رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد


تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد



Taxicab که به آن تاکسی یا کابین نیز گفته می شود ، نوعی وسیله نقلیه با راننده است که توسط یک مسافر یا گروه کوچکی از مسافران استفاده می شود ، اغلب برای سواری غیر مشترک. Taxicab مسافران را بین مکان های مورد نظر خود منتقل می کند. این امر با وسایل حمل و نقل عمومی متفاوت است ، جایی که مکان های حمل و نقل و تصمیم گیری توسط ارائه دهنده خدمات تعیین می شود ، نه توسط مشتریان ، اگرچه حمل و نقل پاسخگو و تاکسی های مشترک تقاضای حالت ترکیبی اتوبوس / تاکسی را دارند.

چهار فرم متمایز تاکسی کاب وجود دارد که با اصطلاحات کمی متفاوت در کشورهای مختلف قابل شناسایی است:

تاکسی های هاکنی ، همچنین به عنوان کرایه عمومی ، تاکسی های خیابان شناخته می شوند ، که مجاز به استقبال از جوامع هستند.

وسایل نقلیه کرایه ای شخصی که به آنها مینی کاب یا تاکسی کرایه خصوصی نیز گفته می شود ، مجاز به رزرو فقط برای قبل هستند.

تاکسی باس ها ، همچنین در کشورهای در حال توسعه به عنوان جیتنی یا جیپنی بسیار متفاوت هستند و در مسیرهای از پیش تعیین شده ای که با چندین توقف و چندین مسافر مستقل مشخص می شوند ، فعالیت می کنند.

لیموزین ، وسیله نقلیه تخصصی دارای مجوز برای کار با رزرو قبلی

اگرچه انواع وسایل نقلیه و روش های تنظیم ، استخدام ، اعزام و پرداخت هزینه های مذاکره از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، اما بسیاری از ویژگی های مشترک وجود دارد. اختلافات در مورد اینکه آیا شرکت های اشتراک کننده رانندگی باید به عنوان تاجیکال تنظیم شوند ، منجر به ایجاد مقررات جدید در این حوزه ها برای این خدمات شد. انتظار می رود بیشتر رانندگان تاکسی باتجربه ای که مدتی در همان شهر یا منطقه مشغول به کار هستند ، مهمترین خیابانها و مکانهایی را که مشتری هایشان درخواست رفتن دارند ، بدانند. با این حال ، برای کمک به روند هدایت دستی و حافظه راننده تاکسی (و همچنین مشتری در بعضی مواقع) ، یک راننده کابین معمولاً مجهز به نقشه راه دقیق منطقه ای است که در آن کار می کند. همچنین در کشورهای ثروتمند به طور فزاینده ای از سیستم های ناوبری مبتنی بر GPS استفاده می شود. در لندن ، علیرغم طرح بندی پیچیده و تصادفی جاده ها ، این کمکها اخیراً توسط تعداد کمی از رانندگان تاکسی "کابین سیاه" (برخلاف minicab) استفاده شده است. در عوض ، آنها ملزم به گذراندن یک فرایند یادگیری و آزمایش به نام دانش می شوند. این به طور معمول حدود سه سال طول می کشد و آنها را به فرماندهی دقیق 25000 خیابان در مرکز لندن ، مسیرهای اصلی خارج از این منطقه ، و همه ساختمانها و سایر مقاصدی که ممکن است مسافران درخواست انتقال آنها را داشته باشند ، مجهز می کند.

خودرو های جدید

تیم ترانسفور تاکسی فرودگاهی VIP امام با بهترین قیمت و بروزترین ماشین‌های دنیا (سوناتا – تویوتا کمری – تویوتا رافور) امکان خدمات به تمامی مسافرین ورودی به کشور ویا خروجی از کشور را فراهم نموده است. همچنین درصورت تمایل شرکت ها و آژانس های مسافرتی ، با آنها همکاری صورت می گیرد. تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد.

تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد

به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد ، رزرو آنلاین ما به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهای قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

مجوزها و دوره‌های اخذ شده توسط رانندگان

صحت اختصاصی بودن

اخذ کد اختصاصی تاکسی VIP و نصب آن بر روی بدنه خودرو

کنترل مسیر

نصب GPS جهت پایش سرعت سفرها توسط پلیس راه کشور

رانندگی حرفه‌ای

اخذ کارت راننده حرفه ای از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

غلبه بر طرح ترافیک

اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک از سازمان حمل و نقل ترافیک تهران

سلامت کامل

اخذ کارت سلامت از مراکز تخصصی طب کارجهت اطمینان کامل از سلامت راننده

مرتبط با شخصیت شما

اخذ گواهینامه دوره آموزشی ارتباطات و آداب تشریفات توسط تمامی رانندگان

سفر های بین شهری

شرکت تاکسی VIP آماده است تا هرگونه سفر از فرودگاه امام یا مهرآباد را ‌به هر نقطه‌ی مد نظر مسافر (از داخل شهر تا سفر های بین شهری) انجام دهد.همچنین مسافران می‌توانند در طول سفر از امکانات تاکسی VIP نظیر محیط بسیار امن و راحت خودرو ، وای فای رایگان و … استفاده کنند.

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد