رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

جک تک ستون را بیشتر بشناسید

تعریف جک تک ستونی
جک تک ستونی موبایل با طراحی قوی و بازوهای به راحتی قابل تنظیم. جلو: 1057 – 1983 میلی‌متر، عقب: 800 – 2122 میلی‌متر، ارتفاع بالابر: 115 – 1760 میلی‌متر، زمان بلند کردن: 53 ثانیه. به راحتی برای هر خودرو تنظیم می شود، مانور آسان، آداپتورهای پشتیبانی رزوه ای 50، 100 و 150 میلی متر. تغذیه برق 230 ولت/50 هرتز، 2.2 کیلو وات.

جک تک ستونی که در آن یک بازوی در دو طرف و بالای ماشین، از طریق چهار دشت سیلابی قابل تنظیم » به طور تصادفی چرخ دستی را از بیرون گرفته و بلند می کند به گونه ای که سطح زیرین خودرو کاملاً آزاد باشد. 

هدف از اختراع ساخت جکی است که با بالا آمدن خودرو، سطح زیرین خودرو برای تعمیرات کاملاً آزاد بماند تا هر ارتفاع دلخواه پس از استفاده قابل تنظیم باشد.

جک های ستونی به خوبی شناخته شده اند، اما این عیب عمده را دارند که دو بازو در سرتاسر کالسکه قرار گرفته اند و بنابراین تمام کارهای تعمیر را امکان پذیر نمی کنند.

این جک بدین صورت است که یک دوک بالابر با نخ خود قفل که به صورت آویزان در یک ستون قرار می گیرد، بازویی را که در دو طرف قرار دارد و بالای کالسکه درگیر می شود و در انتهای پایینی آن چهار چرخ قابل چرخش است را بلند می کند. بازوهای قابل تنظیم از طول وصل شده اند که واگن را از پهلو می گیرند به گونه ای که سطح زیرین خودرو برای انجام کلیه امور تعمیرات کاملاً آزاد باشد.

امکانات جک تک ستون:
1. نیازی به منبع تغذیه نیست، فقط باید از منبع هوا با فشار بالا 5bar-8bar استفاده کرد، وزنه های بلند کردن تا 2.5T ~ 4T (فشار ورودی بالاتر، وزنه برداری بیشتر است.
2. بدنه و سیلندر ضد خوردگی و ضد زنگ، روکش کروم، قابل استفاده در آب. دستگاه را می توان مستقیماً در زمین نصب کرد، پس ریز خاک، ضخامت 30 میلی متر روی زمین، لایه سخت شده را بدون انجام کار عایق رطوبتی انجام می دهد.
3. بیمه بافر هیدرولیک، آسانسور، بدون شوک بالابر، بدون عدم تعادل دو طرفه، در مقایسه با سایر انواع بالابر ایمن تر، خطر سقوط ناگهانی وسیله نقلیه وجود نخواهد داشت.
4. قسمت بالایی قاب پشتیبانی سیلندر را می توان 360 درجه چرخاند.
5. پس از نصب فضای طبقه را نمی گیرد، می تواند نرخ بهره برداری در واحد سطح، تعمیر و نگهداری کم و لوکس را بهبود بخشد. تعمیر و نگهداری فقط نیاز به تعویض مهر و موم دارد. بسیار ساده.
6. به ویژه برای شستشوی ماشین، به ویژه برای تمیز کردن شاسی خودرو مناسب است.
7. ارتفاع بلند کردن می تواند به بیش از 1805 میلی متر برسد.


مزایای استفاده از جک تک ستون یا جک موبایلی

1. قابل حمل
2. کارکرد راحت و آسان
3. ساختار محکم و استوار
4. عدم نیاز به حفر چال
5. دارای قفل کن که باعث اطمینان خاطر اپراتور در مقابل خطر سقوط خودرو
6. استفاده از حداکثر فضای کارگاه
تماس با ما
تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد