رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

تهویه پارکینگ

توصیف  تهویه پارکینگ

به منظور برآورد هزینه ها ، مراحل موجود در صفحات زیر ممکن است دور زده شوند. به ازای هر 100 مترمربع از سطح زمین پارکینگ 5N رانش اجازه دهید تا تعداد طرفداران مورد نیاز تقریبی باشد.


برآورد مقادیر فن

مراحل زیر برای ایجاد یک طرح اولیه سیستم تهویه ضربه کافی است. برای اثبات و پالایش بیشتر طرح ، اغلب به یک تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) نیاز است. ممکن است طرفداران نیاز به جهت گیری مجدد داشته باشند ، یا در بعضی موارد به آنها اضافه یا حذف شوند. سیستم تهویه ضربه ای می تواند متناسب با تقریباً هر پارکینگ باشد. قبل از در نظر گرفتن مکان های فن ، باید طرح سیستم مشخص شود. برای اطلاعات مربوط به چیدمان سیستم و مناسب بودن آنها برای پارکینگهای خاص به بخش قبلی مراجعه کنید.
در پارکینگ های بسته خودرو از تهویه معمولی ساده استفاده می شود. چنین سیستم هایی از فن های هوای تازه و فن های اگزوز نیز تشکیل شده است اما از هیچ مجاری استفاده نمی شود. در پارکینگ های بسته خودرو از تهویه معمول استفاده می شود. هم از فن های هوای تازه و هم از فن های اگزوز در ترکیب با مجاری برای انتقال هوا تشکیل شده است.


چگونه می توان تهویه پارکینگ ساخت؟

چند مرحله برای طراحی تهویه مکانیکی وجود دارد که به شرح زیر است:

    محاسبه میزان جریان هوا مورد نیاز (L / s)
    انتخاب سیستم های تأمین ، اگزوز یا هر دو براساس چندین پارامتر.
    توزیع تهویه.
    شرایط تخلیه
    هماهنگی طراحی

سه نوع تهویه چیست؟

سه نوع تهویه طبیعی در ساختمان ها وجود دارد: تهویه بادی ، جریان های تحت فشار و تهویه پشته ای. فشارهای ایجاد شده توسط "اثر پشته" به شناوری هوای گرم یا افزایش یافته متکی است.


تهویه پارکینگ

تهویه پارکینگ مختص الزامات آتش نشانی


سازمان آتنش نشانی تهران الزام کرده است که همه پارکینگ های طبقاتی بایستی سناریوی ای جهت تخلیه دود داشته باشند این به این معناست که همه پارکینگ های یک طبقه به بالا باید مجهز به تجهیزات زیر باشند که جز  محصولات با کیفیت ره سام می باشند.

شرکت  ره سام ( تولید کننده انواع دمپر های دود و حریق و دریچه های تنظیم هوا ) با افتخار آمادگی خود را برای همکاری در زمینه تولید و تامین دمپر های تهویه پارکینگ اعلام می دارد.


اهم تولیدات ره سام جهت کار در تهویه پارکینگ به شرح زیر می باشد

–  دمپر های دود و حریق ویژه سیستم اگزاست  Smoke Control Damper ، پره دوبل ، فنر استیل و لاستیک هوابند

–  دمپر های حریق ویژه سیستم دهش هوای پارکینگ

–  دریچه های مکش و دهش هوای پارکینگ

–  دریچه های تامین هوای تازه ویژه پارکینگ و آشپزخانه

شرایط تهویه چیست؟

از نظر شرایط زندگی و کار راحت ، سیستم تهویه پارکینگ خوب و کارآمد باید شرایط زیر را داشته باشد:

    نرخ تأمین هوای تازه.
    حرکات هوا یا تغییرات هوا.
    دمای هوا
    رطوبت
    خلوص هوا

آیا اتاقی به تهویه نیاز دارد؟

در بسیاری از مناطق با کد ، اتاق خواب و اتاق نشیمن به پنجره های خروجی نیاز دارند. اتاق های لباسشویی ، انبارها ، اتاقک ها و دفاتر خانه ، با این حال ، گاهی اوقات فاقد پنجره یا پنکه تهویه هستند ، مانند مورد نیاز در آشپزخانه و حمام.

هوای تازه چقدر است؟

یکی از بهترین قوانین مورد نیاز برای نیاز به هوای تازه مسکونی ، 100 سانتی متر مربع برای هر 600 تا 900 فوت مربع فضای زندگی است. تعداد بسته به سختی منزل و شرایط آب و هوایی بیرون متفاوت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد