رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

تفاوت مشاوره تخصصی مارکتینگ و متخصص دیجیتال مارکتینگ چیه؟

چند نکته ضروری در بازاریابی دیجیتال


 مشتری خود را درک کنین.

درک مخاطبان هدف شما یه گام اساسی در بازاریابی تجارت الکترونیکه. اونا چه کسانی هستن؟ علایق، نیازها و خواسته های اونا چیه؟ وقت خود را کجا می گذرونن؟

برای شناسایی و درک مشتریان خود، ممکنه بخواین تحقیقات بازار انجام بدین: این می تونه به سادگی بررسی برخی از مشتریان فعلی شما باشه. شما می تونین بخش های مشتری رو بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، شغل، درآمد، مکان و علایق تعریف کنین.

 محتوای جذاب ایجاد کنین.

یکی از مهمترین جنبه های دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبطه که افراد را به بازدید از وب سایت شما می کشونه. محتوای Clickbait ممکنه توجه خریداران رو به خود جلب کنه، اما اگر ارزشی برای مخاطبان هدف شما ایجاد نکنه، احتمالاً قبل از خرید اونو ترک می کنن.

محتوای ارزشمند می تونه در قالب پست های وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا پست های رسانه های اجتماعی باشه. در زیر برخی از نکات بازاریابی برای تولید محتوای موثر گفته شده:

  • مطالب رو به طور مرتب ارسال کنین.
  • محتوایی ایجاد کنین که سرگرم کننده، آموزنده و همدلانه باشه.
  • اطمینان حاصل کنین که محتوای شما اصلیه و ارزش های برند شما رو منعکس می کنه.
  • از اینفوگرافیک و ویدئو استفاده کنین.
  • محتوا رو برای پلتفرم های دیجیتال مختلف سفارشی کنین.
  • در نظر بگیرین که از مشتریان بخواین محتوای تولید شده توسط کاربر رو با محصولات شما ایجاد کنن.
  • در عکاسی یا طراحی کوتاهی نکنین: زیبایی شناسی مهمه.
  • فقط محصولات خود را تبلیغ نکنین: محتوای شما باید با نیازها و خواسته های مشتریان متناسب باشه.
  • نام تجاری ثابت خود رو حفظ کنین تا خریداران بتونن راحت تر شما رو شناسایی کنن.

به طور منظم وب سایت خود رو برای سئو و تغییر بهینه کنین.

وب سایت شما دروازه ای برای درآمده، بنابراین مهمه که اونو برای تغییر بهینه کنین. یعنی مطمئن شید برای پیمایش آسونه، یه تماس برای اقدام واضح داره، سریع بارگیری می‌شه و پرداخت بدون اصطکاک رو ارائه می‌ده.

بهینه سازی وب سایت شما برای تغییر می تونه افزایش قابل توجهی در فروش آنلاین داشته باشه. سایت شما همچنین می تونه به شما در جمع آوری داده های ارزشمند مشتری، مانند خریدهای برتر، سابقه مرور، مسیرهای کلیک و موارد دیگر کمک کنه.

با تجزیه و تحلیل این داده‌ها و شناسایی الگوها، فرصت‌هایی رو برای بهینه‌سازی‌های آینده کشف می کنین و می‌تونین مشتریان رو به طور مؤثرتری هدف‌گیری و تقسیم‌بندی کنین.

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور پیدا کنین.

اکثر مشتریان فعلی و آینده شما بخش بزرگی از روز خود را صرف رسانه‌های اجتماعی خود می‌کنن یا در انجمن‌های آنلاین در Reddit و Discord حضور دارن.

پلتفرم ها و جوامعی رو که مشتریان شما در اون زمان می گذرونن، شناسایی کنین. نظارت کنین که اونا چه چیزهایی رو در مورد تجارت و صنعت شما به اشتراک می گذارن و احساسات اونا در مورد اون چگونه اس.

محتوایی رو منتشر کنین که مخاطب هدف شما را سرگرم کنه، آموزش بده یا به اون اطلاع بده: نه فقط در مورد برند و محصولات، بلکه در مورد نیازها و خواسته های مخاطبان.

با گوش دادن و پاسخ دادن به اونا در پلتفرم رسانه های اجتماعی یا جامعه آنلاین که در اون فعالیت می کنن، مرتباً با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشین. از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنین، زیرا اینها محبوب ترین فرم های محتوا هستن.

ادغام بازاریابی در چندین پلتفرمن

یکی از مؤلفه‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال، ادغام پیام‌ها، نام تجاری و کمپین‌های شما در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف به طور هم زمانه. مدیریت محتوا در کانال های دیجیتال می تونه یه کار چالش برانگیز باشه، اما برای موفقیت آنلاین بسیار مهمه.

از بازاریابی ایمیل و پیامک/متن به طور موثر استفاده کنین.

دلیلی وجود داره که ایمیل هنوز پایه و اساس اکثر تلاش‌های بازاریابی دیجیتاله: این روشی کم‌هزینه برای حفظ ارتباط با مشتریان، یادآوری کسب‌ و کارتان به اونا و تبلیغ محصولات، فروش و اخبار شماس.

در تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری کنین.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی از موثرترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان هدف و هدایت ترافیک به سایت شماس. خرج کردن پول برای تبلیغات دیجیتال می تونه خطرناک باشه، اما در بازار تجارت الکترونیک بسیار رقابتی، تبلیغات PPC جزء روش های تاثیرگذاره.

در روزهای قبل از اینترنت، کسب ‌و کارها می‌تونستن خود را از طریق بیلبوردها، اسپات‌های تلویزیونی، پست‌های مستقیم یا نمایش ویترین فروشگاه‌ها تبلیغ کنن. اما با توجه به تجارت و مصرف کنندگان که به سوی دنیای آنلاین رفته، بازاریابی و تبلیغات نیز به صورت آنلاین حرکت کرده.

بازاریابان اکنون می‌تونن از طریق کانال‌های دیجیتالی مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها، پیام‌های متنی و ایمیل به مخاطبان هدف خود برسن ، و اینا شامل چیزی که ما به عنوان بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین فکر می‌کنیم، هستن.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ در آمینا گروپ می‌تونین از تماس با ما در سایت آمینا، در ارتباط باشین.


اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد