رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

سوالات مربوط به سیستم VRF

آیا سیستم های VRF قابل اعتماد هستند؟

بازده انرژی بالاتر - سیستم های VRF از اینورتر ، کمپرسورهای با سرعت متغیر استفاده می کنند و این سیستم ها میزان جریان مبرد را برای هر نیاز تغییر می دهند ، بنابراین به دلیل بهره وری بالاتر انرژی شناخته می شوند. ... از این نظر ، سیستم های VRF کاملاً قابل اعتماد هستند. علاوه بر این ، آنها بسیار ساکت هستند و با دسی بل پایین کار می کنند


شرکت مهندسی تهویه نوین ایرانیان ضمن دارا بودن پروانه بهره برداری سازمان صنعت و معدن در زمینه طراحی و تولید چیلر و دستگاه های تهویه مطبوع با سابقه مدیریتی بیست سال فعالیت در زمینه طراحی، ساخت، فروش و اجرای انواع سیستم های تهویه مطبوع با کادری مجرب و متشکل از مهندسان و متخصصان صنعت تهویه و تاسیسات آماده ارائه خدمات نوین مهندسی در سراسر کشور می باشد. طراحی  و ساخت انواع چیلر های تراکمی آب خنک و هوا خنک با کمپرسور های اسکرال، اسکرو و سیلندر پیستونی از عمده فعالیت های این شرکت می باشد. برج های خنک کن فایبر گلا سمدار باز و مدار بسته ( مدور و مکعبی)، انواع هواساز های معمولی و هایژنیک، فن کوئل های سقفی، کاستی، دیواری و زمینی از سایر تولیدات این شرکت می باشد.





برای خرید سیستم VRF به چه مواردی باید توجه نمود؟

ابتدا باید به برند تولید کننده سیستم VRF توجه نمود که دارای کیفیت مناسب باشد همچنین باید توجه نمود که سیستم VRF خریداری شده دارای تکنولوژی های روز باشد . برای خرید باید ابتدا با کارشناسان و متخصصان مشورت نمود و با توجه به نقشه ها و بازدیدهای انجام شده سیستم VRF مناسب با واحد مورد نظر را انتخاب نمود . همچنین باید به قیمت ، کیفیت تجهیزات ، مصرف انرژی و خدمات پس از فروش نیز توجه شود.


سیستم VRF


چند نوع VRF وجود دارد؟

چهار نوع

به طور کلی ، چهار نوع سیستم VRF وجود دارد ، مانند سیستم VRF 2 لوله ، سیستم VRF 3 لوله ، سیستم خنک کننده آب و سیستم کار با گاز.


سیستم VRF چگونه کار می کند؟

سیستم های VRF با استفاده از پمپ های حرارتی یا سیستم های بازیابی گرما ، گرمایشی و سرمایشی قدرتمند را برای کلیه واحدهای داخلی و خارجی بدون استفاده از مجاری هوا فراهم می کنند. با یک سیستم VRF ، ساختمان شما دارای چندین واحد داخلی خواهد بود که توسط یک واحد تغلیظ کننده در فضای باز استفاده می شود ، یا با پمپ حرارت یا سیستم بازیابی گرما.




مزیت سیستم VRF چیست؟

با استفاده از فناوری VRF ، گرم کردن و سرمایش فقط فضاهایی که به آن نیاز دارند ساده است. این سیستم ها حداقل مقدار مبرد مورد نیاز برای هر منطقه را برای تأمین بار ساختمان به گردش در می آورند. از آنجا که مجاری وجود ندارد ، این باعث اتلاف انرژی مرتبط با افت کانال می شود.


تفاوت VRF با VRV چیست؟

این دو سیستم مشابه یکدیگر هستند و در واقع VRV علامت تجاری دستگاه های ساخت شرکت دایکینگ می باشد زیرا این شرکت برای نخستین بار این سیستم را اختراع کرده است.



تفاوت چیلر با سیستم VRF چیست؟

چیلر نیاز به اپراتور دارد در حالی که سیستم VRF به اواپراتور نیاز ندارد . برای بررسی سیستم VRF کافی است دو بار در سال بازرسی شود در حالی که سیستم چیلر نیاز به تعمیر و نگهداری دارد در سیستم چیلر آب به عنوان سیال کار می کند ولی در سیستم VRF دارای جریان مبرد است . سیستم VRF دارایی سرمایش و گرمایش همزمان است ولی در سیستم چیلر گرمایش به موتورخانه یا پکیج نیاز دارد . در چیلر کنترل دقیق دما امکان پذیر نمی باشد ولی در سیستم VRF دما به صورت دقیق تر کنترل می گردد . سیستم VRF برای فضاهای بسیار بزرگ یا ساختمان های بسیار بلند مناسب نمی باشد ولی سیستم چیلر این محدودیت ها را ندارد.


سیستم VRF چیست؟

ساده ترین توضیح VRF توصیف آن به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع بدون کانال در مقیاس بزرگ است که می تواند با ظرفیت بالایی کار کند. طراحی خاص سیستم VRF بر اساس کاربرد متفاوت است. ... سیستم های VRF یا می توانند یک سیستم پمپ حرارتی باشند و یا یک سیستم بازیابی گرما ، که به طور همزمان گرمایش و سرمایش را فراهم می کند


برنامه های سیستم VRF

سیستم های پمپ حرارتی با بازیابی گرما در ساختمانهای تاریخی ، مدارس ، ساختمانهای اداری ، تأسیسات مسکونی مسکونی ، هتلها ، بانکها و سایر ساختمانهای تجاری که در آنها خنک کننده و گرمایش همزمان یک نیاز طراحی است استفاده می شود.


اجزای سیستم VRF چیست؟

سیستم های VRF شامل دو جز major اصلی ، یک کمپرسور با سیم پیچ در فضای باز و چندین واحد فن کوئل داخلی است. واحد بیرونی کمپرسور را در خود جای داده است که به عنوان یک مبرد فشار دهنده مبرد از طریق لوله کشی به سیم پیچ های داخلی و عقب عمل می کند.


چه تفاوتی بین VRF و VLAN وجود دارد؟

VLAN ها یک شبکه اترنت را گرفته و آن را به چندین شبکه جداگانه اترنت مجازی تقسیم می کنند. با این کار می توانید ترافیک را از طریق مسیریاب بدون محدود کردن طرح شبکه فیزیکی خود اطمینان حاصل کنید. VRF به شما امکان می دهد چندین روتر مجازی در یک جعبه بسازید.


منبع:

https://tahvienovin.com/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-vrf

العلامة التجاریة

العلامة التجاریة

                                                                                                       

 

العلامة التجاریة هی اسم أو مصطلح أو تصمیم أو رمز أو أی سمة أخرى تمیز منتج أو خدمة البائع عن البائعین الآخرین. تُستخدم العلامات التجاریة فی الأعمال التجاریة والتسویق والإعلان لتحدید والأهم من ذلک إنشاء القیمة وتخزینها باعتبارها حقوق ملکیة للعلامة التجاریة للکائن المحدد ، لصالح عملاء العلامة التجاریة وأصحابها ومساهمیها. یتم تمییز أسماء العلامات التجاریة أحیانًا عن العلامات التجاریة العامة أو العلامات التجاریة الخاصة بالمتجر. فی العصر الحدیث ، توسع مفهوم العلامة التجاریة لیشمل إنشاء مدیر التسویق وتقنیات الاتصال والأدوات التی تساعد على تمییز شرکة أو منتج عن المنافسین وتهدف إلى خلق تأثیر دائم فی أذهان العملاء. تشمل المکونات الرئیسیة لصندوق أدوات العلامة التجاریة الهویة والشخصیة وتصمیم المنتج والاتصالات التجاریة (مثل الشعارات والعلامات التجاریة) والوعی بالعلامة التجاریة والولاء للعلامة التجاریة واستراتیجیات العلامة التجاریة المختلفة (إدارة العلامة التجاریة). تعتقد العدید من الشرکات أنه لا یوجد فرق کبیر بین المنتجات فی القرن الحادی والعشرین ، لذلک تظل العلامة التجاریة من بین الأشکال القلیلة لتمییز المنتجات. یمکن أن تؤدی العلامة التجاریة الفعالة ، إلى جانب قیم العلامة التجاریة القویة ، إلى المزید من المبیعات لیس فقط لمنتج واحد ، ولکن أیضًا للمنتجات الأخرى المتعلقة بهذه العلامة التجاریة. العلامة التجاریة هی علامة تجاریة یتم التحدث بها أو کتابتها وتحدد منتجًا أو خدمة أو شرکة وتمیزها عن غیرها من المنتجات المماثلة فی المجموعة. قد تتضمن العلامة التجاریة کلمات أو عبارات أو رموزًا أو رموزًا أو تصمیمات أو أی مجموعة من هذه العناصر. بالنسبة للمستهلکین ، تعتبر العلامة التجاریة "مبادرة ذاکرة": طریقة ملائمة لاستدعاء تفضیلات المنتج. لا ینبغی الخلط بین العلامة التجاریة والعلامة التجاریة التی هی علامة تجاریة أو جزء من علامة تجاریة محمیة قانونًا. کوکا کولا ، على سبیل المثال ، لا تحمی مارکة Coca-Cola فحسب ، بل تحمی أیضًا خط Spencer الممیز وشکل الزجاجة المنحنی. یبدو أن العلامة التجاریة وعلاقة المستهلک مع العلامة التجاریة ککل قد تطورت. من عملیة تحدید المنتج البسیطة ، أصبح للعلامة التجاریة الآن طیف تعریف رمزی واجتماعی. على سبیل المثال ، یمکنک شراء Nike لأنهم یریدون التواصل مع الأشخاص الذین یرتدون Nike وقیم هذه العلامة التجاریة ومیزاتها. أکثر من منتج هو اقتراح یجب على المرء أن یسعى لشرائه من خلال وکیل العلامة التجاریة. هویة العلامة التجاریة هی مجموعة من المکونات الفردیة ، مثل الاسم ، والتصمیم ، ومجموعة الصور ، والشعار ، والرؤیة ، وأسلوب الکتابة ، وخط أو رمز معین ، وما إلى ذلک ، والتی تمیز العلامة التجاریة عن غیرها. لکی تتمتع الشرکة بهویة تجاریة قویة ، یجب أن یکون لدیها فهم عمیق لسوقها المستهدف ومنافسیها وبیئة الأعمال المحیطة بها. تشمل هویة العلامة التجاریة کلاً من الهویة الأصلیة والهویة العریضة. تعکس الهویة الأصلیة التواصل طویل الأمد المتوافق مع العلامة التجاریة. بینما تتضمن الهویة الشاملة تفاصیل معقدة للعلامة التجاریة تساعد فی إنتاج نمط ثابت.

 

وفقًا لـ Kotler et al. (2009) ، یمکن أن یکون لهویة العلامة التجاریة أربعة مستویات من المعنى:

  • سمات
  • فوائد
  • القیم
  • اختلاف الشخصیات

سمة العلامة التجاریة هی مجموعة من العلامات التی ترید الشرکة ربطها. على سبیل المثال ، قد تعرض العلامة التجاریة خصائصها الأساسیة باعتبارها صدیقة للبیئة. ومع ذلک ، فإن خصائص العلامة التجاریة وحدها لا تکفی لإقناع العمیل بشراء منتج. یجب نقل هذه السمات من خلال الفوائد التی تجعل الترجمة أکثر عاطفیة. إذا کانت خصائص العلامة التجاریة صدیقة للبیئة ، فسیشعر العمیل أنه یساعد البیئة من خلال التواصل مع العلامة التجاریة. بصرف النظر عن المیزات والفوائد ، قد تتضمن هویة العلامة التجاریة علامة تجاریة للترکیز على تقدیم مجموعة قیمها الأساسیة. إذا تم النظر إلى الشرکة على أنها رمز للقیم الخاصة ، فإنها بدورها تجذب العملاء. على سبیل المثال ، تُظهر علامة Nike التجاریة قیمة موقف "فقط افعلها". لذلک ، یجذب هذا الشکل من تحدید العلامة التجاریة العملاء الذین لدیهم أیضًا نفس القیمة. شخصیة العمل أوسع بکثیر من قیمها المتصورة. حرفیاً ، من السهل وصف هویة العلامة التجاریة الناجحة کما لو کانت شخصًا. أثبت هذا الشکل من هویة العلامة التجاریة أنه أکثر فائدة فی الحفاظ على علاقة طویلة الأمد مع المستهلک ، لأنه یمنحهم إحساسًا بالتفاعل الشخصی مع العلامة التجاریة. ویأمل أن یفعل ویشرح لماذا یجب على العملاء اختیار علامة تجاریة على منافسیهم .

عناصر العلامة التجاریة

عادةً ما تتضمن العلامات التجاریة عناصر مختلفة ، مثل:

اسم:

کلمة أو کلمات تستخدم لتعریف شرکة أو منتج أو خدمة أو مفهوم.

شعار:

العلامة التجاریة هی عنصر مرئی یحدد العلامة التجاریة.

سطر الوصف أو العبارة المشهورة: "المنتقى السریع العلوی" [بواسطة من؟] مرتبط بمناشف Bounty الورقیة.

الرسومات:

"الشریط الدینامیکی" هو جزء من علامة Coca-Cola التجاریة.

الأشکال:

الأشکال الممیزة لزجاجات Coca-Cola و Volkswagen Beetle هی علامات تجاریة لتلک العلامات التجاریة.

الألوان:

أظهر التعرف الفوری على المستهلک من خلال رؤیة بیاض البیض تیفانی آند کو فی عام 1998 العلامة التجاریة.

الأصوات: یمکن أن تمثل نغمة فریدة أو مجموعة من الملاحظات علامة تجاریة. تقدم نغمات NBC مثالاً مشهورًا.

العطور:

عطر مسک الورد الیاسمین من شانیل رقم 5 مع اسم العلامة التجاریة.

المذاق:

کنتاکی فراید تشیکن لها وصفتها الخاصة لأحدى عشرة أعشاب دجاج مقلی وتوابل.

الحرکات:

أظهرت لامبورغینی الحرکة التصاعدیة لعلاماتها التجاریة ذات العلامات التجاریة العالیة.

فوائد العلامة التجاریة

تساعدک العلامة التجاریة على التمیز فی سوق مشبعة.

تمنحک العلامة التجاریة رصیدًا.

مع علامة تجاریة واضحة ، یمکنک شحن ما تستحقه.

تؤدی العلامة التجاریة إلى ولاء العملاء.

تؤدی العلامة التجاریة إلى عودة العملاء وإحالة العملاء.

العلامة التجاریة = التوافق.

تساعد العلامة التجاریة على جذب العملاء المثالیین.

هذا أمر جید: لا تبنی العلامة التجاریة الجیدة ثقة العملاء فحسب ، بل تقدم الکثیر أیضًا لصاحب العمل الحقیقی. مع وجود علامة تجاریة رائعة ، یتم تجمیع کل الطاقة والوقت والمال والعمل الذی یتم إنفاقه فی الشرکة فی عرض تقدیمی کامل واحترافی. هناک علامة تجاریة للترویج للمنتج أو الخدمة الرئیسیة. یجذب الجمهور من خلال جذب انتباه الجمهور واهتمامه. العلامة التجاریة مفیدة لعامة الناس ، ولکن یجب على أصحاب الأعمال أیضًا تقدیر ما قاموا بإنشائه. عندما یکون لشرکة ما علامة تجاریة رائعة ، یدرک الناس ذلک. وغالبًا ما یکون الأشخاص الذین ینتبهون هم أکثر المسوقین على وسائل التواصل الاجتماعی أو مصممی الویب أو صانعی الأفکار تأثیرًا. عندما تقوم شرکة ذات علامة تجاریة بعمل رائع ، فإن هذا العیار المدروس غالبًا ما یرید أن یکون جزءًا مما یفعله هذا العمل. وعندما تسمح شرکة لأشخاص مثل هذا ، فإنهم یضیفون إلى قوتهم الإبداعیة. التفرد والجودة والرسالة الواضحة والفلسفة القویة والتسویق المستهدف ووعی الجمهور لیست سوى أمثلة قلیلة. عادة ، ما یجعل العلامة التجاریة والعلامة التجاریة الرائعة لیس شیئًا رائعًا فحسب - بل مزیجًا من عدة أشیاء.

بغض النظر عن مدى دقة التخطیط والاستراتیجیة لإعلاناتک ، فإنها تُظهر أنک تقترب من العلامة التجاریة ، وبالطبع تأتی مع تکالیفها الخاصة.یمکنک أن تسأل نفسک ، کیف یمکننا أن نصبح علامة تجاریة؟ فی المقام الأول ، تحتاج إلى مراعاة ما یلی والعثور تدریجیًا على مکانک فی السوق وبین العلامات التجاریة الأخرى ذات السمعة الطیبة والمتنافسة.

فی المقام الأول ، تتمثل أهم وظیفتک فی الإعلان على نطاق واسع ، بدلاً من الإعلان بشکل دوری عن علامتک التجاریة.

تمتع بعلاقات عامة قویة واستخدمها لجذب عملاء جدد.

مبیعات.

یمکنک زیادة مبیعاتک باستخدام التسویق المباشر.

یمکنک تجربة المبیعات شخصیًا.

التعبئة والتغلیف.

راعی.

خدمة ما بعد البیع وتوجیه العملاء.


لن یکون تأثیر الإعلانات على الفضاء الإلکترونی محسوسًا فی العالم الحقیقی. من خلال الفضاء الإلکترونی ، یمکنک الحصول على أکبر عدد من المبیعات بأقل تکلفة. بمساعدة فریق مجموعة آمینا لتحقیق هذا الهدف وتحقیق رغبتک وعرض إعلاناتک فی الفضاء الإلکترونی

 

https://ar.amina-group.com/

 

 

تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد


تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد



Taxicab که به آن تاکسی یا کابین نیز گفته می شود ، نوعی وسیله نقلیه با راننده است که توسط یک مسافر یا گروه کوچکی از مسافران استفاده می شود ، اغلب برای سواری غیر مشترک. Taxicab مسافران را بین مکان های مورد نظر خود منتقل می کند. این امر با وسایل حمل و نقل عمومی متفاوت است ، جایی که مکان های حمل و نقل و تصمیم گیری توسط ارائه دهنده خدمات تعیین می شود ، نه توسط مشتریان ، اگرچه حمل و نقل پاسخگو و تاکسی های مشترک تقاضای حالت ترکیبی اتوبوس / تاکسی را دارند.

چهار فرم متمایز تاکسی کاب وجود دارد که با اصطلاحات کمی متفاوت در کشورهای مختلف قابل شناسایی است:

تاکسی های هاکنی ، همچنین به عنوان کرایه عمومی ، تاکسی های خیابان شناخته می شوند ، که مجاز به استقبال از جوامع هستند.

وسایل نقلیه کرایه ای شخصی که به آنها مینی کاب یا تاکسی کرایه خصوصی نیز گفته می شود ، مجاز به رزرو فقط برای قبل هستند.

تاکسی باس ها ، همچنین در کشورهای در حال توسعه به عنوان جیتنی یا جیپنی بسیار متفاوت هستند و در مسیرهای از پیش تعیین شده ای که با چندین توقف و چندین مسافر مستقل مشخص می شوند ، فعالیت می کنند.

لیموزین ، وسیله نقلیه تخصصی دارای مجوز برای کار با رزرو قبلی

اگرچه انواع وسایل نقلیه و روش های تنظیم ، استخدام ، اعزام و پرداخت هزینه های مذاکره از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، اما بسیاری از ویژگی های مشترک وجود دارد. اختلافات در مورد اینکه آیا شرکت های اشتراک کننده رانندگی باید به عنوان تاجیکال تنظیم شوند ، منجر به ایجاد مقررات جدید در این حوزه ها برای این خدمات شد. انتظار می رود بیشتر رانندگان تاکسی باتجربه ای که مدتی در همان شهر یا منطقه مشغول به کار هستند ، مهمترین خیابانها و مکانهایی را که مشتری هایشان درخواست رفتن دارند ، بدانند. با این حال ، برای کمک به روند هدایت دستی و حافظه راننده تاکسی (و همچنین مشتری در بعضی مواقع) ، یک راننده کابین معمولاً مجهز به نقشه راه دقیق منطقه ای است که در آن کار می کند. همچنین در کشورهای ثروتمند به طور فزاینده ای از سیستم های ناوبری مبتنی بر GPS استفاده می شود. در لندن ، علیرغم طرح بندی پیچیده و تصادفی جاده ها ، این کمکها اخیراً توسط تعداد کمی از رانندگان تاکسی "کابین سیاه" (برخلاف minicab) استفاده شده است. در عوض ، آنها ملزم به گذراندن یک فرایند یادگیری و آزمایش به نام دانش می شوند. این به طور معمول حدود سه سال طول می کشد و آنها را به فرماندهی دقیق 25000 خیابان در مرکز لندن ، مسیرهای اصلی خارج از این منطقه ، و همه ساختمانها و سایر مقاصدی که ممکن است مسافران درخواست انتقال آنها را داشته باشند ، مجهز می کند.

خودرو های جدید

تیم ترانسفور تاکسی فرودگاهی VIP امام با بهترین قیمت و بروزترین ماشین‌های دنیا (سوناتا – تویوتا کمری – تویوتا رافور) امکان خدمات به تمامی مسافرین ورودی به کشور ویا خروجی از کشور را فراهم نموده است. همچنین درصورت تمایل شرکت ها و آژانس های مسافرتی ، با آنها همکاری صورت می گیرد. تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد.

تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد

به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد ، رزرو آنلاین ما به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهای قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

مجوزها و دوره‌های اخذ شده توسط رانندگان

صحت اختصاصی بودن

اخذ کد اختصاصی تاکسی VIP و نصب آن بر روی بدنه خودرو

کنترل مسیر

نصب GPS جهت پایش سرعت سفرها توسط پلیس راه کشور

رانندگی حرفه‌ای

اخذ کارت راننده حرفه ای از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

غلبه بر طرح ترافیک

اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک از سازمان حمل و نقل ترافیک تهران

سلامت کامل

اخذ کارت سلامت از مراکز تخصصی طب کارجهت اطمینان کامل از سلامت راننده

مرتبط با شخصیت شما

اخذ گواهینامه دوره آموزشی ارتباطات و آداب تشریفات توسط تمامی رانندگان

سفر های بین شهری

شرکت تاکسی VIP آماده است تا هرگونه سفر از فرودگاه امام یا مهرآباد را ‌به هر نقطه‌ی مد نظر مسافر (از داخل شهر تا سفر های بین شهری) انجام دهد.همچنین مسافران می‌توانند در طول سفر از امکانات تاکسی VIP نظیر محیط بسیار امن و راحت خودرو ، وای فای رایگان و … استفاده کنند.

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

Branding

 

Branding 

                        

A trademark is a name, term, design, symbol, or any other attribute that distinguishes a seller's product or service from other vendors. Brands are used in business, marketing and advertising to identify and most importantly to create and store value as brand equity for the identified object, for the benefit of the brand's customers, owners and shareholders. Brand names are sometimes distinguished from generic or store brands. In modern times, the concept of brand has expanded to include the establishment by the manager of marketing and communication techniques and tools that help differentiate a company or product from competitors and aim to create a lasting impact in the minds of customers. The main components of a brand's toolbox include identity, personality, product design, business communications (such as logos and trademarks), brand awareness, brand loyalty, and various brand strategies (brand management) 

Many companies believe that there is often not much difference between products in the 21st century, so the brand remains among the few forms of product differentiation. An effective brand, coupled with strong brand values, can lead to more sales not only of one product, but also of other products related to that brand. A brand is a part of a brand that can be spoken or written and identifies a product, service or company and sets it apart from other comparable products in a group. A brand may include words, phrases, symbols, symbols, designs, or any combination of these elements. For consumers, the brand is a "memory initiative": a convenient way to recall product preferences. A brand should not be confused with a trademark that is a trademark or part of a trademark that is legally protected 

Coca-Cola, for example, not only protects the Coca-Cola brand, but also the distinctive Spencer line and the curved bottle shape. A brand and the consumer relationship with the brand as a whole seem to have evolved. From the simple product identification process, a brand now has a symbolic and social identification spectrum. For example, you can buy Nike because they want to connect with the people who wear Nike and the values ​​and features of that brand. More than one product is a proposition that one should seek to purchase through a brand proxy. Brand identity is a set of individual components, such as a name, design, set of images, slogan, vision, writing style, a particular font or symbol, etc. that sets the brand apart from others. For a company to have a strong business identity, it must have a deep understanding of its target market, competitors and the surrounding business environment. Brand identity includes both the original identity and the broad identity. The original identity reflects the long-term brand-compatible communication. While extensive identity includes complex brand details that help produce a fixed pattern

According to Kotler et al. (2009), the identity of a brand can have four levels of meaning


Features
benefits
values
Character


A brand attribute is a set of tags that the company wants to associate with. For example, a brand may display its core characteristics as environmentally friendly. However, the characteristics of a brand alone are not enough to persuade a customer to buy a product. These attributes must be conveyed through the benefits that translation is more emotional. If the characteristics of a brand are environmentally friendly, the customer will feel that he is helping the environment by connecting with the brand. Aside from features and benefits, a brand identity may include a brand to focus on delivering its core set of values. If a company is seen as a symbol of special values, it in turn attracts customers. For example, the Nike brand shows the value of a "just do it" attitude. Therefore, this form of brand identification attracts customers who also have the same value. The business personality is much even broader than its perceived values. Literally, it is easy to describe the identity of a successful brand as if it were a person. This form of brand identity has proven to be most beneficial in maintaining a long-term relationship with the consumer, as it gives them a sense of personal interaction with the brand. Hehopes to do and explain why customers should choose a brand over their competitors

Brand elements

:Brands usually include different elements, such as

name 

A word or words used to identify a company, product, service or concept

logo

A trademark is a visual that identifies a brand

tagline or catchphrase

"The Quicker Picker Upper" [by whom?] is associated with Bounty paper towels

Graphics
"Dynamic Ribbon" is part of the Coca-Cola brand

Shapes
Distinctive shapes of Coca-Cola and Volkswagen Beetle bottles are the trademarks of those brands

Colors
Immediate consumer recognition by seeing Tiffany & Co.'s egg blue in 1998 showed the brand

Sounds

A unique tone or set of notes can represent a brand. NBC ringtones provide a famous example

Fragrances
Rose-Jasmine musk fragrance is from Chanel No. 5 with a brand name

taste
Kentucky Fried Chicken has its own special recipe for eleven fried chicken herbs and spices

movements
Lamborghini has shown the upward movement of its car brands with a high brand

Benefits of branding

Branding helps you stand out in a saturated market
Branding gives you credit
With a clear brand, you can charge what you are worth
Branding leads to customer loyalty
Branding leads to customer return and customer referral
Brand = compatibility
Branding helps to attract your ideal customers
Here's a good thing: A good brand not only builds customer confidence, but also does a lot for the real business owner. With a great brand, all the energy, time, money and work spent in a company is gathered in a complete and professional presentation. There is a brand to promote the main product or service. It attracts the public by attracting public attention and attention. A brand is good for the general public, but business owners should also appreciate what they have created. When a business has a great brand, people realize. And often, the people who pay attention are the most influential, social media marketers or web designers or idea makers. When a branded business does a great job, this thoughtful caliber often wants to be part of what that business does. And when a company allows people like that, they add to their creative power. Uniqueness, quality, clear message, strong philosophy, targeted marketing and audience awareness are just a few. Typically, what makes a great brand and branding is not just an amazing thing - but a combination of several
No matter how carefully planned and strategic your ads are, it shows that you are approaching branding , and of course it comes with its own costs. You may ask yourself, how can we become a brand? In the first place, you need to consider the following and gradually find your place in the market and among other reputable and competing brands
In the first place, your most important job is to advertise widely, rather than periodically advertising your brand


Have strong public relations and use it to attract new customers.
Sales.
You can increase your sales by using direct marketing.
You can experience sales in person.
Packaging.
Sponsor.
After sales service and customer orientation.

 

Touch the first pages of Google with targeted SEO and target your customers. Over time, search engines, especially Google, will give you more credibility. The Amina Group team optimizes your site according to the latest Google algorithms by following the search engine factors


https://en.amina-group.com/

 

Starter menu- Humus

Humus


Hummus, a creamy appetizer from the Middle East, is known as a healthy and nutritious food. All basic materials are excellent materials in their own right. In most traditional versions of chickpeas, there is sesame (Tahini), garlic and olive oil. Crushed chickpeas mixed with tahini, lemon juice and garlic. The standard Middle Eastern garnish includes olive oil, a few whole peas, parsley and red pepper. In Middle Eastern cuisine, it is usually eaten as an appetizer with pita bread. Hummus is a good source of fiber and protein that may help you lose weight. Studies have shown that people who regularly consume chickpeas or hummus are less likely to be obese, as well as have a lower BMI and lower waistline

Hummus is a good source of dietary fiber, which can improve gastrointestinal health. Provides 6 grams of dietary fiber per 3.5 ounces (100 grams), which is equal to 24% of the daily recommended fiber for women and 16% for men. Due to its high fiber content, humus can help keep your bowel movements regular. This is because dietary fiber helps to soften and add bulk to the stool to make it easier to pass. In addition, dietary fiber helps nourish the healthy bacteria that live in your gut. One study found that adding 200 grams of chickpeas (or chickpea raffinose fiber) to the diet for three weeks helped the growth of beneficial bacteria such as bifidobacteria, while suppressing the growth of harmful bacteria. Some of the fiber in humus may be converted to short-chain butyrate fatty acid by intestinal bacteria 

This fatty acid helps nourish the cells of the colon and has many dramatic benefits. Laboratory studies have shown that butyrate production is associated with a reduced risk of colon cancer and other health problems. Hummus also makes a delicious dip and is best paired with crunchy foods such as celery, carrots, cucumbers and bell peppers.

Humus contains several ingredients that may help reduce the risk factors for heart disease. In a five-week long-term study, 47 healthy adults ate either a diet with added chickpeas or a diet with added wheat. After the study, those who ate extra chickpeas had 4.6% less "bad" LDL cholesterol than those who ate extra wheat. In addition, a review of 10 studies with more than 268 people found that a diet rich in legumes such as chickpeas reduced "bad" LDL cholesterol by an average of 5%. Apart from chickpeas, humus is also a source Olive oils are good for the heart. An analysis of 32 studies with more than 840,000 people found that people who consumed the most healthy oils, especially olive oil, had a 12% lower risk of dying from heart disease and an overall 11% lower risk of dying. . Another study showed that for every 10 grams 

  (about 2teaspoons) of extra virgin olive oil consumed per day, the risk of heart disease is reduced by 10%


Orchid Persian Restaurant


Dine in , Takeaway , Catering

Every Saturday nights

Entertainment, Dj music and belly dancer

Functions

Let us organise your next party

Birthday, Engagement, Wedding, Company, christening and other parties

Halal food in Orchid Persian restaurant (Sydney )



http://orchidpersianrestaurant.com.au/