رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

رهسام

https:// rahsamair .blogsky.com

,وکیل تخلیه ملک

وکیل تخلیه 


یک وکیل می‌تواند در بررسی اینکه آیا فرآیند تخلیه توسط مالک ملک به طور قانونی انجام می‌شود یا خیر، کمک خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر آنها می خواهند شما را بدون حکم دادگاه بیرون کنند، این یک جرم کیفری است که در آن صاحبخانه می تواند جریمه شود. تخلیه ملک یکی از مهم ترین و اساسی ترین دعاوی که تعداد آن روزانه در حال افزایش است. در چنین مواقعی با کمک وکیل تخلیه فوری می توان در کوتاه ترین زمان ممکن حکم تخلیه مستاجر را از مراجع قضایی دریافت کنید. بیشتر مالکانی که ملک خود را اجاره می دهند در طول زمان با مستاجرانی روبرو خواهند شد که از پرداخت اجاره بهایی که در قرارداد مشخص کرده اند، سرپیچی می کنند و یا اینکه با وجود اتمام مدت زمان عقد اجاره، ملک را تخلیه نمی کنند. در چنین مواردی مالک می تواند برای اخذ حقوق قانونی خود به راحتی به وکیل تخلیه فوری مراجعه کند تا موضوع را از طریق محاکم قضایی مورد پیگیری قرار بگیرد. 

وکیل تخلیه فوری با تکیه بر دانش حقوقی کافی در زمینه حل و فصل پرونده های حقوقی مختلف و دانش و تجربه کافی در زمینه حل و فصل پرونده های مربوط به عقد اجاره این توانایی را دارد تا ادله اثبات و مدارک کافی را در جهت احقاق حقوق موکل خود به دادگاه دهد. اولین اقدام وکیل تخلیه ملک فوری برای احقاق حقوق مالک دادخواست حقوقی را برای آغاز روند دادرسی دعوای مطالبه اجور معوقه و تخلیه ملک به محاکم قضایی ارائه می کند. 

برای تنظیم چنین دادخواستی باید با قوانین مربوط به روابط مالک و مستاجر آشنایی داشته باشد و به طور کامل بر مفاد ذکر شده در این قانون تسلط داشته باشد تا با دلیل و ارائه مدارک و دلایل کافی به موفقیت برسد. شاید تصور کنید امور مربوط به تخلیه بسیار آسان است. اما در واقع اینطور نیست. امور مربوط به تخلیه املاک بسیار پیچیده است. در بیشتر موارد در پرونده های مربوط به تخلیه املاک ریزه کاری ها و موارد گوناگونی وجود دارد که یک وکیل تخلیه مجرب به راحتی می تواند از پس آن بربیاید. بنابراین بهتر است هنگامی که با چنین مشکلی مواجه می شوید زمان خود را تلف نکنید و به یک وکیل امور املاک در موسه های معنبر حقوقی مراجعه نمایید. 

درخواست مشاوره با وکیل مجرب در تهران، به شما کمک می کند تا تصمیم درست را بگیرید. بسیاری از افراد بعد از به وجود آمدن دعاوی به دنبال وکیل هستند. در صورتی که بهتر است پیش از انجام معاملات و امور حقوقی خود، به یک وکیل مجرب مراجعه نمایید یا با او مشورت کنید. چرا که در این صورت دیگر نیاز نیست تا برای مسایل مالی یا خانوادگی در دادگاه ها منتظر شوید که حق خود را دریافت کنید. شما می توانید با شماره های دفتر جناب آقای سجاد کامیار، وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

 

منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 

 

پلی پروپیلن


پلی پروپیلن Polypropylene چیست؟

شرکت پرتونیل

پلی پروپیلن (Polypropylene) از منومرپروپیلن به فرمول 6H 3C تهیه شده و جرم مخصوص آن در حدود 0.91-0.9  گرم بر سانتی متر مکعب می باشد. می توان گفت یکی از پر کاربردترین پلیمرها در کل دنیا، پلی پروپیلن می باشد. نام پلی پروپیلن (pp) و فرمول شمیایی پلی پروپیلن، –CH2-CH(CH3)n–  می باشد. پلی پروپیلن ها از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایطی که فشار و دما خیلی ملایم و همچنین در کنار کاتالیست (زیگلر) صورت می گیرند.
پلی پروپیلن پلیمری است که متعلق به خانواده پلی اولفین ها است و امروزه یکی از رایج ترین پلیمرهای مورد استفاده است. این یک رزین هیدروکربنی با ساختار خطی است. فرمول شیمیایی پلی پروپیلن (C3H6)n است. پلی پروپیلن را می توان ذوب کرد و به گلوله های پلاستیکی تبدیل کرد که سپس برای تولید محصولات جدید استفاده می شود. در واقع، بطری ها و ظروف پلی پروپیلن برای بازیافت در اکثر برنامه های کنار خیابان در سراسر کشور جمع آوری می شوند. بازیافت پلی پروپیلن به دور نگه داشتن این ابرقهرمان از محل های دفن زباله کمک می کند تا زندگی دیگری به عنوان آبکش، ظروف نگهداری غذا، تخته برش، فرش در فضای باز، قطعات خودرو و غیره داشته باشد.
بنابراین  پلی پروپیلن تقریباً در هر بازار پلاستیک، از بسته بندی های محافظ گرفته تا تجهیزات پزشکی استفاده می شود. مقاوم و بادوام است از خودروها و لوازم خانگی در سراسر کشور بازیافت می شود.
ویژگی های پلی پروپیلن
  • نقطه ذوب بالایی دارد، بنابراین برای بسیاری از ظروف مایکروویو استفاده می شود.
  • با آب، مواد شوینده، اسیدها یا بازها واکنش نشان نمی دهد، بنابراین به راحتی تجزیه نمی شود.
  • در برابر ترک خوردگی و استرس مقاوم است، حتی در صورت خم شدن، بنابراین در بسیاری از لولاها استفاده می شود.
  • این کاملا بادوام است، بنابراین در برابر سایش و پارگی روزانه مقاومت می کند.
  • ویژگی های پلی پروپیلن آن را برای محصولات سخت و مستحکم از سپرهای محافظ خودرو گرفته تا ابزار پزشکی نجات دهنده و تجهیزات هوای سرد برای سربازان ایده آل می کند. همچنین می‌توان آن را در طیف گسترده‌ای از بسته‌بندی مهندسی کرد که به محافظت از محصولاتی که ما هر روز به آنها اعتماد می‌کنیم، از دارو گرفته تا ماست و غذای کودک کمک می‌کند.
کاربرد پلی پروپیلن
  • 30 درصد پلی پروپیلن در کاربردهای مرتبط با بسته بندی استفاده می شود.
  • 13 درصد پلی پروپیلن توسط سازندگان قطعات الکتریکی و سایر تجهیزات مصرف می شود.
  • 10 درصد پلی پروپیلن در صنعت خودرو استفاده می شود.
  • 10 درصد پلی پروپیلن توسط سازندگان لوازم خانگی مصرف می شود.
  • 5 درصد پلی پروپیلن در ساخت مصالح ساختمانی استفاده می شود.
برخی از معایب پلی پروپیلن
پلی پروپیلن بسیار قابل اشتعال است. وقتی در معرض گرما قرار گیرد ذوب می شود و نقطه اشتعال آن 260 درجه سانتیگراد است.
پلی پروپیلن معمولاً تحت تأثیر تخریب UV قرار می گیرد. از این رو، در مناطق مرتفع و جغرافیایی که نفوذ UV زیاد است، ترجیح داده نخواهد شد.
پلی پروپیلن کاربرد محدودی در دمای بالا دارد زیرا دارای ضریب انبساط حرارتی بالایی است.
سطح پلی پروپیلن خاصیت اتصال ضعیفی دارد و از این رو رنگ آمیزی آن دشوار است. یکی از راه های رفع این مشکل، درمان سطح پلی پروپیلن با مواد شیمیایی خاصی است که می تواند استحکام چسبندگی رنگ ها و جوهرهای مورد استفاده برای رنگ کردن مواد پلی پروپیلن را افزایش دهد.
در دماهای بالای 100 درجه سانتیگراد، پلی پروپیلن تمایل به تخریب زنجیره ای دارد که منجر به اکسیداسیون می شود. اکسیداسیون منجر به ترک و شکاف می شود. این مشکل را می توان با استفاده از تثبیت کننده های پلیمری برطرف کرد.
پلی پروپیلن نمونه ای از پلیمرهای پلاستیکی است. تفاوت اصلی بین پلی پروپیلن و پلاستیک این است که ما می توانیم مواد شفاف کریستالی را از پلی پروپیلن تولید کنیم، در حالی که مواد پلاستیکی معمولاً شفاف نیستند. از خواص مهم پلی پروپیلن می توان به سبکی، سمیت کم، نقطه ذوب بالا و ... اشاره کرد.
برخی از پلاستیک‌ها، مانند آن‌هایی که حاوی BPA یا سایر مواد شیمیایی مضر هستند، می‌توانند بر بدن ما یا دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم تأثیر منفی بگذارند. پلی پروپیلن، یک پلاستیک پیچیده، عموماً برای انسان بی‌خطر تلقی می‌شود.
شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد.

منبع: https://partonil.com/
 

ورق هایمپک

ورق هایمپک (پلی استایرن مقاوم)

ورق های پلی استایرن با ضربه بالا که به آن ورق های استایرن HIPS نیز گفته می شود، یک ترموپلاستیک استاندارد صنعتی در نظر گرفته می شود. این یک ماده پلاستیکی سفت و سخت است که Polymershapes حمل می‌کند و به طور گسترده در ساخت مدل‌ها و کاربردهای حرارت کمتر استفاده می‌شود. HIPS (پلی استایرن با ضربه بالا)، همچنین به عنوان PS (پلی استایرن) شناخته می شود، یک ماده ترموپلاستیک آمورف است که در کاربردهای گرمای کمتر استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده استاندارد طبقه بندی می شود و سهولت پردازش، استحکام ضربه بالا و سفتی را ارائه می دهد.

HIPS (پلی استایرن با ضربه بالا) چیست و چه مزایایی دارد؟

  • ماشین کاری و ساخت آن آسان است.
  • عایق خوبی است
  • مطابق با FDA است.
  • محکم و بادوام با مقاومت در برابر ضربه قوی است.
  • به راحتی پردازش می شود.
  • رنگ آمیزی و چسباندن آن آسان است.
  • هزینه نسبتا پایینی دارد.

پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS)، که اغلب به عنوان استایرن شناخته می شود، پلاستیکی است که به راحتی در برابر ضربه، مقاوم در برابر ضربه، همه کاره و مقرون به صرفه ساخته می شود. HIPS اغلب ماده ترجیحی برای کاربردهای ساختاری کم استحکام است.

هفت حقیقت در مورد پلی استایرن با ضربه بالا

HIPS شکل اصلاح شده پلی استایرن است:

پلاستیک پلی استایرن (PS) یک ماده ترموپلاستیک طبیعی شفاف است که به اشکال مختلف موجود است. ابتدایی ترین شکل PS PS عمومی (GPPS) است که به عنوان PS کریستالی نیز شناخته می شود. GPPS نتیجه پلیمریزاسیون مونومر استایرن است و محصولی شفاف است. یکی دیگر از درجه های رایج PS، PS قابل ارتقا (EPS) است. EPS یک نسخه فوم شده از این ماده است که اغلب به عنوان "styrofoam" نامیده می شود که نام تجاری EPS توسط شرکت شیمیایی Dow در سال 1941 است. این ماده معمولاً در بسته بندی هایی مانند سینی های فوم گوشت یا کارتن های تخم مرغ فوم استفاده می شود.

HIPS یک ماده با قدرت ضربه بالا است:

همانطور که از نام آن پیداست، HIPS شکلی از PS است که قدرت ضربه بالاتری را به همراه دارد. هموپلیمر PS اغلب می‌تواند شکننده باشد و اگر با مواد دیگر ترکیب شود، در برابر ضربه مقاوم‌تر می‌شود. این شکل از PS معمولاً با افزودن حدود 5-10٪ لاستیک یا کوپلیمر بوتادین تولید می شود. این امر چقرمگی و استحکام ضربه ای پلیمر را افزایش می دهد و منجر به یک محصول بسیار سفت و ایده آل برای کاربردهای بسته بندی می شود. با توجه به ماهیت بادوام این ماده، شرکت ورق پلی استایرن با ضربه بالا Impact Plastics در کاربردهای بسته بندی برای طیف گسترده ای از کاربردها در بازارهای مواد غذایی، پزشکی، کالاهای مصرفی، آرایشی و بهداشتی، صنعتی و بازارهای باغبانی و غیره استفاده می شود.

HIPS یک پلیمر آمورف است:

پلیمرها دو نوع مورفولوژی را در حالت جامد نشان می دهند - آمورف و نیمه کریستالی. در حالی که یک پلیمر نیمه کریستالی به پلاستیکی با زنجیره های مولکولی سازمان یافته و محکم اطلاق می شود، زنجیره های پلیمری برای مواد پلاستیکی آمورف بیشتر نابسامان هستند. در یک پلیمر آمورف، مولکول ها به طور تصادفی جهت گیری می کنند و در هم تنیده می شوند. برای اینکه دیدی بصری به شما بدهیم، سازماندهی یا عدم وجود آن، زنجیره های پلیمری مواد بی شکل اغلب با بشقاب اسپاگتی پخته شده مقایسه می شود. پلیمرهای آمورف مانند HIPS دارای جریان همسانگرد هستند، به این معنی که به طور یکنواخت در جهت جریان منقبض می شوند و عرضی به جریان می رسند. این معمولا منجر به انقباض کمتر و تاب برداشتن کمتر از پلیمرهای نیمه کریستالی می شود. پلیمرهای آمورف معمولاً شفاف هستند، اما HIPS در حالت طبیعی خود شفاف است.

PS با برنامه های بسته بندی مواد غذایی سازگار است:

Impact-plastics-high-Impact-polystyrene-cups.jpgHIPS در درجه های تایید شده FDA موجود است و با برنامه های بسته بندی مواد غذایی سازگار است. ماهیت سفت و سخت این ماده آن را برای کاربردهای بسته بندی مواد غذایی مانند سینی های شیرینی و نانوایی یا صدف های ساندویچ اغذیه فروشی ایده آل می کند. در حالی که اعداد انتقال بخار رطوبت به خوبی سایر پلیمرها نیست، HIPS دارای ویژگی های ذاتی مانع رطوبت است که این ماده را برای محصولات با ماندگاری کوتاه مناسب می کند. علاوه بر این، بهبود در گریدهای خاص HIPS منجر به مقاومت در برابر ترک استرس محیطی (ESCR) شده است که این ماده را برای بسته بندی غذاهای چرب مانند کره مناسب می کند. این ماده را می توان در برنامه های بسته بندی مواد غذایی با حرارت کم استفاده کرد، اما برای کاربردهایی که بسته بندی در آن حرارت بالاتر از تقریباً 185 درجه فارنهایت قرار می گیرد توصیه نمی شود.

HIPS یک بستر قابل چاپ خوب است:

پلی استایرن با ضربه بالا را می توان با استفاده از روش های مختلف چاپ از جمله چاپ روی صفحه، لیتوگرافی افست و فلکسوگرافی تزئین کرد. این ماده با فرآیندهای درمان کرونا سازگار است که به کاهش مشکلات چسبندگی به پلاستیک کمک می کند.

HIPS یک ماده قابل بازیافت است:

Impact-plastics-plastic-container HIPS یک ماده 100% قابل بازیافت است و با کد شناسه رزین "6" شناسایی می شود. با این حال، در حالی که HIPS و سایر اشکال PS قابل بازیافت هستند، همه مراکز بازیافت و شهرداری ها در ایالات متحده نمی پذیرند. این مواد بر اساس مطالعه متمرکز 2015-2016 در مورد دسترسی به بازیافت، تخمین زده می شود که بین 20 تا 60 درصد از جمعیت ایالات متحده به برنامه های بازیافتی دسترسی دارند که محصولات PS مانند فنجان، ظروف تاشو و درب را می پذیرند، در حالی که کمتر از 20 درصد به برنامه های بازیافتی دسترسی دارند. دسترسی به برنامه هایی که کارد و چنگال PS، سینی/ظروف فوم PS، پوسته های فوم و سایر بسته بندی های EPS را می پذیرند. پلاستیک ضربه ای یک درجه بازیافتی Utility HIPS را برای کاربردهای غیر FDA ارائه می دهد.

HIPS را می توان به راحتی سفارشی کرد:

HIPS از پلاستیک Impact یک ماده به راحتی سفارشی است و تقریباً در هر رنگی زیر نور خورشید در دسترس است. این ماده با انواع فرآیندها سازگار است و بنابراین در طیف گسترده ای از رنگ ها، تکمیل و فرمولاسیون بسته های افزودنی موجود است. سفارشی سازی اضافی ورق HIPS از Impact عبارتند از:

- رنگ های سفارشی با HIPS از جمله رنگ های مرواریدی، کمانی و متالیک مطابقت دارند.

- منبت سفارشی شامل مربع کوچک، صفحه الماس و فلز برس خورده

- لمینت های سفارشی از جمله مایلار، آینه، فلز برس خورده و دانه چوب

- سطح براق COEX و مات

- اتلاف کننده الکترواستاتیک

- درمان دو طرفه کرونا

- HIPS شفاف

- کواکستروژن چند لایه

از ورق هایمپک در مصارف گوناگون صنعت استفاده می شود. از امکاناتی که باعث بکار برده شدن روز افزون ورق های هایمپک می شود، عایق گرما و صوت بودن آن است. تولید لوازم ورزشی، اسباب بازی و وسایل خانگی از جمله مهم ترین این کاربرد‌ها می باشد. همچنین ورق های هایمپک در زمینه برش لیزری نیز، نقشی مهم دارند. ساخت انواع متنوع شابلون به دلیل بودن، از دیگر موارد مورد استفاده قرار گرفتن ورق های هایمپک است. به عنوان یکی از پلیمرهای تولید شده در سراسر جهان، پلی استایرن ضربه‌ای بالا از نظر بافت شیشه‌ای است و برای انواع مواد از جمله ظروف ماست، کارد و چنگال پلاستیکی، کاسه سالاد، آستر یخچال، سینی‌های صنعت پزشکی و عایق الکتریکی استفاده می‌شود. پلی استایرن با ضربه بالا (ورق HIPS) یک پلاستیک ارزان قیمت و سبک وزن است که معمولاً برای سینی‌هایی استفاده می‌شود که محصولات سبک وزن را در خود جای می‌دهند. ورق HIPS مقاومت حاشیه ای در برابر ضربه و پارگی دارد، اگرچه می توان آن را با افزودنی لاستیکی اصلاح کرد تا دوام آن را بهبود بخشد. دفع پلی استایرن نیز خطرناک است. پلی استایرن تجزیه نمی شود و اغلب برای دور ریختن سوزانده می شود. با این حال، سوزاندن پلی استایرن گاز استایرن را در هوا آزاد می کند و ترکیبی از مواد سمی تولید می کند که می تواند سیستم عصبی را مختل کند.

شرکت ریچانگ در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.


منبع: https://raychung.ir/


برندینگ - BRAND

برندینگ

برند یا مارک تجاری یک نام ، اصطلاح ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری است که کالا یا خدمات یک فروشنده را از سایر فروشندگان متمایز می کند. مارک ها در تجارت ، بازاریابی و تبلیغات برای شناسایی و مهمتر از همه برای ایجاد و ذخیره ارزش به عنوان ارزش ویژه برند برای شی شناسایی شده ، به سود مشتریان برند ، صاحبان و سهامداران آن مورد استفاده قرار می گیرند. مارک های نامی گاهی از مارک های عمومی یا فروشگاهی متمایز می شوند. در دوران مدرن ، مفهوم مارک تجاری گسترش یافته و شامل استقرار توسط مدیر تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی و ارتباطی است که به تمایز یک شرکت یا محصولات از رقبا کمک می کند و هدف آن ایجاد یک تأثیر ماندگار در ذهن مشتریان است.

 مولفه های اصلی تشکیل دهنده جعبه ابزار یک برند شامل هویت ، شخصیت ، طراحی محصول ، ارتباطات تجاری (مانند آرم ها و علائم تجاری) ، آگاهی از برند ، وفاداری به برند و استراتژی های مختلف برند (مدیریت برند) است. بسیاری از شرکت ها بر این باورند که اغلب تفاوت چندانی از محصولات در قرن بیست و یکم وجود ندارد ، از این رو نام تجاری در میان چند شکل تمایز محصول باقی مانده است.

مارک تجاری موثر ، متصل به ارزشهای تجاری قوی ، می تواند منجر به فروش بیشتر نه تنها یک محصول ، بلکه سایر محصولات مرتبط با آن برند شود. نام تجاری بخشی از مارک تجاری است که قابل گفتار یا نوشتن است و یک محصول ، خدمات یا شرکت را مشخص می کند و آن را از سایر محصولات قابل مقایسه در یک گروه جدا می کند. نام تجاری ممکن است شامل کلمات ، عبارات ، علائم ، نمادها ، طرح ها یا هر ترکیبی از این عناصر باشد. برای مصرف کنندگان ، نام تجاری یک "ابتکار حافظه" است: روشی مناسب برای به خاطر سپردن گزینه های ترجیحی محصول. نام تجاری با علامت تجاری که به نام تجاری یا بخشی از مارک تجاری است که از نظر قانونی محافظت می شود اشتباه گرفته شود. به عنوان مثال ، کوکاکولا نه تنها از نام تجاری ، کوکا کولا محافظت می کند ، بلکه از خط متمایز اسپنسریان و شکل بطری منحنی محافظت می کند. به نظر می رسد که یک نام تجاری و رابطه مصرف کننده با نام تجاری به طور کلی تکامل یافته است. از فرآیند ساده شناسایی محصول ، یک نام تجاری اکنون دارای یک طیف شناسایی نمادین و اجتماعی است. به عنوان مثال ، می توان نایک را خریداری کرد زیرا آنها می خواهند با افرادی که نایک می پوشند و با ارزش ها و ویژگی های آن مارک در ارتباط باشند. بیش از یک محصول ، گزاره ای است که فرد باید به دنبال خرید آن از طریق پروکسی برند باشد.

هویت نام تجاری مجموعه ای از مولفه های منفرد است ، مانند نام ، طرح ، مجموعه ای از تصاویر ، شعار ، دید ، سبک نوشتن ، یک قلم خاص یا یک نماد و غیره که مارک را از دیگران جدا می کند. برای اینکه یک شرکت از هویت تجاری قوی برخوردار شود ، باید درک عمیقی از بازار هدف خود ، رقبا و محیط کسب و کار اطراف داشته باشد. هویت نام تجاری شامل هم هویت اصلی و هم هویت گسترده است. هویت اصلی منعکس کننده ارتباطات بلند مدت سازگار با نام تجاری است. در حالی که هویت گسترده شامل جزئیات پیچیده مارک است که به تولید یک نقوش ثابت کمک می کند.

به گفته کوتلر و همکاران (2009) ، هویت یک مارک تجاری می تواند چهار سطح معنی داشته باشد:

  • ویژگی های
  • فواید
  • ارزش های
  • شخصیت

ویژگی های یک مارک مجموعه ای از برچسب هایی است که شرکت می خواهد با آنها مرتبط شود. به عنوان مثال ، یک مارک تجاری ممکن است ویژگی اصلی خود را به عنوان دوستدار محیط زیست به نمایش بگذارد. با این حال ، ویژگی های یک مارک تجاری به تنهایی برای ترغیب مشتری در خرید محصول کافی نیست. این ویژگی ها باید از طریق مزایایی که ترجمه احساسی تر است ، منتقل شود. اگر ویژگی یک نام تجاری سازگار با محیط زیست باشد ، مشتری این احساس را می یابد که با ارتباط با نام تجاری به محیط کمک می کند. 

جدا از ویژگی ها و مزایا ، هویت یک برند ممکن است شامل مارک تجاری باشد تا بر ارائه مجموعه اصلی ارزش های آن تمرکز کند. اگر دیده شود که یک شرکت نماد ارزش های خاص است ، به نوبه خود مشتریانی را نیز به خود جذب می کند. به عنوان مثال ، مارک نایک ارزش یک نگرش "فقط انجامش دهید" را نشان می دهد. بنابراین ، این شکل از شناسایی نام تجاری مشتریانی را جذب می کند که آنها نیز از همین ارزش برخوردار هستند. شخصیت تجاری بسیار حتی گسترده تر از ارزش های درک شده آن است. به معنای واقعی کلمه ، به راحتی می توان هویت مارک تجاری موفق را طوری توصیف کرد که گویی یک شخص است. ثابت شده است که این شکل از هویت تجاری در حفظ روابط طولانی مدت با مصرف کننده سودمندترین است ، زیرا به آنها احساس تعامل شخصی با نام تجاری را می دهد در مجموع ، هر چهار شکل شناسایی نام تجاری به ارائه معنایی قدرتمند کمک می کند آنچه شرکت امیدوار است انجام دهد و توضیح دهد که چرا مشتریان باید یک مارک را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند.

عناصر برند

مارک ها معمولاً عناصر مختلفی را شامل می شوند ، مانند:

name:

کلمه یا کلماتی که برای شناسایی یک شرکت ، محصول ، خدمات یا مفهوم استفاده می شود.

logo:

علامت تجاری بصری است که مارک تجاری را مشخص می کند.

tagline یا catchphrase: "The Quicker Picker Upper" [توسط چه کسی؟] با حوله های کاغذی Bounty مرتبط است.

گرافیک:

"روبان پویا" بخشی از مارک تجاری کوکاکولا با مارک تجاری است.

اشکال:

اشکال متمایز بطری کوکاکولا و فولکس واگن بیتل عناصر تجاری آن مارک ها هستند.

رنگها:

تشخیص فوری مصرف کنندگان با دیدن رنگ آبی تخم مرغ تیفانی و شرکت ( Tiffany & Co) در سال 1998 این مارک تجاری را نشان داد.

برای تلفن های موبایل: یک لحن یا مجموعه ای از نت های منحصر به فرد می تواند نشانگر مارک تجاری باشد. صدای زنگ های NBC مثال مشهوری را ارائه می دهند.

رایحه ها:

رایحه مشک گل رز-یاسمن از شانل شماره 5 با مارک تجاری است.

طعم و مزه:

مرغ سوخاری کنتاکی دستورالعمل ویژه خود را از یازده گیاه و ادویه جات مرغ سوخاری مارک تجاری کرده است.

حرکات:

لامبورگینی حرکت رو به بالا درهای اتومبیل خود را با مارک تجاری بالا نشان داده است.

مزایای مارک تجاری یا برندینگ

  • برند سازی به شما کمک می کند تا در یک بازار اشباع برجسته باشید.
  • برند سازی به شما اعتبار می دهد.
  • با یک مارک شفاف می توانید آنچه را که ارزش آن را دارید شارژ کنید.
  • برند سازی منجر به وفاداری مشتری می شود.
  • مارک تجاری منجر به بازگشت مشتری و مراجعه به مشتری می شود.
  • مارک = سازگاری.
  • مارک تجاری به جذب مشتریان ایده آل شما کمک می کند.

در اینجا یک مورد خوب وجود دارد: مارک تجاری خوب نه تنها اعتماد به نفس مشتری را فراهم می کند ، بلکه برای صاحب تجارت واقعی نیز کار زیادی می کند. با یک مارک تجاری عالی ، تمام انرژی ، وقت ، پول و کار صرف شده در یک شرکت به صورت یک ارائه کامل و حرفه ای جمع می شود. مارک تجاری برای پیشبرد محصول یا خدمات اصلی وجود دارد. با جلب توجه عموم و جلب توجه آن را به جلو سوق می دهد. مارک تجاری خوب برای عموم مردم است اما صاحب مشاغل همچنین باید از آنچه خلق و ساخته اند قدردانی کند. وقتی یک تجارت دارای مارک تجاری عالی است ، مردم متوجه می شوند. و غالباً ، افرادی که توجه می کنند بسیار تأثیرگذار ، بازاریاب شبکه های اجتماعی یا طراحان وب سایت یا ایده پرداز هستند. هنگامی که یک تجارت با نام تجاری کار بسیار خوبی انجام می دهد ، این کالیبر متفکر اغلب می خواهد بخشی از کاری باشد که آن تجارت انجام می دهد. و وقتی شرکتی به افرادی مانند این اجازه می دهد ، آنها به قدرت خلاق خود اضافه می کنند. منحصر به فرد بودن ، کیفیت ، پیام واضح ، فلسفه محکم ، بازاریابی هدفمند و آگاهی مخاطب تنها موارد معدودی است. به طور معمول ، آنچه باعث می شود یک مارک عالی باشد و برندیگ شود فقط یک چیز شگفت انگیز نیست - بلکه ترکیبی از چندین مورد است.

هر چقدر تبلیغات شما با برنامه ریزی دقیق و استراتژی باشد نزدیک شدن شما به برند شدن را نشان می دهد و البته هزینه های خاص خود را به همراه دارد، شاید از خود بپرسید که چطور می توانیم برند شویم؟ شما در وهله ی اول نیازمند این هستید که موارد زیر را مد لحاظ قرار دهید و با توجه به آن کم کم جایگاه خود را در بازار و در میان سایر برند های معتبر و رقیب پیدا کنید.

در وهله ی اول مهم ترین کار شما تبلیغاتی است که باید به صورت گسترده انجام شود نه اینکه به صورت دوره ای تبلیغ های مخصوص به برند خود را انجام دهید.
روابط عمومی قوی داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید مشتریان جدیدی را جذب کنید.
فروش.
با استفاده از بازاریابی مستقیم می توانید فروش خود را افزایش دهید.
به صورت شخصی بتوانید فروش را تجربه کنید.
بسته بندی ها.
اسپانسر.
خدمات پس از فروش و مشتری مداری.

 با سئوی اصولی سایت صفحات اول گوگل را لمس کنید و مشتریان خود را هدف بگیرید. به مرور زمان موتورهای جستجو بخصوص گوگل اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند. تیم حرفه ای آمینا گروپ با پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو طبق اخرین الگوریتم های گوگل سایت شما بهینه می سازد.


منبع: https://amina-group.com/

 

 

موتور دمپر ها

موتور دمپر چیست؟

 

دمپر هر چیزی در سیستم HVAC خانه است که به متوقف کردن یا تنظیم جریان هوا کمک می کند. دمپرها می توانند وزن دار یا فنری باشند تا زمان باز یا بسته شدن را تنظیم کنند، یا می توان آنها را از راه دور از طریق یک موتور برقی کنترل کرد. اساساً، دمپر جریان هوا را در داخل تجهیزات حمل و نقل هوا تنظیم می کند و در دراز مدت بر سلامت کلی شما تأثیر می گذارد. یک دمپر موتوری کارآمد اجازه می دهد تا دمای داخل اتاق توسط شما کنترل شود و جریان هوا را در خانه شما تنظیم کند.

یک دمپر در یک سیستم HVAC، همچنین به عنوان دمپر کانال یا دمپر متعادل کننده حجم شناخته می شود، صفحه متحرکی است که در مجرای کانال قرار دارد و جریان هوا را تنظیم می کند و آن را به مکان های خاصی از خانه هدایت می کند. استفاده از دمپرها معمولاً در سیستم های منطقه بندی یا کنترل منطقه دیده می شود. دمپرهای هوا بخشی ضروری از آن صنایعی هستند که در آن گازها و مایعات از طریق لوله ها و مجاری برای کنترل جریان مواد جابجا می شوند.

عملکرد موتور دمپر ها

موتور دمپر ها به دو صورت عمل می کنند:

مکانیکی(دستی): به دمپر هایی که به کمک اهرم خارجی داکت ها کار می کنند، دمپر دستی می گویند.

اتوماتیک: به دمپر هایی که به کمک موتور الکتریکی یا پنوماتیکی کار می کنند و بیشتر در تنظیم جریان هوا کاربرد دارند دمپر های اتوماتیک می گویند.

همانطور که می دانید موتور دمپرها (محرک های الکتریکی) اختلال ایجاد شده در هوای تازه و هوای برگشتی به سبب اختلاف حجم هوای خروجی و ورودی را کنترل می کنند. موتور دمپرها به این منظور در این سیستم به کار رفتند که شرایط مناسب را در مواقع  قطع برق، سرمای شدید، گرم تر شدن هوا و پیشگیری از  یخ زدگی کویل ها و یا آسیب های دیگر را فراهم می کنند.

به عنوان مثال در فصل زمستان، به منظور خروج گاز ها و دود ناشی از آتش از دودکش، دمپر دودکش را بازکرده و در تابستان به منظور پیشگیری از ورود جانوران و حشرات، همچنین هوای گرم دمپر دود کش را می بندیم. ولی شیوه کار به روش اتوماتیک راحت تر بوده زیرا بر روی دمپر یک موتور دمپر نصب می شود که که از طریق سیستم اتوماسیون یا سیستم مرکزی ساختمان کنترل می شود و دیگر سختی های کار با دمپر دستی را ندارد.

دمپرهای کنترل هوا EB در اندازه ها و اشکال مختلف مانند پس زمینه مربع، دایره، مستطیل موجود هستند و استفاده از نوع مناسب دمپر برای کاربرد خاص بسیار مهم است. محل دمپر، ساختار مجرای آن و هدف آن، همه با هم نوع آن را تعیین می کنند. چنین دمپرهایی با نام های دمپر محکم حباب نشتی صفر، دمپر کنترل صدا، دمپر ولوم موتوردار و غیره شناخته می شوند.

برخی از انواع دمپرهای مورد استفاده در سیستم HVAC در زیر ذکر شده است.

 انواع دمپرها

1. دمپر ظرف مسطح پروانه

دمپرهای ظرف پروانه ای عمدتاً برای راندمان بالا و نگهداری کمتر طراحی شده اند. آنها از تیغه ای بر روی یک لولا استفاده می کنند که برای پر کردن کانال در هنگام ردیف شدن دقیق ساخته شده است تا جریان هوا را محدود کند. آنها این قابلیت را دارند که جریان هوا را به طور کامل متوقف کنند و همچنین در مواقع ضروری با چندین تیغه در دسترس هستند. یکی دیگر از واقعیت های مهم در مورد دمپرهای پروانه ای این است که آنها می توانند تنها با فعال کردن جریان هوا در یک جهت از عقب نشینی جلوگیری کنند و آنها را به گزینه ای مناسب برای پیشگیری از آتش سوزی و کاربرد گرمایش تبدیل می کند. برنامه های کاربردی آنها اکسید کننده ها، کیسه ها، اسکرابرها، بخاری ها، رسوب دهنده ها و غیره را پوشش می دهد.

2. دمپرهای تیغه ای

دمپرهای تیغه ای از صفحات فلزی نازک ساخته شده اند که برای یا تنظیم جریان هوا در تجهیزات انتقال هوا مانند سیستم های HVAC، دودکش ها و کانال ها استفاده می شوند. دمپرهای تیغه ای مقابل دارای تیغه هایی هستند که در جهت مخالف حرکت می کنند. دمپرهای تیغه ای برای اندازه گیری و کنترل شگفت انگیز طراحی شده اند. آنها به استحکام بیشتر، ظرفیت آب بندی برتر مجهز شده و صدای کمتری تولید می کنند.

3. دمپر گیوتین

دمپرهای گیوتینی بیشتر به دلیل توانایی خود در ارائه بهترین مهر و موم ممکن شناخته شده اند. آنها در مکانی نگهداری می شوند تا به طور کامل جریان هوا را مسدود کنند و می توان از آن در هر مکانی که برای نگهداری منظم یا ورود به مجرای پشت منبع رسانه ایزوله مناسب نیاز است استفاده کرد.

4. دمپرهای لوور

این نوع دمپرها مخصوصاً به دلیل زمان پاسخ سریع و خاصیت مسدود کنندگی قوی هوا استفاده می شود. این دمپرها معمولاً از تیغه های صاف روی لولاها برای پر کردن هر اندازه کانال استفاده می کنند. آنها یکی از پرکاربردترین دمپرهای HVAC هستند.

5. دمپرهای پره ورودی

دمپرهای پره ورودی معمولاً در برنامه های ورودی فن استفاده می شود که جریان بهتر مواد و کنترل فشار را فراهم می کند. استفاده از آنها را می توان گاهی در تنظیمات HVAC مشاهده کرد، جایی که یک تاسیسات به تنظیم کامل تهویه نیاز دارد. این دمپرها دارای پره های متعددی هستند که در اطراف یک هاب مرکزی طراحی شده اند که با وارد کردن چرخش به ورودی فن که یک روش عالی برای کنترل ارائه می دهد، عملکرد فن را بهبود می بخشد. هر یک از این دمپرهای تهویه مطبوع اهداف مختلفی را انجام می دهند. حتی ممکن است سیستم تهویه مطبوع شما نیاز به کار کردن همه این دمپرهای ذکر شده در بالا داشته باشد. دانستن کاربرد هر یک از آنها به شما کمک می کند دمپر مناسب برای سیستم HVAC خود را انتخاب کنید.

 

منبع: https://rahsamair.com/