رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

مزایای یه وب سایت خوب

 طراحی وب سایت 


 

هنگام ایجاد یه وب سایت برای تجارت خود یا شاید طراحی مجدد وب سایت خود، ممکنه از خود بپرسین که چرا طراحی وب سایت مهمه و چه چیزی اونو خوب می کنه؟

چگونه می تونین اطمینان حاصل کنین که تمام اصول اساسی طراحی وب سایت رو پوشش میده؟ حقیقت اینه که طراحی و توسعه وب سایت چیزی فراتر از ظاهر زیباس. 

این یکی از مهم‌ترین عواملی هس که به داشتن تجربه خوب یا ضعیف در هنگام مرور سایت شما کمک می‌کنه و به طور مستقیم بر تصور کلی برند شما تأثیر می‌ ذاره. 

75 درصد از مصرف کنندگان میگن که بر اساس طراحی وب سایت، درباره اعتبار یه شرکت قضاوت فوری می کنن.

مزایای یه طراحی وب سایت عالی

  • با اولین نگاه تاثیر خوبی میده.
  • به شما کمک می کنه در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنین.
  • باعث میشه شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر برسین.
  • به دریافت سرنخ و فروش کمک می کنه.
  • شما می تونین با رقبا رقابت کنین.
  • به شما شخصیت برند میده.

اصول طراحی وب سایت خوب

تجربیات آنلاین پنجره‌ای به سمت کسب‌ و کار شماس، بنابراین طراحی وب‌سایت خوب در نهایت چیزی هس که بهترین تجربه ممکن و با نام تجاری شما به کاربران شما میده.

اما می‌تونین برخی از اصول رایج رو دنبال کنین تا مطمئن شین که در مسیر درست شروع کردین.

UI/UX و طراحی چیدمان وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسه، بلکه باید هدفی و نیز دنبال کنه. 77% از شرکت ها بر این عقیده ان که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یه نقطه ضعف برای مشتریان اوناس.

بنابراین حتی زمانی که اونا عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها رو به درستی دریافت می‌کنن، می‌تونن با یه تجربه کاربری ضعیف، تمام کار سخت و خراب کنن!

چیزی که یه وب سایت عالی و می سازه زمانی هس که اونا به راحتی می تونن اطلاعات مورد نظر خود و جستجو کنن و به دست بیارن. 

اگر خیلی طول بکشه یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسه، صفحه سایت شما رو می بندن.

طراحی سایت موبایل ریسپانسیو

به این فکر کنین که هر چند وقت یه بار محتوا رو در تلفن خود مشاهده می کنین. چند وب سایت رو روی موبایل خود باز کردین؟ همه ما به وبسایتی رسیدیم که مجبور بودیم برای خوانا کردن محتوا، پیمایش کنیم.

آمارها نشون میده که 85 درصد از بزرگسالان معتقدن که یه وب سایت باید به همان اندازه در تلفن همراه شون خوب به نظر برسه تا روی دسکتاپ. این برای طراحی وب سایت شما چه معنایی داره؟

محتوای با کیفیت: کپی، تصویر و فیلم

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب میشن، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت شون. این منجر به بارگذاری سخت وب سایت و تصاویری میشه که طول می کشه تا باز شن. 

تحقیقات نشون میده که اگر تصاویر بارگذاری نشن یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشه، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما رو متوقف خواهند کرد.

Call to Action (CTA)

واقعا هدف شما از وب سایت چیه؟ بله، شما می خواین یه برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنین، اما همچنین می خواین اونا اقدام کنن! 

برای انجام این کار، باید به اونا یادآوری کنین و با Call to Action یا CTA انجام این کار و برای اونا آسون کنین. اینا دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستن که در سراسر یه وب سایت مشاهده می کنین.

ترافیک سئو

وب‌سایتی که توسط یه استراتژی سئوی صحیح پشتیبانی میشه و به گونه‌ای طراحی شده که این استراتژی و منعکس کنه، بسیار بیشتر شبیه به آوردن ترافیک رایگان و واجد شرایط هس.

شما می خواین وب سایت خود و پیدا کنین زیرا این فرصت و به شما میده تا با مشتریان بدون نیاز به تعقیب اونا ارتباط برقرار کنین.

اعتباری مانند اثبات اجتماعی

اخبار جعلی و برندهای بی کیفیت زیادی وجود داره. و در نتیجه، فیلتر کردن همه اینا برای رسیدن به شما می تونه یه مبارزه واقعی باشه.

هنگامی که مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواین با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره، فشار بیشتری و به اونا بدین.

هویت و ثبات برند

بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارن که رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره رو مشخص کنه. اگر شما یکی از اونا هستین، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع هس!

مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وب سایت حرفه ای وجود داره. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با اون کار می کنین باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت رو درنظر بگیره.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودشو در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد