واضحی دارین که مصرف کننده هدف اصلی شما چه کسی خواهد بود.

بنابراین توصیه میشه شرح کاملی از این شخص بنویسین. پیر یا جوان (سن خاص)، مرد یا زن یا LGBTQ، در چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکرر هستن، عادات خرید اونا چیه، سرگرمی های اونا چیه و غیره.

برای اینکه بتونین پیامی موثر برای مخاطبان خود داشته باشین باید بدونین که اونا چه کسانی هستن! در گذشته، می خواستین بدونین مشتری بالقوه شما در کجا زندگی می کنه. امروزه مکان واقعی هدف شما چندان مهم نیس.

در واقع، با گزینه‌های خرید آنلاین فراوان موجود، «فروش» واقعی از مناطق روستایی در مقابل مناطق شهری شاهد بسته شدن شکاف فروش (40٪ روستایی، 60٪ شهری) هس.

بازاریابی شهری برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان جوان عالی هس.

با افزایش سن، درآمد نسل هزاره زیادتر میشه. و ترجیح فزاینده اونا برای زندگی در مناطق شهری باعث میشه بسیاری از شرکت ها برنامه بازاریابی خود رو گسترش بدن تا بازاریابی چریکی به سبک شهری بیشتری و شامل بشه.

از اون جایی که نسل جوان هزاره، X و Z از فناوری آگاه هستن و در اجتناب از تاکتیک های بازاریابی ماهر هستن بنابراین، بازاریابان باید برخی از تاکتیک‌های شوک و هیبت و برای جلب توجه خود در نظر بگیرن.

این نسل‌ها بیشتر و بهتر به تفکر و خلاقیت اصیل واکنش نشون میدن تا بازاریابی سنتی. یکی از این استراتژی های بازاریابی که در ده سال گذشته شاهد رشد بوده ، بازاریابی شهری یا خیابانی هس. 

بنابراین، بازاریابی شهری طبیعتاً به گونه ای طراحی شده که برجسته باشه. این یه خالق بزرگ بازاریابی دهان به دهان هس. بیشتر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال رو با به دست آوردن سر و صدای رسانه‌های اجتماعی و اگر به‌درستی طراحی شده باشه تا وایرال شه، افزایش میده.

معمولاً شامل استفاده از فضاها یا رسانه ها و رویدادهای غیرمعمول برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص هس.

سوالاتی برای ایجاد کمپین خیابانی بازاریابی شهری

آیا با شخصیت برند شما مطابقت داره؟ ممکنه از تاکتیک‌های شوک و هیبت استفاده کنین.

آیا انگیزه ای برای ارائه دارین؟ همیشه ضروری نیس، اما امتیازات توجه رو جلب می کنه.

آیا بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی شما در حال حاضر تعاملی هستن؟

آیا تیم شما آماده دریافت اعلان‌های فشاری هس؟

آیا شما سفیران برندی دارین که می تونن برای کمپین به خیابان ها بیان، اگه این سبکی هس که شما انتخاب می کنین؟ اگه نه، آیا شرکتی و استخدام می‌کنین که این کار و برای شما اداره کنه که افراد مناسب رو داشته باشه؟

از سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود برای جذب افراد برای پیوستن به تیم خود استفاده می کنین؟

کمپین های خیابانی می تونن شامل موارد زیر باشه:

  • تیم هایی با لباس های رنگارنگ و شاید عجیب و غریب که نشون دهنده برند شماس.
  • بازاریابی شهری
  • استفاده از لباس توجه رو جلب می کنه.
  • کسانی که نمایشی رو در مکان‌های عمومی اجرا می‌کنن که مربوط به محصول یا خدمات شماس و شاید بروشورهایی به مردم میدن.
  • رویداد کامیون مواد غذایی پاپ آپ (کامیون های مواد غذایی تزئین شده ویژه برای توزیع محصولات غذایی جدید)؛ غذای رایگان همیشه جلب توجه می کنه - اما هنگام خرید اون کوپن هایی رو برای تخفیف به اونا بدین.
  • تزئین ماشین‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و قطارها به روش‌های غیرمعمول - داخل و خارج برای جلب توجه بیشتر مردم به پیام تبلیغی
  • تزیین عناصر خیابان - گیاهان ، نیمکت های اتوبوس، تیرهای چرا برق.

خلاقیت تون و در بازاریابی شهری محدود نکنین.

بازاریابی گرافیتی: در بسیاری از مناطق شهری، هنر گرافیتی زمانی غیرقانونی تلقی می شد، اما اکنون یه هنر واقعی هس. ما مناطقی در میامی داریم که به خاطر هنر گرافیتی خود شناخته شدن.

با پذیرش اون شکل دیگه ای از بازاریابی چریکی به وجود اومد که در اون شرکت ها از این هنرمندان گرافیتی برای خلق آثار هنری برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می کنن.

کیف های خرید: همه ما کیسه های خرید و حمل می کنیم. و من برخی از گرافیک های شگفت انگیز رو دیدم که باعث جلب توجه میشه.

به عنوان مثال، یه کیف به گونه ای نقش می بندد که گویی شخصی در حال طناب زدن هس. سپس وقتی دستگیره ها رو می گیرین طناب پرش بالای سرشان هس! یا مدل کیفی که دسته اون دهانه یا دمبل یا فرمان هس.

بسته به محصول یا خدمات شما می تونه راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض دید مداوم باشه.

انواع تبلیغات در فضای شهری

در زیر لیست انواع مختلف تبلیغات در فضای شهری وجود داره که می تونیناز بین اونا انتخاب کنین.

  1. تابلوهای تبلیغاتی
  2. پوسترها
  3. ایستگاه های اتوبوس
  4.  دیوارها
  5. وسایل حمل و نقل
  6. نمایش نقطه فروش
  7. تبلیغات هوایی
  8. تبلیغات ساختمانی
  9. تبلیغات چریکی
  10. بیلبوردهای دیجیتالی

 تبلیغات در فضاهای شهری با آمینا گروپ

تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمیناگروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ هس. چشم انداز گروه آمینا این هس که صاحبان مشاغل و قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند.

شما می تونین با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرین تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایین.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/