رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

خدمات آمینا برای سئوی سایت

 سئو (Search Engine Optimization)


واژه SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو هس، به این معنی که محتوای وب سایت و تنظیمات فنی خودتون و بهینه کنین تا گوگل (به علاوه سایر موتورهای جستجو) بتونه محتوای شما رو فهرست کنه و درک کنه تا صفحات وب شما رو در نتایج جستجو بالاتر قرار بده.

این استراتژی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنه تا بازدید سایت تون و زیاد کنین و احتمالاً ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری رو افزایش بدین. 

اگه یه مشتری یا مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با محصولات یا خدمات شما رو جستجو می کنه، می خواین در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) در کنار رقبای خود قرار بگیرین.

اگه اینطور نیستین، ممکنه کسب‌وکار دیگه ای به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده باشه یا شما یکی رو از دست داده باشین. سئو به شما این امکان رو میده که مشتری رو در فرآیند خرید خود هدایت کنین.

علاوه بر دیده شدن و افزایش ترافیک وب سایت، سئو به صدای معتبر شرکت شما در صنعت شما کمک می کنه. و این اقتدار باعث ایجاد اعتماد به برند میشه که در نهایت به وفاداری به برند تبدیل میشه.

اصول سئو 

هفت نکته سئو می تونه نقش مهمی در بالا بردن وبلاگ شما در قطب موتور جستجو داشته باشه و به شما امکان میده رتبه بالاتری داشته باشین و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری رو به سایت خود جذب کنین.

1.مطمئن شین که صفحات شما با هم پیوند دارن تا ارزش پیوند شما گسترده شه.

اگه یه مقاله وبلاگی با 100 بک لینک و صفحه دیگری با 3 بک لینک دارین، صفحه با 3 بک لینک زمان بسیار سخت تری برای رتبه بندی در گوگل خواهد داشت، مگه اینکه این بک لینک ها cnn.com، نیویورک تایمز و وال استریت باشن.

با این حال، اگره صفحه شما با 100 بک لینک به صفحه کمتر محبوب لینک داده شه، ارزش لینک رو به اشتراک گذاشته و در نتیجه به رتبه بهتر اون کمک می کنه.

پیوند مجدد همه مقالات شما به یکدیگه می تونه یه فرآیند خسته کننده باشه، اما خوشبختانه وردپرس دارای پلاگین هایی برای پیوند داخلی خودکار هس، مانند "پیوندهای خودکار SEO و پست های مرتبط". اونو بررسی کنین.

2. وبلاگ تون و سازماندهی کنین.

نحوه سازماندهی اطلاعات در دسته ها، صفحات و صفحات فرعی در یه وب سایت و نحوه پیوند اونا به یکدیگه، معماری سایت یا معماری اطلاعات نامیده میشه.

معماری سایت به دو حالت تقسیم میشه: معماری سایت تخت و معماری عمیق سایت. سایت‌های عمیق تمایل دارن ارزش لینک رو هدر بدن، تا حدی به این دلیل که موتورهای جستجو صفحات سطح بالاتر رو مهم‌تر می‌دونن.

گرافیک زیر یه سایت عمیق و با چهار لایه نشون میده. گوگل می‌خواد صفحات دسته‌بندی رو مهم‌ترین فرض کنه، زیرا از صفحه اصلی، خزنده‌های وب گوگل ابتدا با صفحات دسته‌بندی مواجه میشن.

اگه اکثر محتوای شما با 3 کلیک یا بیشتر از صفحه اصلی شما فاصله داشته باشه، موتورهای جستجو این صفحات "پایین" کمتر اهمیت دارن و حتی ممکنه اونا رو ایندکس نکنن.

هرچه ساختار سایت شما یکدست تر باشه، فرصت بهتری برای رتبه‌بندی مناسب‌تر خواهد بود و این امر باعث میشه که صفحات شما در فهرست موتور جستجو باقی بمونن تا توسط جستجوگران پیدا بشن.

3. روش Nofollow به سایت‌هایی که نمی‌خواین/نیازی به اشتراک گذاری ارزش لینک با اونا داشته باشین، لینک کنین.

سایت‌های بزرگی مانند ویکی‌پدیا وقتی به اونا پیوند میدین واقعاً رتبه‌بندی موتورهای جستجو رو افزایش نمیدن، بنابراین می‌تونین با استفاده از یه پیوند nofollow، که به موتورهای جستجو میگه پیوند رو دنبال نکنن، ارزش ویژه پیوند ارزشمند خود رو ذخیره کنین.

ایجاد پیوند nofollow آسون هس: شما فقط rel=”nofollow” رو در کد HTML اون لینک اضافه کنین. اگه از وردپرس استفاده می‌کنین و ترجیح می دین با کد سروکار نداشته باشین، افزونه Nofollow Link توسط Alex Jose رو بررسی کنین، که باعث میشه فرآیند با یه دکمه کلیک کنین.

4. صفحات Noindex که باید در سایت شما باشن، اما نیازی به رتبه بندی ندارن.

اکثر وبلاگ نویسان می خوان مقالات اونا در گوگل رتبه بندی بشه و همچنین صفحه اصلی شون (مخصوصاً هنگام جستجوی نام شون)، اما احتمالاً برای رتبه بندی نیازی به "درباره من" یا "تماس با من" ندارن.

اگه صفحات شرایط خدمات یا خط مشی رازداری دارین، قطعاً نمی خواین اونا رتبه بندی شن. شما باید اونا رو noindex کنین (که به موتورهای جستجو میگه که اصلاً اونا رو درج نکنن).

چندین راه برای noindex یه صفحه وجود داره: فایل robots.txt خودتون و با افزودن Disallow تغییر بدین: /example-directory/example-page.html، رو به سرصفحه صفحه اضافه کنین، یا از افزونه وردپرس استفاده کنین "noindex" رو در فهرست پلاگین جستجو کنین.

ممکنه بخواین بایگانی‌های خودتون و فهرست‌بندی نکنین (که تصویر آینه‌ای از وبلاگ شمس اگه تنها نویسنده اون باشین) زیرا Google سایت‌ها رو به دلیل محتوای تکراری زیاد جریمه می‌کنه.

5. مقالات قدیمی که رتبه بندی نمی شن رو حذف کنین.

اگه مقالاتی دارین که بیش از دو سال قدمت دارن، به ندرت خونده میشن و ارزش لینک کمی دارن، اونا رو حذف کنین، مگه اینکه نوعی وابستگی عاطفی به اونا دارین. در این صورت، اونا رو ایندکس نکنین تا ارزش پیوند سایر مقالات قوی‌تر رو کاهش نده.

6. با ارزش ترین کلمه کلیدی تون و به عنوان ابتدای عنوان پست خود قرار بدین.

برچسب عنوان مهمترین عنصر روی صفحه برای بهینه سازی کلمه کلیدی هس، بنابراین اگه اون کلمه کلیدی در ابتدای برچسب عنوان (اغلب عنوان پست) ظاهر شه، پست شما بهترین شانس رو برای رتبه بندی برای یه کلمه کلیدی خاص داره.

همچنین مطمئن شین که سایر پست‌هایی که به این پست پیوند میدن، از این کلمه کلیدی به عنوان متن پیوند خود استفاده می‌کنن (چیزی که سئوکاران اونو «انکر تکست» میگن.

7. پیوندهای متقابل خود رو بکشین.

لینک‌های متقابل ارزش خالص سئوی صفر دارن، زیرا دقیقاً به همان اندازه که دریافت می‌کنن ارزش ویژه لینک رو برمی‌گردونن. اگه دارین، اونا رو حذف کنین، مگه اینکه به خاطر حسن نیت اونجا باشن.

می‌تونین اونا رو دنبال نکنین، اما در این صورت فردی رو که با او قرارداد پیوند متقابل بستین فریب می‌ دین (که اکثر مردم موافق هستن حرکتی "کلاه خاکستری" هس).

برخی از بهترین لینک‌های با کیفیتی که می‌تونین دریافت کنین، لینک‌های پرکاربردی مانند لینک‌های بلاگ‌رول هستن (تا زمانی که سایت‌ها به وبلاگ شما مرتبط هستن)، بنابراین اگه می‌تونین اونا رو دریافت کنین.

اهمیت سئو برای کسب و کار شما 

سئو یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال هس که می‌تونین برای بهبود فروش، ایجاد اعتبار، افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن پا در مقابل رقبای خود به کار بگیرین.

یه پایه سئو مستحکم نه تنها مشتریان جدید رو جذب می کنه، بلکه به شما امکان میده به دلیل اعتمادی که با اونا ایجاد می کنین، روابط تجاری تون و با مشتریان عمیق تر کنین.

استراتژی SEO 

سئو هم مربوط به کیفیت و هم کمیت هس. موتورهای جستجو می‌خوان مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج رو به جستجوگران نشون بدن، بنابراین وب‌سایت‌ها برای رتبه‌بندی خوب به محتوای مفید، مفید و بهینه‌سازی فنی نیاز دارن.

یکه استراتژی سئو معمولاً شامل این عناصره:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
  • ساخت بک لینک
  • تولید محتوا
  • تعمیر و نگهداری فنی

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

هر استراتژی سئو با تحقیق شروع میشه. به طور خاص، شما باید کلماتی رو که مخاطبان شما در موتور جستجو در هنگام تحقیق در مورد محصولات، خدمات یا موضوعات مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کنن، درک کنین.

در ابتدایی ترین سطح، کلمات کلیدی دارای سطوح دشواری و حجم جستجوی متفاوتی هستن.

ساخت بک لینک

بک لینک به زمانی اشاره داره که وب سایت های دیگه به وب سایت شما لینک میدن. 

از لحاظ تاریخی، برخی از روش‌ها وجود داشت که ما اکنون اونو «سئو کلاه سیاه» می‌نامیم که در اون شرکت‌ها بک لینک‌ها رو از صدها یا هزاران وب‌سایت خریداری می‌کردن که خودشون یا یه فروشنده برای هدف خاص بک لینک‌سازی ساخته بودن.

خرید بک لینک نقض مستقیم دستورالعمل های گوگل هس زیرا به عنوان اسپم لینک در نظر گرفته میشه. اگه الان امتحان کنین، این استراتژی جریمه های سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین، شما بک لینک هایی از وب سایت های با کیفیت بالا و بسیار مرتبط می خواین تا از مزایای SEO بهره مند بشین.

اساساً، زمانی که شخصی به سایت شما پیوند میده، این پیوند به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می‌کنه که شما در این موضوع صاحب اختیار هستین.

بنابراین، چگونه می تونین برخی از این بک لینک های گریزان رو جذب کنین؟ شما باید محتوای عالی و با ارزشی ایجاد کنین که مردم به صورت ارگانیک به شما بک لینک بدن.

ما می دونیم که گفتن آسون تر از انجام دادن هس، اما اگه می خواین نتایج واقعی داشته باشین، باید تلاش کنین. همچنین می تونین استراتژی بک لینک تون و با ضربه زدن به روسازی دیجیتال و ایجاد مشارکت های استراتژیک تکمیل کنین.

ایجاد محتوا

محتوا ضربان قلب استراتژی سئوی وب سایت شماس. بدون محتوای مفید، موتورهای جستجو چیزی برای رتبه بندی ندارن. محتوا هر چیزی هس که مخاطب شما می‌خوان، تماشا می‌کنه یا گوش میده، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • متن صفحه وب
  • اینفوگرافیک
  • فیلم ها
  • پادکست ها
  • خبرنامه ها
  • پست های رسانه های اجتماعی

همیشه باید سعی کنین محتوای مفید و قوی منتشر کنین که مستقیماً به سؤالات مخاطبان شما پاسخ بده.

سئو فنی

سئوی فنی به عناصر فنی پشت صحنه یه وب سایت اشاره داره که به موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه میده تا به طور موثر فهرست بندی کنن و محتوای اونو درک کنن. 

بهینه سازی این عوامل فنی برای رتبه بندی خوب از نظر ارگانیک بسیار مهمه. برخی از فاکتورهای فنی مهم سئو شامل معماری سایت، سرعت وب سایت، بهینه سازی موبایل، پیاده سازی مناسب نشونه گذاری، ساختارهای URL موثر، استفاده از متن و سرفصل های جایگزین، متا داده و به طور کلی کد HTML معنایی هس.

این عناصر با هم به ارتباط ارتباط و تمرکز موضوع به موتورهای جستجو کمک می کنن. همچنین بر سرعت و سهولت Googlebot می تونه هر صفحه رو بخزه تأثیر می ذاره. 

اطمینان از اینکه وب‌سایت شما از بهترین شیوه‌های فنی Google پیروی می‌کنه و عیب‌یابی هرگونه مشکل خزیدن یا نمایه‌سازی، Google رو قادر می‌سازه تا صفحات شما رو بخونه و محتوای اونا رو بهتر درک کنه.

با این پایه فنی قوی، سایر تلاش‌های شما در سئو، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک و ایجاد محتوا، در افزایش رتبه‌بندی و ترافیک ارگانیک مؤثرتر میشن.

یکی از پیشرفت‌های مهم در سئو فنی، ظهور نمایه‌سازی موبایل اول هس. این رویکرد به این معنی هس که گوگل در درجه اول از نسخه موبایل محتوا هنگام فهرست‌بندی و رتبه‌بندی استفاده می‌کنه.

بیشتر کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به وب دسترسی دارن، و فهرست‌سازی اول از طریق تلفن همراه با اطمینان از اینکه محتوای بهینه‌شده برای موبایل در اولویت هس، این روند رو منعکس می‌کنه.

انطباق با نمایه سازی موبایل اول فقط یه پیشرفت اختیاری نیس. این یک جنبه اساسی از شیوه های مدرن سئو هس که با رفتار کاربر و الگوریتم های موتور جستجو همسو میشه.

در حالی که نسبت به محتوا جذاب تره، سئوی فنی به همان اندازه برای موفقیت سئو ضروریه.

تاثیر سئو بر رونق کسب و کار شما 

هنگامی که کسب و کار شما در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالایی داره، به این معنی هس که شما منبع معتبری هستین که موتورهای جستجو اونو مرتبط با اون جستجوها می دونن.

ظاهر شدن در صفحه یک، به ویژه در سه نقطه برتر، باعث میشه کاربران اینترنت بیشتر به برند شما اعتماد کنن، از سایت شما بازدید کنن. 

سئو به جای تبلیغات پولی به کسب کلیک و ترافیک از طریق ارتباط کمک می کنه. و مردم اغلب نتایج ارگانیک رو قابل اعتمادتر می دونن.

اگه پلتفرم شما چیزی و که کاربران شما به دنبال اون هستن ارائه میده - چه به صورت اطلاعات، پاسخ به سؤالات، محصولات یا خدمات - پس شروع به ایجاد اعتماد با مشتریان خود می کنین.

وجود یه تیم سئو قوی برای موفقیت تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما ضروریه. اگه در مورد اینکه چرا سئو برای کسب و کار یا به طور کلی سئو مهمه، سوالی دارین، همین امروز با ما تماس بگیرین!

ما دوست داریم با شما در مورد اهمیت سئو و اینکه چگونه می تونه از موفقیت کسب و کار شما حمایت کنه، صحبت کنیم. با ما تماس بگیرین و به ما بگین به دنبال چی هستین. ما مشتاقیم که با شما در ارتباط باشیم!

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیره و پس از اون ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع میشن و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز میشه.

همین طور بهتره بدونین هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف میشه در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتون هس، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشه تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب میشه هم بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن: 

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 ایمیل: info@amina-group.com

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد