رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

خرید کیسه زباله

کیسه زباله با اندازه استاندارد چیست؟


به طور معمول، سطل های زباله را می بینید که با گالن یا لیتر اندازه گیری می شوند. سطل های زباله در آشپزخانه معمولا بین 12 تا 16 گالن (45 تا 60 لیتر) هستند که کیسه های زباله 13 گالن در میان رایج ترین کیسه های زباله است.


چرا کیسه های زباله اینقدر گران است؟


رزین پلاستیکی هزینه دارد و هنگام خرید کیسه زباله، هزینه پلاستیک را پرداخت می کنید. با در نظر گرفتن ظرفیت، رزین، حداکثر بار، مهر و موم، رنگ، و هر فاکتور خاص تسهیلات هنگام ارزیابی برنامه کیسه زباله، می توان تا 50 درصد در کل دسته صرفه جویی کرد.



انواع کیسه زباله از لحاظ تولیدی


کیسه زباله بدون بند و بند دار:

 کیسه زباله بدون بند، ساده ترین و شناخته شده ترین نوع کیسه های زباله هستند که فاقد بند بوده و همه ما با آن ها آشنا هستیم. اما کیسه زباله بند دار، دارای یک بند در قسمت دهانه خود می باشد که باعث می شود که بتوان از حجم حداکثری کیسه استفاده نمود و همچنین از انتشار آلودگی به محیط اطراف جلوگیری کرد. در شرکت هایی که تولید پسماند بالایی دارند برای آن که پسماند جمع شده از داخل کیسه زباله سر ریز نشود،مشکل اینجاست اپراتورهای خدماتی مجبور هستند که کیسه های زباله را تا نصف کمتر پر نمایند تا به راحتی بتوانند آن ها را گره بزنند. این کار باعث می شود که مصرف کیسه زباله یک مرکز تقریبا به ۲ برابر حالت عادی برسد. برخی دیگر از مصرف کنندگان برای حل این مشکل از بست های پلاستیکی استفاده می کنند که این بست ها خودشان نوعی هزینه سربار می باشد که هزینه هر کیلو کیسه زباله را تا حدود ۵۰% اقزایش می دهد. به منظور رفع این مشکل طراحان صنعتی دستگاه کیسه زباله بند دار را طراحی نمودند.


کیسه زباله برگه ای و رولی: 

کیسه های برگه ای به صورت تا شده روی یکدیگر و داخل یک بسته بندی پلاستیکی قرار گرفته اند. وجود پرفراژهای انتهای هر کیسه کار جداسازی آن را راحت تر می کند. در کیسه های رولی، برگه ها به دور یک بوبین مقوایی رول و در یک لفاف پلاستیکی یا مقوایی بسته بندی می شوند. این نوع کیسه های زباله آسان مصرف بوده و وجود پرفراژهای انتهای هر برگ باعث می شود که بتوان آن را به آسانی از کل رول جدا کرد.




کیسه زباله معطر:

 این نوع کیسه ها حاوی اسانس هایی هستند که علاوه بر جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع زباله، باعث خوشبو شدن محیط نیز می شود. این کیسه ها در رایحه های گل ها و میوه های مختلف مانند سیب، لیمو، توت فرنگی و… موجود می باشند.


کیسه های زباله سفید برای چه مواردی استفاده می شود؟

کیسه های زباله سفید بسیار محبوب هستند زیرا تمیز و مرتب به نظر می رسند. این که آیا کیسه های زباله سفید در یک مرکز مراقبت های بهداشتی، حمام، دفتر، آشپزخانه یا هر جای دیگری استفاده می شود. این کیسه های زباله با تمیزی ارتباط برقرار می کنند و می توانند به روشن شدن فضاهای تاریک کمک کنند.


آیا کیسه های زباله معطر کار می کنند؟


در حالی که خرید کیسه های زباله جاذب بو و معطر مطمئناً در از بین بردن بوی بد موثر هستند، توجه به این نکته ضروری است که آنها قادر به جلوگیری از انتشار میکروب ها یا کشتن باکتری ها از سطل های زباله نیستند.


آیا رنگ کیسه زباله مهم است؟


رنگ نیزتعیین کننده قیمت است. کیسه‌های زباله سیاه ارزان‌ترین قیمت را دارند، زیرا می‌توان آن‌ها را با بیشترین مواد بازیافتی ساخت (برای مثال کیسه‌های زباله سیاه ما با بیش از 90 درصد مواد بازیافتی ساخته شده‌اند). بعد سفید و سپس شفاف می آید.


کیسه زباله آبی به چه معناست؟


آبی – زباله‌های قابل بازیافت خشک مانند روزنامه، مقوا، پلاستیک‌های بسته‌بندی، بطری‌ها، قوطی‌ها و غیره باید به سطل دیگری بروند. ... هر خانه می تواند حداقل یک مجموعه سه تایی از این رنگ ها داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد