رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

وکیل خلع ید

خلع ید چیست؟

 



خلع ید موضوع دعوایی می باشد که مالک مال غیر منقولی مانندزمین وخانه بر علیه متصرف یا همان کسی که مال متعلق به مالک را تصرف کرده مطرح می نماید.واز مرجع قضایی صالح خواستار پایان دادن به تصرفات غیرقانونی خواهدبود. با توجه به ماده 308 قانون مدنی که «غصب استیلا بر حق غیر است به نحو عدوان» این تصرف را غاصبانه تلقی کرده و مالک می‌تواند با ارائه دادخواست خلع ید به مرجع قضائی درخواست اخراج متصرف از ملک خویش را کند. برای اینکه دعوا قابل طرح در مراجع قضایی بااین موضوع باشدنیاز به احراز سند مالکیت میباشد که در اداره ثبت اسناد به نام مالک باشد ومتصرف که به نوعی غاصب میباشد باید به تصرفات غیر مجازخود خاتمه دهد. یکی از مهم ترین دعاوی حقوقی دعاوی ملکی است. موسسه حقوقی وکلای رای مثبت متشکل از گروهی از وکلای پایه یک دادگستری است که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف از جمله دعاوی ملکی شامل سرقفلی و الزام به تنظیم سند رسمی و پیش فروش ساختمان و غیره فعالیت می کند.

مزایای اخذ وکیل در پرونده‌های دادخواست خلع ید 


  • با توجه به شناخت وکیل به قوانین و مواد مرتبط زمان طرح دعوی کاهش پیدا می‌کند.
  • در صورت اخذ وکیل دیگر نیازی به حضور مالک هنگام اجرای حکم خلع ید نمی باشد.
  • نیاز به اخذ دستور تخلیه از شورای حل اختلاف توسط مالک نیست
  • وکیل می‌تواند خسارت و اجرت المثل (اجاره مدت زمانی که از ملک استفاده شده) را از متصرف دریافت کند.
  • وکیل می‌تواند پس از محکومیت متصرف اموال او را جهت اخذ ضرر و زیان توقیف کند.
  • همه شرکای ملکی می‌توانند یک نفر را به عنوان وکیل برای دادخواست خلع ید به دادگاه معرفی کنند.   

شرایط دعوای خلع ید


وجود ارکان دعوا به صورت قانونی در زمان طرح دعوای حقوقی در دادگاه لازم است تا دادگاه بر اساس شرایط قانونی و درخواست خواهان رای را صادر نماید. بنابراین باید ارکان قانونی آن وجود داشته باشد، سپس دادگاه اقدام به صدور رای به خلع ید نماید. برای اینکه دعوایی، دعوای خلع ید به حساب بیاید، باید شرایط خاصی داشته باشد که به آن شرایط ارکان دعوی خلع ید گفته می‌شود که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم:

  • مالکیت داشتن خواهان

فردی که تصمیم به اقامه دعوی خلع ید دارد باید مالک مال یا ملک باشد و توان اثبات این مالکیت با سند رسمی مالکیت و قانونی در دادگاه را داشته باشد. در شرایطی که مالک مال غیرمنقول دارای سند عادی است و یا فاقد سند می‌باشد ابتدا باید اقدام به اقامه دعوی مالکیت در جهت اخذ حکم مالکیت از طرف دادگاه کند و سپس با اثبات مالکیت خود بر ملک مورد نظر بر اساس این حکم، جهت اقامه دعوا اقدام کند.

  • غیر منقول بودن مال

دعوای خلع ید تنها زمانی که فردی اقدام به تصرف غیرقانونی مال غیرمنقول شخص دیگری می‌کند مطرح می‌شود و مالک می‌تواند با توجه به شرایط، اقدام به اقامه این دعوا کند و رفع تصرف را پیگیری کند.

  • تصرف عدوانی

باید تصرف انجام شده با قهر و غلبه و به صورت عدوانی باشد و مالک رضایت نداشته باشد.

  • استیلا بر مال توسط مدعی علیه

جهت اقامه دعوا خلع ید نیاز است فرد متصرف به مال استیلا پیدا کرده باشد یا به زبان ساده بر مال تسلط پیدا کرده باشد.

هزینه های دادرسی


دعاوی خلع ید برای اموال غیرمنقول است و به عنوان یک دعاوی مالی شناخته می شود. هزینه دادرسی وکیل خلع ید باید مطابق قانون پرداخته شود. هزینه دادرسی خلع ید کاملا حساب شده تعیین می شود. هزینه دادرسی خلع ید براساس ارزش ملک محاسبه می شود و حدودا سه و نیم درصد از ارزش ملک برای هزینه دادرسی باید پرداخته شود. در واقع هزینه دادرسی خلع ید و ارزش ملک توسط یک کارشناس رسمی که از طرف دادگستری فرستاده شده تعیین می گردد.

 

 منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/


 آدرس:

ابتدای اتوبان چمران، خیابان الف، خیابان محمودیه. پلاک ٩. نبش کوچه مهر. طبقه ٢


خیابان ولیعصر، زعفرانیه، خیابان محمودیه. پلاک ٩. نبش کوچه مهر. طبقه ٢


ایمیل:

info@sajjad-kamyar.com


شماره های تماس:

۰۹۱۲۴۳۵۳۴۹۹

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۴

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۳



 

پلی پروپیلن

پلی پروپیلن Polypropylene چیست؟


 


پلی پروپیلن، همچنین به عنوان پلی پروپن شناخته می شود، یک پلیمر ترموپلاستیک است که در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. از طریق پلیمریزاسیون رشد زنجیره ای از مونومر پروپیلن تولید می شود. پلی پروپیلن اولین بار توسط شیمیدان آلمانی به نام کارل رن و شیمیدان ایتالیایی به نام جولیو ناتا به پلیمر ایزوتاکتیک کریستالی در سال 1954 پلیمریزه شد. این کشف به زودی منجر به تولید گسترده پلی پروپیلن در سال 1957 توسط شرکت ایتالیایی Montecatini شد. پلی پروپیلن از گروه پلی اولفین ها بوده و تا حدی کریستالی و غیر قطبی است. سبک ترین پلیمر در بین تمام پلاستیک های کالایی، چگالی کم، مقاوم در برابر ضربه است و این لیست ادامه دارد. پس از پلی اتیلن، دومین پلاستیک حجمی پرتولید است. هر دو PP و PE بسیار شبیه هستند، اما آنها همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری هستند که بسته به نحوه ساخت و کاربردهایی که برای آنها استفاده می شود، می توان آنها را به حداکثر رساند. 

PP بعد از پلی اتیلن دومین پلاستیک پرمصرف است و هر دوی آنها می توانند به گونه ای طراحی شوند که بادوام و سبک باشند. در حالی که هر دو پلیمر در بسیاری از کاربردها مانند بطری و دستکش استفاده می شود، اما PP شفافیت شفافی دارد. همچنین پلی پروپیلن دارای خواص مکانیکی عالی و مقاومت بالایی در برابر خستگی، ضربه، حرارت و یخ زدگی است. به طور کلی، پلی اتیلن (PE) سخت و در عین حال سبک، با مقاومت خوب در برابر ضربه و ساییدگی است و پلی پروپیلن سخت تر است و می تواند برای کاربردهای مکانیکی و ساختاری نیز استفاده شود. PE و PP شباهت های زیادی دارند که باعث می شود این دو ماده به راحتی اشتباه گرفته شوند. درک مزایای ارثی هر یک می تواند به شما در انتخاب مواد عالی کمک کند. هر دوی آنها بسیار مقاوم هستند و مقاومت نسبتاً مشابهی در برابر ضربه دارند، به این معنی که هنگام استفاده از این پلاستیک‌ها، استحکام نباید نگران کننده باشد. چگالی یکی دیگر از عوامل کلیدی است که PE را از PP متمایز می کند. 

چگالی پلی پروپیلن ثابت است و تنها زمانی که پر شود تغییر می کند. از سوی دیگر، انتخاب گرید پلی اتیلن به دلیل تغییرات مختلف (کم، متوسط، زیاد) به شدت به چگالی بستگی دارد. پلی اتیلن با چگالی بالا به دلیل نسبت استحکام به چگالی بزرگ خود شناخته شده است و می تواند در مقابل PP سفت تر باشد. پلی پروپیلن (PP) به عنوان یک رقیب قوی برای پلی اتیلن ترفتالات (PET) ظاهر شده است، به عنوان مثال در کاربردهای بطری های دمشی. برای مثال، PP در مقایسه با PET:

  • ارزان تر است.
  • وزن سبک تری دارد.
  • در برابر دمای بالای پر شدن داغ مقاوم تر است.
  • نفوذ پذیری کمتری در برابر رطوبت دارد.

بطری های PP را می توان در دمای 100 درجه سانتیگراد در مقابل PET که دمای پر شدن بالای 76 درجه سانتیگراد را تحمل نمی کند، پر کرد. در حالت خالص، PP کمتر از PET شفاف است. همچنین، خواص سد گاز PP به اندازه PET بالا نیست و PP نیز از نظر سفتی کمتر از PET است. PP تقریباً پنج برابر PET خاصیت مانع رطوبتی دارد، اما PP حدود 30 برابر بیشتر از PET در برابر گازهایی مانند اکسیژن و دی اکسید کربن نفوذپذیر است.  از سوی دیگر، چرخه تولید بطری های PP معمولا طولانی تر از بطری های PET بوده است. PP همچنین دارای محدوده باریک تری از دمای پردازش نسبت به PET است. اما تولیدکنندگان رزین‌های PP و افزودنی‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شود، گام‌های مهمی در غلبه بر این کمبودها برداشته‌اند، مانند:

شفاف‌کننده‌ها به PP اضافه می‌شوند تا بتوانند با شفافیت PET مطابقت داشته باشد. گریدهای شفاف PP دارای شفافیت و براقیت قابل مقایسه با PET هستند.

هسته‌سازها می‌توانند تشکیل کریستال در PP را در طول خنک‌سازی سرعت بخشند، در نتیجه زمان چرخه را کوتاه کرده و گاهی شفافیت را نیز بهبود می‌بخشند. اگرچه نیاز به افزودنی ها، مراحل پردازش اضافی یا لایه های مانع اضافه شده برای رقابتی کردن PP با PET می تواند این مزیت هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اما PP هنوز به عنوان بسته بندی مقرون به صرفه تر از PET برای بسیاری از کاربردها ظاهر می شود. پلی پروپیلن یک ترموپلاست سخت، سفت و کریستالی است که از مونومر پروپن (یا پروپیلن) تولید می شود. این یک رزین هیدروکربنی خطی است و فرمول شیمیایی آن (C3H6)n است.

انواع پلی پروپیلن


هموپلیمرها و کوپلیمرها دو نوع عمده پلی پروپیلن موجود در بازار هستند. هموپلیمر پلی پروپیلن پرکاربردترین گرید همه منظوره است. فقط حاوی مونومر پروپیلن به شکل جامد نیمه کریستالی است. کاربردهای اصلی شامل بسته بندی، منسوجات، مراقبت های بهداشتی، لوله، خودرو و کاربردهای الکتریکی است.

خانواده کوپلیمرهای پلی پروپیلن بیشتر به کوپلیمرهای تصادفی و کوپلیمرهای بلوکی تولید شده از پلیمریزاسیون پروپن و اتان تقسیم می شوند:

کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون اتن و پروپن با هم تولید می شود. دارای واحدهای اتن، معمولاً تا 6 درصد جرمی است که به طور تصادفی در زنجیره های پلی پروپیلن گنجانده شده است. این پلیمرها منعطف و از نظر نوری شفاف هستند و آنها را برای کاربردهایی که نیاز به شفافیت دارند و برای محصولاتی که نیاز به ظاهر عالی دارند مناسب می‌سازد.

در حالی که در کوپلیمر بلوکی پلی پروپیلن، محتوای اتن بزرگتر است (بین 5 تا 15 درصد). دارای واحدهای هم‌مونومر است که در الگوی (یا بلوک‌های) منظم مرتب شده‌اند. بنابراین الگوی منظم ترموپلاستیک را سخت تر و شکننده تر از کوپلیمر تصادفی می کند. این پلیمرها برای کاربردهایی که به استحکام بالا نیاز دارند مانند مصارف صنعتی مناسب هستند.

خواص مواد پلی پروپیلن


نگه داشتن اطلاعات در مورد خواص ترموپلاستیک از قبل همیشه مفید است. این به انتخاب ترموپلاستیک مناسب برای یک کاربرد کمک می کند. همچنین به ارزیابی اینکه آیا الزامات استفاده نهایی برآورده می شود یا خیر کمک می کند. در اینجا برخی از خواص و مزایای کلیدی پلی پروپیلن آورده شده است:

نقطه ذوب پلی پروپیلن - نقطه ذوب پلی پروپیلن در یک محدوده اتفاق می افتد.

هموپلیمر: 160 - 165 درجه سانتی گراد

کوپلیمر: 135 - 159 درجه سانتی گراد

چگالی پلی پروپیلن - PP یکی از سبک ترین پلیمرها در بین تمام پلاستیک های کالایی است. این ویژگی آن را به گزینه ای مناسب برای برنامه های کاربردی سبک وزن تبدیل می کند.

هموپلیمر: 0.904 - 0.908 g/cm3

کوپلیمر تصادفی: 0.904 - 0.908 g/cm3

کوپلیمر ضربه: 0.898 - 0.900 g/cm3

مقاومت شیمیایی پلی پروپیلن

مقاومت عالی در برابر اسیدهای رقیق و غلیظ، الکل ها و بازها

مقاومت خوب در برابر آلدئیدها، استرها، هیدروکربن های آلیفاتیک، کتون ها

مقاومت محدود در برابر هیدروکربن های آروماتیک و هالوژنه و عوامل اکسید کننده

قابلیت اشتعال: پلی پروپیلن یک ماده بسیار قابل اشتعال است.

PP خواص مکانیکی و الکتریکی را در دماهای بالا، شرایط مرطوب و غوطه ور شدن در آب حفظ می کند. این یک پلاستیک ضد آب است.

PP مقاومت خوبی در برابر ترک خوردگی استرس محیطی دارد.

به حملات میکروبی مانند باکتری ها و کپک ها حساس است.

مقاومت خوبی در برابر استریل شدن با بخار از خود نشان می دهد.

معایب پلی پروپیلن


  • مقاومت ضعیف در برابر اشعه ماوراء بنفش، ضربه و خراش
  • شکنندگی زیر 20- درجه سانتیگراد
  • دمای پایین سرویس بالا، 90 - 120 درجه سانتیگراد
  • توسط اسیدهای بسیار اکسید کننده مورد حمله قرار می گیرد و به سرعت در حلال های کلردار و مواد معطر متورم می شود.
  • پایداری در برابر حرارت تحت تأثیر تماس با فلزات قرار می گیرد.
  • تغییرات ابعادی پس از قالب گیری به دلیل اثرات کریستالینیتی - این را می توان با عوامل هسته ای حل کرد
  • چسبندگی رنگ ضعیف
کاربرد پلی پروپیلن


لازم به ذکر است که پلی پروپیلن ها در صنعت خودروسازی مصرف می شود از جمله:

  • پروانه
  • درب های خودرو
  • جعبه های باطری
  • انواع کف پوش های خودرو

دیگر موارد مصرفی پلی پروپیلن عبارتند از:

  • اسباب بازی
  • چمدان ها و ساک
  • انواع بسته بندی های مواد غذایی
  • اکثر نی هایی که جهت نوشیدن استفاده می شود.
  • الیاف هایی که در ساخت موکت، فرش و طناب استفاده می شود.

PP 100% قابل بازیافت است. جعبه‌های باتری خودرو، چراغ‌های سیگنال، کابل‌های باتری، جاروها، برس‌ها، یخ‌خراش‌ها و غیره نمونه‌هایی هستند که می‌توان از پلی‌پروپیلن بازیافتی (rPP) ساخت. فرآیند بازیافت PP عمدتاً شامل ذوب زباله های پلاستیکی تا دمای 250 درجه سانتیگراد برای خلاص شدن از شر آلاینده ها و سپس حذف مولکول های باقیمانده در خلاء و انجماد در حدود 140 درجه سانتیگراد است. این PP بازیافت شده را می توان با PP بکر با نرخ تا 50٪ مخلوط کرد. چالش اصلی در بازیافت PP مربوط به مقدار مصرف آن است - در حال حاضر نزدیک به 1٪ بطری های PP در مقایسه با نرخ بازیافت 98٪ بطری های PET و HDPE با هم بازیافت می شوند. استفاده از PP بی خطر تلقی می شود زیرا از نظر بهداشت و ایمنی شغلی از نظر سمیت شیمیایی اثر قابل توجهی ندارد. همه پلاستیک‌ها بر اساس نوع رزین مورد استفاده دارای «کد شناسایی رزین/ کد بازیافت پلاستیک» هستند. کد شناسایی رزین PP 5 است.

شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

 

آدرس:

کرمانشاه شهرک صنعتی جاده سنندج خیابان دهخدا

بلوار ابوعلی سینا شرکت تولیدی پرتونیل کرمانشاه


شماره تماس:

شماره تماس کارخانه

۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵


شماره تماس:

شماره تماس دفتر تهران

۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵


 منبع: https://partonil.com/

 

پلی کربنات لکسان

کاربرد ورق لکسان در تابستان

 

Lexan یک اصطلاح تجاری برای ورق های پلی کربنات است که یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در جهان است. نام تجاری Lexan در سال 1960 توسط جنرال الکتریک (GE) ایجاد شد، در حالی که بایر شروع به تولید مواد مشابه با نام های Merlon و Makrolon در سال 1958 کرد. Lexan یک ترموپلاستیک رزین پلی کربنات است. کاربردهای متنوعی دارد و به دلیل مقاومت بالای خود در برابر ضربه قابل توجه است. Lexan اغلب، مانند اکریلیک، در شرایطی استفاده می شود که نیاز به نسخه های بادوام تر از سطوح "شیشه مانند" دارد. Lexan مزایای زیادی دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، مقاومت ضربه ای چشمگیر دارد. در حالی که اکریلیک معمولاً 4 تا 8 برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است، Lexan بیش از 200 (بر اساس برخی برآوردها، 250) بار قوی تر از شیشه است. این مقاومت برتر در برابر ضربه، تا حدی به این دلیل است که Lexan بسیار انعطاف پذیرتر از اکریلیک یا شیشه است، که به آن اجازه می دهد در بسیاری از موارد به جای شکستن خم شود. 

به دلیل این انعطاف‌پذیری، Lexan را می‌توان بدون خطر ترک خوردن با شیشه یا اکریلیک سوراخ کرد. Lexan همچنین در برابر دمای 240 درجه فارنهایت مقاوم است و در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی خشن بسیار مقاوم است. می توان آن را به صورت سرد یا بدون حرارت خم کرد و میزان اشتعال آن پایین است. با این حال، Lexan دارای اشکالاتی است. خراشیدن آن بسیار ساده تر است و بسیار گران تر از اکریلیک است. همچنین به شفافیت اکریلیک نیست و به مرور زمان توسط اشعه ماوراء بنفش خورشید زرد می شود. به دلیل انعطاف‌پذیری، می‌توان آن را دندانه‌دار کرد و از آنجا که در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی خشن بسیار مقاوم است، تمیز کردن آن با پاک‌کننده‌های ساینده دشوار است. 

با توجه به مزایا و معایب Lexan، هنوز هم یک ماده ایده آل برای کاربردهای مختلف است. کاربردهای متداول Lexan شامل شیشه‌ها و شیشه‌های اتومبیل مسابقه‌ای، بطری‌های نوشیدنی قابل استفاده مجدد، رایانه‌ها و کیف‌های تلفن، گیره‌های کلاه ایمنی ورزشی، شیشه‌های ضدگلوله و دی‌وی‌دی، سی‌دی و دیسک‌های بلوری است. Lexan و اکریلیک اغلب برای کاربردهای مشابه در نظر گرفته می شوند. به طور کلی، اکریلیک انتخاب ارجح برای کاربردهایی است که در آن ظاهر یا زیبایی خاصی مهم است، زیرا شفافیت شیشه را با مقاومت در برابر شکست و ضربه ارائه می دهد که برتر از شیشه است. همچنین در مقایسه با Lexan ارزانتر است، و آن را به انتخابی مقرون به صرفه تبدیل می کند. Lexan انتخاب ارجح برای کاربردهایی است که در آن حفاظت و استحکام در درجه اول اهمیت قرار دارد. در حالی که اکریلیک براق‌تر و سفت‌تر است، احتمال ترک خوردن و شکستن آن در اثر ضربه بسیار بیشتر است، در حالی که Lexan خم می‌شود و خراش می‌یابد، اما احتمال شکستن یا ترک خوردن آن کمتر است. اگرچه ممکن است از نظر زیبایی شناسی چندان دلپذیر نباشد، اما ایمن تر و قوی تر از اکریلیک یا شیشه است. به طور خلاصه، Lexan یک پلاستیک بسیار محبوب با طیف گسترده ای از کاربردها است.

مزایای پلی کربنات لکسان


عملا نشکن و مقاوم

هنگامی که در مورد معایب سقف پلی کربنات سؤال می کنیم، یکی از بزرگترین مزایای آن این است که از شیشه های سقف سنتی قوی تر است. درست است، شیشه و فایبرگلاس گران قیمت، ماده انتخابی برای نورگیرهای شیک و سایه های لابی است. با این حال، استفاده از بام پلی کربنات اجازه می دهد تا همان سطح نور خورشید را به سازه وارد کند، اما با مواد عملاً نشکن. تولید کنندگان شیشه های ضد گلوله، سپر ضد شورش و پنجره های بانکی از پلی کربنات به دلیل استحکام عملاً نشکن آنها استفاده می کنند. بنابراین، طوفان تگرگ تنها می تواند آسیب زیبایی در برابر پانل های پلی کربنات ایجاد کند. 

بازتابنده اشعه ماوراء بنفش

مشابه با مصالح معمولی سقف، یکی از معایب سقف پلی کربنات مشخص، قابلیت بازتاب اشعه ماوراء بنفش آن است. سقف های پلی کربنات می توانند 100% اشعه های مضر فرابنفش را مسدود کرده و آنها را به دور از ملک منعکس کنند. با این حال، می تواند اجازه دهد 90٪ از نور طبیعی وارد ساختار شود و نور طبیعی را برای دفاتر یا املاک تجاری فراهم کند. سقف های پلی کربنات به عنوان نورگیر تنها در صورتی این مزایا را ارائه می دهند که به بهترین شکل ممکن نصب شوند. در مقابل، شیشه های شیشه ای تنها 25 درصد از اشعه UV را مسدود می کنند. به اندازه کافی درست است، شما نه تنها بهترین انتخاب لوازم آرایشی را با سقف های پلی کربنات انجام می دهید، بلکه یک گزینه کاربردی را نیز انجام می دهید.

تنوع رنگ را ارائه می دهد.

اگر ظاهری شیشه مانند سفید شفاف برای ملک شما مناسب است، می توانید این نوع مواد پلی کربنات را تقریباً در هر جایی پیدا کنید. با این حال، اگر چیزی با شخصیت را ترجیح می دهید، این سقف پلی کربنات عالی دارای معایبی است. سقف‌ها و پنجره‌های پلی‌کربنات جدا از شبیه‌سازی پنجره‌های شیشه‌ای، بسته به سازنده آن در سایه‌های آبی، برنزی، عقیق، نقره‌ای و رنگ‌های دیگر عرضه می‌شوند. هر نوع پنجره دوام و انسداد UV و قابلیت انعکاس یکسانی را ارائه می دهد. بنابراین، تصمیم نهایی شما به این بستگی دارد که آیا با زیبایی شناسی ملک تورنتو شما مطابقت دارد یا خیر.

مقاومت در برابر دمای بالا

یکی از متمایزترین معایب سقف پلی کربنات برای خواص تجاری تورنتو مقاومت در برابر دمای بالای آن است. این مصالح سقفی در برابر هر گونه محیط خشن مقاومت می کنند و به مدت نیم قرن با مصالح ساختمانی استاندارد تجاری املاک دوام می آورند. سقف های پلی کربنات وقتی در معرض گرما و سرمای مداوم قرار می گیرند خم نمی شوند و نمی شکنند. از آنجایی که آنها از پلاستیک تقویت شده ساخته شده اند، آسیبی به آنها نمی رسد. به نوبه خود، این قابلیت ها به سقف های پلی کربنات اجازه می دهد تا بدون نشان دادن علائم محو شدن، زرد شدن یا تغییر رنگ، دوام بیاورند. 

تقریباً در همه جا قابل استفاده است.

یکی از بهترین معایب سقف پلی کربنات سبک بودن آنهاست. این ویژگی امکان نصب آسان آنها را تقریباً در هر مکانی می دهد. در حالی که اکثر صاحبان املاک تورنتو پنجره های پلی کربنات را انتخاب می کنند، سقف های طولانی مدت و بادوام نیز می سازند.

معایب پلی کربنات لکسان


گران

یکی از بزرگترین معایب سقف و مصالح پلی کربنات گران بودن آن است. صاحبان املاک تجاری قیمت آنها را مشابه سقف های فلزی و معماری شینگل می بینند.

در برابر آسیب های سطحی و فرورفتگی آسیب پذیر است.

در بحث در مورد مزایا و معایب سقف پلی کربنات لکسان، ضریب دوام این مواد باعث سرمایه گذاری عالی آنها می شود. با این حال، آسیب های زیبایی که آنها دریافت می کنند می تواند در طول زمان گسترده باشد. سقف پلی کربنات هنوز پلاستیکی است. بنابراین، اگر تگرگ یا چکمه سطح خود را خراش دهد، دائمی می ماند. در طوفان تگرگ، ترک های ضربه ای روی پنجره ها باقی می ماند و این امر مستلزم تعمیر یا تعویض گران قیمت است. سقف های پلی کربنات تقویت شده با مواد ضد خش اغلب بحث مزایا و معایب سقف پلی کربنات را بر طرف می کند. با این حال، آنها قیمت این مواد سقف را حتی بیشتر از میانگین می کنند.

نیاز به محلول تمیز کننده خاصی دارد.

از آنجایی که سقف ها و مصالح پلی کربنات در برابر خراش آسیب پذیر هستند، به محلول تمیزکننده خاصی نیاز دارند. هر گونه مواد تمیز کننده با مواد ساینده، قلیایی و حلال ها با کندن سطح آن یا نازک کردن آن در هر تمیز کردن، به مواد سقف آسیب می رساند. به نوبه خود، تمیز کردن باعث کاهش طول عمر و دوام مواد پلی کربنات می شود. به اندازه کافی درست است، به خصوص اگر از آنها در لابی خود استفاده کنید، به تمیز کردن منظم این سقف ها نیاز دارید. بنابراین، باید روی محلول‌های تمیزکننده‌ای سرمایه‌گذاری کنید که تولیدکنندگان می‌توانند برای سالم و تمیز نگه داشتن سقف شما تجویز کنند.

دوستدار محیط زیست نیست.

سقف های پلی کربنات مواد مصنوعی با فرآیند ساخت هستند که محیط زیست را به خطر می اندازند. برای تقویت لایه های خود، سقف های پلی کربنات تحت پردازش حرارت شدید قرار می گیرند. علاوه بر این، با فسژن و کلر ترکیب می شود. هر دو ماده شیمیایی می توانند باعث بیماری در انسان شوند. بنابراین، ایمنی کارکنان یکی دیگر از عواملی است که به فرآیند تولید و قیمت گران قیمت آن می افزاید.

 شرکت ریچانگ در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می گردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.



راه های ارتباطی با ما:


ایمیل: info@raychung.ir


نشانی: خ کریمخان،انتهای خردمند جنوبی،ساختمان ش۲،طبقه ۵ام جنوبی


شماره تماس: ۸۸۸۳۹۷۸۸


منبع: https://raychung.ir/




 

سئو و بهینه سازی سایت

 

SEO / بهینه سازی موتور جستجو چیست؟



کلمه (SEO (Search engine optimization مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به زبان ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو سرچ می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای جستجو صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) را برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید. سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌و‌جوی معین ظاهر شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند دقیقاً به شما بگوید که کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت. 

عوامل موفقیت سئوی ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد. سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد. با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم‌تر و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج نگه می‌دارد. همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

سئو اغلب شامل بهبود کیفیت محتوا، اطمینان از غنی بودن آن از کلمات کلیدی مرتبط و سازماندهی آن با استفاده از سرفصل‌های فرعی، نقاط هدف و کاراکترهای پررنگ و مورب است. سئو همچنین تضمین می کند که HTML سایت به گونه ای بهینه شده است که یک موتور جستجو می تواند آنچه را در صفحه است تعیین کند و آن را به عنوان نتیجه جستجو در جستجوهای مرتبط نمایش دهد. این استانداردها شامل استفاده از ابرداده، از جمله برچسب عنوان و توضیحات متا است. پیوند متقابل در وب سایت نیز مهم است. روش های زیر روش های رایج برای بهبود سئوی وب سایت هستند. این روش ها سئو کلاه سفید نامیده می شوند زیرا هدف آنها بهبود رتبه جستجو با بهبود تجربه کاربر در وب سایت است.

  • افزایش عمق کلمه کلیدی
  • افزایش پیوندهای متقابل
  • بهبود سازماندهی محتوا در صفحه

سئو کلاه سیاه شامل تکنیک هایی مانند پرداخت هزینه برای ارسال لینک به یک وب سایت در قسمت های پیوند، پر کردن ابرداده با کلمات کلیدی غیرمرتبط و استفاده از متنی است که برای خوانندگان نامرئی است برای جذب موتورهای جستجو. این و بسیاری دیگر از تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه ممکن است ترافیک را افزایش دهند، اما موتورهای جستجو از استفاده از چنین اقداماتی ناخشنود است. موتورهای جستجو ممکن است سایت‌هایی را که از این روش‌ها استفاده می‌کنند با کاهش رتبه صفحه‌شان یا حذف آن‌ها از فهرست نتایج جستجو، مجازات کنند. اگر به دنبال ایجاد آگاهی بلندمدت از برند، گسترش مخاطبان هدف خود و کسب درآمد بیشتر هستید، بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. بیایید به ده مزیت مهم سئو برای کسب و کار شما و اینکه چگونه می توانید آنها را درک کنید، نگاهی بیاندازیم.


1. اعتبار شما را افزایش می دهد.

سایتی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد معمولاً توسط موتورهای جستجو با کیفیت بالا و قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این به نوبه خود اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. زمانی را صرف بهبود و افزودن محتوا به سایت خود کنید، سرعت سایت خود را افزایش دهید و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به رتبه سایت شما حتی بالاتر رود.

2. لازم نیست برای شما هزینه ای داشته باشد.

جدا از زمان، اگر خودتان آن را مدیریت کنید، سئو هزینه ای مانند سایر استراتژی های بازاریابی مانند پرداخت به ازای کلیک ندارد. موتورهای جستجو شبانه روز سایت شما را بررسی می کنند و محتوای مفید را تبلیغ می کنند و به شما کمک می کنند تا مشتریان جدید را به طور ارگانیک پیدا کنید. برای اینکه از تلاش‌های خود در سئو نهایت استفاده را ببرید، مقداری از زمان خود را به بررسی محتوا در سایت‌های با رتبه بالاتر در جایگاه خود اختصاص دهید و سعی کنید محتوایی بهتر از آنها بنویسید. سپس، محتوای خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

3. از بازاریابی محتوا پشتیبانی می کند.

محتوای اصلی و سئو دست به دست هم می دهند. با ایجاد محتوای مفید برای بازدیدکنندگان، از جمله متن، تصویر و ویدیو، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. اما سئو می تواند از تلاش های بازاریابی محتوای شما نیز پشتیبانی کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با کیفیت بالا و برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بهینه شده است و از آنجایی که موتورهای جستجو تازگی را دوست دارند، محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.

4. کمپین های PPC را به حداکثر می رساند.

استراتژی های بازاریابی بدون پرداخت (SEO) و پولی (PPC) به خوبی با هم کار می کنند. PPC به سایت شما کمک می کند تا در بالای نتایج جستجوی پولی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می دهد. نمایش هر دو نتیجه در بالای صفحه نتایج موتور جستجو، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که شما صرفاً برای اینکه در صدر قرار بگیرید، برای تبلیغات پول خرج نمی‌کنید. شما می‌توانید از SEO برای به حداکثر رساندن کمپین‌های PPC خود استفاده کنید – برای مثال، اگر یک صفحه با رتبه بالا از آن به عنوان بخشی از تبلیغات PPC استفاده کنید، بهتر عمل می‌کند، به خصوص اگر کلمه کلیدی هزینه به ازای هر کلیک پایینی داشته باشد.

5. به شما یک مزیت رقابتی می دهد.

رقبای شما احتمالاً در سئو سرمایه گذاری خواهند کرد، به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که سرمایه گذاری زیادی روی سئو می کنند اغلب در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و سهم بازار را به دست می آورند. اگر فکر می کنید که نتایج در صفحه اول جستجوی گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک را دریافت می کنند، نمی توانید آنجا نباشید، به خصوص اگر رقبای شما هستند. با شناسایی رقبای خود، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها و ایجاد و مدیریت شهرت آنلاین خود شروع کنید. سپس، مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگذاری می شود و برای موبایل مناسب است، بهترین محتوای ممکن را ایجاد کنید و بر ارائه بهترین تجربه کاربری تمرکز کنید.

6. می تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

در حالی که بسیاری از کمپین های بازاریابی تمایل دارند بر روی یک مخاطب هدف تعریف شده تمرکز کنند، سئو می تواند به شما کمک کند هر کسی را با هدف در یک مقطع زمانی خاص جذب کنید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از قیف خرید هستند. با تبلیغات PPC یا اجتماعی، می توانید بالقوه های بیشتری را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به تجارت با شما باشند.

7. به شما کمک می کند در جستجوهای محلی رتبه بهتری کسب کنید.

جستجوهای محلی مانند "پلامبر های نزدیک من" رایج تر می شوند. و نزدیک به 80٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه منجر به تبدیل می شود. استراتژی های سئوی محلی می تواند به شما کمک کند این جستجوگران را که اغلب آماده خرید هستند جذب کنید. اولین قدم برای شروع با استراتژی های سئو محلی، ایجاد یک حساب Google برای کسب و کار من است. سپس، شروع به درخواست بررسی از مشتریان خود کنید. با اطمینان از داشتن نام، آدرس و شماره تلفن صحیح، فهرست های خود را بهینه کنید.

8. قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد.

سئو به معنای سازگاری سایت شما با موتورهای جستجو است، اما همچنین می تواند تجربه مشتری را هنگام بازدید از وب سایت شما بهبود بخشد. اگر برای تولید محتوای مفید و باکیفیت کار کنید، سایت خود را سریع‌تر و واکنش‌گراتر کنید، بک لینک‌ها را اضافه کنید و هر صفحه را بهبود ببخشید، معمولاً یک وب‌سایت عالی علاوه بر وب‌سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است، دریافت می‌کنید. عواملی که قابلیت استفاده را بهبود می بخشد عبارتند از ساختار قوی سایت و ناوبری، که هر دو عاملی در رتبه بندی یک سایت توسط موتورهای جستجو هستند.

9. نتایج قابل اندازه گیری دریافت می کنید.

با سئو، می توانید تغییرات در رتبه بندی، تبدیل ها و ترافیک وب سایت را دنبال کنید. پلتفرم‌هایی مانند Google Analytics مجموعه جامعی از اطلاعات را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا سطح فوق‌ العاده‌ای را بررسی کنید. برای مثال، می‌توانید سفر خرید هر کاربر وب‌سایت را مشاهده کنید - از جمله صفحاتی که با آنها درگیر شده‌اند، کلمات کلیدی که برای جستجو استفاده کرده‌اند و اینکه آیا اقدامات خاصی را انجام داده‌اند یا خیر. شما می توانید از این بینش ها برای تنظیم و بهبود استراتژی SEO خود استفاده کنید.

10. نرخ تعامل کاربر را بهبود می بخشد.

یک سایت بهینه شده ترافیک باکیفیتی به ارمغان می آورد. اگر سایتی با محتوای مفید دارید که با هدف جستجوگر مطابقت دارد، احتمالاً زمان بیشتری را صرف مرور می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل بیشتر و افزایش بازگشت سرمایه شود. مشتریانی که مدت طولانی تری با یک وب سایت ارتباط برقرار می کنند، تمایل بیشتری به ارتباط با برند دارند - این می تواند منجر به حمایت از مشتری و درآمد طولانی مدت شود.

سئوی On Page یا درون صفحه به چه معناست؟


به دسترسی و کنترل مستقیم محتوا ها و کد های سایت که شامل متن و عکس و لینک می شود، سئوی درون صفحه می گویند. به صورت کلی محتوا هایی که داخل سایت بارگذاری می شوند جز سئوی درون صفحه هستند. تمامی پایه های بهینه سازی به این بخش وابسته می باشد زیرا مکانی است که در نتایج گوگل تاثیرات چشم گیری ایجاد می کند به علت آن که بیشترین میزان تغییرات در این بخش صورت می پذیرد. همین طور بهتر است سئو و بهینه سازی سایت به صورت درون صفحه ای پیش از سئوی بیرون صفحه ای انجام شود.

 با سئوی اصولی سایت صفحات اول گوگل را لمس کنید و مشتریان خود را هدف بگیرید. به مرور زمان موتورهای جستجو بخصوص گوگل اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند. تیم آمینا گروپ با پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو طبق اخرین الگوریتم های گوگل سایت شما بهینه می سازد.


 اطلاعات تماس


خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ زنگ ۲


۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱


۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹


۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰


info@amina-group.com


منبع: https://amina-group.com/




 

 

 

 

دریچه هوا

 تهویه مطبوع هوا 


 دیفیوزرهای HVAC نقاط خروجی خروجی سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) هستند. اگرچه گاهی اوقات از آنها به عنوان دریچه های هوای برگشتی استفاده می شود، اما هدف اصلی آنها وارد کردن هوای مطبوع به یک فضا است به گونه ای که توزیع و اختلاط یکنواخت با حداقل صدا حاصل شود. سه نوع اصلی کانال کشی وجود دارد: کانال های ورق فلزی، کانال های فایبر گلاس و کانال های تخته ای. کانال های ورق فلزی: کانال های ورق فلزی معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته می شوند. کانال های آلومینیومی سبک هستند و نصب آن بسیار آسان است.

اجزای مهم دریچه هوا


این دو بخش جدایی ناپذیر هر تهویه مطبوع برای توزیع هوا هستند و از این رو باعث راحتی ساختمان برای ساکنین می شوند. آنها با مواد زیر ساخته می شوند

  • آلومینیوم
  • فولاد نرم
  • فولاد ضد زنگ
  • پلاستیک

محل دریچه هوا


این دستگاه ها معمولاً در کف، دیوارها، سقف درها و در کانال ها نصب می شوند. برخی از این دستگاه‌ها به‌طور ویژه برای نصب افقی و عمودی طراحی شده‌اند، اما دستگاه‌های کف به اندازه‌ای قوی هستند که فشار وارد شده بر روی آن‌ها توسط ترافیک پا را تحمل کنند.

انواع دریچه هوا


توری و دیفیوزر در انواع مختلفی در بازار موجود است. این انواع عبارتند از:

توری ها:

  1. رنده تخم مرغی
  2. نوع نواری
  3. نوع انتقالی

دیفیوزرها:

  1. لوور تیغه دار
  2. تیغه مستقیم
  3. شکاف خطی
دستگاه های رنده تخم مرغی:

این دستگاه ها ارزان ترین و ساده ترین تجهیزات در دسته خود محسوب می شوند. جعبه پلنوم در بالای تجهیزات قابل مشاهده است و از اتاق زیر قابل مشاهده است. اگر هدف خارج کردن هوا از طریق سیستم تهویه است، نیازی به داشتن تیغه های پروفیل دار برای هدایت هوا نیست زیرا می توان از دستگاه رنده تخم مرغی در اینجا استفاده کرد.

دستگاه نواری:

تیغه های این دستگاه برخلاف تیغه باریک به شکل میله ای است. نوار بیشتر به شکل T است که ضریب بینایی را کاهش می دهد.

برخی از دستگاه های نوار خطی دارای تیغه های زاویه دار یا قابل تنظیم هستند که دید را از طریق کاهش می دهد.

دستگاه انتقال:

این وسایل معمولاً در دیوارها و درها برای تهویه استفاده می شوند و در صورت بروز این موارد از انتشار آتش و دود جلوگیری می کنند. گاهی اوقات دستگاه های انتقال دارای دمپر آتش سوزی هستند تا در صورت فوران آتش به عنوان عایق عمل کنند.

دستگاه تیغه لوور:

آنها هوا را در سطح سقف تامین می کنند و می توانند به شکل گرد و مربع باشند. تیغه های خمیده قادر به انحراف هوا در بیش از دو جهت هستند که بستگی به مکانی دارد که در آن قرار دارد.

دستگاه تیغه مستقیم:

دستگاه های تیغه مستقیم معمولاً ارزان تر از دستگاه های تیغه لوور هستند و برخی از انواع آنها دارای تیغه های قابل تنظیم هستند.

دستگاه شکاف خطی:

دستگاه های شکاف خطی نه تنها برای توزیع، بلکه برای اهداف زیبایی در ساختمان ها نیز استفاده می شوند. آنها را می توان برای هر دو هدف تامین یا برگشت هوا استفاده کرد. صفحات خالی برای ایجاد یک جلوه خطی پیوسته، شکاف های ساختگی ایجاد می کنند.

بدون مشبک و دیفیوزر سیستم تهویه مطبوع قابل استفاده نیست و یا ناقص است. هر دوی اینها با همکاری یکدیگر برای افزایش عملکرد خود در ارائه راحتی به خانه یا ساختمان شما کار می کنند.

نصب انواع دریچه هوا 


هر محیط نیاز به هوارسانی دارد و به همین دلیل بعضی دریچه های هوا را در مقطع سقف و برخی دیگر را بر روی سطوح دیوار نصب می نمایند. هنگام نصب دریچه تنظیم هوا یک سری نکات ضروری است.

  • دریچه تنظیم باید در هوای آزاد و خشک نصب گردد.
  • دریچه هوا باید جایی نصب شود که در فصول مختلف دسترسی به آن آسان باشد.
  • هوای ورودی و خروجی از سیستم تهویه توسط دریچه باید در امتداد طول محیط باشد.
  • دریچه تنظیم و تهویه هوا باید در نمای ساختمان تاثیر مثبت داشته باشد و موجب زیبایی گردد.

فروش دریچه هوا و طراحی بهینه سیستم های توزیع هوا در کاربری های اداری ، تجاری ، مسکونی و صنعتی در شرکت ره سام و توسط کارشناسان این مجموعه صورت می پذیرد.

در ره سام ، کارشناسان ما ، به دقت نیازهای پروژه شما را بررسی می کنند.صرف زمانی کافی برای بررسی نیاز های پروژه اعم از اندازه گیری ، مشاوره در انتخاب بهترین نوع دریچه ، هماهنگی زیر سازی کار با تولید و زمان تحویل دریچه ، هماهنگی اعزام نصاب و … از جمله وظایف روزمره کارشناسان ره سام است.سرعت در تولید ، دریچه با کیفیت ، قیمت رقابتی و شرایط پرداخت کاملا انعطاف پذیر از مزایای دیگر ره سام می باشد.

 


آدرس:

تهران، خیابان مطهری، خیابان سربداران،پلاک ۳۹ ، طبقه ۴


تلفکس:

۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۲

۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۶ 


پست الکترونیکی :

office@rahsamco.ir


 منبع:

 https://rahsamair.com/