رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مدرسه خوب کجاس؟

پنج ویژگی مهم یه مدرسه خوب

در واقع، با دسترسی فرزندانمون به آموزش با کیفیت، به اونا کمک می کنیم تا به رشد شخصی و موفقیت حرفه ای برسن. بنابراین، سرمایه گذاری در آینده فرزندانتون با ارائه بهترین آموزش ضروریه. اما یک مدرسه خوب چیه؟ برای یافتن پاسخ این سوال، از شما می‌خوام این مقاله رو بخونین تا برخی از ویژگی‌های کلیدی یه مدرسه موفق و مؤثر را بدونین:

1. یه مدرسه عالی محیطی تمیز و سازمان یافته رو ارائه می ده که برای یادگیری مساعده.

یکی از راه‌های عالی برای حمایت از یادگیری بهتر در مدرسه، فراهم کردن محیطی تمیز و سازمان‌دهی شده برای دانش‌آموزانه تا بتونن مهارت‌های خود رو توسعه بدن و دانش خود را افزایش بدن. یه محیط مدرسه تمیز و راحت به افزایش تجربه تدریس و یادگیری کمک می کنه.

2. یه مدرسه خوب باید معلمان و مدیران حامی داشته باشه.

معلمان الگوی دانش آموزا هستن. اونا تأثیر زیادی در شکل گیری نگرش و شخصیت دانش آموز دارن، بنابراین لازمه که دارای ویژگی های قابل تحسینی باشن که استعدادها و توانایی های دانش آموزا رو پرورش بده. معلمان خوب در دسترس هستن و مایلن دانش آموزا خود رو در دستیابی به پیشرفت تحصیلی و دستیابی به اهداف شخصی خود راهنمایی کنن.

به همین ترتیب، مدیران مدارس باید حرفه ای باشن و از نیازهای کادر علمی حمایت کنن. معلمان خوب با ایجاد تکنیک های آموزشی که مهارت های اونا رو پرورش می دن و تخصص اونا رو برای تبدیل شدن به معلمان مؤثرتر گسترش می ده، اعضای هیئت علمی را توانمند می کنه.

3. یه مدرسه مؤثر باید دارای کارکنان پشتیبانی قابل اعتماد و ارائه دهندگان خدمات کارآمد باشه.

مدارس خوب دارای کارکنان پشتیبانی عالی (مانند پرستار، پزشک، مشاور راهنمایی و روانشناس) هستن که برای کمک به رفع نیازهای همه دانش آموزا آماده هستن.

علاوه بر این، مدرسه با بهترین تامین کنندگان (مانند تجهیزات زمین بازی مدرسه، لوازم مدرسه، لوازم هنری و لوازم کتابخانه) و خدمات کارآمدی را که نیازهای محیط مدرسه را برآورده می کنن، ارائه می ده.

4. یه مدرسه خاص برای ایجاد یه محیط آموزشی امن برای دانش آموزان برنامه ریزی می کنه.

مدرسه خوب مکانیه که دانش آموزا از لحاظ جسمی و عاطفی احساس امنیت کنن. این مدرسه یه محیط حمایتیه که در اون معلما و دانش آموزا با یکدیگر همکاری می کنن و بر روی دستیابی به یادگیری بهتر تمرکز می کنن. از این رو، عاری از رفتارهای منفی، مانند قلدری و آزار و اذیت اس.

به جای اجرای تنبیه به عنوان وسیله ای برای تنبیه دانش آموزا، مدرسه با اجرای اقدامات انضباطی که برای دانش آموز ایمنه، مانند اجازه دادن به دانش آموزا برای انجام کارهای اجتماعی یا خدمات اجتماعی برای یه فرد خاص، بر پیشگیری از رفتارهای نادرست دانش آموزان تمرکز می کنه.

5. یه مدرسه برجسته تجهیزات و امکانات پیشرفته ای را برای کمک به بهبود یادگیری دانش آموزا فراهم می کنه.

دسترسی دانش آموزا به ابزارها و امکانات آموزشی قدرتمند مانند رایانه، آزمایشگاه و کتابخانه، دانش اونارو را بیشتر می کنه و مهارت های منطقی و شناختی بچه ها رو بهبود می بخشه.

دسترسی فرزندانتون به آموزش با کیفیت به اونا کمک می کنه تا برای آینده خود آماده بشن. پیدا کردن یه مدرسه خوب که ویژگی های کلیدی ذکر شده را ارائه میده ضروریه زیرا به دانش آموزا اجازه می ده مهارت ها و تخصص خود را افزایش بدن، که همه برای موفقیت اونا حیاتیه.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتونه به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته بشه.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع : www.pishroschool.ir


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد